Patru generatii BMW M3, un singur circuit: M3 E30, M3 E36, M3 E46 si M3 E92 isi dau intalnire in SUA Teste Auto 14 Mai Patru generatii BMW M3, un singur circuit: M3 E30, M3 E36, M3 E46 si M3 E92 isi dau intalnire in SUA
Toate comentariile (25):
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
E92-u e taticu lor.
14 mai 2013, 13:17
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
vezi ca ai scris e92 in loc de e30 :)
14 mai 2013, 14:32
+4
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Ce te face sa crezi ca n-am vrut sa scriu E92? E30 e mult prea depasit de situatie...
14 mai 2013, 14:37
-1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
n-ai prins-o... ai bmw degeaba. Tu sti ce-i aia aproape 100 cai la litru aspirat in 85 si ce inginerie e in masina aia? Nu-i pasa nimanui de e92 (toate marcile respectabile au masini bune acuma)... e30 e o icoana
14 mai 2013, 16:36
+2
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
1. Eu nu ma inchin la nicio masina, poa` sa fie si Rolls! 2. De unde stii tu ca nu pasa nimanui de e92? Citesti in stele? 3. Care e problema daca eu prefer e92 si nu e30? E chestie de gusturi aici. Nu sunt fan masini vechi/clasice... 4. Cum ai ajuns la concluzia ca am bmw degeaba? Ma folosesc de masina zilnic, deci am bmw cu folos :) 5. Te salut!
14 mai 2013, 16:54
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nenea gamercosti scuza-ma ca ma bag dar nu prea ai cunostinte in materie de motoare .... adica stiu ca motorul lui e30 era destul de reusit LA VREMEA SA ,dar ai uitat sa mentionezi ceva .... Vezi matale, motorul lui M3 e92 este cel mai avansat motor aspirat din lume si de la BMW!Nu exista motor aspirat mai "destept" in lume(si la nici o categorie de cilindree)!Daca nu ma crezi pe mine mai baga un ochi pe goagal! ps: Blocul motor este turnat la Landshut in Germania exact unde se toarna si blocurile motor ale masinilor BMW F1! ps2:e92:Putere:420 cai/8200 rpm Turatie maxima:8400 turatii pe min. Cuplu maxim: 400 nm/3900rpm (85% din el il ai de "jos" la 1000 ture pana la 6500) 0-100km/h:4.3-4.4 la DCT si 4.6 la manuala (uni au scos cu DCT-ul si 3.9 sec)! KG pe cal putere:3.8 Cai putere pe litru:105cai/litru Greutate motor:202 kg ( mai usor cu 15 kg fata de 3.2-ul "inline 6"de be e46) Volumul de aer la admisie:17metrii cubi pe minut;Si acum "ciresica de pe tort" : Sistemul de management al motorului ce calculeaza de 200 de milioane de ori pe secunda:-pozitia celor 8 clapete a agregatului V8; -presiunea pompei de benzina -presiunea pompei de servo -pompa electrica a servo-franei -configuratia "hartii" motorului(cand mergi incet sau tare) -EDC-ul si DSC-ul -pompa de ulei a cutiei de viteze!(nimeni si nici un producator din lumea asta nu are jucaria asta de sistem de management pe un motor)M3 e92 il are!Scuza-ma dar motorul lui e30 este un fel de avorton pe langa cel al lui e92 din orice punct de vedere...!
14 mai 2013, 17:35
-3
tarzy
401 comentarii 792 puncte
as mai adauga aici v10-ele de pe LFA si v8-ul de pe 458 italia care au o putere litrica chiar mai mare.
14 mai 2013, 18:21
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate tarzy!Si ala este o minune tehnologica dar japonezii cer prea mult pe LF-A iar masina nu isi reflecta pretul de peste 300.000 euro ... ps:Iar V10-le ala ce tureaza in 9.500 rpm pare oarecum "anemic" pe LF-A pentru ca desi are 560 cai ( nu?) are cuplu cam mic (decat 480 nm) si nu are niste performante care sa te lase chiar "masca"!Dar conceptul motorului este de asemenea fenomenal! ps2:face 0-100 km/h decat in 3.8-3.9 secunde ( cam mult zic eu) ps3:Da si cel de pe Italia ,dar tot este "mic" pe langa cel al lui LF-A si cel al lui M3e92 ( si aici nu ma refer la puterea litrica sau la cati cai putere au ...) ma refer strict la tehnologia inglobata in ele !la motoare este cam asa ( la aspirate) BMW M3 e92 > LF-A > Italia, iar la performante desigur: Italia> LF-A > BMW M3e92!
14 mai 2013, 18:25
+1
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
A nu se compara mere cu pere!
14 mai 2013, 18:46
0
tarzy
401 comentarii 792 puncte
@allexutzu: mere= motor aspirat cu cilindree mai mare de 4l si cu 8 sau mai multe pistoane; pere= motor aspirat cu cilindree mai mare de 4l si cu 8 sau mai multe pistoane. Faceam referire la motoare nu la masini.
14 mai 2013, 18:53
0
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Voi stiti ca exista Ferrari pe planeta asta, nu? 458 Italia este referinta in materie de motor aspirat. La 4500 cmc are 570 cp. E92 are 4000 cmc are 420 cp. Cine e tatic?
15 mai 2013, 09:37
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
liviuv: Eu nu vorbeam neaparat de cai putere pe litru...Ca te asigur eu ca si BMW pot scoate 118 cai /litru dintr-un motor dar probabil sau gandit si la fiabilitate si nu numai la performanta!Din pacate motorul lui Italia este oarecum fortat,si nu va rezista foarte mult in timp !Asta chiar nu mai este o referinta astazi ...Vroiam sa zic ce "stie" sa faca motorul ....Iar unitate de management al motorului ca cea de pe M3 e92 nu are NIMENI (nici macar Ferrari)!Cosworth(divizia lor motorsport)impreuna cu BMW ///M au creat special pentru M3 e92 aceasta unitate a managementului motorului!Italia din pacate si spre dezamagirea ta are motorul cotat sub al lui M3 e92 desi este mai puternic ...dar ce conteaza ?VALORILE SE TIN IN CUTIUTE MAI MICI !
15 mai 2013, 12:27
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
ai tras concluzia ca nu ma pricep la motoare dupa horoscop sau de unde? Bine ca esti tu dogma cu copy paste de pe wiki si cu comparatii intre rosii si castraveti. Serios ca tu chiar te-ai apucat sa ne explici cum e mai bun ala de e92? =))
15 mai 2013, 18:24
-1
27 comentarii 55 puncte
E comic sa vezi review-uri la masini europene facute de americani. Mereu ii vezi mai primitivi cand se mira de handling-ul bun al masinilor europene. :)
14 mai 2013, 13:33
+3
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
Pentru ca atunci cand europenii se gandesc la o masina, o fac performanta pe circuit si pe sosea...americanii...le fac performante pe circuit si mari, cu motoare uriass si confort pentru sosea.
14 mai 2013, 15:09
-2
Sick_of_cars
47 comentarii 162 puncte
mi-ar placea sa vad un astfel de review si cu m5:) sau m6
14 mai 2013, 13:35
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
“M3 is one of the most perfectly balanced machines ever created by man. It makes an F-16 fighter jet look ungainly and lumpen! “---> Jeremy Clarkson
14 mai 2013, 13:55
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
pacat ca E30 nu era varianta Evo, si ca E36-le nu era varianta europeana de 321 cai . iar E46 putea sa fie si CSL
14 mai 2013, 18:57
+3
diclatu
597 comentarii 55 puncte
-
14 mai 2013, 23:43
+1
ionut_alexa
154 comentarii 294 puncte
Poti spune o singura litera si cunoscatorii or sa-si dea seama: M !
15 mai 2013, 00:35
+2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Fiabilitate praf. Numai cine a avut stie,ceilalti doar comenteaza si viseaza...
15 mai 2013, 13:28
0
Sick_of_cars
47 comentarii 162 puncte
care dintre ele e praf la fiabilitate? :-?
20 mai 2013, 12:39
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
toate m-urile. daca e34,e39 si e36 sunt,sunt si celelalte.
20 mai 2013, 23:16
0
Grosu.alexandru
7 comentarii 1 puncte
Parca tot ursu iese in evidenta :)
15 mai 2013, 20:24
0
1 comentarii 1 puncte
poate o sa.mi sariti in cap dar pararea mea este ca E30 este tatal lor este o masina superba si puternica
17 mai 2013, 12:40
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »