Cea mai rapida masina din lume: Alpha Omega GT-R accelereaza de la 0 la 300 km/h in 10.15 secunde! Masini Tunate 7 Iunie Cea mai rapida masina din lume: Alpha Omega GT-R accelereaza de la 0 la 300 km/h in 10.15 secunde!
Toate comentariile (74):
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
Nissan GT-R doboara recorduri dupa recorduri .... masina asta este incredibila .
07 iun 2013, 18:59
+6
Bakena
693 comentarii 323 puncte
AMS doboara recorduri,aici nu mai e nimic din GTR,poate doar parbrizu... Performante excelente de la AMS,mereu au facut lucruri frumoase :)
07 iun 2013, 19:37
+6
realmode
241 comentarii 157 puncte
Au gasit "pacientul" perfect totusi. Nu se putea unul fara celalalt, iar GTR-ul suporta multe "pedepse"
07 iun 2013, 20:27
+13
Bakena
693 comentarii 323 puncte
intradevar,permite multe,insa laudele se duc la AMS :D Masina permite multe,dar nu sunt sigur cam cate ture duce acel motor,la o asemenea puterea e cam firav...
07 iun 2013, 21:57
+1
77 comentarii 133 puncte
Legat de motor pt "Bakena" : partea firava la de R35 nu a fost niciodata motorul, ci cutia de viteze, la prima generatie (R35), la care erau probleme chiar si la varianta stock de putere...intre timp tunerii au pus interne mai rezistente in GTR-urile modificate, iar la ultimele 2 variante vin de fabrica cu componente create special pentru a face fata la mult mai mult decat puterea stock .
12 iun 2013, 01:10
+1
7322726398
252 comentarii 521 puncte
Eu zic că e același motor de 3.8 V6 :).
08 iun 2013, 02:24
0
chesterik
17 comentarii 17 puncte
Baza e acelasi motor dar e mari inca de la Alpha 12 sau 10 la 4 L, poate chiar mai mult.
08 iun 2013, 12:26
+2
77 comentarii 133 puncte
Ba tocmai asta e diferenta si motivul pentru care prefera tunerii GTR-uri ca si platforma fata de alte marci(mai ales americanii care in mod normal isi apara marcile autohtone mai rau decat apara romanii masinile nemtesti)...numai cu o platforma buna poti sa ajungi la performantele astea. Pe langa asta GTR da lectii multor masini de 3 ori mai scumpe si in varianta stock, iar inginerii niponi(nu numai de la Nissan) intotdeauna caluleaza potentialul de tuning al motorului si al aerodinamicii mult peste ce ofera in pachetul de fabrica...legat de aerodinamica:conteaza enorm;cauta coeficientul aerodinamic pt GTR si o sa ramai uimit, chiar daca pare o caramida. Sunt Lambo-uri biturbo sau cu kompressor realizate de tuneri cu experienta si prestigiu,care nu fac ce face masina asta, si imprastie ulei si bucati de transimisie dupa fiecare cursa :)
12 iun 2013, 01:05
+4
11 comentarii -14 puncte
Esti copil... asta cere schimb de motor la 1000km lejer. Habarnist cum esti, nu stii nici macar cat de scump se intretine un gtr normal - un schimb de cauciucuri e vreo 5000 eur. Sau credeai ca poti sa tii si tu unul in fata?
13 iun 2013, 01:39
0
77 comentarii 133 puncte
"kintverbal" intamplator cunosc un posesor de GTR(modificat usor) , maniac dupa masini( mai are o groaza de BMW-uri Alpina, M, un Exige etc, si stiu cam ce intra in intretinerea unei astfel de masini...totodata pot sa iti spun ca motorul tine mai mult de 1000 km, si cu riscul de a fi la fel de jignitor ca tine, cred ca tu esti cel habarnist...nu am momentan situatia financiara sa "tin" un GTR si nici nu cred ca m-am laudat pe aici ca pot face acest lucru, dar atunci cand/daca o sa fie momentul si o sa stiu ca imi permit asa ceva(achizitie+intretinere ca la carte+tuning usor)) fi sigur ca asta va fi alegerea. Intr timp salutari si sa sti ca mai sunt pe aici si oameni care chiar stiu mecanica cat de cat sau chiar au facut o facultate pe domeniu, asa ca nu te grabi sa faci "copil habarnist" persoane pe care nu le cunosti .
13 iun 2013, 08:27
+2
realmode
241 comentarii 157 puncte
Ieri intrebam ce urmeaza, poftim. Bravo AMS Performance.
07 iun 2013, 20:22
+4
11 comentarii -14 puncte
Probabil alt record pe care il doboara este sa necesite sub 1000km pana la o schimbare completa de motor... terminati cu prostiile astea de RICERS
13 iun 2013, 01:38
-1
constance
54 comentarii 138 puncte
Baa sa-mi si anume bag!!!:)) Doar unui gt-rist convins ii poate place asa ceva ! see you
07 iun 2013, 19:03
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
YGD: START!!! :))))))
07 iun 2013, 20:24
+17
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
:) #popcorn #cola #spectacol :P
07 iun 2013, 23:45
+8
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
*grabs popcorn*
08 iun 2013, 11:09
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Multe masini nu reusesc sa atinga 100 in timpi astia...
07 iun 2013, 20:33
+11
802 comentarii 715 puncte
Piticului meu ii ia dublu ca sa ajunga la 100.
09 iun 2013, 14:10
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Lasa-l pe re_tard, trebuie sa compuna in word cateva randuri si sa corecteze cu spelling&grammar :)
07 iun 2013, 20:55
+5
195 comentarii 1002 puncte
Si mai avea pedala...;))
08 iun 2013, 01:48
+4
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
Tot ce vreau sa spun e: YGD ,inca odata ,ai vazut...ma doare ... ce zici ,ce crezi sau ce parere ai ,stiu ca esti incapabil sa recunosti,insa Gt-r si Ams se caca pe orice Porsche :) bafta
08 iun 2013, 09:05
+6
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Amuzant cine spune ca nu mai e GT-R. Conteaza si "matricea" pe care pui kitul de la AMS; daca era mai buna alta masina, puneau pe alta..daca era mai bun un Porsche, puneau pe Porsche. Nu cred ca sunt asa fani inraiti Nissan sa se incapataneze sa puna pe GT-R, la ei banii nu sunt o problema; e vorba de motor pana la urma care e extrem de capabil, indiferent de antipatiile nefondate ale "unora".
08 iun 2013, 10:38
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Cred ca si ei daca erau de parere ca vre-un Porsche ar putea mai mult se bagau si la un astfel de proiect.. ori inclinatia presupusa spre nipone trebuie sa aiba si fundament de ordin tehnic, fiind firma de renume, AMS Performance nu isi permit sa mearga la risc..
08 iun 2013, 14:07
+3
realmode
241 comentarii 157 puncte
Batalia nu se mai da intre branduri de masini ci intre tuneri. Afirma cineva ca GT-R se urineaza pe orice Porche, adevarat! Dar se mai puteau adauga multe nume care au recunoscut suprematia niponilor. Dar nu toti sunt adeptii acestui model sau acestei marci. Altfel nu ar exista concurenta...
08 iun 2013, 11:22
+4
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Nu am cuvinte!! Cum le gandesc japonezii astia ...la ce puteri sa reziste motorasul ala !!! Bhoo si din ce vad ...suporta foarte bine tuning-ul... RESPECT!!!
08 iun 2013, 11:59
+5
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Apoi asta de cand lumea, a se vedea generatiile anterioare de Skyline.. R32, R33, R34.. duse in peste 1000 cp.. motoare 2.6, 2.8, 3.0..ultimele 2 marite capacitatea.
08 iun 2013, 14:09
+5
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Oare daca ii mai puneau cumva inca o treapta de viteza cat atingea ? La cum tragea in a 6-a se vedea ca motorul mai poate lejer..
08 iun 2013, 14:17
+3
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Daca GT-R-ul lui "Yuri"(500+ unlimited) a prins 380km/h cu 6 trepte ...daca avea a-7-a trecea lejer de 400+! Oricum la vitezele alea sunt riscuri foarte mari:D O zi buna la toti:P
08 iun 2013, 15:32
+1
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Normal ca sunt riscuri, oricum ideea ar fi sa ajunga la vitezele alea, nu sa mentina ca iau foc anvelopele.
08 iun 2013, 16:45
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Nu stiu ce sa spun de anvelope, la peste 400km/h nu stii niciodata!!! Probabil urmeaza un top speed de peste 400, doar asa pentru ca se poate. Sunt curios ce cutie incropesc.
08 iun 2013, 16:39
+2
WRX_STI_2004
31 comentarii 57 puncte
de ce aveti unii impretia ca o masina care e tunata pana in dinti nu mai e aceasi masina? poate sa fie nissan cu motor de viper conteaza si performantele masinii si apai gtr are una dintre cele mai bune tehnologii si performanta la fel. si cum spune cineva mai sus... daca AMS nu erau siguri nu se bagau pe japoneze.
08 iun 2013, 19:18
+4
JustMaD
27 comentarii 36 puncte
gtr-ul e un monstru si stoc.. in varianta ams, nu pot sa zic decat WOW !
08 iun 2013, 22:26
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Aoleo, YGD unde esti? Esti bine, te simti bine? sau inca nu ti-ai revenit ? =)))))))))))))))))) MUAGHHAHAHAHAH
08 iun 2013, 22:39
+2
WRX_STI_2004
31 comentarii 57 puncte
:))))))) inca nu a gasit un raspuns cu care sa ne dea pe spate si nici comparati in care alta masina bate gtr-ul de la AMS... deci no coment.
08 iun 2013, 22:42
+4
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
poate e afara cu "pisica" :P
09 iun 2013, 00:24
+2
realmode
241 comentarii 157 puncte
I-au taiat netul :) Sau i s-a stricat tastatura :D
08 iun 2013, 22:52
+3
buffer10
14 comentarii -20 puncte
Nu este mai rapid decat Ford GT lu Hennessey.
09 iun 2013, 01:31
-2
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Cred ca titlul articolului e concludent: Cea mai rapida MASINA (acceleratie 0-300), nu cel mai rapid Nissan, coupe, etc.
09 iun 2013, 02:06
+4
realmode
241 comentarii 157 puncte
Si este un Ford GT din 2006. 411 km in 1/2 mile. Totusi in masina aia nu gasesti nimic altceva decat un scaun, restul e doar inginerie nebuna.
09 iun 2013, 10:29
+4
buffer10
14 comentarii -20 puncte
acelasi lucru ca la GT-R asta inginerie curata.....
09 iun 2013, 20:01
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Gresit, recordul pe jumatate de mila al Gord GT este de 341 km/h pe 1/2 mile si 412 km/h pe 1 mile.
09 iun 2013, 22:37
+2
Lexan
66 comentarii 81 puncte
bai YGD lumineaza-ne tu cu un paragraj copiat de pe wikipedia ca nu stiu ce porsche e nu stiu cum etc
09 iun 2013, 09:46
+4
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Bai dar si voi sunteti culmea, lasati-l pe om in pace ca daca vrea tot poate sa abereze si fara sa il zgandaritzi voi :)) Nu e nimic de comentat, bravo Nissan, bravo AMS, la mai multe.
09 iun 2013, 10:51
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
YGD-samantarul cred ca munceste non-stop sa stranga bani sa-si ia GTR :)))
09 iun 2013, 13:25
+4
WRX_STI_2004
31 comentarii 57 puncte
hahahahahahahahhaha respect tare asta
09 iun 2013, 20:48
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
vai, nu imi vine sa cred ca YGD inca nu a postat nimic. E clar, a inchis cutiuta cu poze cu porsche si isi schimba nick-ul pe forum si devine fan GT-R Muhaha
09 iun 2013, 13:47
+3
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Poate l-au banat..
10 iun 2013, 21:56
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Daca l-au banat, cred ca si-a ros jumatate din degete ca nu mai poate sa abereze pe aici :))
10 iun 2013, 22:09
-1
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Ar fi prea frumos sa putem si noi discuta civilizat..
10 iun 2013, 22:35
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
E in concediu... la dus mamica lui cu lastunul la Bran.
10 iun 2013, 22:50
+2
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
GT-R vs YGD: 1-0
10 iun 2013, 12:28
0
25 comentarii 19 puncte
Total fals , chevy nova 66' condusa de Larry Larson bate 6,7 secunde si 211 de mile(peste 330 kmh) pe 402 de metri asa ca ........... Apropo si e street legal .
11 iun 2013, 18:08
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Ala este timp pe pista de drag, nu in conditii normale. Diferenta este enorma.
11 iun 2013, 19:36
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
In conditii normale ... TE-AI ***** pe tine! ps: masinile americane pentru drag racing chiar sunt eligibile pentru asa ceva idiotu pulii !In schimb ....daca vine Alpha Omega si spune ca exista un GT-R de "10 secunde" .... inseamna ca au innebunit ! NU si NU exista GT-R de 10 secunde si nu va exista in VECI!Decat poate in visele voastre umede...!Ce vedeti mai sus este doar un dragster ce pastreaza forma de GT-R si nimic mai mult ( pentru ca nimic nu a mai ramas din el original) ! Nici macar bord-ul....Asa ca nu mai fiti iluzionisti ,pentru ca pentru toti copilasii de 14 ani , iluziile dau in deziluzii cateodata!(asa ca nu mai aberati)
16 iun 2013, 00:23
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
:)))))))))) Trage un cui sa te calmezi!
16 iun 2013, 02:20
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Tampitel, putina lectura pentru creerul tau aburit: http://switzerperformanceinnovation.com/web_en/?p=4475 Tot dragster e si asta asa`i? De la P800 in sus deja GT-r Switzer avea sub 10.0 secunde. Nu doar ceapa iti provoaca lacrimarea...
17 iun 2013, 22:32
0
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Zise copilasul cu E36 1.6 102 cai din care 30 lesinati. COPILE, cand o sa conduci tu masinile pe care le aclamezi / ridici in slavi / injuri, atunci sa comentezi.
18 iun 2013, 12:56
0
Lexan
66 comentarii 81 puncte
hai sa te iau pe limba ta , ba mancatiash bmw-urile tale tu chiar esti asa mare hater? deci nu o sa mai intru pe 4tuning sa ma uit la comentarii ca stiu sigur ca tu o sa fii mereu cu cate o replica contra fata de altii , o sa fii in masura sa critici in momentul cand ai tu ceva mai bun sau macar pe aproape , cu toate ca nu cred ca ai nici macar permis.
20 iun 2013, 18:02
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
DRAGSTER ALPHA OMEGA !Nici un GT-R pentru ca nu a mai ramas nici macar 10 % din piesele originale de GT-R !Nu GT-R face o-300 in 10 secunde ci un DRAGSTER modificat pana in dinti !Si nu ma intereseaza sau ma impresioneaza cu ceva ( mai bine spus) valoarea asta deoarece nu masina stock reuseste performantele astea ci acest DRAGSTER! ( orice masina AWD potenta inca din fabrica) si inzestrata cu un sasiu sanatos poate reusii performantele astea ( la aceiasi putere ca dragster-ul de mai sus) ! Asa ca ciocu mic bine?
13 iun 2013, 21:55
-3
GTR
719 comentarii 693 puncte
http://www.amsperformance.com/cart/AMS-Nissan-R35-GT-R-Alpha-6-9-10-Performance-Upgrade-Packages.html Mai amaratule, ai imprsia ca exista vreo masina de 100-200k de euro care sa scoata ~1500 CP fara modificari majore? Cert este ca este ca fara o platforma buna de plecare nu se poate ajunge la performanta asta decat cu investitie mult ami mare. Adica configuratia motorului este aceeasi, a transmisie aceeasi, doar ca totul este intarit, forjat, etc., dar se merge pe aceeasi abza. Nu este un GT-R cu motor de Viper, este un GT-R cu motor de GT-R si cu transmisie de GT-R facute de la cap la coada. Kitt-ul Alpha 10 care duce masina pana in 1250CP merge inca pe multe piese originale, inclusiv blocul motor si asta la un pret de doar 50k de euro (fara montaj). Deci pana in 180k de euro ai un GT-R full street de >1000 CP. Ce alta masina de gen atinge performanta asta, ca adoratul tau Porsche Turbo S atat costa stoc. http://www.amsperformance.com/cart/AMS-Nissan-R35-GT-R-Alpha-6-9-10-Performance-Upgrade-Packages.html Vai de capul tau, esti gluma 4tuning! :))
16 iun 2013, 02:15
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
In afara de blocul motor cu cilindreea marita la 4 respectiv 4.2 litrii ,nu mai exista nimic stock in motorul ala bai sobolan cu pedale!Segmenti, cuzineti, biele, pistoane,axe cu came si mai tot tacamul,iar sasiul este modificat special sa reziste la puterile astea tampitule!Nu sasiul si motorul STOCK al lui GT-R rezista la 1500 cai putere sau peste ... Daca ai fi putin documentat (dar nu ai habar ....tu faci decat burbuluci pe forum) ai sti probabil ca la peste 700 cai motorul lui GT-R cu internele STOCK NUUUUUU rezista si se face bucati,deoarece cea mai slaba componenta ( ca sa zic asa) din RB38DETT sunt bielele pistoanelor ce la puteri de peste 700 cai se indoaie precum plastilina ! Asa ca deci tot ce depaseste 700 cai pe GT-R (cu interne stock) mergi cu ea pe riscul tau !Deci atat POATE GT-R(tras de par) si ca sa mai ai si o masina fiabila cat de cat ...Ce depaseste valoarea asta se numeste masina CUSTOM si degeaba mai are sigla GT-R pe ea pentru ca in proportie de 90 % masina este total alta! ps:Asa ca nu ne mai povestii tu noua cum ca dai 100.000 sau 150.000 si hop ai GT-R de 1500 cai ! Daca stai bine sa te gandesti nu este o suma astronomic de mare dar chiar si cu,componente de calitate superioara tot este un motor,transmisie si alte acareturi "trase de par" deoarece nu8 ai garantia fiabilitatii ! Faca 5-10 curse in linie dreapta cu masina si pe urma stai pe dreapta 1 luna ca nu stiu ce componenta scumpa sa stricat si trebuie sa desfaci de 10 ori pe an motorul sa o schimbi! ps2:Si daca mai vrei sa sti ceva,si cu asta am terminat motor ca al Toyotei Supra (2jz-GTE) sau motor ca al lui Nissan GT-R R-34 (RB26 sau RB30DETT ),motoare ce rezista la puteri de 1000 cai (cu internele stock) nu or sa se mai fabrice sau motor ce poate tura (chiar si turbo RB26DETT)in 11.000 rpm !RB38DETT al lui GT-R R-35 e pistol cu apa pe langa astea enumerate mai sus!Asa ca nu va mai tot cacati atat pe voi astai ce sustin intruna GT-R ca voi nu cunoasteti nici maca
17 iun 2013, 12:50
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
macar istoria lui GT-R daramite istoria motoarelor instalate pe GT-R terminatii poporului,dar aici in schimb va dati rotunzi din spatele pc-ului!
17 iun 2013, 12:52
-4
GTR
719 comentarii 693 puncte
Bine, esti atat de dezvoltat mintal ca nu intelegi nici ce contine kitt-ul ala. Te apuci sa tu sa inventezi modificari de sasiu si restul de idiotenii care le debitezi. Spre surprinderea ta (retarda) am si vazut si am studiat GT-R de peste 1000 CP si nu are nicio problema de sasiu nici la peste 1000 CP. Poate la peste 1500 sa fie nevoie, nu stiu. Pe de alta parte ar trebui sa te duca capul ca un upgrade al motorului (stroker kit) nu se face cu piese inventate ci pe aceeasi structura cu cele existente, modificate si intarite. Adica nu din orice motor de ~4000cmc turbo se pot scoate >1000 CP, indiferent de modificari. Identic si cu transmisiile, transmisia GT-R-ului este pe acelasi principiu si aceeasi cutie intarita, nu ca la majoritatea masinilor de drag, cu cutii total diferite si adaptate pe masina (inclusiv Toyota Supra). Eu cred ca esti atat de prost ca nu intelegi nimic din engleza si nici macar nu ai habar sa folosesti google translate!!!! :))) "Our Alpha 9 test car has been through more abuse than you can believe and the stock engine is still running strong." "This package offers stock-like turbo spool up and drivability while boosting power output to an astounding 950 horsepower on race gas and 850 horsepower on pump gas." Vai de capul tau de terminat :)))) Habar nu ai nimci nici de Supra nici de GT-R R34.
17 iun 2013, 16:01
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
GTR: Tampitule... Eu inteleg ce spune nenea de la Alpha ,dar nu il putem crede pe cuvant ce spune el acolo ca asa sunt mai toti tunerii!Iti dau o garantie formala ca totul este in regula si nu se intampla nimic iar apoi ai surprize mari! " Our Alpha 9 test car has been through more abuse than you can believe and the stock engine is still running strong ! " --->blocul motor stock poate dar nu si pistoanele si alte acareturi !Daca nu ma crezi pe mine iti dau forumuri din afara ,si sa vezi ce se spune acolo de "minunatia" de motor al lui R-35 si cam cat de fiabil este ...Mai toti ce le-au dus in 700-750 cai (cu internele stock) sau plans ca au facut motorul praf si ca 1,2 biele din cele 6 au sfarsit COVRIG! Deci CONCLUZIA? Blocul motor al lui R-35 poate este rezistent ( ca la foarte multi producatori de altfel),dar internele stock nu rezista la puteri mai mari de 750 cai (si daca rezista,rezista sa mergi cu masina "babeste")! ps:Asa ca nu mai ridicati atat in slavi o masina ce nu depaseste ca potential de tuning nici pe precedenta(R-34)!In plus R-35 se plafoneaza in 7000-7.5000 rpm( chiar si cu internele schimbate),pe cand celebrul RB26DETT urca inca din fabrica in 10-11.000 ture oferind chiar si la puteri de 1000+ cai o placere in exploatarea pe circuite si un sound de invidiat!
17 iun 2013, 19:31
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
@YGD-samantar - diferenta este mare, AMS chiar e tuner vechi si cu renume si rezultate + ca nu este roman, ca au facut si vandut zeci (inclusiv in Romania), ca au nenumarate rezultate, etc.. Pe langa ca am citit de GT-R de vreo 20 de ori cat tine, kit-ul Alpha9 nu umbla in motor si nu este singurul cel de la AMS. http://youtu.be/cXBHZuXNi70 "Bone stock engine, transmission, and clutches." Dealtfel nici kit-ul AMS Alpha9 de Porsche nu inlocuieste componente ale motorului. Motorul praf se face din zeci de motive "greseli". Chiar si in Romania au spart Alpha 12 asta pana au venit de la AMS sa monteze kit-ul si dupa, ce sa vezi, nu s-a mai spart. O greseala in soft deasemene, poate sa sparga si motorul stoc, nu mai vorbim de tunat. Hai, o zi buna!
17 iun 2013, 23:19
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
GTR: MODIFICATIONS:-ETS Downpipes -ETS Midpipe -ETS 3" intakes -2012 ported inlets -id2000 injectores -SIR fuel pomps -Cobb AP Tuned by Sean Ivey DECI nu e stock ....in plus ce imi arati tu .... http://youtu.be/cXBHZuXNi70 --->>> va rezista mai putin de 20 curse , dupa care tuner-ul nu iti mai raspunde la telefon!Asa ca nu mai insistati atat in plm cu atat GT-R R-35 si ca nu stiu ce mai poate el.....(ca de cel stock nu prea va vad vorbind )....Vorbiti doar de potentialul de tuning ... potential ce il poate avea si un simplu BMW M3 (spre exemplu)de la HPF(Horse Power Freaks),cu internele adecvate ca si la M3 blocul motor rezista si la 2000 cai putere ....(trebuiesc doar internele)....Sau eu stiu ... la o masina mult mai modesta ... exista posibilitati nelimitate de tuning si scos cai putere din motor!Nu cumva ca GT-R R-35 stabileste un standard in a scaote cai dintr-un motor ... ps: Nu uitati ceva .... pionerul absolut tot BMW este !NIMENI ,dar NIMENI in ziua de astazi du a scos aproape 1.500 de cai putere (chiar si pe o masina de F1) ,dintr-un motor de 1.5 litrii!Asa ca lasati-ma in plm cu atata teorie despre motoare si despre ce "poate" motorul lui R-35!NU POATE NIMIC STOCK!(asta e concluzie generala)!"Vechiul" RB26DETT si acum ii da lectii mari la orice capitol !(ca si de altfel 2JZ-GTE) de pe Supra ! ps:Iar la urmatoarea conversatie "GTR" (nume de vierme chior agramat),te-as ruga frumos sa nu mai te inchini la sigla GT-R doar daca sti ceva despre ea ... (si si daca sti,nu o mai face PUBLIC in fata mea), pentru ca oricine ai fi tu , nu stiu daca te compari la ceva cu mine!(cel putin la cunostinte generale NICIODATA)!
18 iun 2013, 00:32
0
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Mda, mare cunoscator esti tu si habar nu ai ca nu exista RB38DETT. Codul motor R35 e VR38DETT. In fine, abureli peste abureli..marele expert in masini se coboara din ceruri.
18 iun 2013, 12:53
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Doamne YGD cad de rupt esti :)))))) Care sunt interne din ce ai pus stu acolo, ca spuneai ca nu tine motorul stoc atata putere!? Ce spui tu mai amarutule sunt accesorii, care la nicio masina nu merg stoc la dublarea puterii. Ia zi, a schimbat toba, e o porcarie de masina :)))) Doamneeee, cat de rupt esti, lesin de ras :))))))) De el stoc se vorbeste destul, ca face furori pe circuite. GT-R stabileste standarde de pret din start cu raportul pret/performanta cat si cu tuningul facil si ieftin pana la un anumit nivel. Bine, tu esti atat de prost si fara cultura ca habar nu ai ca in perioada de care vorbesti tu de F1, cu motoare de 1.5 turbo, Honda a fost campioana de 5 ori avand de departe cel mai performant motor de 1.5 turbo "McLaren secured the 1.5L V6 Honda turbo engines, the most powerful in F1 at the time. " Nu exista mai amaratule posibilitati nelimitate sa scoti putere dintr-un motor, pentru ca se intampla sa nu se poata din cauza arhitecturii motorului (exemplu: admisia limitata de aer a blocului, se intampla des). Cat de cunostinte in domeniu esti vai de capul tau (eu nick-ul il am cu mult inainte sa stiu ca exista Nissan GT-R), dar tu cu nick-ul ala ai tupeul sa vorbesti de al meu? :)))))))))) YGD-sef :)))))))))))))))))))))))))))))))) F cocalarul m de inteligent :))))))))))))))))) Spre deosebire de tine nu sunt fan inrait al niciunui brand, nu resping total niciun brand (cum fac unii cu mintea ingusta), detin un 535d E60, un Pathfinder si un RAV4 si la anul vine surpriza :D. Tu ai trecut de nivelul de E36 pe bulgaria!?
18 iun 2013, 16:58
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Daca ai timp cumpara pop corn si uita-te la niste filmari drag racing in care sunt gtr-uri de 800+ CP si ai sa vezi ca reuseste un 8.9 seunde pe cei 402m cu un tuning moderat. Iar daca ala este dragster atunci iti recomand putin Wikipedia. Daca nu te rog sa te opresti din elanul acesta copilaresc alimentat de lacune in cunostinte etc.
16 iun 2013, 12:43
+1
Lexan
66 comentarii 81 puncte
esti trist rau prietene mai potoleste-te cu ura asta pentru GT-R ca nu ne doare pe noi ca zici de GT-R , inteleg ca esti fan infocat bmw si porsche dar nu in halul asta sa marginalizezi nissan , eu unu sunt mare fan audi dar recunosc ca GT-R e una din cele mai capabile masini din lume si nu stau sa fac comparatii intre GT-R si AUDI . p.s : **** off
17 iun 2013, 22:28
+4
realmode
241 comentarii 157 puncte
Intreaba-l ce masina are si din ce an :)
17 iun 2013, 22:36
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Absurdistan, ai tu idee ce inseamna dragster? De cand pamantul are nissan GT-R motor de racheta? Doamne ce imbecil esti, pana si google iti poate spune razand ce inseamna un termen daca nu il cunosti.
17 iun 2013, 22:36
+1
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Daca era titlul BMW-M3-panamea-tuning, cea mai rapida, tralala, atunci nu ziceai ca e dragster, nu ? Doar e BMW dumnezeul dumnezeilor... hai sa fim seriosi.
18 iun 2013, 12:59
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »