intradevar,permite multe,insa laudele se duc la AMS :D Masina permite multe,dar nu sunt sigur cam cate ture duce acel motor,la o asemenea puterea e cam firav...
Legat de motor pt "Bakena" : partea firava la de R35 nu a fost niciodata motorul, ci cutia de viteze, la prima generatie (R35), la care erau probleme chiar si la varianta stock de putere...intre timp tunerii au pus interne mai rezistente in GTR-urile modificate, iar la ultimele 2 variante vin de fabrica cu componente create special pentru a face fata la mult mai mult decat puterea stock .
Ba tocmai asta e diferenta si motivul pentru care prefera tunerii GTR-uri ca si platforma fata de alte marci(mai ales americanii care in mod normal isi apara marcile autohtone mai rau decat apara romanii masinile nemtesti)...numai cu o platforma buna poti sa ajungi la performantele astea. Pe langa asta GTR da lectii multor masini de 3 ori mai scumpe si in varianta stock, iar inginerii niponi(nu numai de la Nissan) intotdeauna caluleaza potentialul de tuning al motorului si al aerodinamicii mult peste ce ofera in pachetul de fabrica...legat de aerodinamica:conteaza enorm;cauta coeficientul aerodinamic pt GTR si o sa ramai uimit, chiar daca pare o caramida. Sunt Lambo-uri biturbo sau cu kompressor realizate de tuneri cu experienta si prestigiu,care nu fac ce face masina asta, si imprastie ulei si bucati de transimisie dupa fiecare cursa :)
Esti copil... asta cere schimb de motor la 1000km lejer. Habarnist cum esti, nu stii nici macar cat de scump se intretine un gtr normal - un schimb de cauciucuri e vreo 5000 eur. Sau credeai ca poti sa tii si tu unul in fata?
"kintverbal" intamplator cunosc un posesor de GTR(modificat usor) , maniac dupa masini( mai are o groaza de BMW-uri Alpina, M, un Exige etc, si stiu cam ce intra in intretinerea unei astfel de masini...totodata pot sa iti spun ca motorul tine mai mult de 1000 km, si cu riscul de a fi la fel de jignitor ca tine, cred ca tu esti cel habarnist...nu am momentan situatia financiara sa "tin" un GTR si nici nu cred ca m-am laudat pe aici ca pot face acest lucru, dar atunci cand/daca o sa fie momentul si o sa stiu ca imi permit asa ceva(achizitie+intretinere ca la carte+tuning usor)) fi sigur ca asta va fi alegerea.
Intr timp salutari si sa sti ca mai sunt pe aici si oameni care chiar stiu mecanica cat de cat sau chiar au facut o facultate pe domeniu, asa ca nu te grabi sa faci "copil habarnist" persoane pe care nu le cunosti .
Tot ce vreau sa spun e: YGD ,inca odata ,ai vazut...ma doare ... ce zici ,ce crezi sau ce parere ai ,stiu ca esti incapabil sa recunosti,insa Gt-r si Ams se caca pe orice Porsche :) bafta
Amuzant cine spune ca nu mai e GT-R. Conteaza si "matricea" pe care pui kitul de la AMS; daca era mai buna alta masina, puneau pe alta..daca era mai bun un Porsche, puneau pe Porsche. Nu cred ca sunt asa fani inraiti Nissan sa se incapataneze sa puna pe GT-R, la ei banii nu sunt o problema; e vorba de motor pana la urma care e extrem de capabil, indiferent de antipatiile nefondate ale "unora".
08 iun 2013, 10:38
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cred ca si ei daca erau de parere ca vre-un Porsche ar putea mai mult se bagau si la un astfel de proiect.. ori inclinatia presupusa spre nipone trebuie sa aiba si fundament de ordin tehnic, fiind firma de renume, AMS Performance nu isi permit sa mearga la risc..
Batalia nu se mai da intre branduri de masini ci intre tuneri. Afirma cineva ca GT-R se urineaza pe orice Porche, adevarat! Dar se mai puteau adauga multe nume care au recunoscut suprematia niponilor. Dar nu toti sunt adeptii acestui model sau acestei marci. Altfel nu ar exista concurenta...
Nu am cuvinte!! Cum le gandesc japonezii astia ...la ce puteri sa reziste motorasul ala !!! Bhoo si din ce vad ...suporta foarte bine tuning-ul...
RESPECT!!!
Apoi asta de cand lumea, a se vedea generatiile anterioare de Skyline.. R32, R33, R34.. duse in peste 1000 cp.. motoare 2.6, 2.8, 3.0..ultimele 2 marite capacitatea.
Daca GT-R-ul lui "Yuri"(500+ unlimited) a prins 380km/h cu 6 trepte ...daca avea a-7-a trecea lejer de 400+! Oricum la vitezele alea sunt riscuri foarte mari:D O zi buna la toti:P
Nu stiu ce sa spun de anvelope, la peste 400km/h nu stii niciodata!!! Probabil urmeaza un top speed de peste 400, doar asa pentru ca se poate. Sunt curios ce cutie incropesc.
de ce aveti unii impretia ca o masina care e tunata pana in dinti nu mai e aceasi masina? poate sa fie nissan cu motor de viper conteaza si performantele masinii si apai gtr are una dintre cele mai bune tehnologii si performanta la fel. si cum spune cineva mai sus... daca AMS nu erau siguri nu se bagau pe japoneze.
Bai dar si voi sunteti culmea, lasati-l pe om in pace ca daca vrea tot poate sa abereze si fara sa il zgandaritzi voi :)) Nu e nimic de comentat, bravo Nissan, bravo AMS, la mai multe.
vai, nu imi vine sa cred ca YGD inca nu a postat nimic. E clar, a inchis cutiuta cu poze cu porsche si isi schimba nick-ul pe forum si devine fan GT-R Muhaha
Total fals , chevy nova 66' condusa de Larry Larson bate 6,7 secunde si 211 de mile(peste 330 kmh) pe 402 de metri asa ca ...........
Apropo si e street legal .
In conditii normale ... TE-AI ***** pe tine!
ps: masinile americane pentru drag racing chiar sunt eligibile pentru asa ceva idiotu pulii !In schimb ....daca vine Alpha Omega si spune ca exista un GT-R de "10 secunde" .... inseamna ca au innebunit ! NU si NU exista GT-R de 10 secunde si nu va exista in VECI!Decat poate in visele voastre umede...!Ce vedeti mai sus este doar un dragster ce pastreaza forma de GT-R si nimic mai mult ( pentru ca nimic nu a mai ramas din el original) ! Nici macar bord-ul....Asa ca nu mai fiti iluzionisti ,pentru ca pentru toti copilasii de 14 ani , iluziile dau in deziluzii cateodata!(asa ca nu mai aberati)
Tampitel, putina lectura pentru creerul tau aburit: http://switzerperformanceinnovation.com/web_en/?p=4475
Tot dragster e si asta asa`i? De la P800 in sus deja GT-r Switzer avea sub 10.0 secunde. Nu doar ceapa iti provoaca lacrimarea...
Zise copilasul cu E36 1.6 102 cai din care 30 lesinati. COPILE, cand o sa conduci tu masinile pe care le aclamezi / ridici in slavi / injuri, atunci sa comentezi.
hai sa te iau pe limba ta , ba mancatiash bmw-urile tale tu chiar esti asa mare hater? deci nu o sa mai intru pe 4tuning sa ma uit la comentarii ca stiu sigur ca tu o sa fii mereu cu cate o replica contra fata de altii , o sa fii in masura sa critici in momentul cand ai tu ceva mai bun sau macar pe aproape , cu toate ca nu cred ca ai nici macar permis.
DRAGSTER ALPHA OMEGA !Nici un GT-R pentru ca nu a mai ramas nici macar 10 % din piesele originale de GT-R !Nu GT-R face o-300 in 10 secunde ci un DRAGSTER modificat pana in dinti !Si nu ma intereseaza sau ma impresioneaza cu ceva ( mai bine spus) valoarea asta deoarece nu masina stock reuseste performantele astea ci acest DRAGSTER! ( orice masina AWD potenta inca din fabrica) si inzestrata cu un sasiu sanatos poate reusii performantele astea ( la aceiasi putere ca dragster-ul de mai sus) ! Asa ca ciocu mic bine?
http://www.amsperformance.com/cart/AMS-Nissan-R35-GT-R-Alpha-6-9-10-Performance-Upgrade-Packages.html
Mai amaratule, ai imprsia ca exista vreo masina de 100-200k de euro care sa scoata ~1500 CP fara modificari majore? Cert este ca este ca fara o platforma buna de plecare nu se poate ajunge la performanta asta decat cu investitie mult ami mare. Adica configuratia motorului este aceeasi, a transmisie aceeasi, doar ca totul este intarit, forjat, etc., dar se merge pe aceeasi abza. Nu este un GT-R cu motor de Viper, este un GT-R cu motor de GT-R si cu transmisie de GT-R facute de la cap la coada. Kitt-ul Alpha 10 care duce masina pana in 1250CP merge inca pe multe piese originale, inclusiv blocul motor si asta la un pret de doar 50k de euro (fara montaj). Deci pana in 180k de euro ai un GT-R full street de >1000 CP. Ce alta masina de gen atinge performanta asta, ca adoratul tau Porsche Turbo S atat costa stoc.
http://www.amsperformance.com/cart/AMS-Nissan-R35-GT-R-Alpha-6-9-10-Performance-Upgrade-Packages.html
Vai de capul tau, esti gluma 4tuning! :))
In afara de blocul motor cu cilindreea marita la 4 respectiv 4.2 litrii ,nu mai exista nimic stock in motorul ala bai sobolan cu pedale!Segmenti, cuzineti, biele, pistoane,axe cu came si mai tot tacamul,iar sasiul este modificat special sa reziste la puterile astea tampitule!Nu sasiul si motorul STOCK al lui GT-R rezista la 1500 cai putere sau peste ... Daca ai fi putin documentat (dar nu ai habar ....tu faci decat burbuluci pe forum) ai sti probabil ca la peste 700 cai motorul lui GT-R cu internele STOCK NUUUUUU rezista si se face bucati,deoarece cea mai slaba componenta ( ca sa zic asa) din RB38DETT sunt bielele pistoanelor ce la puteri de peste 700 cai se indoaie precum plastilina ! Asa ca deci tot ce depaseste 700 cai pe GT-R (cu interne stock) mergi cu ea pe riscul tau !Deci atat POATE GT-R(tras de par) si ca sa mai ai si o masina fiabila cat de cat ...Ce depaseste valoarea asta se numeste masina CUSTOM si degeaba mai are sigla GT-R pe ea pentru ca in proportie de 90 % masina este total alta!
ps:Asa ca nu ne mai povestii tu noua cum ca dai 100.000 sau 150.000 si hop ai GT-R de 1500 cai ! Daca stai bine sa te gandesti nu este o suma astronomic de mare dar chiar si cu,componente de calitate superioara tot este un motor,transmisie si alte acareturi "trase de par" deoarece nu8 ai garantia fiabilitatii ! Faca 5-10 curse in linie dreapta cu masina si pe urma stai pe dreapta 1 luna ca nu stiu ce componenta scumpa sa stricat si trebuie sa desfaci de 10 ori pe an motorul sa o schimbi!
ps2:Si daca mai vrei sa sti ceva,si cu asta am terminat motor ca al Toyotei Supra (2jz-GTE) sau motor ca al lui Nissan GT-R R-34 (RB26 sau RB30DETT ),motoare ce rezista la puteri de 1000 cai (cu internele stock) nu or sa se mai fabrice sau motor ce poate tura (chiar si turbo RB26DETT)in 11.000 rpm !RB38DETT al lui GT-R R-35 e pistol cu apa pe langa astea enumerate mai sus!Asa ca nu va mai tot cacati atat pe voi astai ce sustin intruna GT-R ca voi nu cunoasteti nici maca
Bine, esti atat de dezvoltat mintal ca nu intelegi nici ce contine kitt-ul ala. Te apuci sa tu sa inventezi modificari de sasiu si restul de idiotenii care le debitezi. Spre surprinderea ta (retarda) am si vazut si am studiat GT-R de peste 1000 CP si nu are nicio problema de sasiu nici la peste 1000 CP. Poate la peste 1500 sa fie nevoie, nu stiu.
Pe de alta parte ar trebui sa te duca capul ca un upgrade al motorului (stroker kit) nu se face cu piese inventate ci pe aceeasi structura cu cele existente, modificate si intarite. Adica nu din orice motor de ~4000cmc turbo se pot scoate >1000 CP, indiferent de modificari. Identic si cu transmisiile, transmisia GT-R-ului este pe acelasi principiu si aceeasi cutie intarita, nu ca la majoritatea masinilor de drag, cu cutii total diferite si adaptate pe masina (inclusiv Toyota Supra).
Eu cred ca esti atat de prost ca nu intelegi nimic din engleza si nici macar nu ai habar sa folosesti google translate!!!! :)))
"Our Alpha 9 test car has been through more abuse than you can believe and the stock engine is still running strong."
"This package offers stock-like turbo spool up and drivability while boosting power output to an astounding 950 horsepower on race gas and 850 horsepower on pump gas."
Vai de capul tau de terminat :))))
Habar nu ai nimci nici de Supra nici de GT-R R34.
GTR: Tampitule... Eu inteleg ce spune nenea de la Alpha ,dar nu il putem crede pe cuvant ce spune el acolo ca asa sunt mai toti tunerii!Iti dau o garantie formala ca totul este in regula si nu se intampla nimic iar apoi ai surprize mari! " Our Alpha 9 test car has been through more abuse than you can believe and the stock engine is still running strong ! " --->blocul motor stock poate dar nu si pistoanele si alte acareturi !Daca nu ma crezi pe mine iti dau forumuri din afara ,si sa vezi ce se spune acolo de "minunatia" de motor al lui R-35 si cam cat de fiabil este ...Mai toti ce le-au dus in 700-750 cai (cu internele stock) sau plans ca au facut motorul praf si ca 1,2 biele din cele 6 au sfarsit COVRIG! Deci CONCLUZIA? Blocul motor al lui R-35 poate este rezistent ( ca la foarte multi producatori de altfel),dar internele stock nu rezista la puteri mai mari de 750 cai (si daca rezista,rezista sa mergi cu masina "babeste")!
ps:Asa ca nu mai ridicati atat in slavi o masina ce nu depaseste ca potential de tuning nici pe precedenta(R-34)!In plus R-35 se plafoneaza in 7000-7.5000 rpm( chiar si cu internele schimbate),pe cand celebrul RB26DETT urca inca din fabrica in 10-11.000 ture oferind chiar si la puteri de 1000+ cai o placere in exploatarea pe circuite si un sound de invidiat!
@YGD-samantar - diferenta este mare, AMS chiar e tuner vechi si cu renume si rezultate + ca nu este roman, ca au facut si vandut zeci (inclusiv in Romania), ca au nenumarate rezultate, etc..
Pe langa ca am citit de GT-R de vreo 20 de ori cat tine, kit-ul Alpha9 nu umbla in motor si nu este singurul cel de la AMS.
http://youtu.be/cXBHZuXNi70
"Bone stock engine, transmission, and clutches."
Dealtfel nici kit-ul AMS Alpha9 de Porsche nu inlocuieste componente ale motorului.
Motorul praf se face din zeci de motive "greseli". Chiar si in Romania au spart Alpha 12 asta pana au venit de la AMS sa monteze kit-ul si dupa, ce sa vezi, nu s-a mai spart. O greseala in soft deasemene, poate sa sparga si motorul stoc, nu mai vorbim de tunat.
Hai, o zi buna!
GTR:
MODIFICATIONS:-ETS Downpipes
-ETS Midpipe
-ETS 3" intakes
-2012 ported inlets
-id2000 injectores
-SIR fuel pomps
-Cobb AP Tuned by Sean Ivey
DECI nu e stock ....in plus ce imi arati tu .... http://youtu.be/cXBHZuXNi70 --->>> va rezista mai putin de 20 curse , dupa care tuner-ul nu iti mai raspunde la telefon!Asa ca nu mai insistati atat in plm cu atat GT-R R-35 si ca nu stiu ce mai poate el.....(ca de cel stock nu prea va vad vorbind )....Vorbiti doar de potentialul de tuning ... potential ce il poate avea si un simplu BMW M3 (spre exemplu)de la HPF(Horse Power Freaks),cu internele adecvate ca si la M3 blocul motor rezista si la 2000 cai putere ....(trebuiesc doar internele)....Sau eu stiu ... la o masina mult mai modesta ... exista posibilitati nelimitate de tuning si scos cai putere din motor!Nu cumva ca GT-R R-35 stabileste un standard in a scaote cai dintr-un motor ...
ps: Nu uitati ceva .... pionerul absolut tot BMW este !NIMENI ,dar NIMENI in ziua de astazi du a scos aproape 1.500 de cai putere (chiar si pe o masina de F1) ,dintr-un motor de 1.5 litrii!Asa ca lasati-ma in plm cu atata teorie despre motoare si despre ce "poate" motorul lui R-35!NU POATE NIMIC STOCK!(asta e concluzie generala)!"Vechiul" RB26DETT si acum ii da lectii mari la orice capitol !(ca si de altfel 2JZ-GTE) de pe Supra !
ps:Iar la urmatoarea conversatie "GTR" (nume de vierme chior agramat),te-as ruga frumos sa nu mai te inchini la sigla GT-R doar daca sti ceva despre ea ... (si si daca sti,nu o mai face PUBLIC in fata mea), pentru ca oricine ai fi tu , nu stiu daca te compari la ceva cu mine!(cel putin la cunostinte generale NICIODATA)!
Mda, mare cunoscator esti tu si habar nu ai ca nu exista RB38DETT. Codul motor R35 e VR38DETT. In fine, abureli peste abureli..marele expert in masini se coboara din ceruri.
Doamne YGD cad de rupt esti :))))))
Care sunt interne din ce ai pus stu acolo, ca spuneai ca nu tine motorul stoc atata putere!?
Ce spui tu mai amarutule sunt accesorii, care la nicio masina nu merg stoc la dublarea puterii. Ia zi, a schimbat toba, e o porcarie de masina :)))) Doamneeee, cat de rupt esti, lesin de ras :)))))))
De el stoc se vorbeste destul, ca face furori pe circuite. GT-R stabileste standarde de pret din start cu raportul pret/performanta cat si cu tuningul facil si ieftin pana la un anumit nivel.
Bine, tu esti atat de prost si fara cultura ca habar nu ai ca in perioada de care vorbesti tu de F1, cu motoare de 1.5 turbo, Honda a fost campioana de 5 ori avand de departe cel mai performant motor de 1.5 turbo "McLaren secured the 1.5L V6 Honda turbo engines, the most powerful in F1 at the time. "
Nu exista mai amaratule posibilitati nelimitate sa scoti putere dintr-un motor, pentru ca se intampla sa nu se poata din cauza arhitecturii motorului (exemplu: admisia limitata de aer a blocului, se intampla des).
Cat de cunostinte in domeniu esti vai de capul tau (eu nick-ul il am cu mult inainte sa stiu ca exista Nissan GT-R), dar tu cu nick-ul ala ai tupeul sa vorbesti de al meu? :))))))))))
YGD-sef :))))))))))))))))))))))))))))))))
F cocalarul m de inteligent :)))))))))))))))))
Spre deosebire de tine nu sunt fan inrait al niciunui brand, nu resping total niciun brand (cum fac unii cu mintea ingusta), detin un 535d E60, un Pathfinder si un RAV4 si la anul vine surpriza :D. Tu ai trecut de nivelul de E36 pe bulgaria!?
Daca ai timp cumpara pop corn si uita-te la niste filmari drag racing in care sunt gtr-uri de 800+ CP si ai sa vezi ca reuseste un 8.9 seunde pe cei 402m cu un tuning moderat. Iar daca ala este dragster atunci iti recomand putin Wikipedia. Daca nu te rog sa te opresti din elanul acesta copilaresc alimentat de lacune in cunostinte etc.
esti trist rau prietene mai potoleste-te cu ura asta pentru GT-R ca nu ne doare pe noi ca zici de GT-R , inteleg ca esti fan infocat bmw si porsche dar nu in halul asta sa marginalizezi nissan , eu unu sunt mare fan audi dar recunosc ca GT-R e una din cele mai capabile masini din lume si nu stau sa fac comparatii intre GT-R si AUDI . p.s : **** off
Absurdistan, ai tu idee ce inseamna dragster? De cand pamantul are nissan GT-R motor de racheta? Doamne ce imbecil esti, pana si google iti poate spune razand ce inseamna un termen daca nu il cunosti.
Daca era titlul BMW-M3-panamea-tuning, cea mai rapida, tralala, atunci nu ziceai ca e dragster, nu ? Doar e BMW dumnezeul dumnezeilor... hai sa fim seriosi.