@4tuning
Voi ati si inteles ce se spune in filmulet?
Ideea este foarte clara: constructorii de remorci/semiremorci ar trebui sa revizuiasca acea bara din spate care nu lasa masina sa patrunda dedesubt. Asta e tema clara a filmuletului... daca stii macar engleza din gradinita.
Nu constructorii de automobile sa revizuiasca intreaga caroserie, asa cum sugerati in descrierea articolului.
Ca, deh, oare ce ar fi mai simplu? Sa revizuiesti o intreaga caroserie, care oricum nu prea are cum sa fie atat de intarita ca sa reziste ori sa faci o bara de metal mai solida si prinsa mai bine de spatele unei remorci? Doh!!!
...testul asta nu a fost facut sa arate ce rau e atunci cind lovesti un camion.
E facut sa arate ce rau e cind camioanele nu au trailere adecvate la regurile americane/canadiene.
da s-a gandit cineva cum ar arata un astfel de impact la viteza de peste 100 km/h ? ,ca la 50 cred ca ai destul timp sa franezi , asta daca respecti distanta de 50 m , daca nu patesti ce-au patit si manechinii din filmulet.
ar fi si greu sa faca o bara din aia cu mai multe bare verticale, asa ar fi mai solida. sa puna 4 bare: doua pe mijloc si doua la capete si s-a reolvat problema. oricum asta nu ar scadea performantele camionului
stati linistiti ca si cu bara ai si fara tot se duce dedesupt nu cred ca bara aia are cum sa absoarba asta mai depinde si de doua criterii viteza de deplasare si gretatea masinii hai sa fim seriosi ca daca era ceva mai joasa in partea din spate era totusi mai bine parerea mea
18 mar 2013, 00:13
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »