Impresionant! Sunt curios ce motor o avea ca da torometrul ala peste cap bine (undeva la 8000 turatii)!Dupa cum suna si fuge are undeva pe la 160-180 cai putere oricum iar chestia cu secventiala este foarte utila!Te ajuta sa castigi milisecundele/secundele pe care le pierzi "mestecand" intr-o cutie manuala!Foarte misto masinuta!
Exact asa suna si motorul de pe fostul Clio 1 ce l-am avut, dupa ce i-am schimbat evacuarea si i-am plantat un alt chip in ECU, cu admisie K&N super-sport. Si avea 92CP si se ducea peste cele 7000rpm cat arata instrumentul de bord. Ca sa nu mai zic ca motorul era E2 si nicidecum gatuit cu un E4.
Sunt de acord ca suspensia e modificata, sunt de acord ca franele sunt altele, mai performante (si eu am avut kit Brembo pe masina), dar la faza cu motorul nu prea imi suna a motor Renault modificat serios.
As vrea ca macar cineva din echipa respectiva sa dea detalii pe tema asta. Un articol in acest sens ar fi bine-venit, inlaturandu-se astfel discutiile inutile si rautacioase sau invidioase.
Chiar sunt curios ce modificari a suportat masina, din toate punctele de vedere (nu doar ce se vede in fulmulet).
Bravo lor pentru efortul depus in a adapta sau modifica cutia de viteze tip secvential.
Mare chestie a fost pusa o cutie secventiala la o masina wow ce tareee , trezirea , nu este nimic interesant aici , ati facut o masina de coasta cu forma de Butoi :)) Nu vad logica dar asta e ...
De ce ti-e ciuda? visezi numai la BMW si Mercedes se vede ca n-ai cultura nu sti cu ce se mananca o masina si ce se poate face dintr-o simpla masina de strada m-am saturat de inculti ca voi sa poluati forumurile,topicurile altora ca sa va dati voi mari smecheri si prin asta cred ca am spus tot.