Campanie impotriva soferilor nesimtiti din Rusia: motocilistul cu polizor Accidente 24 Aprilie Campanie impotriva soferilor nesimtiti din Rusia: motocilistul cu polizor
Toate comentariile (62):
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
curaj mult curaj pe motociclistul cu flexu :))
24 apr 2013, 17:52
+25
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
a avut mare noroc motociclistul ... ca daca era alt rus ii lua felxul si ii taia gatul :))) oricum motociclisti sunt invizibili in trafic ..
24 apr 2013, 17:54
+8
GTR
719 comentarii 693 puncte
Asta unde era invizibil!? In general sunt invizibili pentru chiori. Omul mai avea si geamul deschis la masina si asta mai avea si o bazaitoare, asa ca stia de el, l-a vazut, dar l-a durut in c.. Merita sa-i ia toata masina la flex. Exista si motociclisti cretini, dar sa nu generalizam, asta din filmulet are perfecta dreptate.
24 apr 2013, 20:20
+15
81 comentarii 121 puncte
Ba **** are dreptate ca a facut un bou care sa vorbeasca si sa scrie aberatii .Oricine in trafic trebuie sa se comporte ireprosabil in caz de nu exista cai legale nu ne facem dreptate ca in junga ,daca cel din nissan avea un pistol ,il trimitea pe sarmanul imbecil in rai (poate acole e si locul tau). Diferernta intre noi si animale e ca gandim si rationam!!
25 apr 2013, 09:34
-2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Mai cercopitecule, ia du-te tu mai inteligentule cu filmarea la poitie sa vezi daca te baga in seama. iti spun eu de acum, ca nu te baga nimeni in seama pentru ca nu poate fi luata considerata proba la noi. Pe de alta parte sunt cazuri in care motocicilstii mor din cauza soferilor (exact ca noaptea trecuta, televizat) Trebuie neaaparat sa moara cate un om ca sa oedepsesti un nesimtit? Unde nu te apara legea fa-ti singur dreptate. Daca se intampla in USA, Germania, etc. normal ca nu eram de acord cua titudinea motociclistului, dar acolo orice filmare si sezizare de gen este bagata in seama. la noi, la rusi, la bulgari, autoritatile se p pe noi, asa ca uneori suntem fortati de imprejurari sa ne facem singuri dreptate, "inteligentule" moralist.
25 apr 2013, 22:23
+3
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
daca ar fi gandit si rationalizat si ala cu Nissan-ul...
26 apr 2013, 18:04
+2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Ia arunca o privire aici!!! http://www.4tuning.ro/accidente/ce-se-intampla-cand-treci-pe-rosu-nimic-bine-asta-e-sigur-18340.html
30 apr 2013, 15:50
0
16 comentarii 4 puncte
unii dintre noi.nu e cazul tau.daca il acrosa pe motociclist si il arunca pe o masina de pe contrasens??????????hai sa ne luam tancuri sa ne protejeze de idiotii care nu se asigura nu???
30 apr 2013, 18:49
0
16 comentarii 4 puncte
sunt invizibili pt chiori.si pt cei care se asigura la juma'tea manevrei sau chiar la sfarsit.
30 apr 2013, 18:47
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
PH-93-NIM
46 comentarii 96 puncte
nu avea cum sa se dea jos din masina deoarece motorul ii bloca usa !
24 apr 2013, 18:38
+5
7322726398
252 comentarii 521 puncte
Foarte bine i-a facut! Trebuia sa-i dea in geam..
24 apr 2013, 18:12
+11
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
GTR
719 comentarii 693 puncte
Pai daca faceai tu ce a facut jegul cu Nissanul s-ar putea sa realizezi ca traiesi in patul de spital, ca asta meritati voi astia care va doare in p de motociclisti si asta merita si motociclistii cretini, nu vreau sa dau vina numai pe soferii auto, dar in cazul de fata a fost prea dulce motociclistul.
24 apr 2013, 20:24
+1
7322726398
252 comentarii 521 puncte
Iti zic eu.. cand vezi faiul ala pornit nu mai esti asa "viteaz" ca nu poti sti ce-i in capul meu, in cazul de fata al motociclistului. Sincer a meritat sa-i "modeleze" oglinda. Daca nu se ferea probabil era pe sub masina sau tavalit pe asfalt.
24 apr 2013, 21:32
+3
285 comentarii 395 puncte
Pai trebuia taiata ca si asa nu o folosea.
24 apr 2013, 18:14
+27
batman
4 comentarii -2 puncte
hahhahaah, a scos flexu' baiatu:))
24 apr 2013, 18:35
-1
drifft
384 comentarii 744 puncte
Ba ej NEBUN cu polizoru :)))))) era culmea dupa ce termina de taiat sa fi luat oglinda :))))
24 apr 2013, 18:36
+3
44 comentarii 152 puncte
Mai dai incolo si pe motociclistii astia, ei sunt usa de biserica, ei nu gresesc. Asta cu ruperea,spargerea oglinzii e o prostie, daca am deschide si noi usile cand un motociclist nu sta la rand in banda?
24 apr 2013, 19:13
+12
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
like...
24 apr 2013, 19:31
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
drifft
384 comentarii 744 puncte
Incearca sa faci u chestia asta cu deschisu usa cand stai la semafor si vezi un motociclist ca se strecoara...
26 apr 2013, 00:42
-1
1 comentarii 0 puncte
esti gelos ca ajunge mai repede decat tine la destinatie ? http://www.youtube.com/watch?v=JNGD9AAIfFU si da, pacat ca sunt multi motociclisti inconstienti care au motor doar sa agate femei si sa mearga repede.
29 apr 2013, 17:59
0
16 comentarii 4 puncte
decat sa deschizi usa(doar sa arati cat esti de inteligent)mai bine deschizi ochii,si tu si ceilalti care nu folosesc oglinzile decat sa sa admire.
30 apr 2013, 18:45
0
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Sa vezi daca scotea soferul un pistol motociclistul scotea repede pistolul de lipit :))
24 apr 2013, 19:22
+16
dj_eros
20 comentarii 29 puncte
nici soferii nu sunt toti usa de biserica si nici motociclistii na fiecare padure cu uscaturile ei doar ca sunt cativa zmei care au pretentia sa ii vezi cand ei vin cu 280 din spate ceea ce este putin cam imposibil el parcurge o distanta nu repede foarte repede te uiti in oglinda este undeva departe si cand faci manevra e langa tine si dai cu el jos ... vor sa ii respectam in timp ce ei ne rup oglinzile ne scuipa si fac slalom nu am nimic cu nimeni eu cand ii vad incerc cat pot sa le fac loc doar ca au fost cazuri cand incercand sa fac loc unuia eram sa daram alt motociclist ce imi doresc eu este ca acel rus care sa ales cu avarierea masinii sa fi avut si el o camera video pentru a putea sa il actioneze in judecata pe Dumnezeul motociclistilor ....ce ar insemna acum sa ne facem fiecare dreptate in felul nostru ? astia cu flexul noi cu pistoalele pnm sa fie treaba treaba .....
24 apr 2013, 19:51
+9
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
WTF!!!??? Oricine face greseli in trafic! Ierati greselile din trafic pentru ca intro zi veti face voi o greseala si veti vrea "iertare".
24 apr 2013, 20:51
+15
Electronic
44 comentarii 102 puncte
sa te duci la popa sa-ti ierte greselile. oamenii mor pe sosele din cauza boilor care fac greseli intentionat sau nu iar tu vrei iertare? du-te la popa!!!
25 apr 2013, 10:33
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Daca ma duc legal,as lovi vreo 10 masini pe zi in cluj. Asa ca mai bine ii las in pace si nu ii injur/claxonez pt ca si eu fac greseli cateodata. Sa imi zici ce masina conduci si ce numar ai ca sa stie toata lumea sa se bage in tine si sa nu te crute daca faci greseli.
25 apr 2013, 15:16
+4
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Foarte foarte bine , like like like , trebuia sa ii dea si in geam :D
24 apr 2013, 20:51
-1
68 comentarii 64 puncte
Dreptatea e undeva la mijloc...acolo nu prea e loc de 2 masini, si nu e marcaj de 2 benzi pe sens. In alta ordine de idei...nu-i suport pe motociclistii care stau pe aceeasi banda cu mine in dreptul staplului C.
24 apr 2013, 20:53
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
68 comentarii 64 puncte
Habilis, sa se bage pe langa mine, sa fluidizeze. Dar sa NU stea in dreaptul stalpului meu C, pentru ca nu-l vad si ma urc pe el daca ocolesc ceva.
24 apr 2013, 21:33
+4
GTR
719 comentarii 693 puncte
Aici ai dreptate, nu trebuie sa generalizam. sunt si motociclisti si soferi auto bizoni, dar in clipul de fata soferul este bizonul.
25 apr 2013, 22:25
0
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
trebuia sa ii taie si semnalizarea ca oricum nu le foloseste...
24 apr 2013, 20:54
+3
18 comentarii 26 puncte
ia taiat oglinda ptr k nu o foloseste oricum imbecilul
24 apr 2013, 22:24
+3
72 comentarii 344 puncte
Dezmembrari frate. o vinde mai tarziu
24 apr 2013, 22:32
+3
Evoluzione
92 comentarii 85 puncte
Cum vrei sa evolueze in bine societatea si sa se inbunatateasca lucrurile, cand tu la greseli in trafic raspunzi cu violenta si aroganta? Automobilistul a facut o manevra brusca din neatentie, a fost claxonat, l-a injurat la semafor... Ajunge. Cu ce il ajuta pe motociclist ca i-a taiat oglinda si i-a lipit un sticker pe geam? Va fi mai atent soferul pe viitor? Nu. Insa e posibil sa-si ieie pistol, sa se apere data viitoare.
25 apr 2013, 01:58
+2
16 comentarii 4 puncte
eu cred ca va fi de 1000 de ori mai atent.ce vroiai sa se puna in genunchi si sa il roage sa fie mai atent?crezi ca asa era mai atent pe viitor?cei care fac astfel de greseli sunt atat de inculti incat nu inteleg decat de bat si de par.
30 apr 2013, 18:55
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Russian level:))
25 apr 2013, 17:08
+5
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
nu mi se pare ok chestia cu taiatul oglinda,a avut noroc scuteristul ca era ala un om linistit,nu m-as fi mirat sa il loveasca cu usa sa il darame si sa ii care 10 topoare in cap...
25 apr 2013, 19:57
0
6 comentarii 1 puncte
In locul motocicletei trebuia sa fie un camion care sa nu-l evite si care sa fi avut vre-o 90 la ora ca asa pote ar fi regretat ca nu a folozit semnalizarea si oglinzile. Unii nu isi dau seama ca pentru o neatentie poti sa distrugi o viata.Si in legatura cu pistolul...si motociclistul putea sa aiba unul.
27 apr 2013, 11:00
+1
6 comentarii 2 puncte
Aha, deci viseaza la un trafic mai bun. Ok. Si cum au gandit ca pot face sa fie asa ? Prin distrugerea proprietatii private. Toti astia care il admirati pe motociclist sunteti dusi cu caputu'. Va patineaza musca pe creiere.
28 apr 2013, 00:06
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Mai cercopitecule, ia du-te tu mai inteligentule cu filmarea la poitie sa vezi daca te baga in seama. Iti spun eu de acum, ca nu te baga nimeni in seama pentru ca nu poate fi luata considerata ca proba la noi. Pe de alta parte sunt cazuri in care motocicilstii mor din cauza soferilor (exact ca acum 3 noapti, televizat) Trebuie neaaparat sa moara cate un om ca sa pedepsesti un nesimtit? Unde nu te apara legea fa-ti singur dreptate. Daca se intampla in USA, Germania, etc. normal ca nu eram de acord cua titudinea motociclistului, dar acolo orice filmare si sezizare de gen este bagata in seama. La noi, la rusi, la bulgari, autoritatile se p pe noi, asa ca uneori suntem fortati de imprejurari sa ne facem singuri dreptate, "inteligentule" moralist.
28 apr 2013, 01:45
-1
6 comentarii 2 puncte
Bine mai neanderthalule ca esti tu mare justitiar. Cand am folosit cuvantul distrugerea proprietatii private nu m-am referit la el in instanta pt ca stiu si eu ca filmele nu sunt probe la noi. Despre motociclistii morti sunt sigur ca in unele cazuri mor din cauza soferilor dar este cunoscut faptul ca din toate accidentele in care sunt implicate masini si motociclete in majoritatea cazurilor este vina motociclistilor dar eu nu judec comportamentul motociclistului din filmulet prin prisma generalitatiolr astora asa cum faci tu. Cat despre dreptatea pe care ti-o faci singur banuiesc ca atunci cand ai folosit cuv cercopitec te refereai la propria persoana. Hai sa ne facem toti dreptate singuri. Hai sa ne luam arme de foc. Hai sa impuscam orice dobitoc care incalca si cea mai minora lege sau chiar regula nescrisa. Hai sa raspundem oricarui tip de violenta, oricat de minora, cu violenta escalata si sti ce vom avea atunci? ANARHIE. Dar na, banuiesc ca tu esti genu de presoana de peste 150 de kile, cu ceafa lata, care clemfaie ceafa de porc dimineata, la pranz si seara, isi etaleaza un lant de ancora aurit la gat plus macar 10 ghiuluri (ca de, mai multe degete n-ai)si-si scuipa flegmele pe strada in fata oamenilor. Si ce poti tu sa inveti ascultand doar Salam sau Guta toata ziua? Ai senzatia ca oricand cineva te pune in dificultate singurul raspuns este violenta. N-ai vrea tu sa te muti la rusi si sa te iei in vreo incaierare de giboni ca tine in trafic ? Poate dai totusi ortu' popii si scapi lumea de un monument de prostie.
28 apr 2013, 11:50
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu zic sa te plimbi si tu linistit cu o motocicleta sau cu scooterul, si sa vad cum reactionezi cand da bizonul sa se urce pe tine, tu-i spui chiar frumos "uitata-te si tu pe unde mergi, ca daca nu eram atent ma faceai praf" si el iti raspunde " mai da-te in ** cu motocicleta ta" sau alte chetsii de gen. Te asigur ca se intampla CEL PUTIN ODATA la 10 km de circulat in Bucuresti sa eviti un accident din vina automobilistilor. Si exemplele de gen sunt nenumarate. Atunci sa vi sa comentezi aici de motociclisti. Cat nu te-ai plimbat in viata ta cu motorul prin Bucuresti, abtitne-te sa comentezi si da-ti cu parerea in domenii pe care le cunosti. Sa vezi cum e cand iti dai seama ca ai fost la un pas sa te faca praf un bizon si mai este si tare in gura si ce amabil poti sa fii in continuare. Asa ca apelativul cercopitec se refera la tine, tipul de om frustrat si subiectiv care comenteaza si generalizeaza, in lipsa de experienta. Iar in accidentele moto cu auto, vina covarsitoare este a automobilistilor, dar cu experienta ta in domeniu... Mai baga un "Salam" :))) O zi buna!
29 apr 2013, 12:02
0
16 comentarii 4 puncte
cand o sa fii la un pas sa t omoare vreun berbec,iar cand ii atragi atentia frumos fara injuraturi sau alceva iar el zice:"c p.... vrei ma"sunt foarte curios ce o sa faci.o sa il dai in judecata?sau o sa cersesti intelegere?eu unu ii dau doua macar sa ii captez atentia pt ca altfel nici macar nu ter baga in seama.si din cauza celor ca tine,i se pare normal sa se cace p tine si daca t omoara bine,daca nu la fel de bine....
30 apr 2013, 19:04
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Daca nu ai mers in viata ta cu motocileta, se vede cum bolboroseti. Bizonii de gen daca nu primesc o lectie (si din pacate de la autoritati nu primesc,)or sa repete asta pana o sa bage in spital sau o sa omoare un motociclist. Trebuie neaaparat sa steptam cazurile de gen pentru a lua masuri?
29 apr 2013, 12:39
0
6 comentarii 2 puncte
In primul rand nu ma cunosti asa ca lasa-te de datul cu presupusul in legatura cu mijloacele mele de transport. Stiu si eu f bine ce inseamna bizoni in trafic, stiu f bine ce inseamna certurile acelea si cum este sa-ti vina sa-i rupi aluia capul de pe umeri, DAR ASTA NU INSEAMNA CA PUN SI IN APLICARE si nici nu sunt de acord cu cei care o fac pt ca dovedesc ca sunt de aceeasi teapa cu acesti automobilisti bizoni. Din felul in care vorbesti se vede ca si tu esti exact la fel, si te cobori la nivelul specimenelor care te deranjeaza asa de tare. In al doilea rand tocmai m-ai facut sa realizez cu "Iar in accidentele moto cu auto, vina covarsitoare este a automobilistilor" ca porti ochelari de cal si nu stii decat melodia ta asa ca n-are rost sa-mi mai bat capul cu tine. Chiar am lucruri mai bune de facut. De exemplu m-as putea scobi in nas, sa fac bilute de muci si sa jonglez cu ele, tot ar fi o activitate mai folositoare societatii decat sa-ti tin tie de urat pe net. Mai zi ceva ca sa ai tu ultimul cuvant sa te simti cocos si nu uita ca tu m-ai bagat in seama cu ineptiile tale. Eu aici inchei, suferinta placuta !
29 apr 2013, 15:43
0
16 comentarii 4 puncte
doctore,berbecii despre care vorbesti nu inteleg decat de pumn.invata tu un caine tabla inmultirii si atunci eu nu o sa ma mai cobor la nivelul astora.idiotii astia au uitat a doua zi dupa examenul auto tot ce au citit acolo(daca au citit).
30 apr 2013, 19:11
0
16 comentarii 4 puncte
ala cu masina e atat de idiot incat nu intelege decat de par.deci trebuie sa explici p intelesul lui ca altfel nu intelege.la faza asta motociclistul probabil ca a salvat alti 5-6-10 motociclisti carora soferul idiot probabil ca le-ar fi facut la fel,pentru ca el nu realizeaza ca a gresit.pentru el e ceva normal.
30 apr 2013, 19:15
+1
sloop
233 comentarii 485 puncte
Cel putin exagerata reactia motociclistului, nu a fost o manevra extreme de periculoasa a celui cu masina, situatii de genul asta se intampla zilnic indifferent ca esti cu masina sau motocicleta daca toti s-ar dar nu stai sa te incaieri din atata. Un claxon, o injuratura si atat. Faptul ca avea un polidisc la el pentru mine inseamna ca motociclistul chiar a vrut sa taie o oglinda, pacat ca nu a avut cel care s-a dat jos o ranga ceva sa il fi altoit ca merita.
29 apr 2013, 12:24
+2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Serios? deci trebuie neaaparat sa te bage in spital sau sa te omoare ca sa luam masuri!
29 apr 2013, 12:37
-1
sloop
233 comentarii 485 puncte
ce ***** cauta ala cu polidiscul pe motor... iti spun eu, cearta si scandal.
29 apr 2013, 12:55
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Pai ia mergi tu cu motorul LINISTIT prin Bucuresti si sa vezi de cate exemplare de gen dai, de-ti vine sa iei AKM-ul, nu flexul. Nu exista zi de mers in care sa nu dai de cativa dobitoci de gen si care ce e mai rau, tot ei sunt tari in gura. In general cand omul a gresit si isi cere scuze frumos, nu ai de ce sa faci asa ceva, dar in general tot ei sunt si tari in gura si acuzatori. Atunci nu-ti vine sa pui flexul pe oglinda, iti vine sa il bagi in beregata. Nesimtirea romanului (mai ales a Bucuresteanului) la volan este nemarginita si indiferent cu ce merg, moto sau masina, nu exista zi in care nu as calca in picioare 2,3 melteni. Caz de acum 2 zile, ii spun omului frumos "daca tot te bagi fara sa te asiguri, macar baga si tu un semnal ca sa-ti observ intentia" iar raspunsul bizonului " da ce ** mea ma, nu aveai loc sa te dai o banda mai incolo sau iti era lene sa franezi". In cazuri de gen i-as sfarama incet si cu zambetul pe buze toate membrele, daca nu ar fi penal.
29 apr 2013, 13:14
+2
sloop
233 comentarii 485 puncte
Tocmai aia zic, se intampla zilnic situatii de genul asta la mersul in oras, indiferent ca esti cu masina sau motocicleta. Un sofer bun e cel care conduce preventiv nu unul care se bazeaza numai pe abilitatile celorlati soferi in trafic.
29 apr 2013, 13:26
+2
16 comentarii 4 puncte
cauta prosti.si nu a fost nevoie sa mearga mult ca sunt la tot pasul.nu ai priceput ca omu' e dintr-o grupare care vrea sa faca p oameni sa respecte regulile in trafic?si are toata stima multor oameni.salveaza vieti pt ca idiotii de genul astuia nenorocesc oameni in trafic si la cat sunt de prosti nici nu-si dau seama cat de grav e ceea c fac.
30 apr 2013, 19:22
-1
16 comentarii 4 puncte
voi nu realizati ca nimeni nu e obligat sa t evite p tine si p altii in trafic?ai auzit de "a t asigura"si de "semnalizare"si ai citit si tu cu cat timp inainte de inceperea manevrei de schimbare a benzii de circulatie trebuie sa faci treburile astea 2 care pentru 75% din soferi nu exista?ai tu drepate,daca il arunca p motociclist p contrasens,abia atunci avea si asta voie sa il injure,dar de matu-si-sa nu de ma-sa sa nu fie prea dur.
30 apr 2013, 19:28
0
6 comentarii 1 puncte
Nu tine nimeni cu motociclistul dar soferul a gresit si putea prin greseala lui foarte usor sa-l omoare si toata lumea e de partea soferului pt ca unii motociclisti merg prin oras cu 200 la ora ,deci hai sa-i omoram pe toti...
29 apr 2013, 17:13
0
1 comentarii 2 puncte
daca era vreo scula de masina, statea cuminte saracu ala cu motoru ;)
29 apr 2013, 18:41
+2
16 comentarii 4 puncte
adevarat.un mercedes sau un rolls putea sa il si omoare ca murea fericit,omorat de o masina smechera.
30 apr 2013, 19:31
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »