Scandal in Germania din cauza celor trei stele EuroNCAP primite de Mercedes Citan Alte stiri auto 29 Aprilie Scandal in Germania din cauza celor trei stele EuroNCAP primite de Mercedes Citan
Toate comentariile (9):
rudolf.s
25 comentarii 54 puncte
Pai e un Renault Kangoo cu logo de Mercedes. La ce se asteptau?
29 apr 2013, 17:36
+6
145 comentarii 149 puncte
bai,dar kangoo are 4 stele. Au facut ceva astia de la Daimler de au cu o stea in minus fata de kangoo
29 apr 2013, 17:46
+3
rudolf.s
25 comentarii 54 puncte
Au modificat fata masinii pentru a avea designul companiei. Se pare ca nu le-a iesit prea bine. :)
29 apr 2013, 18:12
+4
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
mustang G.T, mercedesul citan un kangoo si nivelul de siguranta la impact e acelasi la ambele masini, nici nu avea cum sa fie altfel deoarece e aceeasi platforma.Designul exterior face diferenta prin prizma faptului ca mercedesul nu e asa sigur pentru pietoni.
29 apr 2013, 22:55
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
la cat se dau de rotunzi nemtii, nu trebuiau sa-l faca, daca stiau ca e praf. kangoo in 2008 a luat 4 stele. scorurile obtinute la teste insa nu sunt rele. euroncap devine un rahat de test, in care au pondere din ce in ce mai mare sistemele care previn accidentele. atunci de ce-i spune test de impact, care impacrt se produce dupa ce toate sistemele de prevenire tocmai au clacat monumental si iaca pomul, situatie in care doar tabla si airbagul te mai salveaza, nu martorul de centura, aerodinamica oglinzii sau capota de plastic care sa nu raneasca pietoni? pt ca totul devine marketing, incet-incet, pana si mult trambitata siguranta rutiera.
29 apr 2013, 17:53
+8
gms80sixtreme
8 comentarii 56 puncte
Corect si pline de adevar vorbe spusei domnule!Eu nu vad decat ca ramane caroseria aia intacta in locul unde sunt pasagerii si soferul,iar pe mine asta ma intereseaza...sa scap.Ca pot eu sa am 1000 de sisteme de siguranta,daca vine un cretin cu o duba si ma loveste nici mama lor de sisteme nu ma scapa decat tabla si airbagul.Apropo,vorba ta ca testul ala e de marketing,a auzit cineva de PROCON TEN?Pentru cine nu stie era sistemul de siguranta folosit pe Audi 80 si Audi 100,care daca te loveai destul de tare de ceva si atingeai motorul,atunci un cablu de otel iti tragea volanul din mana in bord(se facea zob si bordul,si volanul,dar soferul si pasagerul nu se loveau de nimic.Ei bine sistemul asta a fost considerat mai bun decat airbagul la coliziuni frontale,dar a fost scos la presiunea companiilor de asigurari pentru ca se deteriora foarte tare epava si nu se mai putea vinde la dezmembrari!
29 apr 2013, 19:40
+2
moisser
95 comentarii 338 puncte
Pai elementele alea de siguranta de cele mai multe ori nu te lasa sa dai in stalp, elemente alea te ajuta sa lovesti cu 60 nu cu 100 stalpul, airbagul ala iti mentine capu pe umeri si nu iti fractureaza gatul si asa mai departe.. Marketing ne-marketing ideea e ca eu vad o evolutie, vad ca acum exista masini mai sigure decat in anii 90', inovatiile si inventiile le fac pana la urma producatorii de automobile nu EuroNCAP. Iar legat de PROCON... a fost si el ceva la vremea lui, da hai sa fim seriosi cine iti trage volanu de sub nas cand ai motor spate, poate sa iti mai puna niste fiare in botu masini.. problema e alta, ce iti sustine tie capu la impact? ca atarna greu dovleacu la fortele alea:). Si acum revenind la subiect, Mercedes nu mai e o marca strict de lux, o sa produca automobile din toate categoriile ca sa reziste pe piata, o sa imprumute motoare, o sa imprumute platforme ca sa ramana competitivi, astia care au sarit ca arsi nu au simtul realitatii, la ce se asteptau, ca reinventeaza inginerii platforma aia? acelasi rahat acelasi rtezultat.
30 apr 2013, 01:18
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ce ma amuza :-) Nemti nu le au cu produse LOW COST. Sînt în pom, pomu-n aer si aeru-n pahar :-) Nemtii ar trebui sa-si trimita specialistii în schimb de experienta la Dacia sa învete sa construiasca masini low cost si atunci nu se vor mai blama în halul asta :-)
29 apr 2013, 21:27
0
21 comentarii -3 puncte
Si ce anume sa invete nemtii de la Dacia ?Cum sa puna sirma la reglajul farurilor in anul 2013 ori cum sa faca tabla ca o conserva sau cumva sa invete inventatorii masinilor oare cum sa faca o bicicleta cu geamuri cum ne-au prostit pe noi francezii cu aceasta gama din 2004 pina acum ?
29 apr 2013, 23:50
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »