Pe cine mai intereseaza cum arata, cand stii ce poate masina asta... Dar oricum as cumpara-o in locul oricarei italiene sau germane... daca as avea banii.
am vazut un gtr de pista de 1200 de kg si 600 de cai, dar nu depasea 260kmh in cea mai buna setare din cauza kit-ului aerodinamic si a vitezelor foarte scurte...iar dak nu incalzeau cauciucurile, masina aia era imposibil de condus la peste 40kmh... dar arata intr-un mare fel si se auzea...intr-un fel si mai mare
Nissan GT-R Nismo este putin mai rapid ca un Gumpert Apollo Sport, mai rapid decat Lexus LFA Nurburgring Edition ? cum frate? cum de au reusit sa bata gumpert cu 650 cp, 625 Nm / 1200 kg si aerodinamica de pe alta planeta ? cred ca japonezii au reusit inca o data sa demonstreze ce inseamna tehnologie si anume sistemul de tractiune integrala si cutia de viteze care dau acestei masini nu numai un timp de accelerare de la 0 la 100 foarte mic ci si capabilitatea de a scoate foarte usor timpi buni pe circuit, fara a fi nevoie de un pilot foarte experimentat
aici te inseli, dak nu ai experienta, gtr-ul este la fel ca orice alta masina cu tractiune integrala, subvireaza in curbe...
masina asta are potential, dar trebuie sa-l scoti afara si trebuie sa ai incredere in computerele masini....
mai documenteaza-te despre sistemul de tractiune integrala nissan ATTESA;
de fapt e tractiune spate in majoritatea timpului si foloseste tractiunea fata doar cand e nevoie; te poti uita in urmatorul video cat de putin foloseste puntea fata; uita-te la indicatorul de cuplu; scrie front torque; e la nissan gt-r R32
http://www.youtube.com/watch?v=TACXKLZ3bWk
uita-te tu la reclamele lor, eu iti spun ce mi-au zis oamenii care detin asa ceva si care participa la curse organizate
iar dak asculti zgomotul pe care il fac cauciucurile, iti poti da si singur seama ca subvireaza cand nu este condus asa cum trebuie...
video-ul recomandat nu e reclama; de cand un indicator a devenit reclama?
pai la orice masina cu slick-uri tre sa le incalzesti;
oricum multi s-au plans ca noul r35 ar fi prea simplu de condus; pai atunci cel de care ziceai are ocazia sa-si demonstreze ce sofer bun este;
si ce motivatie ai... "cand nu este condus asa cum trebuie"... chiar hilar. :-DDDD lol
pai daca nu stii sa conduci, poti avea probleme si cu un trabant.
si la 1200kg, ce ai vazut tu nu era R35, eventual un R32, R33;
Si io am avut ocazia sa vorbesc cu doi suedezi cu nissan GT-R R35 veniti la Nurburgring si nu s-a plans niciunul.
si daca o sa te uiti la turul oficial al nismo-ului (pe care sper sa-l prezinte si 4tuning), o sa vezi la inceput ca M. Krumm se plange de over-steer, Supra-virare, nu Subvirare "ca la majoritatea 4wd", cauciucurile nefiind incalzite.
si daca o sa-mi spui ca M Krumm e mai slab decat "pilotii" cu care ai vorbit tu sau ca a te plange de over-steer e reclama, atunci... numai bine
cred ca stiu sa fac diferenta intre un r35 si alte modele...
cat timp ai petrecut tu pe pista?
si/sau ce pregatire ai?
am condus si am vorbit cu oameni care au participat la curse mari, cel putin in italia
am licenta de pilotaj luata in italia, deci sunt indreptatit sa spun ca o masina cu 4wd subvireaza, (murcielargo sv)
acei "piloti" cum le spui tu, erau instructori la imola,
iar una din lectiile pe care trebuie s-o inveti bine la cursuri este : tipuru de tractiune pe diferite suprafete
si pt cultura ta generala si dak ai citi mai sus, am spus ca unu care nu are prea multa exprienta cu un gtr, n-o sa faca mare lucru
masina asta subvireaza cand nu merge asa cum trebuie, dak ai experienta necesara poti face lucruri mari pe pista
ca sa scapi de under steer trebuie sa ai o viteza relativ mare, ca diferentialele vectoriale, cred ca le zice in romana, sa-si poata face treaba
cand vei conduce tu masini pe pista, atunci iti poti da cu parerea, in rest cred ca nu prea mai avem multe de discutat
ooohhh..."multumesc pt faptul ca s-a pogorat duhul pilotiilor asupra mea si mi-a luminat viata"
daca vrei sa stii si io am facut curs de pilot si m-am dat pe nurburgring nordschleife de nenumarate ori, vorbind chiar de circuitul in cauza, unde se lauda firmele auto ce recorduri bat; si pe nur sunt destule firme cu instructori, care figureaza si la spa-francorchamps; si nordschleife e cel mai complex circuit din lume fata de imola... scurt si plat;
in general 4wd subvireaza, nu am zis ca nu; eu doar am zis sa faci diferenta intre sistemele 4wd; lambo are un tip, nissan are attesa;
"tre sa ai o viteza mare"... nu zau? dar depinde unde tre sa ai viteza aia mare, ca poti avea subvirare si cu tractiune spate sau supravirare si cu tractiune fata, daca nu stii sa conduci; poate ar trebui sa-ti schimbi instructorii, care stiu doar : tractiune fata=subvirare si tractiune spate=supravirare; mai intreaba si alti instructori.
si mai conteaza si de cum distribuie masina puterea intre punti, cat se transmite pe puntea spate, cat pe fata si cat variaza acest raport, domule inginer pilot aviator.
presupun ca esti un pilot mai bun decat M Krumm, multiplu campion si un inginer mai bun decat cei de la nismo si cei de la Williams F1 (cu care colaboreaza nismo).
Da, se pare ca nu prea avem ce discuta, tu fiind prea ingamfat.
eu prea ingamfat, tu prea prost, vezi ca te contrazici degeaba, faci sa para ca as avea ceva cu gtr-ul
iar dak tu ai fost pe nurburgring, acum ne vorbeai din nefiinta
referitor la ce spuneai tu sub-supra viare la anumite viteze... la aia ma refeream cand spuneam "gtr-ul trebuie condus cum trebuie"
cere un mod putin diferit de a aborda un circuit
p.s de ce iti dai singur like? :)))
prost esti tu, marele inginer, care nu stie converti kW in CP; cum a reusit si prastia ta de slk de 2000 de euro sa aiba 300 cp? 193 de cai, i-ai transformat in kW si dupa aia in CP? LOOOL
eu ma contrazic? poate nu te duce pe tine bibilica sa intelegi limba romana; sau sa intreb daca ai inteles "compleCt" ce am zis?
am fost pe nordschleife de nenumarate ori; de ce tre' sa presupui ca as fi mort? tocmai, faptul ca inca sunt in viata demonstreaza ca m-am descurcat pe acest circuit.
crezi ca daca tu ai facut foame in italia sa strangi 2000 de euro pt o prastie, altii nu au bani sa mearga la nurburgring? 4 ture sunt 98 de euro;
poate tu iti dai singur like; daca tu faci intr-un fel nu inseamna ca toti fac la fel; tocmai, te-ai dat de gol ca TU iti dai like; "gaina care cotcodaceste a ouat"
1 acea prastie este de 4000 v8 dar in cartea masinii este 230 kompressor automatic...
2 eu nu-mi dau like singur, dak iau like sau dislike... chiar nu ma intereseaza , problema e ca imi apar comentariile tale direct cu plus unu
3 nu la partea financiara ma refeream, cand am spus ca nu te cred in legatura cu nurburgring
4 nu te cred, ai ceva iNpotriva?
5 cu ce masina ai fost pe nurburing si ce timp ai scos?
1 siguuuur; asa o fi; mai bine puneai 5.4l de pe slk 55 amg;
2 se pare ca tu multe chestii nu intelegi; unde am +3, cum as fi putut sa-mi dau eu like?
3 la parte financiara sau nu; chiar am fost si chiar mi-am permis si am supravietuit ; nu e mare lucru sa ajungi pe NUR
4 arata-mi unde am scris gresit "impotriva"? (chiar daca as fi scris iNpotriva, pe tastatura M e langa N; poate fi greseala de tipar, in schimb sa bagi un C in plus, nu e acelasi lucru... <compleCt>... era referire la ce ai scris TU)
5 am fost cu un seat leon cupra tunat 370cp; diferential Quaife; timpul e irelevant, traficul fiind variabil si nu poti face tur "compleCt", deoarece standurile sunt pe Doettinger Hoehe si poti sa-ti masori timpul doar intre Antoniusbuche si Bridge to Gantry. (astea sunt denumiri ale anumitor zone de pe circuit ;-P)
si ca sa fii gentleman, mai tre' sa lasi pe aia super rapizi cu porsche 911 gt3 cu roll-baruri si semi slick-uri si gt-r-uri sa te depaseasca... ceea ce presupune sa-ti sacrifici trasa ideala in multe curbe.
in plus pana la antoniusbuche nu poti sa-ti iei demaraj foarte mare;
oricum nu poti compara NUR cu imola; pe NUR drumul e denivelat, parapetii f aproape si diferenta de nivel intre cel mai inalt si cel mai jos punct e de 300 de metri.
este foarte periculos imola, este inselator, peste 2 min , uita.te ca o sa pun o poza facuta la imola, facuta sambata trecuta
nu este la fel ca la nur, dar este foarte inselator....
deci, in legatura cu slk-ul meu... am crezut ca a fost folosit in dtm, dar mi-au atras atentia cativa de aici si am tradus scrisurile de pe tablite
deci, este numarul unu din 11 prototip-uri pt antrenamnte dtm cu motor detunat de 4006 cm3 si produce undeva la 300 de cai, este coupe, pt nu se decapoteaza si facut in mare parte din fibra de sticla,,, greutate este de 909 kg, cantarit de mine cu rezervorul la mai putin de jumate, a fost adusa de un fost pilot in italia care a reusit s.o treaca ca masina stradala, dar cum in '96 cel mai puternic slk era 230 kompressor, asa a trecut-o in libret si mi-a vandut-o cu 36000
cei de la mercedes stiu de acest model, dar nu furnizeaza piese, decat pt slkuri normale, drept urmare, la primul accident a trebuit sa ma duc la o fabrica de iahturi ca sa imi poata reface caoseria, asta trebuie sa fac si acum
iar despre greselile mele, nu o sa ma apuc sa-ti explic si tie...
in fine, sper sa fi rezolvat problema cu slk-ul