Programul Rabla va fi inlocuit cu un concept eco Programul rabla 13 Februarie Programul Rabla va fi inlocuit cu un concept eco
Toate comentariile (15):
8 comentarii 26 puncte
Am si eu o intrebare. Se gandeste cineva si la masinile clasice ce pot intra in Patrimoniul National ca masini de colectie si a caror valoare creste in fiecare an? In toata lumea vad oameni care incep sa aprecieze vechiul si pun valoare pe el, numai la noi vrem sa fortam romanul sa arunce la gunoi masinile ce sunt sau vor deveni in scurt timp clasice. Sau e doar o politica impusa de alti pentru a folosi Romania pe post de piata experimentala pentru noile produse? Eu unul sunt foarte bulversat de aceste subiecte, poate nu inteleg eu. Astept comentariile si parerile altor membri ai comunitatii 4tuning.
13 feb 2013, 16:59
+14
2947 comentarii 2978 puncte
Si care ar fi alea în afara de putregaiuri Dacia 1300, Lada si Oltcit? Cine are o masina de epoca si-si permite s-o restaureze, cu siguranta nu o da la remat si cine o da, cu siguranta stie ce face. Valoare se pune pe o masina restaurata si functionala si nu pe putregaiuri ruginite de care din pacate, comparativ cu alte tari, România e plina. Singurul lucru ce s-ar putea face, ar fi o.... DACIA RANCH asa cum în SUA este CADILLAC RANCH unde stau cîteva masini în comemorare înfipte cu botul în pamînt :-)
13 feb 2013, 17:48
-3
6 comentarii 5 puncte
Dupa cum se observa de cativa ani buni,pe mai mari nostri nu ii intereseaza decat sa traga foloase in detrimentul amaratilor . Dragilor suntem romani,indiferent ca este buna sau rea e singura noastra marca cu care ne putem mandri.Ganditiva (ma refer la cei ce le spun la dacii cazane sau cine stie ce alfel de denumiri )ca parinti vostri v-au plimbat in asemenea cazane si unde ajungi azi cu o masina straina ajungeai si cu dacia;daca se strica pe drum reuseai sa ii faci ceva .Fiti mandri de nationalitatea voastra si nu va mai dispretuiti intre voi.Cei de afara se bucura pe tema asta si deaceea suntem azi in halul in care suntem.Uni fac burta mare si rad atunci cand ne vad certandu-ne intre noi ca fraieri.
13 feb 2013, 17:55
+2
8 comentarii 26 puncte
Putregai sau nu, prima mea masina a fost o Lada 1500, si la un motor de 1500 cmc si 95 cp, un consum de aprox 6 extraurban si 9-10 urban, pot spune cu mandrie ca rivaliza la performante si consum cu masinile din ziua de azi din categoria motoarelor de 1400-1600 cmc. Poate nu era la fel de stabila pentru ca nu avea abs-esp etc, dar cu siguranta era mai tapana decat cele din ziua de astazi. Ca sa nu mai spun ca raportul intre consum si greutatea masini era mult mai prost decat la modelele noi, si cu toate astea masinile mai usoare din ziua de astazi consuma la fel de mult. A doua masina a fost o batrana Dacia din 82, intradevar la asta am avut ceva probleme cu rugina, dar dupa LOVE AND CARE la caroserie precum si la mecanica, am folosit-o ani buni, si eu si tata inaintea mea, fara sa facem investitii cu exceptia consumabilelor. Asa ca sincer, nu as da o masina ca cele descrise mai sus pe un logan ieftin si chel, ca sa il incadram la aceeasi categorie pe partea de sisteme care vizeaza cresterea confortului si sigurantei active.
13 feb 2013, 18:47
+3
74 comentarii 231 puncte
lada a fost tanc la caroserie!!! am vazut un accindent intre o lada ca a ta si un audi 80! portbagajul la audi era pe bancheta din spate, iar lada cateva indoituri frontale! la casat se duc niste masini de nu-ti poti imagina! tatal meu are un prieten care colecteaza masini, inclusiv in proiectul rabla! crede-ma ca niciuna nu ai ce salva de pe ea!
