Ok, si unde scrie ca asta nu se poate bate cu 911 sau GT-R? Ca ia bataie pe circuit e partea a doua, dar masina le face fata in traficul de zi cu zi fara probleme. Plus ca e si mare, mai cari un sac de cartofi, o masina de spalat, catelu, copiii... :)
Plm, astea-s preturile...la fel costa si M5, E63..
depinde ce vrei de la o masina. nu poti pozitiona pretul in functie de cum ajunge fiecare masina la 100km/h sau in functie de cat de repede merge pe circuit. sunt alte elemente care pot sa creasca sau sa scada pretul. numai pielea de pe scaune si plasticul din interior costa cateva mii bune in plus fata de ceea ce costa respectivele elemente pe GTR. totusi, de banii astia abia iti cumperi un Porsche Carrera S de 400 cp care sigur nu ii face fata lui RS6 in linie dreapta. GTR este supreme tinand cont de pretul masinii, insa Nissan nici nu poate cere mai mult tocmai pt imaginea marcii ce nu ar permite un pret mai mare si cred ca exceptand performanta, ofera si multe chestii low cost. cred ca daca Nissan ar cere 20.000 in plus pt GTR, lucru absolut normal daca tinem cont de performante, vanzarile s-ar injumatati, cel putin, pt ca un potential comparator se gandeste ca totusi cumpara un Nissan. consider totusi ca daca s-ar face un drag 0-300 km/h RS6 ar fi pe acolo cu GT-R, pt ca punctul forte al nissanului este startul si dragul pana la maxim 200. M5 de exemplu, este comparabil cu GTR pana la 250km/h, pe palierul 200-250 GT-R fiind slab de tot, piezand mult din avantajul acumulat pana la 200 fata de M5. ma uit si eu pe testele anterior facute.
ce tare esti mai omule ! deci fiecare brand care va avea V8 cu twin turbo, copie ideea BMW! ce este asa maret si exclusivist la un V8 twinturbo astfel incat sa fie o idee nemaintalnita si apoi sa poti spune ca altii au copiat?
daca ai spune ca X a facut o masina hibrida folosind un motor diesel si un motor electric, chiar ca ar fi un pionierat, iar altii poti considera ca ulterior au copiat. sau o punte propulsata de un motor termic(diesel sau otto) iar cealalta propulsata de motoare electrice. asta e inovatie, nu un k_kt de V8 otto cu doua turbine care e normal sa inlocuiasca motoarele in 10 si 12 cilindri tinand cont de downsize-ul ce se tot urmareste !
penibil. nici nu stiu de ce te bag in seama !
Ti-a furat cineva boii de la bicicleta ???...vad ca tu esti frustrat...rau de tot.
Sau ai un Audi si esti mereu depasit de un BMW ?!:)))
Eu ma refeream la concurenta dintre Audi RS - BMW M
frustrat eu ?
eu vad ca tu nu intelegi limba romana. am vazut clar la ce te referi si ti-am spus ca nu este nimic deosebit si unicat la un motor in 8 cilindri si 2 turbine astfel incat sa spui ca audi au copiat de la bmw. o astfel de solutie este banala intru totul si accesibila chiar celor de la Kia, de ex.
o solutie iesita din comun este cea cu un diesel de 3 litri si 3 turbine sau sunt cele ce le-am enumerate eu mai sus.
si chiar vad ca nu te duce capul. lansarea lui M5 a fost acum un an si un pic iar testele cu RS6 au inceput acum 2 ani. tu crezi ca au inceput sa testeze RS6-le cu un alt motor si cand au vazut acum un an ca M5 are motorul respectiv in 8 cilindri, Audi s-au apucat sa dezvolte un nou motor ca sa ii copieze pe bmw ?!
tu ai idee cat timp consuma proiectarea, testarea pe banc si apoi testarea pe masina a unui astfel de motor ?
probabil 4-5 ani au trecut de la ideea audi pt un astfel de motor pana astazi.
dai niste replici de retardat, pe bune.
Ai idee de sensul cuvantului frustrat ?
ce masina am eu si cine ma depaseste, este mai putin important,insa gandeste-te ca pe net niciodata nu stii cu cine vorbesti.
Am mers cu un RS6 Neckarsulm Edition, 5,0L si 600CP, versiunea 'open'. Daca masina aia sau asta o sa consume vreodata 9,8L in conditiile in care nu sta pe loc, eu ma fac dator pe viata si tot o cumpar. Drept ca e o masina extraordinara, si mai ales frumoasa. Pretul nu il discut, dar nu e mare pentru asa masina. Consumul insa, chiar dca nu intereseaza pe nimeni, sare din discutie.