in ce fel conduce audi ??? Ei tot ce au putut scoate din 3000cmc e 310cai....BMW a scos 381cai.Degeaba ai o tona de cuplu fara cai putere.Audi conduce detasat...lol,se vede ca esti fan audi dar nu trebuie sa povestesti aiurea.Eu sunt fan BMW dar nu zic ca seria 7 e mai bun ca noul S-klasse,pt ca ar fii ridicol sa zic asa ceva.
BTW,4200cmc e mai MULT decat 3000cmc....deci da,la AUDI le trebuie motoare cu 50% mai mari ca sa aiba puterea cat un BMW.
...nu il prinzi daca face playback...
acum ar veni o alta intrebare logica....ati comparat si sunetul auzit din afara, i-au pus difuzoare si la motor, tweetere la evacuare? :)
ar fi ceva un sunet v8 in interior iar afara 6 cil in line :)
E o gluma foarte buna berlina asta cu motor de 3litri, sigla M si leduri adaptive la 111.000e !
Demna de un smenar cu clasa, stragegia bmw pt noile modele: fac un 2.0 execrabil ca fiabilitate, celebrul N47 cu al sau "lant" emo, care te lasa in drum cu o factura de cateva mii de euro cand ti-e lumea mai draga, iar 3.0 se vinde la pret de Gallardo.
Daca nu are punctaj de 100/100 e nasol rau. Mi-ar fi rusine sa merg la o terasa cu o masina care are punctaj de 96/100 si sigla bmw. Se pierde aerul de snob. Rugam sa se elimine sigla bmw de pe masina si sa fie inlocuita cu pretul de catalog. Multumim.
Este superba dar pentru oamenii de rand care nu au sute de mii de euro sa arunce pe o masina....un 535d resoftat are tot atita putere si costa cu 30-40,000euro mai putin.
Si daca il resoftezi si pe asta cu 3 turbine la cat ajungi :)) numai comparati second resoftat cu nou stock, pt ca nu ajungeti nicaieri, ca sa numai zic ca M550d e AWD fata de RWD care nici macar nu se compara
26 sep 2013, 17:37
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Diferenta de pret fata de 535xd de aproape 30.000euro este imensa...si oare chiar se justifica acesti bani?!?!
Masina este superba, performantele sunt extraordinar de bune, dar la acest nivel de pret, oare un fan BMW nu ar alege un M5 veritabil? Oare sunetul motorului poate fi mai frumuos ca intr-un M5? Oare rafinamentul si sportivitatea sunt mai accesibile decat intr-un M5? Eu zic ca nu...
Sunt de acord cu tine, desi diesel-urile noi au ajuns foarte puternice si mai siletioase si la motoarele mici sunt chiar superioare benzinarelor... dar cand vine vorba de motoare mari gen v8,v10,v12 (M,AMG etc) nu cred ca vreodata as alege un diesel, daca-ti permiti o masina de 100k probabil nu esti ala care vrea sa scoata sub 5l/100km in afara orasului...
Eu am condus asa ceva si nu mi se pare extra silentioasa. Adica da, in masina este, nu simti ca esti intr-un diesel, dar la relanti si cand pleci cu ea, tractorul e tot tractor . Afara e diesel si nu e silentios.
Eu sunt benzinar pana la moarte, pana dispare petrolul de tot.
Toti vrem lux, dar ieftin frate, deci diesel.
Daca alegi cu sufletul esti petrolhead pana la moarte. Daca alegi cu capul, alegi Diesel.
Depinde ce conteaza pentru tine. Daca vrei imagine, poti lua un BMW, AUDI , etc.. cu motor de 1.8 diesel , important e ce scrie pe capota(a se citi sigla).
Daca esti un sofer iti iei un V8 benzina :)
Totusi e logic, romana e sarac, face eforturi vinde 2 ficati si trei rinichi, amaneteaza toata familia, cumpara un diesel frate ca consuma putin :)
Luati-o ca pe o gluma.
Stiu ca e imposibil sa fi PetrolHead in tara in care Diesel e mama puterii ...
Pe x5m se aude si un sunet de blow-off foarte discret cand lasi pedala de acceleratie dupa 2500rpm.Daca esti in habitaclu se aude mai tare decat afara,deci foarte posibil sa fie un sunet fake.Aceeasi poveste si pentru x5 4,0d.
25 sep 2013, 07:40
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
BMW a iesit pe piata in 2004 cu primul motor diesel de 3000 cm biturbo ,cu 535d, si nu avea niciun concurent direct(excluzand v8-urile de peste 4000 cm de la Audi si Mercedes). Acum au introdus un motor diesel de 3000 triturbo, din nou, fara niciun concurent direct. Mie unul mi se pare o adevarata capadopera, un simbol al imbinarii armonioase a doua elemente care pana acum erau total antagonice: performante dinamice si consum mai mult decat rezonabil.
Acum, vad ca toata lumea se ia de pretul masinii. Nimic mai eronat, dupa parerea mea. Un BMW 550i xdrive porneste de la 77.850 de euro. Daca adaugi optiunea M-paket(care la 550d e standard), ajungi la vreo 81-82000 de euro. Pretul de pornire al unui 550d e 85.000. Deci, si un 550i il poti aduce foarte usor la pretul unui m5. Depinde cat de darnic esti cu bifatul optiunilor.
Super, ce sa zic.
Am un prieten care a venit cu el din Germania in concediu pentru sarbatori.
Nu e varianta full dar chiar nu conteaza.
Am stat cu el in dreapta.
E magnifica.
Dar nu prea e pentru noi. :))
Audi S3.Conteaza, pentru ca nivelul discutiilor de aici este f low, prin urmare n-as vrea sa traiesc intr-o societate in care astfel de "inteligenti" conduc asemenea masini, atata tot.
Deci tu ai o masina cu motor de 1.8t si 200 si ceva de cai si te dai ca esti milionar?
Care e problema ca romanii incearca sa gaseasca cea mai ieftina solutie?si ce daca ai sa nu ai bani?o alegere logica conteaza.
TU esti "inteligentul" care nu ar trebuii sa aiba o astfel de masina vreodata.
Ma prostu familiei, eu nu ma dau milionar, tuningar de 2 lei ce esti.Eu spuneam ca latraii ca voi care au ca singur scop in viata sa-si tuneze masinile de bulgaria, din fericire nu isi pot permite o astfel de masina ca nu o pot intelege.Ca sa nu mai vorbesc de cat de limitat intelectual esti... S 3-ul nu e nici cel mai nou, dar nici cel mai vechi, astfel incat motorul meu e 2.0 TFSI si vreo 270 CP, dar nu despre asta e vorba aici.Din fericire, eu spre deosebire de tine, imi si permit acest S3, tu nu stiu daca vreodata o sa ai sansa macar la un GTI 2008, poate peste vreo 10 ani.
vai ce mai jignit....Tu te crezi in R8 ??? motor de 2.0litri WOW,ce BO$$ esti.....cine isi permite diTAMAI MOTORU DE 2000CMC???
Eu nu ma pot lauda decat cu un BMW 540i V8 4400cmc 306cai putere...asta este,nu mi-am permis AUDI.Dar am vandut-o si am luat un X5 3.0i ,nu am ajuns inca la nivelul tau ridicat de AUDI.Dar l-am vandut si pe ala asa ca acuma am doar pe astea:
-2001 fiat seicento 0,900cmc
-2008 Peugeot 107 1,000cmc
-2003 BMW 525i 2,500cmc ,si tetierele is electrice;)
PS.Primele doua sunt folosite de angajatii mei mai mult.
Nu toti avem numere de Bulgaria,si tu nu esti Becali asa ca hai jos de pe "tron".Btw tu ai 32 de ani ar trebuii sa ai mai multa minte decat sa iti bati joc de altii ce nu isi permit.Eu am 22 de ani btw;)
27 sep 2013, 22:46
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu am avut maybach,sau Range Rover Vogue,am avut (in ordine crescatoare de la 18 ani pina acuma la 22 de ani)
-BMW 318i 116cai
-Fiat seicento 40cai
-Scuter 4 cai? :)
-BMW 318is 148cai
-(aici am deschis firma)BMW 540i 306cai
-BMW 740Li 286cai
-(aici am deschis a doua afacere)BMW X5 240cai
-Honda Civic 2.2ictdi 180cai
-BMW 525i 200cai individual
-si ultima achizite Peugeot 107 60cai.
Deci eu pe la 19 ani aveam 306cai sub capota...tu acuma la 32 de ani ai "cam 270cai cum ai zis tu".Slab ce sa zic....da no,nu toti isi permit.
Masinile mele combinate momentan is undeva la 14,000euro,masina ta e de la 8500euro-15,000euro pe Mobile.de
PS.Am vandut X5-ul ca sa pot achizitiona un spatiu commercial unde ne desfacem activitatea.Stiu ca e un site auto dar nu inseamna ca trebuie sa aruncam toti banii nostrii pe masini...
Dupa cum ti-am mai zis nu te mai da mare bogatan ,sunt pe aici care au masini peste 100,000euro.Si nu ai nu stiu ce masina,doar un S3 (cel mai ieftin S de la audi,ca nu ti-ai permis S4).
Te-ai facut de rusine,macar nu te baga si mai adanc.
Te rog sa ma ierti(de fapt sa nu o faci), am vrut sa ma abtin, dar nu pot…
Ca sa subliniez evidenta, indiferent in ce tara esti, daca esti roman, exagerezi ca sa isi susti punctul de vedere. Manelism pana la moarte si cocalarism de america...
*********
TRAIASCAromania
1013 comentarii 182 puncte
25 sep 2013, 17:52
22 de ani,permis de 6ani fara acident si fara amenzi,am trei masini Dar doar Una e PE numele meu:))
(pe mine)Fiat seicento 0.900cmc an 2001 450lei/6 luni
(pe parinti) Peugeout 107 0,995cmc an 2008 170lei/6 luni
(pe parinti) BMW 520I 2,200cmc an 2003 240lei/6 luni
****************
Mai sus e ciat din alt post. Sa inteleg ca 520i s-a transformat la nevoie in 525 i, vb. aia ..nici o diferenta intre ele..
Primele doua sunt folosite de angajatii tai la 22 de ani ai tai...dar in alt post una e a ta si doua ale parintilor...
Nu am nimic cu tine, dar esti foarte plin de tine si critici pe toata lumea fara sa sti ce inseamna ..Critici pe altii ca au motor de 2.0 si ca au numere de bulgaria,
ca tu ai avut un X5 3.0i… de ala vechi roz ??? Violet sau ce pastele masii culoare de zane a ela, cu numere de BritishColumbia pe care ai dat probabil 2 bani acolo.. Apopo …culoarea ar merge bine cu Guta in difuzoare.
Ce ai mai avut …aaaa…da un 540i
Hai sa citam iar o chestie de cateva luni in urma ..anterior ai spus ca ai vandut un 540i, desi acum cateva luni cautai sa il cumperi ca visezi la el…si vroiai sa nu platesti impozit …ca e scump..
Citat:
“Buna,ma mut in citeva luni in Romania.Si sunt obisnuit cu masini puternice si as dori sa cumpar masina mea preferata din toate care le-am avut,care e BMW 540i.
Intrebare mea este....pot evita cumva impozitul enorm? Decit sa dau impozit la romania,mai bine iau un M5 pe bulgaria.”.
********
Deci ai avut cate 10 masini in 4 ani de carnet…toate ale tale si ale marii tale firme , care de fapt sunt a lu mama si a lu tata si “conform propriilor dec
si “conform propriilor declaratii” , ai doar un fiat seicento de 0.9 pe numele tau….si vi si ne critici pe noi aici ….
Frate …suntem satui de manelism si laudat , crede-ma avem tara plina…ne vine sa varsam.., lasa-ne , stai acolo pe alt continent si lasa-ne sa ne platim impozitele, ca vad ca nu ai bani de impozit la 540i … asta e cred si eu de la Fiat la BMW de 4000 cmc e diferenta mare…
De curand mi-am luat o bicicleta cu 3 suspensii? Are vreo relevanta ce zic eu aici? Nu. Si nu cred ca nici voi nu mai aveti varsta la care sa va tineti de prostii de 10 ani. Cred ca nu intereseaza pe nimeni ca aveti voi S3 si 535i si ca eu mi-am luat bicicleta cu 3 suspensii. Vorbesc in calitate de cetatea "normal". si aici pun punt.
