Nu vreau sa fiu eu rau......dar nu mai bine iei un BMW 135i care are 306cai stock.Si cu resoftare ai aproape 400.....probabil e la acelasi pret ca GTIul.
Un 135i este 43000 de euro prietene habar ai ce vorbesti, un 125i este 32000, pret de start cu TVA. Si asta e valabil la seria 1 in 3 usi (cel coupe hatch ca sa zic asa), in timp ce Golful pleaca de la 26000 de euro. Chiar si un 118i este cu o mie de euro mai scump decat GTI.
Era vorba in articol de optiuni scumpe gen plafon din fibra de carbon care e cel putin 1500euro si iti scade 2kg.
Eu tot ce am vrut sa zic e ca DACA vrei o masina rapida....CUMPARA O MASINA rapida.
Nu lua o masina normala si modifica la ea pina cand e rapida.
26000euro+plafon nush de care+resoftare+turbo mai mare+intercooler+roti mai late+ETC = tot mai incet ca un 135i,si iesi la acelasi pret.
De ce ai vrea sa faci tot ce ai zis tu mai sus la un Golf GTI cu tractiune fata. Dang, dang e vorba de masini stock aici si daca i-ai face ce ai zis tu ai stricao. Daca vorbim de tunning e cu totul alta treaba. Revenind la mult iubitul tau 135i, la banii astia eu mi-as lua cu ochii inchisi un Lancer evo X de banii astia (de 43k)