Ferrari, desemnat cel mai puternic brand din lume Masini tari 20 Februarie Ferrari, desemnat cel mai puternic brand din lume
Toate comentariile (25):
802 comentarii 715 puncte
Top de rahat. Ia in calcul veniturile medii ale proprietarilor.
20 feb 2013, 18:27
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
nu toata lumea e Romania
20 feb 2013, 19:12
+4
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
in fine , asta e parearea mea .. oricum nu isi merita banii acest fail de masina ... alti se bat care mai de care sa scoata peste 1000 HP si astia au ramas inca la obositele de motoare aspirate ca la dacie , Ferrari ia bataie de la BMW X6M pe dragtime.info , brandu p00lii
20 feb 2013, 19:59
-4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Du-te si culca-te!!!! Daca si Ferrari si Lamborghini sunt fail....cred ca vorbesti ca sa nu ti se plictiseasca neuronul!!! :)))))
20 feb 2013, 20:18
+6
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
normal ca este parerea ta si orice parere trebuie respectata oricat de proasta ar fi ea. Respect, man ! Cred ca stii si tu ce aberatii ai etalat in postul asta, dar nu e stress, cine stie ce nu stie-stie, cine nu stie ce nu stie, nu stie chiar daca are impresia ca stie tot. Spui ca Ferrari e aspirat ca dacia ca si cum ti-as replica eu ca si turbo este o aspiratie, dar e fortata, si pe hartie niciunul dintre noi nu greseste, dar unul singur abereaza, si ala iti garantez ca esti dumneata. O zi faina Apropo, ar trebui sa stii ca pana acum ca puterea nu e totul si ca acceleratiile nu spun totul despre un vehicul, dar asta ar face din tine un cunoscator, cred ;)
20 feb 2013, 20:50
+2
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
pai normal ca au ferrari,,, ei nu platesc oricum impozite asa ca tot noi fraieri platim pt amaratele noastre de masini
21 feb 2013, 15:56
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Aici ai dreptate :)
26 feb 2013, 11:10
0
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
pt mine Ferrari si Lamborghini nu ma impresioneaza cu nimic . Masinile astea sunt doar pentru pasionati si cunoscatori .. inainte cand auzeai de Ferrari te gandeai ca e cea mai rapida masina din lume, ca are nusth ce motor pe ea , dar din cate am vazut doar designul e de ea si sunetul modifcat de esapament , ca in rest e praf rau .Evident daca vrei sa te etalezi pe strada si sa intoarca lumea capul dupa tine , iti cumperi lambo sau ferrari , dar la un drag racing e mai mare rusinea pt brandul asta sa iei bataie de la un SUV , eu am tot respectul pentru Nissan GT-R , Porsche 911 , si Bugatti Veyron . masinile astea demonstreaza intodeauna ca pot ! si au pretul pe masura lor .
20 feb 2013, 21:27
-4
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
si de aceea iti tot dai "like"? Duma asta cu drag-ul e obosita deja, pe bune, practic in afara de asta un argument logic sa-ti sustii teza nu ai adus. Asta e adevarat fail, nu Ferrari, nu te supara. Daca tu nu vezi ceva special in orice, sa nu ne limitam doar la Ferrari, nu inseamna ca nu e acolo.
20 feb 2013, 21:34
+7
47 comentarii 61 puncte
nu te supara.. pune o poza cu tine sa te vedem.. cred k ne prapadim de ras sa ti vedem fata..:)))))
20 feb 2013, 21:52
+6
47 comentarii 61 puncte
@SpeedNoLimit :))) te rog eu sa pui o poza cu tine si una cu masina pe care o ai..:)) te rog vreau sa ti vad fata...:)) cred k ma prapadesc de ras.. traiesti din liniute.. strada reala nu e un circuit..:)) nu trebuie sa fac liniutze sa vad care e mai bun..:)).. pe nimeni nu intereseaza lucrurl asta mai ales pe cei care cumpara un Ferrari.. :)) ai auzit de LUX ? clasa sociala..? ee masinile Ferrari sunt jucari pt bogati nu pt u..:)) asa ca nu poti intelege cum a ajuns cel mai puternic BRAND din lume !!!! Daca mai citeai o carte, niste articole legate de Marketing intelegeai ce inseamna.. daca joci toata ziua NFS nu vei intelege niciodata nimic! Performanta dintr un motor aspirat reprezinta mult! supra alimenta cu turbina sau kompresor nu spune nimik! sunt masini din anii 70 cu motoare de 1500 cm turbo de peste 1000 CP.. nu e ceva noi su greu de atins..! greu e sa faci cai multi dintr un motor mic si aspirat natural!! asta e performanta!! daca esti pasionat de masini vezi si tu ce motoare si masini au primit premii anul asta!!! ferrari au batut toata nisa! 458 italia a luat pentru motor si performanta vre o 5 premi.. asta inseamna merit,, nu parerea u legata de liniute!!! prietene mai iesi din casa ma oxigeneaza creierul.. relax ca esti depasit :)))
20 feb 2013, 21:58
+5
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Cosmin cum afirmi tu mai sus "greu e sa faci cai multi dintr-un motor mic si aspirat natural" vezi ca ferrari nu se incadreaza !!! Ti se pare ca motoarele de peste peste 5000cmc puse pe ferrari sunt mici??? i
20 feb 2013, 23:17
-3
47 comentarii 61 puncte
f355 = 3500cm = 395 cp 360 modena = 3600cm = 400 CP si 420 CP F430 = 4300cm = 490 CP si 510 CP 458 italia = 4500cm = 570 cp toate sunt V8 F12 Berlineta 6262cm = 740 cp Concurenta nu a reusit asa ceva! am spus asta pentru ca Ferrari au stabilit recorduri pt cei mai multi cai putere pe cm3 ..
20 feb 2013, 23:32
+5
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Inseamna ca Mc Laren cu al sau motor BMW S70/2 a iesit la pensie !:P
21 feb 2013, 00:09
-1
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Nu vreau sa ne suparam aiurea! Ferrari berlinetta are motor v12. Record mondial cp/litru-motor turbo(f1) m12/m13 bmw si ca motor aspirat hans nowack a modificat un bmw m5 ...i-a scos turbinele la marit de la 5l la 5.8 i-a modificat admisiile de aer ...rezultatul 5.8l 718cp motor aspirat:d 123cp/l .vroia sa-l certifice ca record mond. Scuze de scris!telefonul e de vina:)
21 feb 2013, 01:58
-2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
deci, cred ca cineva incerca fara suparare sa-ti explice ca un motor aspirat nu se compara cu un turbo cum un o benzina nu se poate compara cu un diesel dpdv al feelingului, sportivitatii, etc. Continui cu aceeasi poveste cu turbo-urile schimbate si insurubate in mania de a obtine cai putere ca sa ce? sa ai 1200 de cai pe o masina? Cu ce rost? Daca e asa, informeaza-te si ai sa vezi ca sunt si ferrari si lambo turbo, tot cu kituri aftermarket cum ai pomenit tu in exemplele tale, dar cred ca exemplele aftermarket sunt irelevante aici. Articolul se refera la succesul decenal al unui brand care din negura motorsportului a inceput sa se ridice in ciuda contextului si a advresarilor tot mai aprigi. Ferrari, calutul cabrat, este cel mai cunoscut/popular brand din lume. Asta inseamna ca daca daca tii un calut cabrat in buzunar cu insemnele S - F e ca si o carte de vizita, se spune ca brandul este recognoscibil. Asta se realizeaza cu mlta sudoare, seriozitate pe termen lung, marketing pt intarirea identitatii de marca etc. De la a nu-ti placea Ferrari pana la a spune ca nu e bun ca face numai zgomot, sau discutiile irelevante pe care le-ai isccat tu, sunt vorbe-n vant, nu te supara. O zi faina Apropo, a fost desemnat si cel mai bun loc de munca din lume, in interiorul fabricii, care este un fel de farmacie, de fapt :D Ferrari
21 feb 2013, 10:15
+2
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Eu i-am scris la ce a spus el "Concurenta nu a reusit asa ceva " Uite ca MC Laren a reusit asta prin anii 92 cand tehnologia era inca la inceputuri ! Si la timpul acela a fost o lupta cine sa dea motor pentru masina aia si BMW win .De ce nu a luat un motor ferrari .lamborgini sau mercedes ...etc ??? In fine nu ma intelege gresit nu i-au in deradere marca!
21 feb 2013, 12:53
-1
47 comentarii 61 puncte
Daca vb de Mclaren F1 stiu ca avea un motor de 6.1 si 627 CP
21 feb 2013, 13:28
+2
47 comentarii 61 puncte
De ce ar fi venit concurenta sa ofere un motor? Si daca Ferrari avea un motor mai bun tot nu l dorea Mclaren pt ca e normal sa fie asa! doar erau concurenti! cum suna azi.. Mclaren cu motor Ferrari, Lamborghini, Porsche ..:))) tu vezi ce scri?
21 feb 2013, 13:35
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
pai avea dreptate, concurenta nu a reusit asa ceva decat cu motoare supraalimentate, asta era ideea. Daca e sa schimbam discursul, atunci sa spunem cum stau treburile exact: Ferrari este fidela unei ideologii care favorizeaza utilizarea motoarelor aspirate, pt ca garanteaza un range de utilizare ce cuprinde turatii foarte mari si a altor avantaje, nu pt ca nu ar sti sa faca motoare turbo si dovada pt asta avem ceva ce se numeste Ferrari F40, cu mult inaintea lui F1, un high performance supercare imbatabil si dupa standardele de azi, si aici nu ma refer doar la parametri NFS gen acceleratie si viteza maxima.
21 feb 2013, 14:10
+1
47 comentarii 61 puncte
In the end BMW took an interest, and the motorsport division BMW M headed by engine expert Paul Rosche[7] designed and built Murray a 6.1 L (6,064 cc) 60-degree V12 engine called the BMW S70/2.[8] At 618 hp (461 kW; 627 PS) and 266 kg (586 lb) the BMW engine ended up 14% more powerful and 16 kg (35 lb) heavier than Gordon Murray's original specifications, with the same block length. It has an aluminium alloy block and heads, with 86 mm (3.4 in) x 87 mm (3.4 in) bore/stroke, quad overhead camshafts with variable valve-timing (a relatively new and unproven technology for the time) for maximum flexibility of control over the four valves per cylinder, and a chain drive for the camshafts for maximum reliability
21 feb 2013, 13:30
+2
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
sunt super masini,,,atat ferrari cat si lamborgini, dar ca trebuie sa ai un tata rege al asfaltului sau rege la ceva,,,si sa rezolvat...pentru oameni de rand e doar un vis frumos,,,doar impozitul pt o masina cu motor de 6000 cc e undeva pe la 12000 ron,,,deci ca la noi la nimenii
21 feb 2013, 16:00
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Poate daca am avea si noi taxe mai mici , si Dacia ar fi mai buna poate am ridica si noi profitul marci noastrea autohtone , dar atata timp cat sunt taxe mari si aberante si masini proaste imi pare rau noi nu putem contrubui cu nik :)
26 feb 2013, 11:11
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »