cine se gasi sa vorbeasca!!urat din partea ta,cand o sa muncesti cat a muncit baiatul asta atunci sa vorbesti,dati dovada de mai mult respect pe forumul asta si nu va mai c...ti pe voi de invidie!
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/jante+anvelope/jante+anvelope+13/jante-anvelope-de-vara-matiz-tuning-13072746.html
Am incercat sa le pun la bazar dar nu merg pozele (da un mesaj de eroare )
Eu am optat pentru balon inalt la anvelope pentru ca au un rol foarte mare in amortizarea denivalarilor (mult peste ce poate face un amortizor de orice calitate ar fi el). Confortul e cu totul altul (cand puneam rotile de iarna parca era o caruta si asta din cauza inaltimii balonului). Ca aspect deasemenea echilibra mai bine forma masinii privit din lateral.
In configuratia aleasa de mine rotile nu ating in fata la bracaj maxim sau pe tabla la hopuri. (cu amortizoare si arcuri standard bune). Deasemenea rotile ies putin in afara (2.5cm parca) fata de cele originale, anvelopele si jentile fiind mai late iar masina arata ca un tanculet din fata sau spate. (acelasi efect care se observa si in pozele tale)
Am vazut in filmulet niste difuzoare care pareau a fi cu calote de kevlar. Banuiesc ca ai si ceva muzica pe ea.
Eu am avut niste hert-uri dieci ( sunau foarte coerent cu tweeterele asezate exact in acelasi loc ca la tine ) ajutate de niste cabluri pamblica de la neotech , conduse un timp de o statie nakamichi pa304 si hu clarion778 (apoi doar de un hu clarion ceva mai ieftin dar cu aceeasi amprenta sonora). Deasemenea aveam si pe spate difuzoarele originale setate rear fill (adica filtre pasive sa redea doar medii), bineninteles cu volumul setat 75% pe fata. Doar un mic subwofer de 8inchi in configuratie subamortizat ( se foloseste doar la 1/4 din puterea de pe eticheta) ,amplificat de un mic amplificator in clasa D completa imaginea sonora pana la 20hz.
Mai am o parte din sculele prezentate mai sus si nu cred ca le mai pun pe noua masina din diverse motive . (Statia naka a inlocuit un recever de 1000eur in casa de ex ).
Stai linistit Mareo, arata in ultimul hal, am vazut Dacii 1310 cu jante din alea
astea-s jantele lui: http://www.pieseauto.ro/jante-aliaj-13/daewoo/matiz/roti-pentru-japoneze-folosite-foarte-putin-pe-706240824.html
https://www.google.ro/search?q=jante+15+inch+3+spite&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YK56UpGJHceWtAaG6oDICw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=677#facrc=_&imgdii=_&imgrc=bQ0WmTYYtT35sM%3A%3BdNDvMdSymRrXSM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pieseauto.ro%252Fpoze%252Fvand-jante-aliaj-pe-13-in-3-prezoane-dacia-1310%252Fvand-jante-aliaj-pe-13-in-3-prezoane-dacia-1310-07a09137667401b616-800-600-1-95-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pieseauto.ro%252Fjante-aliaj-13%252Fdacia%252F500%252Fvand-jante-aliaj-pe-13-in-3-prezoane-dacia-1310-1942174583.html%3B756%3B600
E o mica mare diferenta. De vreo jumatate de an caut niste jante asemanatoare cu cele avute pe mariz si nu am gasit decat la preturi triple fata de cat cer eu. (de sunt pentru mercedes)
Ce cometarii retardate de la niste utilizatori care deobicei nici nu au permis sau o masina.
E superb Matizul asta.
Am vazut si video-ul facut pentru masina, super.
Mai stiu vreo 3 Matiz-uri tunate serios dar nici unul din ele nu arata la fel de bine cum arata asta, cu toate ca au kit-uri mai complexe.
Inca o dovada ca simplitatea este cea mai complicata si frumoasa.
Se vede cat de ''cunoscatori'' sunteti pentru intrebarea aceea.
Normal ca ''mai pleaca de pe loc''.
Matizul e o masinuta destul de agila care se infige.
Ganditi-va si voi ca nu ar mai fi pus acele roti daca erau probleme.
Credeti ca proprietarului ii convine sa se tarasca cu masina pe strada?
Eu cred ca nu.
Inca o data felicitari. :)
Prietene, Nu te obliga nimeni sa-ti placa. Nu a intrebat nimeni pentru ce categorie de varsta e masina din poza sau pt ce sex. Ce treaba are comentariul tau cu articolul asta? Pur si simplu au postat o masina tunata. Daca te uiti bine n-a intrebat nimeni NIMIC. Te simti singur?
Ati uitat sa va ganditi la cazul in care cei pasionati baga bani in masini pentru show. Eu unul dupa atatea premii nu m-as indura sa o rup pe strazile din Romanica. Numai daca ma gandesc la statul in parcare pe sub pomi cu pasarici in ele si nu as scoate-o din garaj. Referitor la comentariile negative, intr-adevar nu va obliga nimeni sa va placa. Sincer si eu am o masina mare si oarecum potenta in comparatie cu Matizul stock, insa ma intreb ce carutze aveti voi astia care nu puteti aprecia macar in tacere pasiunea unui om care scoate un lucru frumos din mainile, banii si munca lui? Si apropos, am si doua Matiz-uri, deci stiu ce vorbesc...fiecare merge cu ce-si permite. In plus masina e ca si femeia, trebuie sa stii ce vrei de la ea. Nu poate sa atinga suta in trei secunde si sa consume 4% cum nici o femeie nu te va tine acasa pe banii ei, o sa munceasca 5 ore pe zi si va fi nevasta perfecta, mi se pare chiar "pleonasm" :)
pt cei care pun intrebari de genul "mai pleaca de pe loc si etc " Pleaca chiar foarte bine o vad des in timisoara masina este o bijuterie sincer ,facuta cu mult bun gust stima proprietarului pacat ca nu avem carosabil pt ele :-)
Ce sa zic, a scos-o din multimea de masinute anoste care livreaza pizza. Dar cat de tari trebuie sa fie suspensiile, incat la denivelarile curente de pe sosele (mai ales in oras) jantele sa nu loveasca aripile fata si spate? Exista acolo cel mult 1.5 inch spatiu pana la aripa.
Oricum, pentru anvelopele de 165, jantele J7.5 sunt prea late ( sper ca nu s-a urmarit un efect vizual). Cel mai bine se potriveau cele de J6.5 (latime 165 mm), ca ansamblul anvelopa-janta sa arate bine.
N-am facut un calcul (nu stiu dimensiunile originale ale rotilor), dar cred ca indicatia vitezei nu mai este reala (probabil mai mica).
Mea culpa! M-am documentat intre timp si am vazut ca Matiz-ul avea anvelope 155/65/13, asa ca diferenta de viteza indicata in bord este doar de 1,3 % (in minus / diametrul anvelopei un pic mai mare).
Latimea jantelor este totusi prea mare.
Nu e prea importanta viteza de la bord. (faci un test cu un GPS si vezi ca in loc de 40 ai 50 si asta e suficient sa stii cum sa conduci regulamentar doar cu ceasuriele originale).
Importante sunt alte aspecte tehnice si de confort care la prima vedere au fost complet ignorate.
De ex daca e caseta de directie originala , chiar daca se foloseste un volan mai mic ca diametru si nu e foarte deranjant la viraje (nu si pentru o fata) , acele jante atat de late o vor manca destul de repede ( nu e scumpa o caseta dar nici o placere sa o schimbi anual). La 7.5j cred ca s-au pus distantiere , dar asta e echivalent cu un et=10 mult prea diferit de cel calculat de fabricant , solicitand poate peste limita articulatiile din fata in special (se mareste bratul fortei in teorie). Ca si confort , detest si pe mercedes balonul cu inaltime redusa cu suspensie clasica. Am avut pe mariz 165/70/r13 si era din alt film confortul(cand puneam rotile de iarna originale devenea o caruta). Din pacate inca se mai cumpara masini noi ( hyundai de ex) cu acelasi tip de confort ( chiar la preturi nesimtite ).
Nu cred ca esti familiarizat cu ET-uri si J-urile jantelor. NU inteleg de unde deduci tu ca la 7,5J ar trebui sa am ET10,Precizez,cum se poate vedea si in articol,ca ET-ul este 35 pe fata si 20 pe spate,am montat distantiere spate,ca sa fie la linie cu fata,latimea puntii spate la Matiz este cu 28 de mm mai ingusta decat pe fata. Legat de confort am sa incerc sa ma abtin,si cu mandra si cu draga nu se poate. Multumesc totusi pentru pareri.
M-am referit la ET echivalent , asa cum a iesit pe spate de ex. (nu stiu unde ai trecut parametri jantelor; abia acum le stiu). Eu pe fata cu jante de 5.5j si et33 aveam 1.5cm pana la amortizor ; sunt curios cat e distanta pe jante de 7.5j si et35. Pe spate ,rotile deja erau tangential in planul aripilor si pe suspensia originala cu masina incarcata pe spate era cam cu semnul intrebarii (suspensia originala e destul de moale pe spate). Deci se poate si cu mandra (jantele in trei spite arata demential ) dar mai ales cu draga (confortul era din cu totul alt film).
Foarte frumos Matiz nimik de zis, la fel de frumos ca toate daciile din tim cu motor de 1,6 si 1,3.nu zik k poate pe om nu-l intereseaza perfomanta ci doar sa arate bine pe gustul lui dar la asa un exterior ar trebui macar un 2.0 sub capota dupa a bagat cel putin 2000 de coco in ea numai avea 100 sa dea pe un motor in 4 pistoane hai sa fim serioshi k i dau si cu cea mai obosita dacie.... si vorba aia dak mergi pana la arad cu ea dupa 130 km/h mai cauti o viteza cu jentile pe '16 ma refer
...ce vrei sa ii faci...?Asta cred ca e una din cea mai ciudata intrebare pe care am auzit-o vreodata.
Vrei sa o lasi jos?vrei sa fie ca NFS cu spoiler peste spoiler?vrei sa o ridici sa o faci off-road?.....ce vrei tu conteaza.
Uite ca si o idee,laso jos si bagai ceva jante mari...
inclusiv amg face tuning, m power, audi s si rs, lexus f models, toate astea sunt tuning. dar sunt curios, ce tuning am eu pe ale mele? tobe brabus si vopsea **** si faruri mai performante decat cele standard, se numesc tuning? se pot numi tuning?
http://www.pieseauto.ro/jante-aliaj-13/daewoo/matiz/roti-pentru-japoneze-folosite-foarte-putin-pe-706240824.html
Am postat un alt anunt pentru ca aici nu am putut atasa pozele.
Asa arata rotile. Din pacate nu am o poza si cu ele pe masina.
Plm frate, masina arata genial, atatea comentarii aiurea, a facut masina dupa bunul plac, nu trebuie sa placa tuturor.
Din punctul , meu de vedere masina ii ce trebuie, felicitari!