LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noua Dacia Duster Like ori Dislike 13 Noiembrie LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noua Dacia Duster
Toate comentariile (15):
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Mie chiar imi place si a-si da banii pe ea daca se mai ieftineste. Jantele le-as schimba ca nu prea imi plac dar in rest foarte ok.
13 nov 2013, 11:48
+5
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Eu am dat banii pe prima generatie, iar zilele astea urmeaza sa semnez pentru cea de-a doua generatie. Dupa 3 ani chiar nu am ce sa comentez legat de masina, asa ca achizitionarea faceliftului mi se pare fireasca. Plus ca are o gramada de dotari in plus la acelasi pret.
13 nov 2013, 14:33
+3
780 comentarii 1141 puncte
Exterior frumusel, nu deosebit dar frumusel ! Interior saracacios sau chiar hidos!!! Consola centrala si partea dreapta a bordului sunt de rahat! Nici acum nu-mi vine sa cred ca dupa atata timp au schimbat comenzile geamurilor ! Ansamblul motor-cutie de viteze 1,2L putea sa fie mai studiat! Vitezele 4 si 5 nu fac decat sa mentina turatia joasa a motorului! Despre jante .... Pentru pasionatii care nu au mari pretentii cred ca varianta optima este 1.5 dci! P.S. Eu sunt cel care totdeauna critic Dacia [poate asa o sa creada ca suntem normali si vrem produse mai bune la preturi decente]! Voturile pozitive le primesc bucuros! Pentru cele negative adresati-va producatorului!
13 nov 2013, 19:54
-3
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
la banii astia vrei scuza mi expresia SI CU P..A IN C.R SI CU SUFLETULUL IN RAI ?
15 nov 2013, 22:51
+3
165 comentarii 142 puncte
Da, dl Stuparu vrea sa ne spuna ca daca de maine va deveni producator auto, va comercializa o masina cu dotari si fiabilitate de Rolls Royce, la pret de bicicleta, si cu discount incepand de la 50 %! Dar poate ne propune si o paralela intre un Duster full si un model similar de la concurenta, sa ne dam seama cat e de scump Dusterul, si cat de ieftine sunt alelalte...?! Personal sunt incantat de ultimul look si de interiorul mult mai prietenos decat la precedentul! As renunta cu placere la piele contra unui climatronic, disponibil chiar optional! Nu e un moft, conteaza foarte mult la nivel de confort in conducere, consum de carburant, si spun asta din experienta... Nu vor francezii sa faca pasul asta deloc-deloc...
08 dec 2013, 20:03
-1
780 comentarii 1141 puncte
Imi cer scuze daca la banii astia vreau mai multa atentie fata de client! Asta este si motivul pentru care primesc voturi negative!
08 dec 2013, 20:42
+1
165 comentarii 142 puncte
Pot fi de acord, dar sa vedem și niste argumente! Sau un exemplu; uite, cutare model similar are așa si pe dincolo...
08 dec 2013, 21:45
-1
780 comentarii 1141 puncte
Domnu Doru, diferenta dintre producator si consumator este ca primul ofera cat mai putin la bani cat mai multi, iar clientul doreste tot mai mult la bani cat mai putini! Pretentiile inseamna evolutie iar abilitatea producatorului de a se adapta la cerintele clientului inseamna succes! Un consumator vesnic multumit de dotari pe care alte masini le au demult este un motiv de comfort pentru producator!
09 dec 2013, 08:34
+1
165 comentarii 142 puncte
Principiul invocat de dvs imi este foarte cunoscut, sunt de obicei ofertant si, inevitabil, solicitant de produse si servicii. Cum Dacia este inca o marca de buget, fara pretentii deosebite (ca sa mai vanda si Renault-ul cate ceva, ca altfel erau dusi demult...), consider ca la circa 17000 de euro poti cumpara o masina cu un motor respectabil (as opta clar pentru 1,5 dci/110 cai), tractiune integrala nepermanenta (consumul ar fi mai mare nejustificat), sistem de navigatie, AC (doar...), un pachet cu vopsea metalizata si geamuri colorate, jante de aliaj, comparativ cu un hatchback nepretentios, care abia are un CD si aer (Polo, Fabia, Note, etc)! Eu zic ca e acceptabil pentru o astfel de masina! Normal, pretentiile pot merge catre clasa medie sau superioara, la un pret cel putin dublu (si la o calitate din ce in ce mai discutabila...). Un alt SUV cu astfel de dotari (cum am mai spus, pielea n-o pun la socoteala...) incepe de pe la 25000! Sper ca nu aducem in discutie Panda 4x4, iar Suzuki SX4 diesel 4x4 porneste de la 19000 in sus, si nu e la fel de spatios... Imi plac masinile, si le cam studiez... Momentan sunt multumit de Ford-ul meu Fusion Plus (1,6 tdci, 90 de cai, climatronic, jante pe 16", etc - spun asta pentru ca sunt adeptul pachetelor superioare, chiar conteaza!). Apreciez, pozitiv sau negativ, Dacia pentru ce a devenit, comparativ cu ce era! Iar faptul ca face cifre respectabile de vanzari e de bine...
09 dec 2013, 09:07
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
1.2 tce are cuplu ca 1.5 dci,adica 205 nm ,de la turatii joase la turatii mai ridicate fata de dci,si e chiar super ok motorul de 1.2 chiar daca are ultimele rapoarte lungi,stiu ei de ce le.au facut mai lungi sa fie ca la diesel, un condus lejer. De exemplu cu 1.5 dci logan II de 90 cai ai in a 5.a 170 km/h la 3000 rpm.
18 nov 2013, 11:58
+1
33 comentarii 7 puncte
wow...e chiar bine 170 km\h la 3000 rpm...nu am condus loganul de 90 de cai dar chiar nu ma asteptam la asta
18 nov 2013, 14:40
+1
ionut6969
10 comentarii 3 puncte
poate 4000 rpm la 170 km/h
18 nov 2013, 15:36
0
16 comentarii 5 puncte
Cu un simplu artificiu stilistic, Dusterul ar fi fost un pic mai reusit stilistic, cred... http://postimg.org/image/pv3e42oad/
19 nov 2013, 10:49
0
B-64-MVP
49 comentarii 55 puncte
O evolutie frumoasa la exterior, o revolutie la interior si o antifonare corecta ! ! ! Motoare fiabile si economice, nu cred ca sunt asa fasnete ca si un euro 3 pe benzina sau motorina dar asa este trendul ! ! ! O sa aiba priza mare la public, usor de intretinut si cu o paleta de culori atragatoare ! ! ! Eu deja am o autohtona de 8 ani si daca nu asa vaea si a 2-a masina sigur mi-as fi luat un duster phase 2 ! ! ! Respect Dacia-Renault ! ! !
18 nov 2013, 17:28
+1
1 comentarii 0 puncte
mi-as dori un duster cu frane spate pe disc climatronic si cutie automata
27 iul 2014, 12:12
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »