Prefer sa ma abtin de la judecata romaneasca tipica asa cum ai dat tu dovada.
Ma gandesc asa: in ziua de azi, in care piata auto devine saturata de supercar-uri, e cam greu sa isi faca aparitia un supercar nou, acceptat unanim. Oamenii prefera sa investeasca increderea in "istoria" unei marci, si sincer, acest lucru incepe sa nu mai reflecte un merit, pentru care sa apreciezi ceva.
E adevarat, unele supercar-uri apar "like the new kid on the block", se asteapta sa fie apreciate pentru ceva ce nu au...asta pentru ca intr-adevar, nu au nici istorie, unele nu au nici design fenomenal, nici performante uluitoare, si nici macar un pret avantajos. De exemplu supercar-uri precum HYSPANO sau MARUSSIA.
Insa tot dintre noii aparuti, fac parte si Pagani...si Koenigsegg, si ShelbySuperCars. Companii care si-au castigat logul, prin dedicatie, pasiune, performanta. Au acel "CRAFTMANSHIP" pe care unele companii incep sa le piarda.
Si da, e un pret enorm, prea mare, pentru un produs al Pamantului lui 2013, unde sunt atatea probleme de rezolvat si atatea lipse de bani. Nu mi se pare corect ca cei mai multi oameni de pe planeta sa n-aiba bani pentru un Audi A1 nou, si altii, "de elita", sa arunce literalmente cu bani pe mofturi.
Insa nu asta e ideea. Ideea e ca unii au bani atat de multi, incat pur si simplu standardul pe care il ofera majoritatea producatorilor de hypercar-uri nu mai e destul. Era nevoie de un nivel superior. Si din poze nu iti dai seama. Dar probabil masina asta e atat de bine facuta, cu atata lux si atata atentie la detalii, incat tu, ca om, intrand in ea, te simti in alta lume. Intr-o nava spatiala, unde poti redeveni copil. Unde poti visa, si unde EGO-ul iti este gadilat pana in profunzimi.
Asta cauta oamenii. Si asta o sa primeasca. Repet, pretul e enorm. Dar mi se pare ca pentru prima data, in anumite feluri, un pret piperat isi merita investitia. Masina asta nu e un Lamborghini pe care altii il "manjesc" cu turbine si tampenii. Asta e, intr-adevar, o bijuterie. Facuta sa fie scumpa si luxoasa. Si ma bucur ca au creat-o, pentru ca a ridicat standardul luxului la un nivel niciodata atins. Asta e veste buna, pentru ca si ceilalti producatori vor avea tendinta, pe viitor, sa paseasca in aceasta directie. Asta e viitorul. :)
Pe ei nu-i intereseaza istoria sau traditia. Din punctul lor de vedere, masina asta putea sa fie facuta de oricine si oricum... scumpa sa fie. De fapt pe ei ii intereseaza sa fie exclusivista (ceea ce este, prin pretul umflat) si eventual sa straluceasca cat mai mult (ceea ce face, pentru ca are multe unghiuri drepte si in bataia soarelui va avea efectul unui diamant). Deci... vrei sa vinzi masini in Emiratele arabe? Fa una scumpa si stralucitoare si ai dat lovitura!
De acord ca pretul este mare, dar sa nu uitam ca aceasta masina costa atat din cauza pietrelor puse pe ea si avand in vedere ca vor fi vandute doar 7 trebuie sa intelegi ca ei trebuiau sa isi acopere si costul de proiectare. Nici eu nu mi-as lua aceasta masina chiar daca as avea banii, dar oamenii sau bazat pe fraieri cu banii sa faca bani la randul lor si le-a iesit
din punctul vostru de vedere daca nu e " bmw fraateee" nu e masina,nimeni nu are voie sa inceapa ceva de la zero.ba e urata, ba e scumpa, ba e araba si vezi doamne ei nu tre sa aiba de a face cu masinile s.a.m.d..orice nou inceput a fost aspru criticat doar de cei kre un inceput nu o sa-l aiba niciodata..masina e ok..si 7x3.5 mil fac ceva bani..or sa le vanda inainte sa iasa din fabrica...asa k **** speednolimit, **** YGD-sef
iti dai seama ca arabii aia au angajat niste baieti destepti sa conceapa si sa construiasca aratarea, care mie imi place, nu ? deci nu va mai plangeti atat de istoria firmei ca nu stiti ce oameni si-au bagat nasu pe-acolo. ma rog, eu, daca printr-o minune as reusi sa obtin masina asta, m-as pi.a pe ea si i-as da foc in fata firmei