Masinile adevarate de fapt trebuie sa aiba motor V8 PE BENZINA si sa fie RWD! A....si cu cutie automata! Voi crede ca motorul diesel actual nu mai are nici un dezavantaj fata de motorul pe benzina cind voi vedea toate suparaturile de Lamborghini si Ferrari diesel. Si mai ales monoposturile de F1 sau dragsterele cu motoare diesel. Cum spunea cineva pe aici...daca alegi cu capul alegi diesel. Daca alegi cu inima alegi benzina. Nu am avut niciodata o masina diesel si sper sa nu ma spurc prea curind cu tractoare. Cu toate ca s-au facut nenumarate eforturi de a reduce zgomotul de tractor al dieselului...tot a tractor suna! Fara suparare!
Tu ce V8 pe benzina ai?RWD si automata?
Nu stiu pe ce lume traiesti dar eu as prefera un motor in 4 sau 6 cilindri Turbo decat un V8 N/A.
Eu am avut de la 3 pina la 8 cilindri,toate pe benzina.Dar am condus un X5 35d de 300cai diesel si pot sa zic ca se caca pe V8ul de 300cai benzina ce lam avut.
Timpurile se schimba...diesel va fii viitorul,si cam trebuie sa aceptam asta.
Eu am o masina cu 4 in linie benzina de 2,0 litri RWD si automata...pentru ca atita imi pot permite deocamdata. NU imi este nici o rusine sa o recunosc...dar visele ramin vise...daca inima mea asa cere...un muscle car american cu un V8 clasic...nu ma impiedica nimeni sa visez, nu?
Problema ta e ca, crezi ca un motor de 6 litri natural aspirat papa mai mult decit un 4 litri bi turbo, daca au aceeasi putere! Asta e un mit fals. (Vin cu explicatii si demonstratii daca nu se crede)
+1 de la mine...
Lasand de o parte ca 80% mint in draci. Sunt pusti de 18-20 de ani, au 2 , 3 ani de carnet si la un articol se bat cu toti ca Loganul lor e cea mai tare masina ca ce iti trebuie BMW ca bmw sucks ..si apoi la alt post au condus de la 1 la 18 cilindrii in linie in "V" "W" si "X" ... de la 100cmc la 10.000 cmc cu 40.000 de caii putere turbo ...diesel, benzina, metanol, GPL si tot ... :)) Te doare capu cate apuca sa faca unii ....si tocmai ce in alte articole spuneau ca e prima lor masina Logan :))) ...pastele masii or fi facut Logan cu 20.000 de motoare...
PS: Comentariu nu se refera la o persoana anume, orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare. Ma refeream dpdv general.
Is a joke? Domnule reporter, de cand motorina este mai puternica ca benzina, din statistici reiese ca nu prea este cum spui tu. Bun poate in comparatie cu alte motoare.
Stimate domnule posesor de bicicleta cu 3 suspensii.... CUPLUL MOTOR poate e o notiune usor neclara pentru tine, biciclist fiind.Motoarele motorina dezvolta un cuplu motor mai mare ca benzina...la asta s-a referit.E o lege a fizicii si nu cred ca are sens sa o contrazicem ca devenim stupizi.Spor la pedale.
Motorul este excelent, am avut norocul sa ma aflu intr-un X6, in timpul unui drive test, dotat cu acest motor triturbo de la BMW. Reprizele chiar si pe o masina asa de grea precum X6 erau fabuloase, cuplul imens limitat electronic se simtea din belsug. Pe o masina mai joasa si mai usoara cum este seria 5 imi pot doar imagina surplusul de performanta. Cat despre pret 100 000 euro pe mine ma lasa rece acest seria 5. Dar sunt sigur ca vor gasi destui clienti cu bani si la noi in tara...daca nu la pretul de noua...peste cativa ani va fi bataie pe acest motor pe piata SH.
Asta spuneam si eu . BMW s-au adaptat la ideile cretinilor, interesul lor fiind sa vanda .... :)))
Divizia M trebuia sa ramana divizia M, au facut un caca, practic vand la suprapret ceea ce faceau toti tampitii ce cumparau BMW 1.6 si puneau sigla M pe el peste tot.... Oamenii s-au adaptat pietei, vand brand si doar atat...
Asta e...
E pacat ca M nu mai e M , e un M lipit pe toate masinile contra cost...o prostie crunta....
E o prostie ca 318 nu mai e 1.8 , ca 320 nu mai e 2.0., le-au imbarligat in asa hal sa creeze haos ...