Logan-ul 2, cu emblema de Renault, exista si pleaca de ceva timp de la Mioveni, avande denu mirea de Renault Symbol. Nu cred ca era nevoie de un prototip camuflat pentru asta.
Cat despre motorizare, ar fi cel putin ciudat ca o masina de 125 de cai, cum am citit ca se presupune, sa aiba tot tamburi de frana pe spate.
Altul cred ca ar fi motivul camuflarii....n-as exclude nici o simpla actiune de marketing.
Stiu din surse sigure ca acesta este Loganul cu motor turbo 1.2 tce 125 hp. Va fi disponibil doar in echiparea de varf - Prestige.Transmisia va fi una manuala (din pacate) in 6 trepte cu o etajare putin diferita fata de Duster. Nu va mai ganditi la Symbol ! Ce rost ar avea sa se modifice doar sigla cand aceasta masina s-a consacrat sub numele de Logan.Renault nu face astfel de greseli de marketing,stie foarte bine ca un Logan cu numele schimbat in Symbol nu ar mai avea prea mare succes(de fapt cu totii stim ce amintiri neplacute ne aduce Symbol).Mai cunosc faptul ca masina va atinge 100 km/h in sub 10 secunde.Aduceti-va aminte de primul Prestige 1.6 16v,ce masina reusita a fost,chiar fenomenala daca analizam modul in care se unesc motorul,transmisia,fiabilitatea,raportul calitate-pret,aspectul,consumul etc.
18 sep 2013, 20:18
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
imi cer scuze daca prin exprimarea care am folosit-o se intelege ca loganul este o supersportiva.Unchiul meu lucreaza la uzinele Dacia si cunoaste cateva detalii despre acest prototip insa nu lucreaza la dezvoltarea lui.Din auzite,de la colegi, stie ca este o varianta de top a Loganului,animata de un motor 1.2 tce (deci poate avea 100,115,125 cp).Insa ma indoiesc ca ar fi de 100 cp ca la noul clio deoarece exista 0.9 tce 90 cp si nu ar insemna un mare upgrade.Iar cel de 125 poate nu reprezinta o solutie buna tinand cont de sistemul de franare dar sa vedem.Nu uita ca 1.2 tce 115 se afla pe Dokker si Lodgy si din cate stiu nici ele nu dispun de discuri pe spate.Gandeste-te la cuplul motorului de aprox 195 Nm(sau 205),este inferior motorului 1.5 dci 90 hp,greutatea masinii destul de mica, asa ca nu vad de ce nu s-ar descurca loganul cu tamburi.Plus ca in mod sigur noul Prestige trebuie sa aiba mai multi caluti decat cel vechi pentru a da bine pe hartie si de ce nu,la vanzari.
De ce soferii de Logan nu trebuie sa fie capabili sa faca o depasire in siguranta fiind ajutati de un motor decent?Eu sunt foarte multumit de 1.6 16v-ul meu.Poate pe hartie nu este asa impresionant dar conducandu-l afli ca motorul este foarte bun,trage de jos,consuma rezonabil(bineinteles daca il comparam cu aspirate de cilindree asemanatoare de la alte marci).Chiar vreau sa imi dai exemple de motoare mai bune decat acesta ,la categoria lui! Ce,Dacia nu merita si ea ultimele noutati de la Renault ca pana la urma aduce profitul cel mai mare al grupului?
tgd, nu ai condus omule logan dupa 2007 sa vezi ca nu mai ai probleme cu ruliul atat de mare,dar sa vezi cu logan 2 ce bine mergi in curbe cu el.NU Cred ca exista masina in lume la pretul asta sa fie asa de practic si de calitativ,sa iti ofere atatea dotari.
Este Logan 2 dar in fata si spate are sigle de Renault si in spate sub sigla scrie clar "SYMBOL", l-am vazut ieri pe A1 era un trailer plin se indrepta catre Bucuresti !! Cat despre motorizare, nu pot spune nimic !!
Sa va asculte sefu Reno' si sa fie 1.2TCe ca si eu imi iau unul, mai ales daca ar fi pe Sandero. Dar mi se pare prea ,,cocotat" de spate fata de versiunile normale.
Iar frane pe tamburi am vazut si pe Octavia 1 1.6 de 102cp (care e mult mai grea) - doar exemplul asta imi vine in acest moment. Iar daca vor fi tamburi, vor fi de la versiunile de autoutilitara, adica mai puternici si mai mari cum a fost si pana acuma si vor lasa costurile mai reduse. Asa ca lasati palavrageala depoarte si rationati putin.
Este Renault Symbol. Ieri am venit pe A1 de la Craiova spre Bucuresti si imediat ce am intrat pe A1 erau doua trailere unul dupa altul numai cu masini ca asta albe necamuflate.