Cum treci de itp? Pai cu pivoti & capete de bara bune,cu unghiuri si cauciucuri bune, cu masina in stare normala de functionare. Cu frane si lumini care functioneaza asa cum trebuie.
No stress.
Poate oi fi eu invechit, dar la ora de romana am invatat ca "Fi" se scrie defapt "Fii", in contextul de mai sus... si asta nu ar fi singura problema. Am putea sa citim si despre regulile gramaticale, ca dupa mine textul de mai sus nu ar trece ITP-ul gramatical.
Bravo! Asta ma gandeam si eu sa semnalez. Atunci cand scrii un articol ar fi bine sa stii sa scrii in primul rand corect dpdv gramatical si apoi ca si compozitie a textului. Deci 4tuning, putina atentie, va rugam.
O chestiune de tinut minte:
Daca faci gazele ei sunt obligati sa asigure ventilator ca si pe dyno.
Daca statia itp nu are ventilator huge pt pus in partea frontala a masinii...si vreti sa faceti gazele...mergeti altundeva.
Sau mergeti la o statie care are simulator de fum:) de obicei se merge dupa ora 4 sau 5pm cand cei de la rar nu mai dau prin zona.
Ia si o tamburina sport si gata cu percutia.
Legat de articol... gramatica omoara pe unii, de aceea se feresc de ea ca "..." de tamaie. Parca am folosi o alta limba, una straina, nu cea cu care ne-am nascut si pe care o vorbim zilnic, chiar si in somn.
Ca sa fim sinceri, tot ce este scris mai sus este adevarat. Dar pentru injectoare, costa destul de putin sa le cureti eficient la un service serios, daca te gandesti ca aceasta operatie o faci atat de rar. Unii nici nu stiu ce e ala injector sau ce aditiv sa puna si de ce. Plus de asta, pe piata gasesti tot felul de producatori care iti vand de la ascutitori si pocnitori pana la fluide de curatat vase, sub sigla unui aditiv de benzina. Daca nu sti ce sa cumperi, mai bine lasa treaba asta in seama unui specialist. Si el trebuie sa manance o paine, ca de-aia e specialist. Vorbesc despre cei cu adevarat specialisti, nu cei care cred ca stiu cate ceva.
Bafta multa la ITP. Eu am scapat de el pentru o lunga perioada de timp.