Nu s-a atins limita motorului, ci a altor elemente... spre exemplu ambreiajul. Uite in clipul asta, la minutul 10:46, proprietarul ne spune toate detaliile masinii:
http://www.youtube.com/watch?v=1dgoQKJG6bw
Multumesc 4Tuning pentru ca promovati cea mai prformanta masina din lume , adica Nissan GT-R , dupa parerea mea Japonezii i-au intrecut pe nemti la perforamnta .. nemtii au si ei masini si motoare bune si lux dar cand vorbim de performanta clar Made in Japan spune totul , OMG cum se duce cand i-a lasat avant lu jafu ala american Corvette ZR1 . nu am cuvitne cum sa descriu Nissan GT-R ... clar si peste Bugatti Veyron SS si peste Agera CEI CRE NU STITI NISSAN GT-R A IESIT PE LOCUL 1 LA DRAGTIME.INFO 2013 adica a intrecut si doua Bugatti Veyron daca nu stiati !! imediat for vi postate si video-urile de la curse pe youtube ..
Teoretic , se poate mai mult ... daca stam sa ne gandim ca sunt motoare de 2 litri care au 800,900 de cai , si garantat cel din imagine a ajuns la v6 de 4 litri
veyron a fost creat pentru TOP SPEED in linie dreapta...GT-R nu prea, ala se joaca pe circuit fuge repede, deci e alta jucarie...nu se compara una cu alta (parerea mea)...ca si cum ai compara o motocicleta de viteza cu una de dirt
Rival la ce? Tu iti dai seama ca un Bugatti modificat(desi nimeni nu cumpara asa ceva pentru tuning), poate depasi cu usurinta 2000 de cai. Vorbim de un motor aproape de 3 ori mai mare... Stock, iar nu are nici o treaba.
Si asta nu e tot, am inteles ca la editia din aceasta primavara a cursei Moscow Unlim 500 au mai aparut niste Lambo-uri de 1800-2000hp. Sunt curios ce rezultate au obtinut alea...
Pfff cum o sa planga YGD de dureree :)))) Porsche - Vette - M3 au fost mancati de Godzilla... Normal ar fi trebuit comparat cu Lambo twin turbo, Agera, Veyron SS... ca asa era pre usor la 1700hp awd. Astept injuriile :P
Reformulez .... "Cea mai rapida BASINA din lume: 382 kilometri pe ora intr-un singur vant! "
ps: Iar pentru idiotii de "bizkitt" , si "celebrul , "SpeedNoLimit" , ce fac afirmatii de genul ca : " GT-R CEA MAI PERFORMANTA MASINA DIN LUME ", nu pot zice decat ca voi incultilor nu puteti face DIFERENTA dintre o masina TUNATA si capabilitatile masinii stock !Asa exista si GT-R R-33 sau R-34 ce scot puteri de peste 1500 cai cu tuning , la fel ezista si Ford Mustang , Chevrolet Corvette sau Porsche Turbo , masini ce pot scoate cu internele adecvate puteri de genul asta si care sunt la FEL de rapide!Dar acesti 2 circopiteci descrisi mai sus nu pot face diferenta intre masina STOCK si una care nu mai are aproape nimic comun cu masina stock ( decat poate blocul motor) ! Pai asa ce plm ... iau un motor de Viper si il instalez si eu pe o Dacie 1300 cu 2 turbine cat casa Garret si scot 2000 cai si nu se tine nici ***** de mine ...Dar asta deja nu mai are NIMIC in comun cu performantele masinii de la baza!Degeaba puterea asta colosala este instalata pe GT-R ca este la fel de nesemnificativ cum ar fi instalata si pe o Dacie! Masina este cu totul ALTA si degeaba se mai numeste GT-R pentru ca nu are nimic in comun decat forma si sasiul ...!
da dar coteturile alea de care vorbesti tu au tractiune spate si cutie manuala ... GT-R are AWD si cutie de viteze semi-automata cu dublu ambreiaj . tocmai de aia nu se compara cu failurile alea de care zici tu .. si dupa cum sa vazut la BMW M3 si ZR1 masinile alea nu prea au ce concura cu GT-R nu au nici-o treaba cu viteza ..
05 iun 2013, 16:18
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Sunt sigur ca Porschu` de 1100hp si M3-ul de 700+ aveau doar chip!! si in rest erau stock nu? Stiam eu ca te doare!! Poate sunt idiot cum spui tu dar eu sunt 100% sigur ca in momentul in care ai vazut GT-R "spulberand" favoritii tai ai avut spume la gura de nervi si probabil niste calmante te-ar ajuta :PP
05 iun 2013, 16:42
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nimic gresit in ceea ce ai scris tu, insa pana nu vedem inregistrari cu masini Ford Chevy Porche BMW etc. cu performante asemanatoare, pana atunci nu avem decat sa ne uitam cu invidie catre japoneza capabila. Nu CP vorbesc la o masina, conteaza ce timpi reuseste. Pana atunci gurita mica si accepta sa arunce astia cu noroi in tine pentru ca te-ai cerut singurel. Voie bune.
05 iun 2013, 21:33
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Atunci e bine "realmode" -cercopitec GT-Rziatio-noob ", deoarece toti vad ca sunt diferit ... si sunt OBIECTIV! Sa sti ca e un privilegiu sa fi obiectiv si sa n ute dai dupa toate oile ce nu gandesc de pe acest forum ! ( oi ce nu au mai mult de 15-16 ani si o multime de hormonei ce viseaza la "rasarit" de 400 km/h idiotu pulii ce esti)! Si tu esti unu dintre ei ...
Pana nu apar Porsche,Vette,Bmw cu timpi mai buni , ramane peste ei Gt-r.Plus uita-te ce face masinuta asta si stock pe zapada, sosea si circuit.Pana si cei de la top gear au scos cu gt-r un timp mai bun pe acealasi cirucit, cu acelasi sofer decat Prosche( de bmw si restu nu ma ating ca nu are sens). Cauta date, nu imaginatie YGD-sef. a si ca idee pe pista de la top gear. Gt-r are acelasi timp scos ca si Pagani zonda roadster f.;)
Cum sa scoti dintr un motor cu capacitatea a 2 sticle de cola 1700 de cai...si te limitezi la atat doar pentru ca nu exista ambreiaj ce sa reziste la mai multa putere...
Si celor ce spun ca nu mai are nimic in comun cu masina originala...proprietarul afirma ca a schimbat la ea doar scaunele cu unele mai usoare si probabil presuletele de cauciuc....plus cateva piese ce cantareau mai mult si nu erau necesare.
Incetati sa mai fiti atat de tarani si invatati sa apreciati performanta...ca daca iti agat sigla de bmw la oglinda iti zic eu ca nu iti face masina mai rapida...
Pentru toti astia de mai sus care se tot alinta intre ei.......eu zic sa va scoate-ti masinile voastre de sute de cai:)) si sa va apucati sa faceti liniute.............vedem care e mai tare.
ps Am un golf 2 STOcK, are 1700 CP+ 2 turbine cat casa poporului............care face o liniuta cu mine:::::::::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nu va mai ambalati asa, ca nici unu din foruml asta nu are banii sa-si cumpere nici macar roata de rezerva la masinile care le-ati enumerat de mai sus.........
Oricum misto cursele.saracu ala cu BMW......i-a dat ala cu GT-R cu volanul in cap.......parerea mea ca mai bine nu se prezenta la cursa,Din start ala cu gt-r-ul avea in plus aproape 1000CP,oricum macar a avut curaj.
Iurii a spus ca 1700 cai , mai mult nu prea are ce scoate din acest motor, e maxim practic ce se poate de obtinut, mai departe vor lucra asupra setarilor, pentru a atinge mai repede viteza dorita, si totodata - cai pentru ca nu poate avea un start bun din cauza puterii exagerate....
05 iun 2013, 20:34
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef , get a life sclavule . tu stai acum sa raspunsi la fiecare comentariu se explici ce si cum cand se vede defapt adevarul in video , cine te-ar crede pe tine si aberatiile tale ???? imi pare rau pentru tine sincer
DACA TU VII LA MINE CU O DACIE CU 1000 DE CAI SA MOARA JEAN DE NU ITI DAU 100.000 de Euro. BANII JOS!INTELEGE MASINA E FACUTA SA DUCA ATAT. si aia nu sunt niste handicapati si au ales la misto un gt-r ca sa il duca in 1700 puteau sa aleaga o dacie cum spui tu. Asa ca sincer te consider depasit de situatie. Go back to NFS !
Cat de "tunabila"e masina asta!!! Extraordinar ce poate un tip cu bani si cap sa scoata dintr-o masina DEJA capabila!! Si de cate ori s-a dat fara probleme.....Genial! Genial mi se pare modul in care a reusit sa ii pastreze trasaturile "normale" adica nu difera cu mai nimic de unul normal.....pana ridici capota.
Va rog, dar va rooog, nu mai sariti de cur in sus asa, masina asta e muuult peste oricare cu care s-a dat, mai putin Porsche-ul ala care avea deja vreo 1100 de cai cea ce s-a si observat, nu a ramas ata de mult in urma.... Ca niste copii ati sarit bucurosi cand GT-R-ul asta de 1700 de cai a facut Vette-ul si M3-ul de 700...Daaah!
Ce tot folositi comparatia asta r.etardata intre GT-R si Veyron....singurul lucru care il au in comun masinile astea este faptul ca se deplaseaza pe 4 roti....si cam atat.....
Sunt clase diferite, au puteri stock diferite, au preturi muuult diferite....Doar ca GT-R are 1700 asta nu inseamna ca face aceleasi lucru ca si mult pupatul in "eleron" veyron.
Acela merge in regim normal cu 1000 de cai....GT-R este tunat...
Deci...de ce tot insistati cu comparatia asta ?
Si pentru ceilalti...chiar nu vedeti ca toata lumea isi cumpara GT-R...pentru circuit...pentru drag...pentru condusul zi de zi.....ce tot insistati cu "plasticul chinezesc". Castiga premiu dupa premiu....doboara recorduri de viteza...de potentialul motorului nici nu mai are rost sa vorbesc.....ce nu va e clar ca pretul acestei masini este un chilipir pentru ceea ce stie sa faca...
eu zic sa schimbe astia inginerii de la porsche de la bmw sa il pun pe igd-sef, ca el stie :))
ps: nu a zis nimeni sa pupati in fund Gt-r ,( fiecare cu gusturile lui) da sa zici ca e chinezarie si sa o contesti in halu asta..:)) dute ma baiatule
UGD-sef esti de etnie roma? Etnie inseamna ceva bun, sa nu crezi ca e ceva rau. Rom nu e bautura, e tigan...cei mai de jos in societate, cum sa iti explic eu tie...aaa...mai bine uita-te in oglinda si ai sa intelegi. ******.
N-are rost sa insultati, numai pierdeti timpul, la fel si cu argumente logice; se pare ca nu are altceva mai bun de facut decat sa arunce cu rahat in ceilalti.
Numai cunoscatori pe aici, care mai de care..
Tin sa precizez unele aspecte care unii le pierd din vedere: in primul si in primul rand, vorbim despre Nissan GT-R, ok. O japoneza frumusica, robusta, performanta, produsa manual (nu de roboti), cel putin la capitolul MOTOR si tot ce tine de aceasta. In al doilea rand, vad ca unii dintre voi cand aud de "getere", au asa un mic ******, mai mult.. se napostesc cu afirmatii gen "cea mai tare masina", "cea mai performanta", "cea mai cea mai". Bai baieti.. eu stiu ca atunci cand se face o comparatie, un stiu de caz, se ia un etalon. Voi cu ce comparati Nissanul cand ii spuneti ca este 'cea mai buna si cea mai tare'? La ce capitol faceti referire? Aduceti o alta pe masura ei cu care sa o comparati. Poti sa o compari cu un Range Sport? Range-ul nu e si el masina buna, sau ce? Fiecare masina ESTE BUNA la un anumit capitol. Nu imi spuneti acum ca ce faci cu un Range, faci si cu un GT-R, ca eu maine imi dau 2 gloante in cap.
Trecem acum si la aspectul doi: vad ca ati adus in discutie Bugatti vs GT-R. Permiteti-mi sa rad putin si sa va mai intreb cate una, alta. Prima intrebare ar fi: v-ati gandit mult inainte sa faceti aceasta comparatie? Cum sa compari un monstru de 2 tone si ceva, cu o masina care ii este strict inferioara din mai multe puncte de vedere (nu numai al greutatii, care joaca un rol foarte important in acest context).
Ati comparat un motor de 8l, cu 16 pistoane in W, 4 turbine, 10 radiatoare si toate cele, cu un 'mic monstru' 3.8 v6 twinturbo. Nu stiu cati dintre voi stiti, dar motorul ala de pe Bugatti functioneaza la doar 30% din puterea sa maxima, iar asta din motive alese de producatori. Daca o sa cautati pe google, o sa aflati ca scoate peste 2500+ cai putere la sarcina maxima, 100%, dar aceasta nu este fiabil (chiar este un filmulet pe youtube, intr-o hala de teste de la Audi, in care motorul este la 100% iar temperatura este asa ridicata incat arde gurile de ventilatie). Nu vreau sa mai intru in amanunte,
Ok. Cat costa un Bugatti si cat costa un R35 ? Cu 200k euro imi iau si Gt-R, il si duc in 1500 cp si mai si raman cu ceva; de banii aia nu iti permiti nici un sfert de Bugatti..
Iti zic eu ca Bugatti scot masini in pierdere. La fiecare masina scoasa, ei pierd jumatate din alta.
Ii costa 3 milioane de euro sa scoata una. Tinand cont ca un SS Grant Vitesse sau care e cel mai scump, e undeva la 1,5 milioane sau cat e, calculeaza si tu pierderile. Cei de la Nissan nu cred ca inregistreaza pierderi asa mari.