13 feb 2013, 18:54
+3
2947 comentarii 2978 puncte
@ ber_daniels Prima masina la noi în familie a fost o Skoda MB 1000. Cînd au cumparat-o ai mei eu am avut 4 ani. Prima mea masina a fost o Dacia 1300 fabricatie 1976 cumparata SH în 1981. De atunci însa au trecut o groaza de ani si trebuie sa fim realisti indiferent cît sîntem de nostalgici. Nu are nici un rost sa plîngem dupa ele. Masinile de azi ofera mai multa siguranta pasiva si activa comparativ cu masinile de atunci si nici traficul rutier de azi nu mai e cum a fost. Înainte de a plînge dupa o masina de 40 de ani, ar trebui întîi sa ne gîndim la viata si siguranta noastra, a familiei si a copiilor nostrii. Pt. a circula cu asa ceva la o întîlnire de club o data la 3 luni, e OK dar nu s-o folosesti zi de zi.
14 feb 2013, 00:07
0
2947 comentarii 2978 puncte
@ @ ber_daniels si sa-ti mai spun ceva: daca vrei masina de epoca, Patrimoniu national, trebuie sa fie 100% originala si neciobanita. Din pacate 99,9% din vechiturile ce circula zilnic pe strazile românesti sînt niste jafuri penale, ciobanite de tie mai mare scîrba, cu fel de fel de idiotenii, eleroane si spoilere inutile, faruri de golf, motoare ce n-au ce cauta sub capota unei dacii. Daca vrei patrimoniu national, ia-ti o dacie originala reimport din fosta RDG unde mai circula cu numere de OLDTIMER si restaureazo. toate ce mai circula sînt asa cum au iesit din fabrica, tinute la garaj si circulate numai vara pe uscat sa n-aiba treaba cu rugina. Sînt perfecte. Referitor la Logan, te vaiti de Logan Chiel? Pai taticule, loganul ala chiel asa cum e, are cel putin servo directie, servo frîna si airbag. Daciile vechi ce au? rugina la kg si siguranta ZERO.
14 feb 2013, 00:36
-3
2 comentarii -2 puncte
Din cate stiu eu loganul chiel nu are servodirectie si airbag.... Cel putin primul logan si servo frana gasesti si pe daciile din 90
14 feb 2013, 13:55
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
ca sa intelegeti mai bine,loganul chel nu are absolut nimic,nici servo directie,nici inchidere centralizata,nici radio,nici oglinzi reglabile manual macar,daca vrei sa le reglezi dai la manivela deschizi geamul si o apesi sa stea cum vrei,nici macar un bec in portbagaj nu are.in interior are pe jos doar mocheta pusa peste tabla, izolarea fonica e de lux,doar iti trebuie ceva zgomat sa nu adormi in lipsa radioului.noroc ca i obliga legea sa puna macar un airbag si un abs. pana si manerele de deasupra usii sunt optionale, si capacele de la roti si vopseaua de pe bari.
14 feb 2013, 15:36
+1
74 comentarii 231 puncte
degeaba au scos din circulatie 45.000 de masina, cand circula romanii cu 450.000 inmatriculate afara! nu vreau sa jigmesc pe nimeni, oricine evita cum poate taxele! mai bine ar reduce taxele aberante care sunt la momentul actual si lumea si-ar putea permite masina mai civilizate, inmatriculate in Ro, si cu darile la statul roman !!! eu circul tot cu masina inmatriculata afara ( germania )! nu sunt nebun sa dau statului roman mii de euro pt ce ???
13 feb 2013, 19:11
+2
8 comentarii 26 puncte
stiu ca in general la rabla ajung masini in ultimul hal, dar sunt cateva exceptii care arata impecabil si din pacate nu poti face nimic cu ele deoarece odata inregistrate in program pentru casare, nu mai exista posibilitatea de a le reinmatricula. am fost martor in cadrul primului program rabla la un astfel de caz, tot o lada era masina in cauza, era atat de intretinuta si de curata incat iti era efectiv mila sa te urci in ea sa nu o murdaresti, daramite sa te apuci sa pui autogenul pe ea. am vrut sa o cumpar pentru a o inscrie in circulatie, dar mi s-a spus ca nu mai este posibil deoarece a fost radiata si avand in vedere motivul pentru care a fost facuta operatiunea de radiere, nu mai este permisa reinmatricularea. Asadar, cu durere in suflet, am ciopartit-o cu cei de la acel centru si am recuperat piesele utile de pe ea. Dar am ramas cu o amintire trista dupa acea experienta.
13 feb 2013, 19:14
+3
4 comentarii 1 puncte
cine da o lada 1500 la schimb pe o dacie 1310 din 95 va rog sa sunati la nr 0761645249. si pentru mai multe detali la telefon va multumesc
13 feb 2013, 22:22
+1
13 comentarii -9 puncte
Eu am un Lada 1500. Complet restaurat si modernizat pt. satndardele din ziaua de astazi. Ma refer aici la servo directie, geamuri electrice, motor 1.7 cu injectie multipunct, aprindere electronica cu senzor de detonatie, cutie 5 trepte, diferential lung, scaune Recaro, frane performante cu discuri ventilate, jante de 15", directia fata-spate modificata pt stabilitate mai mare si aici nu am vb. inca de maruntisuri ca inchidere centralizata s.a.m.d. Vreau sa vad acel Logan nou care ma depaseste pe linie dreapta sau in curbe. Eu unde am infipt Lada intr-o curba cu Loganul(masina de firma) m-am rasturnat. Eu nu am avut curajul sa depasesc 150km/h pt ca nu o mai puteam tine pe drum pe cand cu Lada pe autobanda ma duc foarte lejer 170-180km/h si tin volanul cu 2 degete. La consum sa zic undeva identic. Si la ITP cu Lada nu am nici o emotie nici macar la gaze pt. ca stie Euro 2 fara probleme fara catalizator! La Logan m-au c-am f... la melodie de fiecare data cu ceva. In concluzie masina, indiferent de varsta poate fi rabla sau nu. Dar cei de sus ar trebui sa inteleaga ca romanul nu are bani pt masina noua doar daca se imprumuta de la banci. Si nu ar trebui favorizat aceasta atitudine pt. ca din cauza asta suntem in "criza". In vest nu exista program rabla, pt ca din 1000euro oricum nu poti lua masina, noua si in mod normal restul ii ai doar daca te imprumuti. Dupa parerea mea acest program este o prostie pt. ca ajuta oamenii sa se indatoreze. Cine are bani pt masina noua oricum nu se uita la prima de casare.
15 feb 2013, 17:00
0
8 comentarii 26 puncte
Karpi...tot respectul pentru munca si grija pe care le-ai acordat acelei LADA.... Mi-ar placea nespus de mult sa ne intalnim intr-o zi sa o pot admira si eu. Sunt fan lada din doua motive, unul l-am enumerat mai sus, a fost prima mea masina dupa ce mi-am luat permisul, al doilea....la 16 ani cand am inceput sa invat mecanica, tot pe o Lada a unchiului meu am invatat ce inseamna sa repari si sa ai grija de o masina.
16 feb 2013, 11:17
0
13 comentarii -4 puncte
Daca va gânditi sa încercati o proteza auditiva pentru prima data sau daca doriti sa va cumparati alt model, s-ar putea sa fiti placut impresionat de noile tehnologii. Modelele actuale sunt mici, usor de folosit si avansate din punct de vedere tehnologic. Va recomand sa incercati o proteza auditiva Siemens. www.audiolux.ro
12 apr 2013, 10:59
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »