Top 5: Cele mai asteptate hot-hatch-uri ale anului 2013 Masini noi 22 Martie Top 5: Cele mai asteptate hot-hatch-uri ale anului 2013
Toate comentariile (36):
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
mercedesul a in alta liga fata de celelalte 4 , atat din punctul de vedere al performantelor, cat si al pretului .
22 mar 2013, 19:05
+16
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
179 comentarii 235 puncte
Pariez ca o sa te contrazici singur, cand o sa ai ocazia sa vezi unul pe strada, mai ales cu pachet AMG ;)
23 mar 2013, 12:20
+4
du0n
135 comentarii 60 puncte
Nu are legatura cu restul.Contracandidatii directi sunt de la BMW si Audi.
24 mar 2013, 02:50
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
4 secole de evolutie de la shakespeare incoace si inca unii ca tine nu au invatat ca un nume nu inseamna nimic. Si ce daca are o motorizare Renault? Rasfoieste putin istoria Renault in motorsport daca ti se are asa de jalnica. :)
22 mar 2013, 19:09
+6
du0n
135 comentarii 60 puncte
Motorsport,dar care categorie?Si da,Renault e jalnica.
24 mar 2013, 02:49
-2
32 comentarii 126 puncte
Nu prea te uiti la Formula 1. Nici eu nu sunt fan Renault, dar merita respect. Motoarele lor echipeaza multe echipe din F1
25 mar 2013, 11:33
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Pai daca e jalnica, toti si-ar dori sa aiba o istorie asa de jalnica, cum este Renault dpdv al inovatiilor si al rezultatelor in sporturile cu motor, dupa cum ziceam. Pune mana pe lectura, dumm. Iti spun Rally grupa N si iti dau ca indiciu Renault 5 Maxi Turbo sau Formula 1 (1,5 turbo) cand singurii care tineau piept Renault-urilor supraalimentate erau Ferrari, restul erau 3000 cmc aspirate si se spargeau mai des decat agregatele turbo. Lectura placuta ;)
25 mar 2013, 14:40
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
pe ce nodel dacia gasesti motorul de doi litri?
22 mar 2013, 19:24
+5
24 comentarii 45 puncte
In primul rand,Mercedes A45 AMG n-are nici o treaba cu Renault,nici macar cu vreun surubel,in al doilea rand,motorul de provenienta Renault despre care vorbesti,dar nu ai habar,este modificat in proportie de aproape 90%(bloc motor,bielete etc) de catre cei de la Mercedes.Oricat ar fi de dureroase frustrarile,n-ai cum sa gasesti compromisuri cand vine vorba de Mercedes si asta ti-o spune un fan BMW
22 mar 2013, 20:25
+7
drifft
384 comentarii 744 puncte
As vrea sa apara si Audi RS3 cu noul model...
22 mar 2013, 19:07
-1
42 comentarii -9 puncte
acest mercedes are rwd?
22 mar 2013, 22:26
-3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
AWD
25 mar 2013, 09:46
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
AMG rules; o acceleratie de la 0 la 100 km/h ??????
22 mar 2013, 23:27
-1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
desi sunt fan bmw am votat mercedes.e frumosa foc masinuta
22 mar 2013, 23:44
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Am votat Clio RS, GTI-ul este aproape identic vizual ca si cel anterior, fordul este ok dar cam atat, mercedesul este cel mai tare no comment, au mai ramas 208-ul si RS ul dintre care ca aspect imi place mai mult RS-ul :) asta este doar parerea mea...
22 mar 2013, 23:59
+2
Mariuspeed
494 comentarii 1941 puncte
Toate 5 sunt bune,dar cu adevarat speciala e AMG-u.
23 mar 2013, 00:04
+6
GYUKY
5 comentarii 11 puncte
mercedes ftw
23 mar 2013, 00:40
0
du0n
135 comentarii 60 puncte
Daca e clasat A45 AMG,ar trebuie sa fie si M135i.E prea mare diferenta dintre A Classe si restul Hatch-urilor.Toate dezvolta maxim 230 Cp,numai Mercedes are 360 Cp.Cam nedrept in lipsa BMW si Audi.
23 mar 2013, 02:10
-2
savuionutz
2 comentarii 0 puncte
Lipseste si Astra...
23 mar 2013, 10:45
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Este vorba de masini care urmeaza sa fie lansate...Astra OPC a fost lansata de ceva vreme...
23 mar 2013, 20:58
+3
du0n
135 comentarii 60 puncte
Au fost lansate si cele de mai sus.Doar ca Merdeces nu are concurenta in lipsa celor de la BMW si Audi,si e nedrept.
24 mar 2013, 02:46
+1
vladpop
310 comentarii 343 puncte
clio, fiesta si 208 nu se pot compara cu celelalte, parerea mea, sunt alta clasa. Daca se facea o votare pe masini din clase asemanatoare, poate iesea o statistica mai buna...
23 mar 2013, 11:19
+4
neo_evolution3000
6 comentarii -3 puncte
Opel astra OPC????
23 mar 2013, 14:26
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
a45 si clio 4 rs
23 mar 2013, 18:46
+3
Robert77
49 comentarii 25 puncte
va dati seama ca mercedes face 0-100 cat un M3?!?! si are mai multi cai de cat un Porche 911 carrera din 2013??? De la mine este un WOW
24 mar 2013, 18:17
+1
du0n
135 comentarii 60 puncte
A45 1-100 km/h in 4,6s Bmw M3 (2007 mi se pare) 4,3s
24 mar 2013, 23:24
-1
223 comentarii 312 puncte
Mercedes pret de pornire : 40 000E, aproape dublu fata de celelalte modele. Sunt sigur ca este o masina exceptionala dar am vazut A200 sau cat mai e .. pe strada si daca e la departare o poti confunda foarte usor cu o kia rio. Nu are nimic dramatic sau special. Din fata o recunosti de la o posta ca e mertz, dar din profil si spate.... in realitate va asigur ca nu e mare filizofie. Poate cu pachetul AMG va parea mai wow.... :) E doar parerea mea si poate altii care au vazut modelul in realitate sunt mai entuziasmati. Daca vrem un top corect, trebuie si putere si preturi corecte pentru fiecare categorie. Sincer mi se pare greu sa inteleg un cumparator de A45..... Decat daca ai bani si nu ai ce face cu ei, sau il iei pentru nevasta si in weekend il mai conduci tu. Hot hatchurile sunt simpatice, dar la drum lung nu au confortul unei berline si manevrabilitatea e afectata de ampatamentul mai mic al masinii. Spuneti ce vreti, eu ca roman gandesc ca cu 40 000E pot sa imi iau un Porsche Boxter la 20 000E de prin 2003, 2004 cu 250 CP si sa am fundul la 10 cm de pamant si de restul i-as pune benzina si i-as da in blana pana crapa motorul. Chiar daca ma face un A45 la semafor, tot m-as simti mai bine :)
25 mar 2013, 14:17
-2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Iarasi vine unul cu o comparatie intre o masina noua virgina si tot felul de alternative uzate, nu te supara dar gresesti categoric in privinta asta... or fi bune man, dar nu se face, criteriul nou vs second hand este eliminatoriu. Punct. A 45 il va alege origine are banii astia pt un golf gti superechipat de exemplu si ar putea sa-si ia un RS 3, Focus RS, Astra OPC samd. MErcedesul este unic si o spun eu asta care nu sunt fan din urmatoarele motive: 1 - este hatch deci este MAI PRACTIC nu cum spui tu ca practicitatea ar fi o caracteristica a berlinei( hatch ul e mai compact, la fel de spatios la interior, portbagaj cu volum dar gura de incarcare mult mai amplu si scaune rabatabile ceea ce rezulta ca intra acolo lucruri mai voluminoase decat intr-o perlina cu capac pe coada=portbagaj) 2 - este mai scurt mai usor de parcat, in orasele medii si mijlocii din tarile dezvoltate conteaza mai mult decat te-ai astepta 3 - are ampatament mai scurt ceea ce rezulta in manevrabilitate mai buna : ampatamentul mai lung diminueaza rigiditatea complexiva a structurii portante. Bineinteles asta are limite, un Smart deja este prea scurt sa se considere un punct de referinta ca stabilitate, dar un hatch este c;lar mai frumos de condus decat multe berline, deci ideea este in general, dupa aceea iti dau dreptate daca sunt exceptii 4 - este cel mai puternic cu motorul cel mai mic si compact si usor ceea ce rezulta intr-o margine psiholgica destul de mare fata de concurente in ceea ce priveste costurile fiscale - din nou in Occident conteaza mult mai mult decat in Ro unde lumea se plange la o taxa de prima inmatriculare de 1000 de euro iar apoi se uita la Mertane, BeeMWuri si Audi uri la nemti la "mana a doua". Strainii platesc o asigurare obligatorie de sute sau mii de euro, si nu ma refer la KASKO, ci efectiv doar RCA, asta stiu din proprie experienta. In rest iti dau dreptate, ca pasionat daca bugetul e limitat ti se renteaza sa iei un Boxter cum spui tu, dar ti-ai raspuns singu
25 mar 2013, 14:55
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
ti-ai raspuns singur la intrebare, pur si simplu romanii ca mine sau ca tine nu intra in calculele de placement pe piata celor de la Mercedes. Salut !
25 mar 2013, 14:56
0
223 comentarii 312 puncte
Multi bogatani nu sunt pasionati de masini, dar au cerinte de la masinile pe care le doresc. Eu personal nu am nevoie de clima bizonica si alcantara si mai stiu eu ce daca am vro 300 de cai sub capota. Doar bani de benzina si atat :) E valabil si invers... daca mi-ar place luxul si as vrea sa ma simt ca intr-o nava spatiala... imi iau motorizarea cea mai mica si restul banilor ii bag in optionale... :) A45 nu are nici luxul unui S-Klasse, nici puterea unui AMG original... nici nu da senzatia de opulenta (bogatanii sufera de asta).... e o masina pentru cineva care nu apreciaza nici puterea, nici luxul, nici senzatia de a conduce.
25 mar 2013, 15:45
0
223 comentarii 312 puncte
Locuiesc in Copenhaga si stiu f bine cu sta treaba si cu taxele si cu asigurarea si cu parcarile si cu toate. Trec apraope zilnic pe langa un showroom Mercedes/ Saab / Cadillac (au si un Koenigsseg albastru... vis :D). Si este acolo un A250 de ceva vreme.... deci de fiecare data cand trec pe langa el ma gandesc la Kia Rio. Nu are personalitate, nu are pedigree. A 45 e facut doar ca sa faca concurenta la RS3 in general si M1, nu are nici cea mai mica legatura cu topul facut de 4t. Si decat sa vorbim de chestii irelevante pentru romani, mai bine vorbim de chestii relevante si ne dam cu parerea despre vise care se pot indeplini. In ordinea puterii: Mercedes A45 AMG : 360 CP ~ 45 000E BMW M1: 340 CP ~ 50 000E Audi RS3 : 340 CP ~ 45 000E Ford Focus RS: 305 CP ~ 30 000E Opel Astra OPC : 280 CP ~ 32 000E VW Golf VI R 4motion: 271 CP ~ 32 000E Seat Leon Cupra : 265 CP ~ 25 000E Mazda 3 MPS Turbo : 260 CP ~ 23 000E VW Golf VII GTI : 230 CP ~ 35 000E VW Polo R: 220 CP ~ 27 000E Mini John Cooper Works: 218 CP ~ 30 000E Mercedes A 250 : 211 CP ~ 30 000E Opel Corsa OPC Nurgburgring Edition : 211 CP ~ 20 000E Citroen DS3 Racing: 207 CP ~ 25 000E Honda Civic Type R: 201 CP ~ 20 000E Renault Clio RS: 200 CP ~ 22 000E Ford Fiesta ST: 182 CP ~ 16 000E Seat Ibiza Cupra : 179 CP ~ 20 000E Fiat Grande Punto Abarth: 155 CP ~ 13 000E / 180CP 15 000E Cand am atatea variante din care sa aleg... Mercedesul nu ma atrage deloc :)
25 mar 2013, 15:26
+3
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Corect, aici iti dau deja perfecta dreptate. Personal deja mi-ar ajunge un Focus RS :D Cu designul... poate tu daca zici ca vezi in fiecare zi esti mai obisnuit cu perceptia liniilor A Class-ului, personal inca nu am vazut A 45 live, deci nu stiu inca perfect obietiv ce sa spun. Stiu doar ca perceptia designului e f subiectiva. Ma gandeam totusi, daca tot am vb se SH, ca un 135i prima generatie, se gaseste tot la aprox jumatate din pretul unui A 45, si este un 6 cilindri deci din anumite motive este altceva(tractiune spate un plus ca sportivitate fata de integrala, motor amplasat longitdinal, 6 cilindri etc)... Asta DACA ar fi sa te gandesti la o alternativa SH. In rest sunt perect de acord cu tine, A class marcheaza schimbarea foii la Mercedes, AMG-urile nu au o filozofie lineara si petinenta ca un M, sau un RS, nu ca ar fi rele, nici pe departe.
25 mar 2013, 15:43
+1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Da, personal iti dau dreptate, daca esti pasionat cu adevarat in primul rand nu-ti iei mercedes, iti iei ceva spartan, un Lotus Exige de exemplu, deci perfect pertinent. In rest, parerea mea e ca precizezi lucruri relative, concluzii la care ai ajuns doar tu: de unde sa stim ca nu ofera senzatiile unui adevarat AMG, adica va fi un hatch compact de 360 de cai cu un raport greutate cal putere destul de ok...In plus, electronica, cutia de viteze, transmisia (in afara de ceea ce are in plus pt a o face sa devina integrala) provine tot de la SLS(la fel ca parte din interioare), nu cred ca e cea mai sportiva alternativa, dar e putin hazardad dupa mine sa spui ca nu are luxul, puterea unui AMG sau ca nu ofera placerea de a conduce a unei sportive. Sunt sportive care probabil or fi mai distractive, deocamdata nu am vazut nici un review al lui A 45 AMG, deci cum il putem compara, sau cum putem da verdicte concrete? Zic ca sunt deocamdata doar speculatii. Pe oamenii cu bani nu ii intereseaza doar luxul ci si aparenta, in cercul lor un S classe este obligatoriu, un hatch cochet gen Serie 1 , chiar Cooper S JCW, si acum AMG-ul de fata sunt masini practice de zi cu zi care ofera compromisul cel mai bun. Crede-ma, un potent care este nevoit sa se invarta prin Milano o zi intreaga va alege in orice secunda un 500 Abarth SS (sa nu spun A45 AMG pt ca INCA nu prea sunt)mai repede decat o limuzina. In Italia, magnatii aleg pt odraslele lor masini de genul asta, pt ca ei considera opulenta inamicul elegantei si a rafinatetei (bunului gust). Da, prefera sa dea cateodata chiar 60 de mii de Euro pe un 135i (de exemplu) decat sa ia INCA UN S Klasse. Dupa aceea, eu m-am rezumat doar la magnati, dar sunt multi oameni cu venituri de 100k de euro care sunt oarecum "simpli" in occident care isi permit masini de genul acesta. In orice caz, poll-ul dupa cum este prezentat de 4 tuning nu ofera o comparatie clara, sunt prea diferite intre ele.
25 mar 2013, 18:24
0
driverman
72 comentarii 27 puncte
A 45 AMG!!! pe departe campion cu un cuplu de 450 Nm, pentru ca cuplu reprezinta cel mai mult la o masina sport.
28 mai 2013, 20:41
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »