Hai cu premiul la Constructori. Acum toti or sa inceapa cu chestii de genul " domneeee, asta numai dacie nu e". Pt acei contestatari, vreau sa mi enumerati vreo masina care participa la competitiile de genul asta si care mai are vreo legatura cu Brandul pe care il reprezinta.
sa luam exemplul bmw-ului din wtcc. de cand mama masii face bmw motor de 1.6 turbo? chiar te rog frumos sa ma luminezi. poate de data asta vii cu un argument pertinent. Aceste competitii sunt reglementate pana in cel mai mic detaliu, singura diferenta fata de F1 este ca exista o limita maxima a bugetului permis pt fiecare echipa.
nu cred ca bmw imprumuta motoare de 1.6 de la renault,din cate imi aduc aminte bmw a produs motoare de 1.6,e normal sa le modifice pt competitie,daca iti aduci aminte dacia duster pikes peak avea motor de nissan,deaia spun multi ca aia nu mai e dacie,practic aia era jumatate nissan,asa cred ca e si acum.nu ma intelege gresit,imi place masina,arata bine,si nu am nimic cu dacia...
@ dany2good4u: nu am nimic cu tine, iti spun doar ca indiferent de constructor, masinile din competitie nu mai au vreo treaba cu masinile iesite din fabrica. Daca tot ai adus vb de Pikes Peak, pai suzuki sx4 avea vreo treaba? sau hyundai-ul ala genesisi?
Sa speram ca va avea si un sofer pe masura , din 2014 vor intra si cei de la VW in competitie si tot din 2014 vor sa schimbe regulamentul sa fie motoare 1.6 Turbo , din ce stiu eu acum sunt motoare de clasa S2000
Sunt foarte bucuros ca Dacia are asa planuri.
Masina arata chiar bine,sunt curios ce performante are.
Inteligenta metoda de promovare a celor de la Dacia,BRAVO.
Kaross: Kolfiber
Motor: 6-cylindrig
Drivsätt: Bakhjulsdrift
Effekt: 400+ hkr
Växellåda: 6-växlad sekventiell låda med paddlar på ratten
Hjulupphängning: Dubbla länkarmar, trevägsdämpare, m.m.
Bakvinge: 1600 mm width/300 mm depth
Bromsar: Fram: 4-kolvsok, 370 mm ventilerade skivor. Bak: 4-kolvsok, 360 mm ventilerade skivor
Vikt: 1100 kilo
Längd: 4700 mm
Bredd: 1970 mm
Höjd: 1205 mm
Hjulbas: 2750 mm
Spårvidd: 1660 mm fram/1630 mm bak
Fälgar: 18-tum med centrummutter
Däck: Fram: 260/660-18 Bak: 280/660-18
pare a fi facuta dintr-un Saab... nu Logan... uitati-va la formele usilor de Logan si Saab si comparati! Doar au luat grila, farurile si stopurile de la Logan! :))