depinde si conditiile in care a mers....dar dupa cum spun ei,probabil majoritatea km sunt facuti extraurban...iar daca v max a fost 70-90km/h max,posibil sa fie adevarat consumul...desi e cam greu de crezut totusi...
da frate da aia mai au si pe ce sa mearga nu ca la noi , pline de gropi si numa deal si vale deal si vale. De ex io fac naveta zilnic 40 km si tot drumu ii deampulea in cartea tehnica scrie 6% da defapt este 8%. Deci consumu nu se stabileste la mers constant de 90 km/h in 1500 RPM ci in conditiile de mers.( bag io mana in foc ca acest pasat la drumul pe care il fac io cu vreo 20 de rampe de 7 - 10 nu va scoate never ever 3l clar). Da asa pe drum drept " tot'nainte ca este " si SUV benzinar va consuma 3%.
articol inutil cat timp nu postati cat costa masina noua (daca exista pe piata)... era cat pe ce sa ma faceti sa-mi iau diesel, dar acum ca necesita documentatie treaba... pas
Ar trebui sa i intrebam pe cei care au facut testul daca nu au schimbat intre timp injectoare, la ce turatie a functionat masina ca sa se stie ca daca mergi mult timp subturata se duc naibii injectoare, ambeiaj.
conteaza Mult cum a fost condusa masina. ei au condus astfel incat sa obtina cel mai mim consum. daca vrei sa obtii un consum cat mai mic nu cred ca obtii mai putin de 4% in romania. depinde acum, poate au mers numai pe autostrada
vorbiti toti in necunostinta de cauza, scuze ca va spun dar daca nu sti mai bine taceti, am scos 3.9 consum(comfirmat de computerul de bord) cu passat tdi combi din 95 pe un drum deluros plin de gropi si cu 4 persoane in masina.asa ca se poate wv face niste motoare extraordinare, mai ales dieseluri, si nu e de mirare la cata munca au depus in privinta asta.
De unde naiba sa stie ei daca au vazut Diesel doar la TV sau la prieteni iar masinile lor consuma 10+ ? Combinat . Cine are sau a avut stie intr-adevar ce consum se poate scoate cu masini Diesel . Si daca mergi subturat , o sa consumi mai mult cu siguranta . In ce priveste viteza , se ia in calcul doar cea legala , ca niciodata nu o sa consume o masina sub 4 daca mergi cu ea 150+ .
Prostie mare aici. De fapt, asa-i pe orice forum: prostia e permisa. Motoarele 2.0 tdi au avut probleme pana ca acestea sa fie convertite la common rail, adic pana in 2008. De 5 ani problema tur inelor, volantei si injectoarorneste rezolvata. Or mai fi cazuri si la common rail ca e normal ca acestea sa mai apara si acum multumita faptului ca exista o stiinta numita statistica aceasta spunand ca atunci cand ai pe strazi in romania peste 300k de motoare 2.0 tdi, este posibil sa mai auzi si de probleme. Dar vesnicele probleme ale acestor motoare au fost rezolvate acum 5 ani si ar fi momentul ca si cei mai aprigi imbecili sa afle asta.
garantat stiu sa scriu mai bine ca tine, asta este o axioma. totusi, scriam de pe un smart phone cu touch screen, atunci cand stateam pe o toaleta. chiar nu m-am chinuit sa vad daca space-ul a fost apasat sau daca din greseala, nu s-a apasat tasta alaturata celei ce intentionam eu sa o apas.
e o diferenta intre multele personaje de aici ce nu stiu sa scrie si user-ul "specialist" si va trebui sa ma crezi pe cuvant.
boi oameni buni eu am modelul precedent 1.9tdi bluemotion (2009), si in fiecare dimineata in jur de 70 km media imi iese de 4,3L la 100, la intorcere dupa program adica la ora 4,30-5 imi iese de 6.5 pentru ca ma grabesc sa ajung acasa :) in concluzie sunt sigur ca a reusit recordul!!! sa traiasca vw, si sa stiti ca o am de 3 ani si nu a picat nimic din ea, merita toti bani!!!
Era si normal ca sa consume putin, totusi e un diesel, consuma putin carburant fata de un benzinar, (SUA e avida de benzina, nu prea concepe motorina pe autoturisme, nici macar in 2013), cilindreea de 2.0 l e mica, iarasi comparativ cu multe masini din America, deci un nou atuu, iar in cele din urma ciclurile de testare sunt dif de cele EU si pesemne ca se pune accentul pe extraurban!
Cu ALH am stabilit si eu un record :)) 2,7 % , dar au fost abia vreo 12 km si 70% a fost extra urban , iar cei 30% din urban au fost facuti in conditii de trafic foarte lejer si nici un semafor prins .
Noi romanii suntem blocati la TDI, si tot rahat de diesel, degeaba, ca benzinarele noi, cu motoare pana la 2litrii nu consuma cu mult mai mult ca cele diesel, dar is mult mai usor de intretinut si mult mai ieftine,simple,curate.
A trecut vremea carburatoarelor si a daciilor....
Noile benzinare sunt si ele Turbo, iar diferenta de pret la consumabile este infima. Deci sunt motoare cam la fel de complicate, ca sa numai zic ca toti sar ca dai mai mult pe diesel cand il cumperi, dar nimeni nu se gandeste ca la revanzare obtii mai mult pe masina si o dai mai repede
Bine si tu, motoarele turbo pe benzina is alta treaba, eu ma refer la motoare de zi cu zi, la care preturile is chiar mult mai diferite, sa nu deviam pe motoare turbate ca 1.8T sau ceva periculos, la care normal, costa mult si consuma enorm, tu ai luat cel mai rau caz de benzinar posibil. Plus avem motorina ca pwla, vezi in ce rand o sa moara injectoarele la ceva cumparat nou....sa zicem e5 in diesel si cum ti se umpla catalizatorul cat ai clipi.
Un motor turbo pe benzina nu consuma neaparat mai mult decat unul aspirat, ba chiar mai putin. De exemplu un 1.6 16v de 105 cai (cel de pe Logan sa zicem) manaca mai mult decat un 1.2 tsi de 105, deoarece motorul turbo are un cuplu mai mare in turatie mai joasa. In ziua de azi sunt multe motoare turbo de zi cu zi
La ce rahat de motorina avem noi in tara, este si normal sa pice injectoare si pompe de motorina.
Strainii cum fac sute de mii de km de exemplu, si nu le pica un injector?
Este forte corect ceea ce spui tu, din acesta cauza mi-am cumparat o masina pe care imi permit sa o intretin fara improvizatii si sa folosesc zicala cea veche, care de fapt exista numai in vocabularul nostru ''lasa ma ca merge asa''.
nu inteleg dc americanii nu folosesc masini ca alenoastre. Frate astia toti se plang ca benzina e prea scumpa si etc... Da toti au frate numa escalade , mustang , chalenger .... Numa v8 la greu adica dc nu si.ar schimda cu un pasat , jeta , leon , tucson si dastea ..... Exolikati.mi va rog care a.ti fost in state carii trb?
Din ce am inteles la ei cea mai ieftina benzina e undeva la un dolar litrul . Cand ai vedea asa preturi in Romania , cu siguranta si pe la noi multi ar trece de la L-uri la V-uri .
In Romania nu poti sa zici nimic de rau de diesel...toata lumea e fan for life Diesel dar 5% stiu sa intretina si sa il conduca corespunzator. E simplu sa iei diesel sa pui motorina de la nenea X luata de pa vapor sau de pe tractor... nu ca cea de la peco ar fi foarte buna, cred ca avem cea mai proasta motorina din lume la peco.
Am venit cu disele din afara la 200K cand i-am facut o revizie aici erau galbele si frumoase injectoarele si totul de se socau mecanicii pe aici....turbina nu avea gram de fum pe paleti ..etc...dupa un an de motorina made in Romania totul era afumat pe el...arata de parca a vazut numai kox toata viata cu motorul rece..
Mie imi place ca dati niste consumuri de nu le scoate nici Smartul...
Voi sunteti bolnavi cu capul...
Pai cu un benzinar mic de 1.4 si caroserie compacta scoti tot in jur de 4-5 dar trebuie sa mergi ca mortu in caruta.
Ca sa scot un consum mic...am scos 6.4 % drum pana in Budapesta cu un Renault Megane II 1.6 16 v benzina ...am vrut sa fac o incercare...am mers ca mortul pamantului, pana in 90Km/H si plecat regulamentar la stop, fara fortari ...am murit de plictiseala puii mei , nu vreau sa mai repet niciodata figura...Trebuie sa fi dus cu caputu sa mergi asa non-stop
Provoc orice conducator autor de pe planeta sa imi dea pe mana orice prostie Bule, Eco, Teco..si cum pisicii masii le-or numi... si sa ma lase sa merg normal in oras si normal in afara adica...viteza de croaziera de 130 pe autostrada, 50 /70 in oras... si sa fac eu consumul la peco, pe km si daca imi scoate una 3 la suta eu beau un rezervor pe stomacul gol...
Ba ma lasi.... sa nu mai zic ca toti retarzii de constructori care stiu ca e foamea asta cu consumul acum...folosesc marja aia legala de eroare de +-12 % si o duc la cat e nevoie pe parametrii in asa fel incat sa iti arate sa te simti tu bine. Nu exista masina pe planeta sa consume 3% frate, indiferent pe ce merge... e o prostie rara asta... vorbesc de consum in condusul normal, nu in condusul va
Tu vii la un articol despre o masina Diesel de generatie noua si strigi in gura mare ca tu cu un Megane 2 pe benzina ai scos abia 6,4% ? Cum naiba functioneaza oare logica ta ? Si pe langa asta tre sa sti si sa conduci daca vrei intr`adevar consum . mai vad eu cate un viteaz ca vede rosu la semafor dar el in continuare accelereaza apoi franeaza brusc . Niciodata nu o sa scoti consumul "normal" al masinii in conditile alea .
Da gandesc ca naiba...nu ai inteles nimic...
Am scos 6,4 mergand ca mortul ...adica la super economie...exact cum au mers si astia pilot pe autostrada...strangand din dinti sa nu depaseasca valoarea ....
Logica mea e ca nu ai cum sa scoti in mod real, condus NORMAL, un astfel de consum, daca conduci ca un om normal nu ca un pilot...nu ca un mort...ci absolut in limite normale...
Ne arunca prostii in cap ...faci niste teste in anumite conditii si pui mare titlu sa vinzi produsul... Nici un om intregla cap nu o sa consume ca aia in viata lor pe drumuri normale..
Nu ma refeream la vitejii care sunt superman la semafor, ci sa presupunem ca esti un om intreg la cap si mergi NORMAL.
Sa vina Bluetech, blue motion blue red ce or vrea ei si sa lase publicul sa testeze o masina sa vedem ce medie obtin....
Cred ca daca merg cu un benzinar de generatie noua pe autostrada cu 70km/h ...poti scoate un 4-5 la suta...dar asta e frectie...nu e condus....e obsesie.
Cu un diesel poti sa mergi foarte lejer la 150 si sa scoti consum foarte mic pe autostrada . Pentru ca odata ce ai ajuns la viteza dorita , daca nu ai obstacole , consumul o sa fie foarte mic . Nu imi mai zice tu de benzinare ca aici e vorba de Diesel-uri . Nu prea am ce sa iti zic , tu ai anumite fixuri , tot ce pot sa te sfatuiesc e sa conduci un Diesel de generatie cat de cat noua , un Blue din asta de la VW sau un 2 Diesel de la BMW pt ca o experienta face cat o mie de cuvinte .
, nu in condusul vai de mine sa nu cumva sa depasesc...sa adorm mergand...
Toti producatorii mint la consum...faceti consumul real la pompa..nu va bazati pe chipul made in china ce ar trebuii sa calculeze consumul la injector...si acum calculeaza consumul optim... in functie de rulare...cu eroare pe fiecare traseu de -+12, per un total de pana la 50%
Succes cu dieselul!
Lasa ca tu circuli cu 100 km/h prin oras ( reali nu pe bord ) , ca daca mergi in oras cu 40-70 esti luat de fraier si nu da bine la CV ca tu esti Schumacher din Carpati . Legat de CB-ul care afiseaza valoriile respective , daca era Made in China asa cum zici tu si arata valori gresite cred ca aveam o multime de momente neplacute toti cei care ne cam bazam pe el . Tu ai computer de bord la masina ? Tie ce iti arata ? Poate e al tau defect ca vad ca esti prea convins de ceea ce zici .
Cred ca va fi cea mai mare lovitura pentru toti constructori de autovehihule daca WV va lansa pe piata o versiune Hybrid Diesel , va face praf toate limuzinele prezente pe piata .
Nu stiu cat de adevarat poate fi consumul si in ce circumstante a mers cu masina asta, dar sa stiti ca am si un Passat destul de nou, diesel, si vreau sa zic ca are un consum foarte bun atat afara cat si in oras.
Nu vreau sa deranjez benzinarii,dar am scos pe CB ,un consum de 3.8 de la Bacau la Eforie,cu un SDI de1.9,viteza maxima 110,saptamina viitoare merg la Oradea si vreau sa fac consumul la pompa. vreau sa vad care e consumul real si revin cu comentarii...unii dintre voi ar putea spune ca asta e viteza maxima,dar am facut si proba contrarie la intoarcerea de la Eforie.la 170 CB-ul arata 12l%
"excursie de-a lungul si de-a latul celor 48 de state ale SUA" asa spune articolul si nimeni nu ia aceasta probleme in considerare si e foarte importanta ... pai la ce sosele au ia acolo, drepte ca in palma, lungi fara nici o curba cat vezi cu ochii si culmea si aproape libere e normal sa scoti un consum mic ..indiferent de masina pe care ai avea-o, cu alte cuvinte fa 10.000 de kilometrii in romania (pante, rampe, curbe, gropi, lucrari incepute de o carca de ani si neterminate, carute, smecheri )... si apoi du-te in state si fa 10.000 de kilometrii in regimul in care au facut astia testul (sosele drepte,plate cu curbe largi, aproape necirculate) si vezi diferenta de consum
in plus consumul ... cand treci la zecimale e jale .. pentru ca, calculatoarele de bord oricat ai vrea tot au eroare acceptata indiferent de masina ... pompele de benzina sunt si ele aranjate sa aiba o eroare in favoarea vanzatorului ... in plus ... benzina se dilata sa se contracta in functie de temperatura ... asa ca o diferenta de 100-200 ml la 3-4 litrii de combustibil fie el benzina sau motorina e insesizabila si asta e diferenta dintre un consum de 3,9 si 4,1 ... adica factorul psihologic ....