vad ca se scot modele noi se innoiesc modelele vechi insa un pick-up cu 5 locuri nu vor sa mai scoata deloc.....la prima vedere acest nou MCV nu mi se pare ca arata rau deloc insa sigur vor fi si pareri contra
Si totusi de ce te abtii de la comentariul referitor la motorul de 0,9 turbo??? nu inteleg?!?
Si eu am testat motorul si pot sa spun ca e foarte reusit pentru ce ofera la o masina din aceasta gama si pentru scopul care il are! Nu trage bine? nu poti sa fugi de la semafor primul? sunt 90 cp... Chiar nu stiu ce ar putea sa faca Dacia sa multumeasca unii oameni din tara asta...scuza-ma daca te-am jignit dar nu cred ca nu e bun motorul de 0,9!!!
si inca ceva, Skoda Octavia III, are ca varianta de baza motor de 1,2 L 86cp daca nu ma insel!
Sunt sigur ca la Skoda nu e problema ca au motor de 1,2...
"Oferta de motorizari Diesel este concentrata pe propulsorul 1.5 dCi, disponibil in doua variante de putere 66 kW (90 CP) sau 55 kW (75 CP) in cazul normei Euro5. Recunoscut pentru fiabilitatea sa, pentru performantele sale si pentru impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi"
=)))))))) de unde plm fiabilitate?.....nici motorina nu poti sa alimentezi de oriunde ca dupa 40.000 Km te trezesti ca nu iti mai porneste cand ti-e lumea mai draga...ca vezi doamne...are ns ce aditivi motorina in ea si nu ii prieste motorului.
Imi place ca a-ti dat dislike....problema e ca asta nou imi place si mie..dar 1.5 DCi-ul ala chiar nu e fiabil. Nu am facut o statistica dar cred ca 5 din 10 masini au probleme cu el din cauza sistemului de injectie Siemens.
Ca francezu'ce a zis...de ce sa dau bani pe bosch care nu se strica si mai e si mai scump?
Lasa ca bag Siemens ca e mai ieftin si mai vand si piese dupa ;)
Si nu ma intelegeti gresit...e un motor bun..consum mic..performante decente. Perfect pentru romani...dar ai sanse mari sa se strice si va zic asta din experiente cu el...nu vorbesc aiurea...asa ca inainte sa sariti cu gura vorbiti pe la cateva service-uri si discutam ulterior ;)
marketing! cand faci un produs de genu asta, automat ai si piese de schimb, si ca sa nu ramai cu piesele de schimb, trebuie sa faci in asa fel sa nu ramai cu ele in magazie! Business Law!
E Delphi bre, nu Siemens. Daca erau Siemens erau bune, acum se aude ca ar fi bagat injectoare Siemens. Daca chiar aveai motorul asta stiai ce injectie are.
Corect...ai dreptate...e delphi si nu siemens...si zicea cineva de stat si curatat EGR....corect...ala tre curatat...dar daca masina e a unei doamne? Eu nu o vad in weekend sau pe marginea drumului desfacand egr sa il curete .
Si pentru Diclatu...opinia mea este una personala iar cunostintele mele nu ai cum ss le cunosti necunoscandu-ma nici pe mine.
lord_wader....nu vreau sa am motorul ala...am mers..imi place..e potent...dar nu multumesc. am o astra cu z17dtl care isi face treaba de 280.000 de km incoace f bine si tot ce am schimbat a fost senzorul de pozitie de la volanta
Laurentiu,dci e chiar fiabil,daca esti naspa si nu stii sa cureti egr,sa schimbi filtre combustibil,aer la timp,si mergi subturat si nu repecti incalzirea motorului si racirea la oprire sa il ti la relantiu inainte sa il opresti...normla ca se gata orice diesel.
Masina arata relativ bine in poze sa o vedem si live. Sa nu uitam ca vechile cazane aveau lufturi cat casa, plasticele din interior erau facute din cel mai ieftin si prost material posibil.