daca ar face ca europenii de la lamborghini, ferrari, pagani sau altceva - instalind injectoare cu debit marit pe motoare mai mic, cred ca ar putea ajunge la 700 - dar asta nu are sens fiindca un Lamborghini Aventador cu motor de 6.5 litri crapa mai mult decit motorul de 8.4 de pe Viper, iar asta nu se numeste ''performanta''...e simplu: bagi mai multa benzina si scoti mai multi cai putere
Bai dar ce ***** sunteti prosti .... Atsta este .... daca iti permiti o masina din asta iti permiti si sa o intretii ! In plus fiabilitatea motorului este la SUPERLATIV pentru ca nu este un motor fortat! are 8.4 litrii si destula putere si cuplu( de fapt este cel mai potent motor aspirat atat la cuplucat si la puterea maxima dezvoltata),si chair daca este aspirat este si unul rezistent!Asa daca scoti 640 cai din 3 litrii aspirat cat te va tine motorul ? 2-3 ani?In plus avand 8.4 litrii are si avantaje ,si anume cuplul covarsitor de 820 nm disponibili pe mai toata palja de turatie ( asemanator lui ZR1 ,dar asta are "doar" 6.2 ajutat de un compresor )!Masina a evolut foarte mult atat la partea tehnica cat si la cea electronica si isi merita banii din plin!Decat se ma cac pe mine cu figuri ,cu electronice ce cad ca beculetele de Craciun pe masina si fel si fel de sisteme ce iti fac viata un calvar,(gen Nissan GT-R),mai bine o cutie manuala indestructibila ,un motor potent si indestructibil si o forma de caroserie model!Decat sa dau 100.000 pe un GT-R sau orice alta masina in gama asta de pret , mai bine dau pe un Viper 2013,si nu mai am nici un fel de bataie de cap cu fibilitatea masinii! Cunoscatorii stiu de ce ...
ps:+ca ma doare undeva ca un GT-R pleaca primul pana la 100-150 km/h la o liniuta ,dar pe 1/6 il distruge un Viper!
totusi .... eu subliniam la Veyron 8 litrii ...dar 4 turbine? 4 ? pentru ce? Astam ma deranjeaza ... si aaaa.... 11 radiatoare ... pai ce ***** e centrala nucleara sau masina ?
La masinile DIESEL e alta poveste, acolo turbinele scad consumul de motorina, din cauza ca diesel-urile lucreaza pe amestec sarac (asta e si normal), iar cele pe benzina TIND sa lucreze pe raport aer/combustibil stoichiometric (ideal - nici sarac nici bogat)
Sunt total de acord cu tine...rar intilnesc oameni de astia....deja devine enervanta intrebarea:"de ce DOAR 640CP din 8.4 litri?" .... europenii instaleaza sisteme de alimentare mai nebunatice si injecteaza mai multa benzina intr-un motor mai mic scotand mai multi cai, ideea e sa scoti cai, fara sa maresti cantitatea de combustibil injectata...