Bine zis.
Din cate stiu H1 are o optiune de dezumflat si umflat rotile automat cu un buton. Nu stiu daca H2 mai are optiunea asta.
Iti pun pariu pe ce vrei ca un Range Rover iti trece peste piatra aia fara probleme. 4x4 american e de 10000 de ori mai varza decat un Quattro de la Audi sau sistemul de pe Range Rovere. Hummer nu are calculator de bord destept sa stie unde sa puna tractiunea. Uita-te cum derapeaza cu rotile din spate, eu abia pe la jumatea filmuletului am realizat ca e tractiune 4x4.
nu apar Hummer'ul ca nu este printre favoritele mele dar este o mare diferenta intre o masina care nu poate ceva si un sofer care nu stie sa foloseasca o masina. iar in clip soferul este veriga slaba, nicidecum masina.
chiar ca inapt... nici n-a incercat sa dea de volan sau sa balanseze sa iasa (pe langa presiuni). Tipicul celor cu bani si masini scumpe. Masinile nu vin cu manual. Prosti sunt peste tot nu ar mai trebui sa ne mire mizilicuri d-astea
ordinea cutiei automate in general este P R N D ..din punctu neutru, cu butonu` cutiei apasat, misti lejer in R in N in D.. si dup`aia invers.. nu stiu daca functioneaza la toate masinile, eu la a mea reusesc sa ii fac balans (IS250AT)
inainte sa te apuci sa jignesti pe toata lumea ar trebui sa stii ca asfalt nu inseamna off-road, daca era asfalt nu aveai nevoie de masina de teren...frustratule!
si sa sti ca n-am jignit pe toata lumea, doar pe cei ce scriu articolele pe 4 tuning care daca vad un cocalar cu o masa de calcat pe portbagajul beamveului seria 3 din 95 inmatriculat in bulgaria repede si scriu un articol despre el pe "4tiuning"
Am vazut tot felul de filmulete cu hummer iar parerea mea este ca nu are vina masina.Din cate mi se pare gumele care le are nu sunt potrivite pentru ce vrea soferul sa faca.Nu are aderenta .Daca ar fi testata in alta parte s-ar vedea adevarata putere a masinii.
BlinG n-ai ce sa le zici lu astia de la 4tuning ca ei habar n-au ce vorbesc...sunt pasta!!! pe vremuri postau tot felul de masini de cocalari modificate in romania cu 3 lei si le tot laudau ca nush cat de grozave sunt...
H 2 este un AVORTON H1 de fite si oras iar cine nu realizeaza acest aspect e pur si simplu prost :-)
PS
Pt. cei ce nu stiu, H 2 este mai prost lucrat ca Dacia, totul pe el e numai plastic ieftin de toata jena. Da. Pe uscat are ceva performate dar nu e o grozavie asa cum cred unii. Masina asta e doar FALA IEFTINA si nimic mai mult.
Comparatie intre dacia si hummer?Dupa nick si dupa avatar nu prea ai tu treaba , vorbesti doar in termeni de google ca oricare alt "cunoscator".Armata si alte servicii folosesc hummer si nu pentru ca sunt masini proaste..Poate armata le modifica de ex blindaje si altele dar de motor,transmisie ,etc nu se ating. Uite un filmulet in care se vede ce fac masinile astea "prost lucrate". http://www.youtube.com/watch?v=Jaur2uIlfqRkyQ
P.S. Daca nu ar fi internetul multi asemanatori tie ar disparea.
Q5.Q7,X3,X5,X6 sau oricare alte modele de genul asta sunt masini de lux nicidecum masini pregatite pentru off road.Fiecare isi da cu parerea dar nimeni nu stie ce vorbeste,nimeni nu stie ce tip de suspensie ,ce motor , diferential sau alte componente au 2 sau mai multe masini inainte sa faca o comparatie asa ca nu mai vorbi daca nu stii.Nu compara masinile de lux cu un s.u.v agresiv din punct de vedere estetic si fizic.
Ca sa sustin ce spui, BlinG, este o uriasa diferenta intre o masina de off-road care poate circula pe sosea si un SUV fie el si 4x4 sau AWD si cu ce mama de diferential vreti voi, masina care e pregatita de sosea si care poate face fata doar unor situatii usoare de off-road.
In consecinta, Degeaba ai masina de masina daca nu sti ce ii poate pielea si degeaba dai o caruta de bani daca nu ai cap s-o folosesti conform cu destinatia pentru care a fost conceputa si construita.
Si eu detin un SUV 4x4 si nu inseamna ca ma va scoate din orice rahat off-road. Este conceputa pentru sosea si e versiunea lux. M-am dat de mai multe ori cu un off-road adevarat si diferenta este ENORMA! Apropo, ambele masini de care vorbesc sunt de provenienta americana (una din ele se poate admira in avatar).
Ca final, H2 este pentru strada. Ne-echipat corespunzator si cu un sofer posibil beat sau, cel putin necunoscator, masina nu face doi lei pe off-road. QED
http://www.youtube.com/watch?v=sGoKEOGYiGs
deci pe langa probele speciale pe macadam traseul ala e pistol cu apa .. si dupa cum bine vezi nu ai nevoie de suv
Hammer-ul asta sa se plimbe in oras pe asfalt cu un asemenea sofer... Parerea mea este ca roata cu care ataca piatra:)) trebuie sa fie mai lasata nu presiune de 10 bar:)) sa poata agata. Chiar daca Hummer-ul nu se poate compara cu Toyota Nissan Mitsubishi Suzuki si Land rover este o masina destinata off road-ului ,ar trebuii sa faca fata
asa prost....asa masina, taran de Rusia.....gasesti si la noi dastia cati vrei.....bine ca este plina masina de beculete ca sa-i vezi, si sa te feresti de ei.
nelutzule parerea mea e ca masina n-are nicio vina; rotile trebuiau dezumflate si poate doar asa reusea sa urce...desi pe zapada nu prea vad cum ar putea daca nu are aderenta fara cauciucuri cu cuie;si raman la parerea mea:astia de pe 4 tuning habar n-au de masini...e cel mai prost site auto din Romania
S-ar putea sa ai ocazia... Rotile unui matiz sunt inguste iar greutatea lui e... fulg, in comparatie cu Hammer ale carui roti sunt pe marimea lui de late si care cantareste cam cat 2-3 Matizuri la un loc. Vorbesc despre un drum de munte asfaltat, acoperit cu zapada.
Daca soferul de pe Hummer nu stie ce si cum sa faca cu masina, ai toate sansele sa gasesti un sofer mai experimentat pe Matiz.
Multi bani bagati intr-o masina de fite nu inseamna neaparat si multa minte.
iarna conteaza cel mai mult ce cauciucuri ai pe masina si cat de usoara e masina, pe langa indispensabilul 4X4 cand mergi pe zapada si incerci sa treci peste obstacole