Cum a ajuns BMW sa vanda noul 520d xDrive cu busonul de carburant stricat Alte stiri auto 14 Octombrie Cum a ajuns BMW sa vanda noul 520d xDrive cu busonul de carburant stricat
Toate comentariile (52):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
Infected,ai dat exemple doar de masini mici cu motoare mici...normal ca acele masini scot un consum mic ...in acest articol este vb de o masina de aproape 2 tone +xdrive(4x4 sau quattro)care duce la marirea de consum la unele masini cu pana la 2%.aici se vb de o masina din gama LUX ,si rar vedem in gama lux ca o masina sa consume asa putin...Felicitari celor implicati in acest drive test!
14 oct 2013, 15:57
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Daca tu crezi ca Focus ST consuma 7.2 mixt... esti hilar. Cat despre comparatiile tale intre Smart si Seria 5... hai s-o lasam balta. Sau compari o limuzina cu un hatchback. Bravo! Ideea articolului este alta: sa consume o masina 4% nu e mare lucru. Sa consume o limuzina de 2 tone, 4x4, atat de putin, este o realizare.
14 oct 2013, 16:05
+1
223 comentarii 312 puncte
Stergi comentariile cand stii ca altul are dreptate nu? Un raspuns tipic din partea ta.
14 oct 2013, 16:48
-2
vizal
45 comentarii 56 puncte
eu stiam vorba asta cu "mercedes" :)
14 oct 2013, 17:12
+6
vladdd452
77 comentarii 117 puncte
Imi pare rau sa te contrazic ,dar adevarul este ca nu se ridica la nivelul Mercedes . Nu a fost ,nu este si probabil nu o sa fie, nu stiu ce va fi in viitor ... .Imi place si mie BMW ,dar dupa Mercedes. Acesta este adevarul.
14 oct 2013, 19:08
+4
1298 comentarii 3108 puncte
Da vorba aceea era cu Mercedes nu cu BMW , dar el ca pasionat de BMW a facut-o pt BMW :) , iar chestia ca Mercedes este mai bun sau nu pai pt mine ca si pt tine pasionati si iubitori de Mercedes este mai bun , iar pt el iubitor de BMW este mai bun BMW indif ca i-as aduce eu si statistici ca Mercedes e mai bun pt pasionat de BMW poate fi si la coada tot cea mai buna este , lafel si pt cei care adora Mercedes sau alta marca , deci aceasta discutie poate tine la nesfarsit fiecare e cu gusturile lui , cat despre stire ...imi pare o mare reclama ...in viata reala oameni nu merg asa cu nust ce viteaza nust ce pneuri si nust ce chestii ...
14 oct 2013, 22:19
+1
topser
50 comentarii 37 puncte
o da , foarte inteligent comentariul tau !
14 oct 2013, 15:13
+5
troubleshooting
108 comentarii 173 puncte
Masina a fost 520xd sau 520d ? In poze nu se vede x-ul iar in articol se face referire la ambele variante.
14 oct 2013, 15:18
+2
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nu exista 520xd, se numeste 520d xDrive. Este varianta integrala.
14 oct 2013, 15:25
+5
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
si XD ce inseamna?nu xDrive?
15 oct 2013, 23:37
0
4 comentarii 4 puncte
XD era pe modelele vechi (E60, E46): x = 4x4, d=diesel; deci putea fi Xd sau Xi. Acum pe partea dreapta a portbagajului e scris modelul (ex: 520d, 530d) si in stanga e scris xDrive
16 oct 2013, 12:14
+1
andreitaugner
12 comentarii 43 puncte
14 oct 2013, 15:28
0
223 comentarii 312 puncte
E doar o figura de stil. Poti deschide busonul oricand, doar ca ideea e ca nu va trebui sa il deschizi prea des.
14 oct 2013, 15:30
+1
GodHimself
27 comentarii 134 puncte
Hai sa dezbracam putin reclama asta ce se intampla aici, sa-i facem un rezumat: Una la mana: O masina de peste 60.000 de euro incaltata cu cele mai bune gume, hranita cu cel mai bun combustibil, condusa cum conduce mama Loganu. Asta inseamna conditii reale de drum ? A doua la mana: Viteza medie a fost de 70kmh. Avand in vedere ca jumate din traseu a fost pe autostrada si cealalta jumate pe drumuri europene, inseamna ca au facut cozi masive in spatele lor. S-a mers cu 30 kmh sub limita pe europene si cu 60 (aproape jumate !!!) sub limita pe autostrazi. Le dau cu indulgenta inca 20 kmh pe autostrazi si 10 kmh pe europene ca sa compenseze cele cateva orase pe care oricum le-au ocolit. Din nou, asta inseamna conditii REALE de drum ? Nu zic sa iti iei BMW ca "sa-i rupi gura", dar nici nu as da 60.000 pe o masina ca sa merg cu 80 pe autostrada. Vrei consum in conditii REALE, mergi cu limita de viteza pe tipul de drum respectiv. Tine europeanu in 95-100 si autostrada in 120-130 Uite va propun de test: Incercati acelasi lucru cu un Passat 1.9 tDi din 2003-2004 si postati rezultatele.
14 oct 2013, 16:07
0
liviuv
181 comentarii 396 puncte
@yourself thinking that you are god - hai sa dezbracam inca o data reclama: Un seria 5 cu motorul cel mai mic diesel umplut de la Rompetrol? Conditii reale de drum intr-adevar. Daca aveam un M5 cu benzina din Germania mai ziceam ca e SF. Viteza media de 70 kmh....eu nu pot scoate atat si trag de masina destul si in limite aproape legale. Tu ai folosit vreodata computerul masinii sa vezi ca o incetinire de 5 minute la 50kmh iti strica media iremediabil si 70kmh pare chiar foarte bine? E butonul ala mic din bord. Referitor la "europeanu", poti sa-l faci cu cat vrei, "europeanu" nostrum presupune tirurui, carute, "jmecheri" cu BMW de Bulgaria care merg cu 60 la ora, commune peste commune, niciuna fara 5-7km lungime, si tot asa. Pe autostrada, normal se merge cu 139 kmh, nu 120. Ei daca au mers cu 110 nu s-a suparat nimeni ca au intarziat 10 minute la CT. Passat-ul ar scoate probabil un consum de 5%. Si 2 litri de ulei de motor, ca doar e TDI. Ii cunosc personal pe ambii piloti de la un eveniment si pot spune ca sunt foarte realisti si cu mult bun simt. De accord, reclama este reclama, dar sa nu crezi ca ce vand ei nu este real. Nu sunt fan BMW din cauza imaginii masinii in Romania (merita pe buna dreptate din cauza soferilor lor), dar sunt de accord cu tot ce au scris aici.
15 oct 2013, 09:52
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
cat mai multe luminite si totul este ok.facem o ciorba de bord cu multe chesti furate de la Bmw si Mercedes si iese Audi...alex,cred ca tie iti plac masinile cu multe beculete pe bord si zorzonele...te-am ghicit?:))... pana in 1990 nu se prea s-a auzit de Audi noroc grupu wag ...
14 oct 2013, 21:22
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
incearca si tu sa intelegi ce am scris....din 2009 pana in prezent.....deja la bmw nu mai stii care e x5 sau x3....nu mai stii daca e seria 5 sau seria 7 arata la fel..... nu vb din masini din 90......si apropo vezi ca in 90 bmw nu stia ce e 4x4...pe cand audi era campion de cativa ani cu QUATTRO.....stii ce e ala????si ce face???? mai bine cu beculete multe decat cu bordul ala chel de zici ca e dacia si cu vesnicul portocaliu din 80.....
14 oct 2013, 22:15
0
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
:))))pt informarea ta corecta scrie pe goooaaaagaalll si scrie prima masina 4x4 si apoi vb, si asta prin 1929 cred nu mai stiu exact...vezi ca bmw a facut prima masina 4x4...asta pt tine asa...daca tu zici ca la Bmw nu mai stii care este seria 3,5,6 ,te rog sa te uiti la Audi si apoi vb...
14 oct 2013, 22:35
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
oricum tu ai semnalizat destul ca esti fan bmw.....nu are rost sa stam acum sa ne contrazicem care e mai buna sau mai tare.....crede-ma ca nu ma apuc acum sa insir cu ce este audi peste bmw....ca sunt multe rau.....in primul rand nu exista sistem de tractiune de la bmw sa concureze cu quattro de la audi.... m3-ul a fost batut de fiecare data de rs4.....m5 rupt de fiercare data de rs6..... sa nu mai vb de fiabilitate......mai ales la diesel..... ma refer strict la masini de la 2008-2009 in prezent nu de antichitati.... am inteles oricum ca pentru tine bmw este singura masina..... nu inteleg cu ce s-a luat audi dupa bmw.....cu interiorul???? bmw are interiorul ala trist de cand s-a fabricat abia prin 2012 l-au schimbat un pic..... vezi un pic la exterior care dintre audi si bmw a pus prima data tehnologia cu LED??? sa imi arati si mie in 2008 ce model bmw avea tehnologie cu LED???? oricum nu ajungem nicaieri...las-o asa....
14 oct 2013, 23:16
0
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
bai pritene tu nu stii ce vb ...esti paralel cu viata...m3 a detinut suprematia fata de rs4 si rs5...in primu rand m3 e92 e din 2006 pe piata si a rupt tot...in al doilea rand are motor aspirat ,rs4 si rs5 au motoare cu turbina....tehnologia de la bmw e cu mult peste audi ...a batut un motor aspirat 2 masini cu motor cu turbina...rs4 subvira enorm cu tot cu quattro si rs5 era prea grea pt a face fata lui m3...mai citeste mai copile....si m5 tot motor aspirat avea si rs6 nici nu avea treaba cu circuitu,era prea grea si si subvira enorm...ok atunci daca audi a pus primu led pe becuri Bmw e prima marca care a pus prima data neon pe stopuri...si apropo, xdrive de la Bmw ,este cu mult peste quattro de la audi care este impartita puterea60/40...la Bmw transmite in mod egal sau depinde de situatie...
15 oct 2013, 19:23
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
vai de capul tau.....habar nu ai sa cauti pe net... in primul rand bmw e92 m3 s-a lansat in 2007 CARE RS 4 ESTE TURBO??????B7?B8???? COPILEEEEE ESTE ASPIRAT....4.2 FSI.........SI B7 SI B8.... VAI DE CAPUL TAU!!!!!! SI RS 5 TOT TURBO ESTE,NU???? :-)))))))))) Inchei discutia aici cu unul care habar nu are ca rs4 si rs 5 sunt aspirate,habar nu ai despre ce vorbesti.....
15 oct 2013, 20:39
0
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
ti-ai facut lectile dar nu asa cum trebuie...pana in 2006 Audi rs4 a avut motor biturbo,dupa aceea a imprumutat motoru de rs5 4,2fsi sau mai bn zis din grupu wag ...si stim aproape toti ce probleme au motoarele fsi de la audi si sa nu-mi zici mie ca sunt fiabile...m3 e92 a fost prezentata la sfarsitu lui 2006 si s-a vandut in 2007 ...si te rog sa nu te dai autostiuitor pt ca eu nu am toata ziua sa stau pe net...nici tu nici eu nu cred ca eram cat de cat informati daca nu era netu...eu m-am uitat in majoritatea cazurilor la tv la emisiunile auto...sa fi sanatos
16 oct 2013, 09:24
+1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
deci hai sa o luam logic......vorbeam de m3 e 92......si de audi rs4 b7-b8.....rs 5 nu baga in discutie audi rs 4 pana in 2006 ca nu are nici o legatura,intr-adevar era 2.7 biturbo...... cine a imprumutat motor de 4.2 fsi????rs4????de la rs 5?????motorul este pus pe s4 din 2003.... pai rs5 se fabrica abia din 2010,rs4 din 2006....deci nu a avut de unde sa imprumute.... partea proasta e ca tu sustii sus si tare ca m3 le omoara pe amandoua..... vezi ca rs 5 e mult mai greu fata de m3 si pana la 100 km/h are 4.5 s!!!!!! pe langa m3 care are 5 s pana la 100 km/h.... si nu stau pe net sa gasesc informatiile astea..... cand o sa conduci un rs4 cat de putin o sa iti dai seama despre ce vb eu aici....am avut ocazia sa merg si d-aia imi permit sa vorbesc,nu ca stau toata ziua pe net.
16 oct 2013, 12:34
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
7 comentarii 29 puncte
Tu stii ce inseamna medie si cum se realizeaza ea in general? Daca mergea doar cu 70km/h in oras ce facea, trecea pe rosu, nu respecta limita de viteza? Eu nu cred ca ai prins ideea ;)
14 oct 2013, 16:40
+9
802 comentarii 715 puncte
Cu siguranta conducatorii auto din test si-au ales din timp o viteza de referinta - 70 km/h, viteza la care orice masina circula in treapta de viteza maxima la 1500-1600rpm ale motorului, adica in zona optima de cuplu, rezistenta a motorului si consum redus. Tot asa incerc si eu sa obtin consumuri mici cu masina mea, mergand la 80km/h, chiar si pe autostrada, pentru ca acolo exista optimul masinii.
14 oct 2013, 18:39
-3
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
s-a mers in regim normal....pe autostrada avea limita de 130 km/h,s-a mers cu 130,a fost coloana de masini s-a mers cu 20km/h....viteza de referinta ti-o faci dupa circulatia din fata ta...stii tu ca s-a mers cu turatii de 1500-1600 rpm? are cuplu baitule masina,nu e motor de 1,2...vad ca ai conceptia imbatranita...sunt alte motoare, sunt alte turbine. alta tehnologie. si tot asa...voi inca nu realizati ca nu se mai fac masini rezistente...acum este doar tehnologia care face diferenta...motoare rezistente au fost cele vechii in care nu prea era tehnologie...masina este acum sa fie cat mai confortabila, sa ai toate gadgeturile pe ea,sa fie extra full si dupa 2-4 ani o vinzi,doar noi romani o luam pt 10+ ani
14 oct 2013, 21:52
+1
yoyo_rally
71 comentarii 10 puncte
80 pe autostrada ?? si camioanele merg mai repede ....
15 oct 2013, 11:28
-2
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
:))))))...inebunesti sa mergi" constant cu 70 km/h".daca tu crezi ca s-a mers constant cu masina e clar ca nici nu poti face diferenta intre "constant" si viteza medie calculata de gps este o mare diferenta...omu a mers si cu 130 km/h si cu 20-30 km/h si s-a ajuns la o "medie de km/h",nu ca a mers constant.
14 oct 2013, 16:42
+5
7 comentarii 29 puncte
corect!!!
14 oct 2013, 16:43
+4
223 comentarii 312 puncte
Simplu si matematic : 1550 km + 166 cat arata ca mai are = consum 4.1-4.2% in conditii optime. Pe BMW.ro masina porneste de la 51000E si are declarat un consum de 4.9%.
14 oct 2013, 16:53
+3
ionut6969
10 comentarii 3 puncte
si cine isi permite ? 5% din poblatie care e politicienii si atat...... tigani care ia fete la prostitutie etc etc ...... sa coste cat loganu si imi iau si eu una !
14 oct 2013, 20:14
+1
113 comentarii 303 puncte
cam greu sa scoti asa consum de fiecare data cand mergi. Singura grija ar fi sa nu bruschezi, sa nu accelerezi mai puternic,sa nu faci depasiri decat cand ai 2 km de drum drept, sa nu ...sa nu daca folosesti toti 185 de cp, si nu doar 50 pt a te deplasa agale - ai sa afli consumul adevarat. Si eu am scos 8.0 consum urban, pe benzinara 1.4 la mers de melc si masina de 13 ani. La mers normal e 9.5, iar cand folosesc toti caii (atati cati mai traiesc din ei :))....) e 11.
14 oct 2013, 18:40
+5
6 comentarii 4 puncte
yoo zic ca reusesti consum bun cu orice masina atata timp cat ai anvelope bune ,carburant de calitate si nu conduci sportiv ,dar veti observa ca dupa o perioada de timp acel motor nu va mai functiona la parametri optimi.....si cred ca acei cunoscatori in materie i-mi dau dreptate
14 oct 2013, 19:24
+2
ionut6969
10 comentarii 3 puncte
exact , mai ales diesel care se strica turbina daca mergi subturat ...
14 oct 2013, 20:15
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
27 comentarii 70 puncte
@trooper - baietzica, esti dintrcei mai putin informati oameni care citesc site-ul asta. Nu cumva erai pasionat de altceva in copilarie, gen papusi? Nu exista xd la 520? Adica transmisie integrala la BMW Seria 5 cu motor de 2 litri diesel? Si te faci de rahat scriind asta pe site? Tu sti sa folosesti internetul? Daca crezi ca te fraierim noi aici sau astia cu reclama lor la o masina inexistenta (!!!!!) ..... macar verifica si tu pe site la BMW. Inteligentu' lu' tata
16 oct 2013, 10:19
+1
1 comentarii 0 puncte
mercedes s320 cdi din 2002 consum 4.8l/100km daca merg cu 80 pe autostrada......eu unu cum zice si *GodHimself nu as da 60.000 euro pe o masina sa merg cu 80 pe autostrada.... PAREREA MEA
14 oct 2013, 20:46
0
BMnWA
26 comentarii 16 puncte
Acuma 3 luni am fost dupa un 320d xDrive pentru un prieten. Masina are 25mii km si e din 2012 luna 10 , facelift, 184 cai , automat. Dupa ea am fost cu un a4 tdi 115 cai din 2004. Diferenta de consum intre cele 2 era mereu de minim 1.5l , daca mergeam tare ajungea si la 2.5l. Bun , asta era atunci...acuma omul umbla cu ea zilnic , in oras nu scade sub 8-9 dupa cum prinzi aglomeratie iar afara 7.2-7.6 este un fel de best.
15 oct 2013, 03:05
-1
yoyo_rally
71 comentarii 10 puncte
Asta e bun pt. aia care dau toti banii pe masina apoi stau cu chirie. Daca iti permiti un seria 5 nou sigur nu o sa ai grija cum calci acceleratia.
15 oct 2013, 11:25
0
4 comentarii 2 puncte
Am vazut masina chiar in statia peco de pe DN1 in apropiere de aeroport intradevar este un BMW 2.0 XDrive. Acum mai pun si eu o intrebare , de ce nu au facut testul acesta in vara cand erau 35-40 de grade afara sa fie clima pornita toata lumea in concediu , sa plece spre constanta vineri sau duminica dimineata si sa revina tot duminica sa vedem daca mai traversau ei romanica cu un plin. In poze se vede ca au mers si noaptea care se stie ca drumul spre Arad este mai liber , acum chiar nu stiu ce relevanta are testul si ce au vrut sa demonstreze cu el , masina face parte din gama premium iar cine are bani nu se uita la consum , atata reclama pentru cei 10-15% care isi permit aceasta masina , ori sa mai aiba pulimea ce sa comenteze pe forumuri. De prost gust si sfidator parerea mea.
15 oct 2013, 14:16
+2
tinut87
32 comentarii 0 puncte
Iti spun eu? Pentru ca media ar fi sarit la 7% si nu da prea bine in "statistici".
16 oct 2013, 10:24
+2
9 comentarii 5 puncte
Media de 70 km/h pt Romania mi se pare foarte mare, cine are computer de bord, stie, deci BMW-ul nu a vazut/trecut prin orase deloc.
15 oct 2013, 16:07
+4
4 comentarii 2 puncte
520d xDrive 4 / 4 1.995 putere KW 135 (184) consum 4,9 emisii 129 pret fara tva 41.150,00 51.026,00, DATE SCOASE DIN FISA DE PRODUS BAVARIA ROMANIA doar pentru un ante-comantator ,*trooper- care contesta existenta 520d xdrive, F10 desigur
16 oct 2013, 10:09
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
Nu stiu cati din voi ati facut vreodata un test de consum dar lucrurile se desfasoara asa. 1. Gume foarte economice , cele mai economice de la sponsor. 2. Light the car la maxim, bagat in masina din spate (cu echipa de filmare/foto) . Na, trebuie sa si trisezi, scoti tot , inclusiv roata de rezerva..etc.. 3. Combustibil foarte bun 4 . Cand faci astfel de test nu e ca in viata reala cand trebuie sa ajungi cu masina in punctul x intr-un anumit timp . Ai tot timpul din lume. Asta e jobul tau, sa scoti cat mai putin, nu iti mai pasa de trafic, de faptul ca faci coada in spatele tau, ca iei clanxoane la greu, ca iti umplu toti frigiderul. Nu bruschezi deloc masina, schimb lin, subturat, mergi fara AC, fara faruri ziua, fara Radio/Cass, fara consumuri inutile. Daca iei o masina si mergi ca un om normal cu ea, sa si ajungi azi intr-un loc (a nu se citi a merge ca soferul de curse) si mai si sculti muzica si dai drumu la caldura si mergi cu farurile ca in lege ...ca na de aia ti-ai luat masina de 60.000 de euro, sa ai conform nu se mergi ca in evu mediu, scoti dublu la consumul ala. Am reusit si eu cu un 1.6 benzina sa scot 5.0 litrii de la Constanta la Pitesti ... dar era test... dupa test a scos 8.8
16 oct 2013, 12:23
+2
308 comentarii 421 puncte
Singurul lucru pe care as vrea sa stiu legat de acest motor 2.0d / 185Cp este daca cei de la BMW au rezolvat problema distributiei . Mai precis patinele care tin intins lant-ul si care la aproape 100000 Km se uzeaza prematur si face ca lantul sa se largeasca si ori se rupe ori sare distributia de la punct . Lucruri care daca nu sunt reparate in timp util pot duce la schimbarea obligatorie a Arborelui Cotit (vibrochen) . As vrea raspuns de la cineva din cadru BMW Romania . SI nu ma contraziceti ca nu vorbesc din auzite ci din patania unui var de-al meu care a patit-o .
23 dec 2014, 09:52
+1
7 comentarii 6 puncte
N-au rezolvat nimic, distributia se poate rupe, intrucat verigile slabe tot din plastic sunt. Se intampla insa mai rar decat la masinile din 2008.
02 feb 2015, 20:25
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »