In mod normal,vinovat este cel cu masina,dar cant te uiti ce viteza avea cel cu motocicleta si mai a fost si tampit,a tras dreapta in loc sa traga stanga si sa evite.....isi merita soarta
18 mar 2013, 16:11
+30
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sa nu fim marlani ca viteza nu avea 115 118 poti avea si tu cu masina in localitate doar ca lipsa de experienta a motociclistului si neatentia tipului cu masina si-au spus cuvantul ... cam asta se intampla cand se intalnesc doi prosti in acelasi loc
pe bune motociclistul zici ca a vrut sa provoace accidentul. De vina clar soferul masinii, dar zic ca se putea evita daca era un motociclist experimentat.
ii chestia ca sa pierdut ca alfel il evita tragea o treapta sau doua inapoi si ii facea o frana de motor si vira stanga si evita ,mai ales e un suzuki sv 650 alea se opresc foarte fain din frana de motor
118 are motocicleta in localitate din cite se pare,si se pare ca putea sa evite usor accidentu daca vira putin stinga.
Pina in accident motociclistu face depasiri aproape sinucigase,deci e inconstient.
Salut. De acord cu tine, doar ca inconstient motociclistul nu cred ca este, ci pur si simplu este idiot pentru ca nu il intereseaza consecintele, isi merita soarta. Aceeasi regula si pentru soferi care par sa fie frati de prostie cu motociclistul. El face acele depasirile crezand ca este prea smecher ca sa i se intample ceva, il doar in dos de restul daca le taie fata, daca fac manevre bruste ca sa il evite pe idiot si pot sa faca ei un accident. Imi doresc sa obtin si categoria A, restul deja le am si sper ca sa nu fac aceleasi idioteni ca individul din imagine. Numai bine la toata lumea.
trebuie adaptata viteza in functie de trafic. cred ca se uita in alta parte motociclistul, avea timp sa evite...dupa mine cred ca a fost inconstient cel de pe motor. se intampla si la noi multe astfel de cazuri. cred ca trebuie o anumita maturitate si experienta doar sa conduci un motor...
18 mar 2013, 16:35
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Pe hartie o sa apara vinovat cel cu masina...putea sa mearga motociclistul si cu 500 la ora ca tot trebuia sa cedeze prioritatea soferul.
Asta e..se mai intampla...
Asta teoretic, dar practic este culpa comuna, odata soferul masinii permis suspendat pentru neacordare de prioritate celor care vin din dreapta, rtespectiv motociclistului, apoi, viteza de deplasare a motociclistului, la orice expertiza sa va arata ca acel motociclist a depasit cu mult viteza legala, si uite asa intervine culpa comuna impreuna cu sanctionarea ambilor participanti la trafic( e un accident cu victima mai mult ca sigur la cum a dat motociclistul in masina, si obligatoriu se face expertiza si se stabileste dinamica accidentului) e acelasi lucru ca atunci cand tu ca sofer mergi pe strada si lovesti un pieton care trece strada neregulamentar, daca te incadrezi in viteza legala pietonul e vinovat, daca nu e culpa comuna. Spunea cineva mai sus ca pentru a ajunge la 120 km/h iti trebuie vreo 10 secunde, total fals pentru viteza aia iti trebuie 2/3 secunde depinde de motor. Motocilistul oricum nu a avut minte si din cate se vede pe imagini nici experienta. Ar fi putut evita lejer accidentul, dar lipsa de experienta s-a vazut. A nu se intelege gresit, nu am nimic cu el. Si eu sunt si motociclist(si nu spun ca nu am facut si eu nazbatii in trafic dar trebuie si limite) si conducator auto, dar la cum se prezinta motociclistul aici nu face altceva decat sa faca de rusine imaginea motociclistilor.
Ca motociclist si sofer eu zic ca amadoi au fost prosti: asta cu motorul putea lejer sa evite prin stanga, dar s-a blocat pur si simplu probabil din lipsa de experienta, iar cel cu masina fie avea timp sa-l vada fie l-a vazut clar dar tot s-a bagat ca boul...iar despre titlul articolului, unde plm e viteza asta asa fenomenala cu care mergea motociclistul? Daca era o filmare cu unul cu ceva supermasina care facea drifturi prin oras la 120, pe 4tuning aparea un titlu de genul: urmatorul Ken Block, super soferul planetei etc.
PS: cum a spus "p_vio46" mai jos :culpa comuna datorita neacordarii de prioritate din partea soferului si a vitezei mari pt zona respectiva de drum, din partea motociclistului, oricum se putea evita clar accidentul chiar daca avea 120
vina sofer auto, viteza de deplasare a moto o poate sterge din filmare , si moto a vrut sa faca dreapta , crezand ca se opreste in strada cel cu auto , dar nu a fost asa si a tras putin si tarziu stanga , dar clar e vine celui cu auto , vizibilitate destul de mare la 100 la ora ai timp sa vezi ca vine cineva , si te asiguri
vinovat cel cu masina, a avut 4 secunde din momentul in care l-a vazut pana la impact, nu a schitat nici un gest, motociclistul nu se astepta la asta, dar preventiv a redus viteza, avea sub 100 cand si-a dat seama de intentia celui cu masina, pacat ca nu i-a anticipat mai de departe prostia ca sa il evite, chestii din astea mi se intampla frecvent si nu sunt motociclist, conduc o masina si tot mi se baga in fata boii care nu se asigura.
Clar cel cu masina !!! Motocicleta mergea repede dar nu exagerat , pe strada aia pun pariu ca trec zilnic sute de masini cu o viteaza aproximativa ... sa fim seriosi , pe un drum de genu cred ca nu exista sofer sa nu fi mers cu 100> in localitate
Masina nu a dat prioritate !!! Nu mergea cu 200-300km/h sa zici ca arunci automat vina pe motociclist
nu mai judecati voi motociclistii,obisnuti-va cu ei in trafic si fiti atenti la manevrele care le faceti...si acesta din video nu a putut evita...nu se astepta ca desteptu cu masina se baga in fata lui....crezi ca la 90 poti vira asa in scurt?daca nu stiti cu ce se mananca motociclismu nu mai vorbiti!
nu stiu cu ce se mananca motociclismul si nici nu vreau sa stiu. nu sunt curios. nu vreau sa dau cu presupusu , daca esti sau nu motociclist. te invit la o tura cu masina si iti demonstrez zeci de cazuri in care o masina care circula cu 50km/h ajunge intr-un punct mort al vizibilitatii tale ca sofer. si nu ma refer doar la unghiul mort din oglinzi. poate ajunge intr-un unghi mort si intr-o curba cand e intr-un drept cu stalpul de la parbriz etc....... . daca o masina ajunge intr-un unghi in care nu poate fi observata, ce sa mai zic de o motocicleta. si tu strigi tare sa ne obisnuim cu motociclisti in trafic?. eu stiu un singur lucru cand ma urc la volan. am grija singur de mine , pentru nimeni altcineva nu o face, si intotdeauna ma asigur ca ceilalti participanti la trafic m-au vazut inainte sa schimb directia de mers sau viteza de deplasare. asa ar trebuii sa faca si motociclistii si ar fi mai putine accidente. am vrut sa-ti raspund tie , fara a face referire la articolul prezent. asa ca nu imi zice ca soferul avea vizibilitate.
eu zic sa te uiti mai bine, avea toata vizibilitatea de care avea nevoie. Nici macar soarele nu ii bate in parbriz. Un retardat adormit. +1 pt sorel, asa e
-ps nu am motor si nici permis categoria A dar este enervant sa vezi cati mor din cauza soferilor de masini chiori , adormiti si nesimtiti.
MAMA RUSIA E DE VINA!!!! :))
ALA ARE UN SUZUKI CARE IN FRANA DE MOTOR SE COMPORTA EXEMPLAR INSA MOTOCICLISTUL E EXECRABIL. SOFERUL MASINII, DACA-I DADEA UN PIC DE TALPA, SI NU INCETINEA, AVEA O MASINA INTREAGA ACUM...
DPDV LEGAL SI JUDECAND FAPTELE FARA FILMUL DE MAI SUS, MOTOCICLISTUL ARE DREPTATEA DE PARTEA LUI(DIN FERICIRE PT EL... SAU DIN PACATE PT SOFER)
si uite asa s-a deschis cutia pandorei... e clar ca motociclistul mergea prea tare... ala cu masina degeaba s-a asigurat... la 120 km/h in 5 secunde mergi ~170de metri (putin mai mult decat un teren de fotbal) si franezi in minim 80 de metri
Eu nu vad masina sa fi semnalizat, deci legal este masina de vina pentru ca nu a semnalizat,asigurat si acordat prioritate, iar cel cu motocicleta avea viteza cam mare
sunt cateva chestii legate de mersul cu motocicleta pe care majoritatea nu le cunoasteti. asta nu e o problema asa ca, sa va lamuresc. prima este ca, motocicletele schimba din ce in ce mai greu directia de mers cu cat creste viteza. asta inseamna ca la 100 kmh ai nevoie de ceva distanta ca sa te dai 2 metri intr-o parte.. oricum, si in situatia asta, parea sa poata fi evitata masina, mai ales cu putina frana de motor. a doua chestie e una dintre cele mai frecvente greseli ale motociclistilor si se numeste point fixation. pe scurt, unde te uiti acolo te duci(uitati-va la un clip moto si incercati sa vedeti cam unde au tintita privirea riderii). ei bine, cand te sperii(viraj neasteptat, masina in fata etc) ai mari sanse, din pacate, sa ramai cu privirea fixata pe obstacol, asta rezultand in minime sanse de a-l mai evita. vina practic e a soferului.. nimeni nu are nicio scuza sa schimbe directia de mers fara sa se asigure, indiferent cat de departe e vehiculul caruia ii acorzi prioritate, sau ce fel de vehicul e.. mai ales ca ar trebui sa te gandesti logic, e motociclist, s-ar putea sa vina cu 200(doar asta e conceptia generala).. restu de vina, pt impactul cu masina si poate decesul pilotului este doar al lui.. cum au zis si altii mai sus, SV-ul e o mobra buna pe care trebuia s-o poata pune pe traiectoria buna..