daca ar fi toate articolele 4tuning asa... ar fi un loc frumos pt pasionati nu adunatura de carnati si pustani care e acuma.
La obiect: observati unghiurile de cadere si comportamentul suspensiei in slow motion... divin. Pacat ca apare e36 doar 0.5 secunde tot filmuletzu :(
ce masini ...fara turbina,fara senzori.....decat motoru si caroseria....astea da masini,nu jafurile din ziua de azi cu 5000 de senzori ,jumate din masina este plastic si fiabilitatea motoarelor lasa de dorit.. ma refer si la marcile de top(mercedes,audi,bmw...)
stai linistit ca e buna si electronica si e mult mai simplu acuma pt ca ai internet si oricine vrea poate sa cupleze un laptop la un motor si chiar si sa rescrie un ECU de la zero daca are timp... si stie engleza :)
Nu sunt jafuri azi, doar lume speriata de fire care nu are idee cat de simplu e defapt.
Sistemele sunt bine facute pt ca cine are electronica si poate conduce o masina mai bine decat "tinut de mana" stie sa o decupleze. Toti restu lasa-i cu electronica sa-i tina departe de copaci si masina mea
Fratica, mi s-a intamplat recent sa mi se strice sistemul electronic de inchidere al masinii. Iar toata masina se inchide electronic si nu exista locas pt deschidere pe modelul vechi, direct cu cheia. Am pierdut 2 ore pana am reusit sa deschid masina. La batrana Dacie cu o surubelnita si un genunchi bine plasat deschideam ce usa doream in maxim 20 de secunde. Asta face electronica, te tine pe afara cand ti-e lumea mai draga.
cand eram mai mic ai mei au avut o Dacie si ii cumparasem casetofon cu CD (lucru mare pe Dacie in 98') si am ramas fara el ca mi l-au furat. Deci nu stiu de ce e mai bine sa ai o Dacie care o deschizi cu surubelnita
Sunt şi dezavantaje la atâta electronică dar şi avantaje. Problema relatată de tine nu e întâlnită la toate maşinile noi. Mercedes-urile de exemplu au în "telecomandă" şi cheie retractabilă pentru încuietoarea mecanică. Am fi ipocriţi să spunem că nu ne convin sistemele de siguranţă care au salvat atâtea vieţi (airbag, ABS, ESP etc) şi alte mofturi: clima, încălzire şi masaj în scaune, GPS (mai ales dacă faci drumuri în afara ţării) plus multe altele pe care nu are sens să le mai enumăr.
Cel mai frumos campionat auto l-am vazut la finalul anilor 90 si anume BTCC. Erau acolo masini de clasa medie : BMW, Audi,Ford,Vauxhal (Opel) Alfa,Peugeot,Renault,Volvo,Nissan,Toyota si Honda care se luptau pe viata si pe moarte si majoritatea masinilor cu sanse la podium. Alea curse nu 3 constructori din aceeasi tara.
Singurul lucru pe care il urasc in viata mea este ca nu am prins perioada aceea. Am prins putin pe final 1999+. Respect pentru acele vremuri, alti oameni, alta gandire, alte masini.
alea erau masini...nu pc-urile cu roti din zilele de azi...o masina fabricata intre 95 si 2000 bine intretinuta nu te lasa la greu...si prin asta ma refer la motoarele de bmw si mercedes...2.5-u de pe e36 e un supermotor
Fratilor nu stiu daca si voi ati simtit acelasi sentiment pe parcursul filmului ? dar eu unu am stat cu pielea de gaina si cu un fior in stomac . Adevarate legende , adevarate masini , adevarate curse aceste masini le vor admira si copii nostri !!!
Spectacol maxim a fost DTM-ul si inca mai ramane, dar parca inainte era mai.....bun! Extraordinar montajul! Cu toate ca e redat in slowmotion si cu o muzica aproape ambientala, acum am o pofta fenomenala de "galagie" gaze arse si adrenalina!
Ceea ce vad ca impresioneaza pe toata lumea este chiar stilul si pasiunea lor fata de aceste curse DTM . Imi vine sa repet mereu " Super tare " cand ma uit la flmulet , atunci masinile erau mult mai interesante , stiind ca nu detineau diferite chestii , vorba celor de mai sus ( senzori , chestii , trestii , etc .. ) . Da , am vazut si eu acum o cursa adevarata . Pacat nu m-am nascut si eu ma devreme sa apuc adevaratele curse . Acum , de abia daca mai apre ceva cu masini pe canale de sport . Numai fotbal ... Nu spun nimic de acest sport , doar ca in ROmania este peste tot ... Mai vreau si ceva curse . ( Legat de stilul curselor de dinainte ) ---> Cu totii suntem impresionati din cauza masinilor care difereau foarte mult intre ele . Designuri super , forta , sunet . Un exemplu in cursele DTM de pe atunci este Opel Calibra , arata super , chiar daca nu a reprezentat cine stie ce in DTM ( din cate stiu ) , dar a fost o super masina , una interesanta , iubita de foarte multi pasionati de curse . Acum ... la fel cum spuneau si cei de mai sus........ Faceau adevarat spectacol fata de cursele din ziua de astazi , monotone , cu masini ascutite care nu mai dureaa mult si o sa merga singure ...