este mana americanilor .. o fi dat vreo spaga la guiness book , ca sa fie ei mereu primii .. defapt masinile lor sunt niste chinezarii care au numai plastic ieftin corean in interior si partea tehnica e un dezastru total ! iar prostia aia de Lotus Venom GT este defapt tunat de cei de la hennesey , asa poti venii si cu un Lambo UGR sau NERA dar si GT-R Alpha Omega si sa intrii in cartea recordurilor, in orice caz Bugatti Veyron se poate pisa cu jet pe o masina de peste 1500 CP deoarece Veyron are motor W16 8.0 + 4 turbo , fuge de rupe pamantul , de aceea multa lume evita sa faca o intrecere intre Agera R vs Veyron sau prostia aia de ultimate aero cica .. totul e doar o minciuna tipic americana ..
Indiferent de ce zice lumea si ce recorduri au fost anulate /doborate Veyronul isi va avea locul lui in istorie alaturi de McLaren F1, Ferrari F50, Audi Quattro si alte bijuterii care au revolutionat lumea auto.
Din partea mea cazanele alea americane cu motoare de 8, 9L facute doar sa mearga in linie dreapta cu 400 la ora pot sa se duca in prapastie. Veyronul are suspensie inteligenta, spoiler inteligent si o gramada de senzori care se asigura ca soferul este in perfecta siguranta la viteze mari. SSC Ultimate Aero e doar o caroserie de fibra de carbon pusa pe un motor gigant si atat.
Americanii asa au fost dintodeauna "cu cat e mai mare cu atat mai bun " si daca vrei inventii de la americani uita-te la "Oldsmobile" si te convingi!Cand americanii inventau "chestii" pentru masini, noi ne confruntam cu razboialele .
Nu zic ca vai Doamne sunt cei mai buni!!! Sa nu creada nimeni ca sunt codasi.
McLaren F1 este o legenda pentru ca a confirmat in Motorsport, jumatatea de cartof nu a confirmat decat ca posesorii lor nu mai au ce face cu banii si-i arunca pe masini ca Veyron constienti ca sunt bani pierduti
Veyron ramine cea mai rapida masina in care te poti deplasa civilizat nu in chinuri ca in masinile de circuit.
Asta e cel mai important la o masina de strada.
asa e...multi nu inteleg scopul acestei masini si se dau de ceasul mortii ca un lambo/gtr./etc. tunat la motor face veyronul praf...se intampla insa fiabilitatea lasa de dorit in unele cazuri
Cumva s-a tinut in frunte cam de prin 2005... Cam tarzior sa te mai lauzi ca il faci la viteza maxima pe Bugatii Veyron, ca masina de serie... Nu sunt fanul masinii, dar performantele ei au fost si sunt: Jos palaria! Macar sa fim cinstiti cu noi si sa recunoastem ca a fost cam greu de detronat, iar 7 ani in domeniul auto unde tehnologia a evoluat turbat, "baietasul" a fost fruntas cu tot cu radio, piele si aer conditionat...
Oricum *****-a mai spus si in alte comentarii, Bugatti Veyron este printre putinile masini de tip supercar care atinge peste 400km/h, ai confort sporit (piele, radio si alte nebuneli), ai siguranta, ai un motor extrem de bine configurat in asa fel sa fie fiabil in timp si ai siguranta.
Din aceasi liga fac parte Pagani, Koenigsegg! Si daca mi-a mai scapat ceva mai adaugati voi!
Personal sunt Bugatti hater :)) cand ma uit la motorul de pe McLaren F1 care este foarte fiabil si fara turbo , aspirat. Si cred ca este singura masina cu motor aspirat care are asemenea perfomante.
Pot spune ca Bugatti Veyron se poate alatura in pagina masinilor de legenda alaturi de McLaren F1, Ferrari F40, Porsche 959 s.a.m.
Sa nu ma credeti anti-VEYRON acum .....pentru ca m-i sa luat sa enumar de miliarde de ori aici de ce Veyron NU va intra in istorie dar vad ca absolut nimeni nu a priceput!NU am zis ca masian nu are performante , NU am zis ca nu are lux ... ba din contra .....are din ambele cate ceva dar din pacate NU face nimic bine!In plus pana la proba contrarie nici macar AGERA R care dupa Ultimate Aero chiar ESTE o MASINA facuta cu simt de raspundere si care nu ami are nevoie de nici o prezentare ... DE CE nu va intra in istorie ? Poate vor intra toate astea enumerate mai sus in istorie.... inclusiv Hennessey Venom GT,pe care multi il vad un sasiu de LOTUS transformat in "monstru" ,desi eu nu il vad chiar asa !
ps:In fond si la urma urmei NICI UNA dintre "specimenele" de mai sus NU pot intra in istorie ( paote doar in "istoria" copilasiilor de 5 ani),deoarece nici una din cele enumerate mai sus NU are palmaresul veteranului si atotcunoscutului McLaren F1 in Le Mans si in motorsport in general si nici una de sus NU va fi niciodata in stare sa atinga 386 km/h dintr-un motor V12 de 6 litrii aspirat normal si "numai" 626 cai putere!McLaren F1 a FOST si VA RAMANE mult timp supercarul suprem fie ca vrem ,fie ca nu!"Demonstratia e mama intelepciunii!"
Chit ca e vorba de Hate-ri sau de like-ri, masina e o minune inginereasca! Proiectantii au reusit sa face ceva ce nimeni nu a mai facut si anume sa imbine comfortul cu senzatii rar intalnite. Nu sunt adeptul pielei si sitemului stereo intr-o masina proiectata special pt senzatii si forte G (ex. Enzo, McLaren F1...etc), dar cei de la Bugatti au facut treaba asta intr-un mod exemplar....cum sa nu iti placa!! E pacat ca DOAR din cauza depasirii pragului de 400 km/h e comparata cu "chestile" alea americane unde practic nici nu iti trebuie volan. Masina asta nu are rolcage(la vedere), nu are centuri de siguranta in "n" puncte, nu are butoane pt pornirea separata a pompei de carburant....etc, este o super masina in care la 300 km/h poti purta o conversatie...........................