Test Drive Opel Astra OPC: pseudo-performanta Test Drive 26 Noiembrie Test Drive Opel Astra OPC: pseudo-performanta
Toate comentariile (49):
12 comentarii 19 puncte
Oricum ramane o masina superba, daca nu cel mai frumos hot-hatch! Ar trebui sa testati si un Golf 6 R sau noul Golf R care se lauda cu 300, ca un model de referinta!
26 nov 2013, 18:03
+4
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
ar "trebui" testate toate hot-hatch-urile ;-)
27 nov 2013, 10:55
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
11 comentarii 5 puncte
dati in judecata opel pentru ca v-a mintit!! dar ce tip de benzina ati folosit?
26 nov 2013, 18:13
0
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
E frumos din toate unghiurile, puternic din toate pistoanele, insa nu as da banii pe ea. Ce rost are sa faci o masina puternica cu tractiune fata....ii strici tot ansamblul. Si o pisica 2.5 fara itp de 5 ani, iti pune o zambetul pe fata cand incepe sa fuga se spate. Asta cand o sa inceapa sa subvireze...pentru ca la aia aproape 300 de cai, mai mult ca sigur o sa o faca, o sa o mai salvezi cand o sa faca plopu pere. Rotile fata trebuie doar sa vireze...nu sa vireze sa puna puterea jos, sa franeze, si sa te mai si astepti sa ia curbele bine.
26 nov 2013, 18:20
+2
DooMDeX8
3 comentarii 16 puncte
Ptiu desteptule ce esti ! Prosti sunt inginerii aia care au construit masina ! Noi de oameni destepti ca tine avem nevoie ! Tin sa te contrazic, am un fiat de 260cp si chiar face "printr'un miracol" toate cele mai sus enumerate de tine (imposibil)
26 nov 2013, 18:55
+16
SEBASTIAN
131 comentarii -9 puncte
Unde ai masurat puterea?
26 nov 2013, 19:02
-1
DooMDeX8
3 comentarii 16 puncte
Nu am masurat eu puterea , dar am 20Vt + stage 2Chip
26 nov 2013, 19:07
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Si in cate secunde ajungi la 100km/h? Pe cat punem pariu ca iti scade 0-100 cu cel putin 1 secunda daca iti trage spatele?
27 nov 2013, 00:03
-4
84 comentarii 198 puncte
Bine naiba ca avem specialisti ca tine sa ne spuna ca sportivitatea adevarata se simte numai la masini care fug de spate... te ai gandit oare ca altii poate nu vor sa fuga de spate cu masina ? Chiar crezi tu ca e mai sigur un BMW la care ii fuge curu pe langa o masina cu tractiune fata? Nu toata lumea care conduce masini stie sa controleze motoare de 2.5 si 3.0 .... 3.2 tractiune spate...si sa o aduca pe drum cum trebuie...exemplu e terminatu ala de 18 ani care creca e mort deja...prefer tractiunea fata cu 280 de cai si sa se infiga ca naiba decat un 2.5 benzina cu 192 care sa fuga de cur.P.S.+ La vtm FWD mananca RWD
27 nov 2013, 01:57
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pt TRAIASCAromania, la liniute sunt atat de multe lucruri de luat in calcul incat nu poti sa spui ca este un singur motiv. Conteaza si cauciucurile, conteaza si rapoartele din cutie, conteaza si cuplul, a ta fiind resotata probabil are cuplu mai mare si nu in ultimul rand conteaza si soferul
28 nov 2013, 12:14
0
psyzc
84 comentarii -32 puncte
:)))Ce Prelude ai batut bah cu seria5?! Ti-o da prelude 2.2vtec de numa numa la 520 tau.Am avut 325i e36 si nu bateam prelude si tu cu balena il faci in liniuta :))) macar de era un 530i ceva
17 dec 2013, 00:45
+1
32 comentarii -6 puncte
Noapte Buna .
05 mar 2014, 08:39
-1
84 comentarii 198 puncte
Si ca idee , sa stii ca nu tot ce e FWD subivreaza. 2 exemple foarte bune Renault Megane RS si Focus st/ rs ...subvirarea e minima la masinile alea...aaa si in caz ca ai intrat tare in curba iti subvireaza orice masina indiferent ca e fwd sau rdw....nu esti tu si nu stiu care pilot smecher sa o driftuiesti din curba....mai terminati va cu figurile astea.
27 nov 2013, 19:06
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Spre surprinderea ta domnule Roman Mihnea tin sa te anunt ca in toate review-urile video care le-am vazut despre aceasta masina, toata lumea era uimita de caracterul supraviratoriu pe care il are. Si ca sa spun si ceva despre razboiul RWD vs FWD care s-a nascut pe aici eu unu prefer un AWD facut cu cap (in opinia mea facut cu cap = caracter usor supraviratoriu cand conduci la limita si in rest o masina care sa stea bine pe sosea pe orice vreme)
27 nov 2013, 17:21
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sergini0
90 comentarii 164 puncte
Te bagi ca musca-n lapte. Redactorul articolului a vrut să spună că la testele efectuate de euroncap a avut un punctaj bun. Aceste teste nu se fac la 150 km/h ci la 64 km/h. Dacă ai nişte cunoştinţe minime de fizică poţi să-ţi dai seama că la 150 km/h ai o energie cinetică de 5-6 ori mai mare decât la 64 km/h, de unde vin şi urmările din link-ul tău. Maşinile sunt făcute să te salveze în fel de fel de situaţii dar în astfel de cazuri nu există una în care să fii sigur că scapi.
27 nov 2013, 19:05
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
onucku
26 comentarii 44 puncte
La ce tampenii emiti pentru tine e mai safe sa mergi cu RATB-ul.
30 nov 2013, 12:33
+4
1 comentarii -1 puncte
Ma indoiesc ca masina nu are 280cp. Va dati seama ca nu sunteti singurii care au masurat puterea, si, nici o firma nu isi permite sa ofere mai putin decat pe hartie. Asta ar insemna sinucidere, mai ales intr-un segment asa de pretentios. Daca 8 din 10 masini nu au avut puterea declarata, e, clar problema de la voi: personal, sau soft sau utilaj. Pana si loganul ofera cu 2-3 cp mai mult decat cei de pe hartie. IN ceea ce priveste hyper-strut-ul, acesta e preluat de pe insignia si ofera niste brate in plus pentru suspensia fata. Asa, dispare torque-steering-ul si e mult mai stabila fata. Aceasta, impreuna cu diferentialul blocabil fata, face cea mai buna suspensie fata din segment. Pacat de puntea watt spate, care ii diminueaza putin din performante. Pana si jeremy clarkson a fost foarte incantat de masina asta in dauna focusului si meganului rs. Slabut articolul, mai ales in ceea ce priveste dinamica si performantele masinii (pentru asa ceva a fost creeata).
26 nov 2013, 19:58
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
vezi ca este foarte posibil ca 4tuning sa aibe dreptate... majoritatea producatorilor, declara puterea motorului, care se pierde, cum spune si in articol... acum, intrebarea mea, catre cei care au testat masina: ati tinut cont pierderea de 10-15% la suta pe care o sufera masinile fwd, dak nu... uitati aici restul de cai deci, la valoarea data de dinamometru se adauga 10-15% pt fwd 15-20% pt rwd si 20, chiar 30% pt awd cum nu sunt masuratori standard si implica mullte variabile, cel mai bine este sa pastram aceste valori undeva in mijloc adica 12 pt fwd 17 pt rwd si 25 pt awd
27 nov 2013, 03:02
-3
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Iar aceste valori mentionate de tine sunt... de unde? Si ce reprezinta? Dinamometrul Mustang face calcule astfel incat sa stie putrea precisa a motorului. Stie care e puterea parazita (pierduta pana la roti) si softul stie precis puterea motorului. Acesta e scopul unui astfel de aparat, nu? Ca sa evitam calculele dupa ureche de pierderi necunoscute si sa ne spuna valorile clare. Tu spui de pierderi de 10-15%. De unde le-ai scos? Am scris clar cat se pierde pana la roti din cei 253 de cp. Adica 29 de cai. Alte pierderi nu exista. Poate doar intr-o masuratoare dinamica, ceea ce e imposibil, ca sa scazi si coeficientul aerodinamic si cat opune rezistenta masina in mers la diferite viteze, bla bla bla, alte complicaciuni. Si pentru newton, pesimistul de mai sus, raspunsul e clar: poate doar 0,5% din cei care isi cumpara masini le vor masura vreodata puterea reala. Adica un procentaj nesemnificativ astfel incat sa le dea emotii producatorilor daca sunt prinsi ca mananca rahat.
27 nov 2013, 09:12
+5
alpha111
583 comentarii -35 puncte
acele procente nu le-am scos eu, le-au scos cei care se ocupa cu asa ceva... si... nu vreau sa te contrazic, am la scoala un dinamometru, care a fost instalat de 3 ani, este destul de performant si face citiri destul de precise, din spusele mecanicului care-l opereaza... ma indoiesc ca un dino face deja calculele, el masoara WHP, nu BHP... probabil ca stiti asta... bhp- puterea motorului efectiva, whp puterea intregului asamblu, adica a masinii, un dino nu poate stii cat anume pierde, pt ca putem avea piese din materiale usoare care sa nu franeze puterea de rotatie, putem avea piese din fier, pt rezistenta, care sa franeze acea rotatie, pe care o citeste... pierderea nu este standard, poate sa fie ssub, sau peste acele procente, dar majoritatea masinilor noi, se incadreaza in acele valori... am sa-ti caut un link
27 nov 2013, 12:56
-2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
http://mindovermotor.com/2011/07/03/cars-101-how-much-power-does-a-car-really-make/ uite aici, este identic cu ce ti-am spus eu
27 nov 2013, 13:03
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
DEGEABA nui BEMVEU,deci OPEL nare VALOARE. :P glumesc dar totusi,ar trebui sa fie mai rapid de 6.0sec la 100kmh cu atitia ponei sub capota
26 nov 2013, 20:05
+2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
asta e din cauza ca are FWD; asta e o limitare, nu prea ai ce face. iti trebuie slick-uri si chiar asa sub 5 sec nu prea scoti cu tractiune fata.
27 nov 2013, 10:54
+1
nickos05
46 comentarii 45 puncte
ma bagat in ceata redactoru articolului cu sasiul care se modifica in functie de preferinta soferului sport confort OPC........ CUM PLM SA se modifice sasiul ? care saracu opel nici nu are sasiu ci are caroserie din tabla sudata !!!! s-or modifica sudurile prin apasarea unui buton ?
26 nov 2013, 22:09
+1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Sa lamurim: chiar daca masinile nu mai sunt ca pe vremuri cu o caroserie montata pe un sasiu, cum sunt cele de teren din ziua de azi, ultimele ramase care se mai fabrica asa, o caroserie autoportanta este formata din doua parti, tehnic vorbind: partea de sus, vizibila, numita caroserie, partea de jos, ce tine toate subansamblele, numita sasiu. Tu ai dreptate cand spui ca este o caroserie daca o privim ca un tot unitar. Insa sasiu a ramas denumirea pentru partea inferioara. Legat de "sasiul care se modifica" este simplu. Poate exprimarea nu a fost cea mai fericita, dar se intelege destul de usor. Evident, sasiul nu este din "Transformers" ca sa se miste fierul cum ii spui tu. Insa se schimba comportamentul sasiului cu suspensia FlexRide. Adica daca apesi butonul Sport, de exemplu, suspensia se intareste si sasiul, automat, devine mai rigid. Adica in curbe masina este mai stabila, ruliu redus, etc. Sa stii ca exista si modele de masini, premium ce-i drept, la care se modifica concret si cateva elemente ale sasiului, nu doar suspensia: bare de ranforsare, anti-ruliu, etc. De fapt elemente fixate pe sasiu.
27 nov 2013, 09:17
+5
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Daca a-ti testa toate masinile sa vedeti ce putere au cu adevarat, a-ti constata ca foarte putine respecta ce scrie cu adevarat pe hartie.
27 nov 2013, 15:38
+1
SEBASTIAN
131 comentarii -9 puncte
Foarte corect! In general in gama de varf de sport se "fura" mai mult, desi multe masini sunt exact la puterea declarata sau intr-o marja de +/- foarte mica.
03 dec 2013, 20:46
-2
12 comentarii 19 puncte
Vazusem la noi in tara un Golf 6 R care dupa spusele celor l-au testat pe dyno, ar fi scos 290 de cai! Mie greu sa cred ca Vw le declara masinilor o putere mai mica si Opel una mai mare! Aici intra in calcul si benzina folosita, care la noi se stie de ce calitate este!
27 nov 2013, 20:35
0
95 comentarii 65 puncte
cu o benzina buna,dar nu din Ro e posibil sa atinga 280 HP la arbore insa. In 96 am avut un Dodge Stealth (Mitsubishi 3000 GT) care avea 169 cp cu benzina normala si 185 cp cu benzina Super.
28 nov 2013, 16:54
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
95 comentarii 65 puncte
Dragut,dar oricand fara sa clipesc un Scirocco 2.0 TSI.
28 nov 2013, 16:47
-4
psyzc
84 comentarii -32 puncte
Scirocco R poate
31 ian 2014, 21:55
0
15 comentarii 11 puncte
Aici nu vreau sa contrazic pe nimeni cu toate ca as fi indreptatit, iar daca apare un comment negativ de la persoana respectiva o sa raspund cum as fi vrut, DAR,... de geometrie variabila a auzit cineva aici? sau turbina cu geometrie variabila? tot ce tine cont de cifra octanica? benzina conteaza f mult, la mine cel putin, care am o masina cu geometrie variabila ( regeleaza avansul, NU unghiul palelor turbinei, in functie de cifra octanica ).. asa ca... oameniii nu va mint.. doar ca nu aveti de unde sa procurati benzina potrivita ca si concluzie... (cred eu)
30 nov 2013, 02:14
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
nu cred ca opel, sau alt producator face teste cu o benzina mai puternica, stiid ca acea masina o sa fie alimentata de una inferioara drept exemplu, cat se poate de elocvent: vezi puterea declarata pt masinile dedicate pietei din usa, sunt putin mai slabe
30 nov 2013, 09:50
-1
95 comentarii 65 puncte
Masinile pentru USA sunt mai slabe din doua motive, la aia inca se gaseste la pompa benzina ""normala"" CO 90-91 si la ei normele de poluare sunt mai severe in majoritate statelor de unde softul masinilor e setat altlfel pentru emisii mai mici dar in detrimentul puterii. Nu e ceva neobisnuit ca raportul de compresie in USA sa fie in jurul 8:1 pe cand in Europa e 10:1 .
30 nov 2013, 11:19
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
nu stiu exact cum functioneaza, stiu sigur ca benzina lor are cifra octanica mai mica, evident, producand mai putina putere, decat o masina identica, dar cu benzina europeana... referitor la geometria despre care vorbea colegul
30 nov 2013, 12:04
-1
15 comentarii 11 puncte
Tu esti serios? Sau doar ai avut chef de mistouri? ai vandut vreodata ceva in viata ta? Si daca da facand referinta la o masina.. ce ai spus? stii? are 10 cai nu 100 cat crezi tu pt ca asa a declarat producatorul cand a scos-o pe poarta fabricii... i-am masurat eu... uite fisa dyno facuta la 100.000km fara caucicuri sau cu unele luate de la sh ca sa nu iasa sarmele din ele... si nici benzina nu era cea main buna ca era indoita cu apa de mine... hai sictir... Prezinti performate sau calitate maxime la orice produs care pot fi atinse de piloti de raliu pe un circuit sau de un fin cunoscator al materialelor... in nici un ca nu prezinti timpi maximi facuti pe circuit de tine sau masurari de putere... dar garantez ca angajatii firmelor producatoare iti arata potentialul maxim prezentat de altfel si in reclame... folosind o benzina/motorina mai scumpa decat folosesti tu/sau eu( cu cifra octanica pe bune 98+) in mod normal... cu alt stil de condus si tot asa... la mine iti spun ca se simte clar diferenta de putere de la benzina 95 si 98+... nu este masurata.. dar se simte la 2.5T
03 ian 2014, 04:35
0
35 comentarii 44 puncte
bai IOOLIAN daca si bariera aia de la NCAP ar merge cu 64 la ora, ai mai avea o laie SAFE , DE LA 64 la ora in sus doar bunul Dumnezeu te mai scapa.....
30 nov 2013, 21:13
0
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Jos palaria ... are aceasi atitudine OPC din totdeauna ... 10 ..
21 dec 2013, 21:33
-2
8 comentarii 3 puncte
e normal sa scoata mai putini cai cand folosesti un ventilator de camera ca sa ii dai aer!!!!!
30 ian 2014, 16:54
0
Paul05
14 comentarii 26 puncte
Interiorul este superb ,nu am cuvinte de lauda
31 ian 2014, 20:47
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »