Ce sisteme de siguranta au masinile noastre? Ghidul soferului 23 Ianuarie Ce sisteme de siguranta au masinile noastre?
Toate comentariile (33):
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Aceste sisteme gen ESP,ABS ajuta enorm de mult si oamenii nu isi dau seama.In filmuletele din Russia se intampla f multe acidente din cauza ca nu au ABS.Airbaguri cu mai multe stagii iarasi sunt f importante care nu toate masinile au din pacate
23 ian 2014, 13:19
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
pre-safe, atunci cand masina simte un pericol de accident, strange centura, indeparteaza scaunul de volan si il lasa mai jos, inchide trapa, si asistentele masini ajuta soferul sa vireze in sens opus si sa franeze si trimite un semnal s.o.s, singurul dezavantaj, este in caza ca nu se produce accidentul, a trebuit sa platesc vreo 400 de euro sa resetez computerul masinii si sa deblachez centurile. un alt sistem, cred eu, mai mult de prevenire, nu in caz de accident, sunt sistemele de tip distronic, care tin o distanta stabilita intre masina ta si cea din fata, actionand in consecinta dak cea din fata franeaza sau accelereaza... si o alta functie, care ajuta pe strazile foarte stramte si cu curbe foarte strase, sunt scaunele active, care te imping in directia opusa atunci cand forta de apasare e prea mare int-o anumita directie (semi-activ, se poate activa si dezactiva cu un buton)
23 ian 2014, 13:27
-2
1298 comentarii 3108 puncte
Da si ar fi frumos absolut toata lumea sa isi permita sa isi achizitioneze o masina cu toate aceste dotari , dar nu toti isi permit , nu ai aceleasi sisteme de siguranta pe Logan ca pe S-Class ( am dat exemplu' noul S-Class pt ca este d.p.m.d.v o masina , daca nu cea mai tehnologica masina aparuta si am vazut pe net cam ce poate face si e mai mult decat ok ) , dar nu oricine isi permite S-Class sau A8 sau eu mai stiu ce alta minunatie ....
23 ian 2014, 14:12
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
unii nu isi permit sa dea nici 5000 mii pe o masina si sunt multi , si nu ca nu au banii astia , dar prefera sa faca altceva cu ei pt ca sunt diverse probleme pe care le are fiecare si o alta chestie , tehnologia dupa o masina din prezent va functiona mult mai bine decat cea de pe una de acu 8 , 9 , 10 sau mai multi ani si plus de asta , fac rost de bani sa imi iau S-ul din 2002-2004 sau CL-ul , dar cand va cadea o piesa la ea ce o sa fac , o sa o tin in parcare nust cat timp pana reusesc sa schimb o perna de aer sau orice alta piesa a cazut de pe ea ...nust la alte masini , dar daca ai dat exemplu' Mercedes , Mercedes e scump , si nu toti prefera sa ia o masina care e ok are multe lucruri frumoase si bune pe ea , dar sa iti permiti sa o intreti , degeaba o cumperi si o lasi intr-un loc sa moara .....!
23 ian 2014, 18:34
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
DA, ORICE PIESA CARE FACE PARTE DIN SISTEMUL AIRMATIC, COSTA DE RUPE, SI CUM ESTE FACUT DIN FOARTE MULTE PIESE.... ORICUM, CA DETINATOR ITI SPUN, NU ESTE O MASINA CARE SA SE RUPA USOR, SI NICI NU COSTA FOARTE MULT DAK ALEGI S-O INTRETII SI NU S-O REPARI CAND SE STRICA... LASAND INVESTITIA INITIALA LA O PARTE, UNDE AM SCHIMBAT TOT SISTEMUL AIRMATIC, CU SENZORI SI TOT CE ERA POSIBIL SA SE RUPA DUPA 150000 KM, ANUL ACESTA, AM CHELTUIT DOAR 2500 DE EURO, DINTRE CARE, 1300 SUNT CAUCIUCURILE, SI 800 DE EURO, POATE CHIAR MAI MULT, SUNT DISCURILE SI PLACUTELE DE FRAMA, IN REST M-A COSTAT MAXIM, MAXIM 4-500 DE EURO INTRETINEREA DE BAZA A MASINII, ADICA ULEI, FILTRE CENTURA, ANTIGELUL, BECURI, CA ARE O PASIUNE PT A LE ARDE, REVIZIA GENERALA... ASA CA, IN LOC SA INVESTETI IN TUNING INUTIL, MAI BINE ITI IEI O MASINA BUNA, O AMIRALA, O INTRETII CUM TREBUIE SI ESTI FERICIT, FARA SA FII PENIBIL, ORICE AMIRALA, NU CONTEAZA CARE
23 ian 2014, 22:15
-3
381 comentarii 502 puncte
Daca esti prost si nu stii sa lucrezi in Mercedes STAR, asa patesti. Te tot lauzi pe aici ca lucrezi la Mercedes la macaronari, dar vad ca ca habar nu ai cu ce se mananca electronica si diagnoza auto. Bravo coane, ai dat 400 de euro ca boul ca unul a sters niste coduri de eroare cu STAR. Cat despre airmatic, platesti numai daca esti tampit si cumperi acelasi ***** care l-ai schimbat. Exista firme ce ofera perne de aer, cu garantie pe viata, ca si-au dat seama care sunt problemele tipice la pernele de aer, si le-au rezolvat. Unde mai pui ca sunt si de 3-4 ori mai ieftine decate cele "oem", si firmele respective tot perne "oem" folosesc (Contitech), dar au schimbatul pistonul pernei cu unul facut custom pe CNC din duraluminiu, la fel ca si suportul superior. Bine inteles, daca esti prost facut gramada si suferi de sindromul "pe mine trebuie neaparat sa ma fure reprezentanta" atunci da, mergi la reprezentanta si platesti 1500 Euro pe o perna de aer, trebuie sa le schimbi in pereche, si cum crezi vrajeala lor ca e super complicat sa le schimbi si trebuie sa resetezi ECU samd (niste vrajeli de 2 bani, ECU are functie de auto learning pt suspensii adaptive) mai platesti si cateva sute de euro pe manopera, care e foooooarte complicata, ce sa zic, lucru de 2 ore pt toate pernele. Eu mi-am schimbat singur toate 4 pernele de aer la A8 cu 2400 Euro (cu tot cu trimisul pernelor mele pt refund si cu transport pana in Florida). Asta in timp ce o singura perna la Audi costa 1500 Euro, plus vrajeala ca trebuie resetat ECU si adaptat samd, dar culmea, in VCDS si in VAG COM nu a trebuit sa schimb nici un registru/valoare. Intretinerea la masinile premium nu e chiar asa de scumpa cum crede lumea, reprezentanta trage pielea de pe om, pt ca isi permite, dar daca esti tipul DIY si ai un echipament de diagnoza pt masina ta, costurile cu intretinerea scad considreabil. DOMNIA SI PROSTIA SE PLATESC.
24 ian 2014, 00:06
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
eu nu lucrez la mercedes si nici nu-mi amintesc sa fi spus asta... iar despre resetatul calculatorului... iar nu-mi amintesc s-o spus in legatura cu airmatic.... iar, cum faci tu sa stergi codurile si sa deblochzi centura, sa pui scaunul pe liber, sa deblochezi trapa si asa mai departe??? iti cumperi un aparat de diagnostic? pt ce, sa-l folosesti odata la an? spor! plus de asta, anumite coduri pot fi sterse folosind combinatii din butoanele aflate pe bord, sincronizarea geamurilor, a racirii in scaune, pozitia trapei, volan, clima si ce plm mai are, adica easy entry se fac foarte usor folosind cheia sau cartela keyless. iar dak eu am placerea sa o duc la reprezentanta si sunt mai linistit stiind ca am grantia mercedes benz, nu a unei firme aftermarket, care-i problema ta? crezi ca nu stiam despre existenta acestor optiuni? sau nu stiu ca blisten, sau cum ***** ii cheama fac amortizatoare speciale pt s-uri, care elimina tot sistemul airmatic si nu-ti da eroare, stai tu linistit, ca le stiu pe toate si da, sunt un domn prost care isi permite sa-si intretina masina cu piese originale, ai vreo problema? tu in schimb ai ajuns la rangul, doar de prost, ca ai o masina si o intretii cu piese aftermarket.... acelasi lucru l-am spus si eu, acest gen de masini, sunt relativ usor de intretinut, mai usor atunci cand unu cu o inteligeta mult superioara alei mele, le intretine cu piese aftermarket... esti mai smecher tu, happy now?
24 ian 2014, 00:50
0
381 comentarii 502 puncte
Eu nu m-am referit la amortizoare ce fac conversie, ci la perne de aer. Problema pernelor de aer nu e perna in sine, si e ansamblul inferior si superior care sunt din calitate de doi bani (oare de ce, te las pe tine sa iti dai seama singur) Piesele cu care imi intretin masina sunt peste OEM din orice punct de vedere, si stai linistit, lucrez la o firma care se ocupa exclusiv cu intretinerea masinilor foarte performante, gen M/RS/AMG/Porsche samd, si foarte multi clienti sunt incredibil de multumiti de sfaturile pe care le acordam si piesele ce le recomandam. Unde chiar nu exista piese aftermarket, comand ce e OEM, dar direct de la provideri, nu de la hotii de la reprezentanta marcii. By the way, nu lucrez in Romania, in caz ca esti curios. Da-mi voie, pernele Arnott sunt peste orice rahat OEM plus ca au garantie pe viata, ceea ce la OEM e maxim 2 ani, franele BREMBO GT si GT-R sunt peste orice rahat OEM, suspensiile KW, la fel, bucsele POWERFLEX la fel, si lista poate continua mult si bine. Daca tu crezi ca OEM ii cel mai bun, imi pare rau pt tine, dar ia si vezi ce piese folosesc marii producatori cand merg la competitii; de ex, daca sunt asa de jmecheri si de buni, de ce ***** Mercedes-AMG foloseste BREMBO, KW, OZ Racing samd la competitii ? De ce mama *****` nu foloseste OEM, daca tot sunt asa de bune, desteptule ? Producatorii auto nu au interesul ca tu sa folosesti piese aftermarket, culmea si mai bune, decat ce ofera ei stock si care se strica in prostie, ca li s-ar duce ***** profitu. Doar nu e Mercedes atat de prost incat sa iti zica tie sa nu le cumperi tu pernele lor de aer care sunt de 2-3 ori mai scumpe ca Arnott ( ce ofera garantie life time) si Mercedes ofera 2 ani. La fel, nu ti-a zice tie Mercedes sa cumperi discuri, placute si etrieri Brembo/Mo`vit/Alcon/AP Racing cat timp kit-ul lor AMG e mai de rahat si e mai scump, nu ? Astia sunt jmecheri si destepti, prost e doar ala care pune botul la vrajeala lor. Lasa-ma cu reprezentanta, ca
24 ian 2014, 01:36
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
sincer nu ti-am citit tot comentariul ca incepusem sa ma plictisesc... dar nu mi-ai raspuns la intrebarea de mai sus: care e problema ta? am voie sa-mi cheltui banii pe ce vreau eu? imi dai voie s-o duc la reprezentanta si nu in alta parte? chiar as vrea sa-mi dai voie, tin foarte mult sa ma lasi s-o duc la mercedes, teee rooooggg!!!
24 ian 2014, 01:56
-4
381 comentarii 502 puncte
Nu trebuie neaparat sa cumper cel mai scump echipament de diagnoza, si unul entry level isi face treaba, ca oricum tampitii de la reprezentanta in afara de citirea DTC-urilor sunt varza la orice altceva. Ei daca vad un DTC, gen P0141 (Lambda Problem) automat schimba sonda lambda respectiva, ca doar e mai rentabil si pt ei si pt reprezentanta, desi in cele mai multe cazuri problema e conexiunea proasta (cablaj defect). Dar stai asa, ca daca vor sa verifice cu adevarat trebuie sa foloseasca ohmmetrul si osciloscopul, dar pt asta trebuie sa isi folosesca neuronii. E mai simplu sa ii zica la gagica de la magazie sa comande sonda lambda nr 1 si sa stearga DTC-ul, nu ? Plus ca in multe cazuri, eroarea respectiva nu mai apare la loc pt ceva timp... cat despre metodele tale de diagnoza, laso balta,ca te faci de ras. Daca nu stii NIMIC despre domeniul asta, macar abtine-te ca te faci de ras. Cu software-ul potrivit poti sa faci orice vrei, exclusiv din laptop. Niciodata nu am fost nevoit sa folosesc metodele taranesti, cum sunt cele descrise de tine, si am lucrat inclusiv pe W221 S63 AMG, care are ceva mai mult electronica decat S-ul tau.
24 ian 2014, 02:03
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Aveti dreptate amandoi in felul vostru', dar nu uitati cum spuneam mai sus , pe aici prin tara asta nu sunt bani pt asa ceva , asa cum spuneti voi 800 de euro sau 500 de euro pt nust ce ca e putin , aici pe la noi nu e chiar asa putin , e trist , dar pt majoritatea e mult , poate e putin pt voi ca sunteti in alta tara , alt loc de munca , alta economie , alte posibilitati si ce sa zic bravo voua poate acolo e un trai mai bun , dar aici , aici e o alta situatie , aici nu e nimic pt tineri , nimeni nu ofera nimic , si lucrezi 12 ore de iti sar capacele pe un salariu pe care voi poate il primiti si fara sa depuneti atata efort si daca il depuneti macar stiti ca sunt si rezultate ! Numai bine tuturor !
24 ian 2014, 02:11
+3
381 comentarii 502 puncte
Eu castig foarte bine, dar si lucrez pt banii astia, si datorita legislatiei de aici, nu firma plateste pt daunele ce le fac eu, si eu personal le platesc din salariul meu. Asa ca trebuie sa fiu a ***** de atent ce fac si cum fac. Problema e alta. La multi in Romanica le trebuie masini care de noi au fost 100k+ Euro, si vor sa aiba intretinere de Logan daca se poate. Asa ceva nu exista. Eu am dat exemple de cum poti sa reduci costurile si sa te bucuri de o masina premium, dar a venit desteptul asta de RoCriDo, ca lui nu ii pasa de bani ca el e mare mahar si isi permite, laudandu-se cu cate mii de euro da el pe intretinerea Mercedesului din dotare. Eu unul lucrez in Danemarca, si lucrez pe masini foarte scumpe, unde clientii au pretentii pe masura. Sa nu crezi tu ca e usor in o tara straina, in primul rand, limba e un chin. Apoi, sa te adaptezi, si apoi sa fii foarte bun in ceea ce faci, ca daca esti doar mediocru, o sa il angajeze pe mediocrul natal in defavoarea ta. Dar daca le areti ca esti a *****` de bun, se schimba foaia. Dar RoDriCo, e exemplul ideal de roman tipic, da cineva un sfat bun, dar el iti da peste nas, si se lauda cat e el de jmecher, ca nu ii pasa cati bani baga in masina, ca doar isi permite. Din parte mea, nu are decat, sa isi cheltuie toti banii pe super extra mercedesul lui, care deja e o vechitura, Mercedes a cam evoluat de la W220 incoace. Ce sa ii faci, nu are decat sa fie feririct in lumea lui. Numai bine si tie si succes in tot ceea ce faci !
24 ian 2014, 02:38
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
pai mai copil autist, tu cand dai sfaturi te adresezi cu "prostule"??? si da, chiar nu ma intereseaza cati bani imi pleaca din buzunar pt masina din dotare (masinile) cand cumpar, imi aclculez bine bugetul, iar dak ma incadrez in acest buget cu cheltuielile aferente la o reprezentanta, care e problema? si sa stii ca nu prea imi ridic masina in slavile cerului, e o masina peste medie si atat, nu am spus nimic mai mult... ba mai mult de atat, chiar as fi vrut s-o platesc 1000 de euro, asa macar aveam de ce sa fiu mandru, "value for money" iar gandirea care o expui tu mai sus este tipic romaneasca, adica, nu cumpar ceva original, ca pot sa economisesc 2 euro... nu-ti mai cumpara masina bai, dak nu esti in stare s-o intretii cum spune producatorul, ca ei au facut-o, ei au testat-o, si stiu ce-i mai bine pt masina aia, nu iti bagi tu mana in ea, ca esti mare mecanic... oi, in viziunea mea, sunteti simpli tuneri, iar cei care apeleaza la voi, simpli idioti, care se intind mai mult decat le permite bugetul, vrei preturi acceptabile, cumpara-ti skoda, nu audi, re-kit-uit cu nus ce natie de amortizatoare "by the way" ia intereseaza.te tu, enciclopedio pe dvd ce esti, cine produce amortizatoarele pt mercedes
24 ian 2014, 02:57
-1
381 comentarii 502 puncte
Mai caposule, masina ta peste medie e de fapt o masina obisnuita, de 5000 Euro. Da, mai nou o masina de doua ori mai ieftina decat un Logan nou e peste medie. Inseamna ca Loganul a ajuns deja masina exclusivista... Nu te foota pe tine grija de masina mea ca nu bag cacaturi in ea, si la fiecare 10000km schimb toate fluidele si filtrele, desi Audi zice ca la 15000km (iar unele produse, chiar si la 50000km sau for life), si folosesc produse de calitate net superioara (Castrol Edge, SRF, Syntrax, filtre BMC, componente de franare Brembo GT samd) Mai, obosit mental ce esti, noi comandam piese de la cei mai buni producatori din lumea asta, daca tu esti batut in cap cu OEM, e problema ta. Daca la tine un set complet de frane aftermarket BREMBO GT-R de 12000 euro e mai prost decat ce foloseste OEM Mercedes, inseamna ca esti prost facut gramada. Apropo, ca lucram si cu BRABUS, BRABUS E MAI PROST CA OEM MERCEDES ? Ca dupa logica ta BRABUS, KLEEMAN, RENNTECH, VÄTH, MKB si CARLSSON sunt mai prosti ca OEM Mercedes ? Ce chestie, ar trebui sa le spun la toti clientii ca franele Brabus sunt rahaturi, upgrade-urile la cutie de la MKB sunt rahaturi, ca diferentialele cu alunecare limitata Quaife sunt rahaturi, ca pernele de aer performante cu garantie life time sunt mai de rahat ca cele OEM samd Doar sunt niste prosti care se iau dupa alti prosti, asa ca mine, si cheltuie bani aiurea. Cumva ai vreun S de macar 350cai, sau poate vreun AMG ? daca nu, vezi-ti tu de super masina ta, si lasa-ne pe astia care avem masini cu adevarat puternice sa ni le intretinem cum stim noi mai bine si sa le dam si la altii sfaturi cu adevarat bune. Pana una alta eu am studii universitare in domeniu facute in Copenhaga, tu ce studii in domeniu ai de te dai asa mare destept pe aici ? PS: BILSTEIN e OEM la amortizoare, dar eu ma refeream la PERNELE DE AER, INTELIGENTUL SITE-ULUI
24 ian 2014, 12:28
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
da, toate acele firme, inclusiv brabus, sunt inferioare celor de la mercedes, in cazul de fata, cum toate firmele specializate pe alte masini, sunt inferioare producatorilor, e normal ca tu sa vinzi gogosi reci pe forum ca doar din asta iti castigi painea, este problma noastra dak apelem sau nu la serviciile celor ca tine si bai flori de mucigai pe creier, vezi ca s-urile monteaza de la 225 la 285/35/r18 spate si 255/40/r18 pe fata si plus de asta, am avut si discount la ele, pt ca sunt client fidel de vreo 10 ani, dak nu, pilot sport 3, care le-am cumparat acum vreo 2 saptamani, costa vreo 950 pe spate si vreo 600 pe fata... euro si nu comparam brembo alea de zici tu cu alea de le dau mercedes, iti spuneam doar ca sunt brembo si nu "made by mercedes" si... sa mori tu ca un s din 2003 nu este o masina peste medie? oricum, pun pariu ca are mai multe "jucarii" decat a8-ul tau... si nu incerca sa ne pacalesti ca nu ai sanse, stiu bine ce masini sunt a8-urile, pt ca am incercat toate marile amiralele, pana s-o cumpar pe asta, toate, a8 4.0 diesel, 745, s-ul asta, si am preferat-o pe asta... deci, dak in viziunea ta, un clasa s din 2003 si chiar din '89, nu sepoate ridica cel putin la nivelul mediu al pietei de azi, esti prost rau, ar trebui sa te impusti ca ii imbolnavesti si pe altii. si doar ca sa mori tu de ciuda, doar ce ma intorsei de la mercedes ca sa imi schimbe stergatoarele si o semnalizare de la oglinda din stanga, puteam sa le fac si singur, dar si ei trebuie sa manance, nu? mai bine ei decat astia ca tine.
24 ian 2014, 12:55
-4
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
metodele mele de diagnoza?! care metode frate, am zis eu ca fac diagnoza singur la masina, am relatat vr'un procedeu????? uite care e treaba, pernele alea si sondele lambda, le poti manca de nebun si de dracos!!! nu ma intereseaza, nici pe ce muncesti tu, nici ce plm imi spun aia la reprezentanta, nici nimic din ce-mi spui tu, cand o sa am nevoie de un sfat, am sa fac public pe forum... pana atunci, te rog lasa-ma, ca nu ma intereseaza sa-mi schimb mecanicii. p.s franele de la reprezentanta mercedes au un mare "brembo" scris pe ele, nu stiu dak toate... cel putin pt anumite masini.... deci pa pa!!!! sper sa nu ne mai lovim unu de altul in astfel de ipostaze.
24 ian 2014, 02:30
-3
381 comentarii 502 puncte
Tu compari BREMBO GT/GT-R cu ce e standard ? Cand a fi standard la mercedes etrieri cu 6 pistoane si discuri de 380mm sa ma anunti si pe mine. Chiar ca esti habarnist. Hai sictir !
24 ian 2014, 02:45
+4
330 comentarii 167 puncte
am urmarit cu interes polemica , si m-am distrat copios.Dar serios acum , cum sa duci o masina din 2003, in reprezentata autorizata ca sa-i schimbi stergatoarele?trebuie sa ai o obsesie ca sa faci asa ceva, oricat de mare si premium ar fi masina ta.Nici neamtul nu cred ca face asa ceva, ei sunt baieti destepti, se gandesc la economie.Este clar profilul romanesc, iau o masina premium de 10 ani, devalorizata la maxim pentru ca nu o mai cumpara nimeni iar taxele si impozitele sunt foarte mari, si in cativa ani o mai platesc de inca 10 ori pentru ca nu sunt in stare sa ii schimbi nici doua stergatoare de rahat fara sa te duci in reprezentanta.pai asta da client fidel , ar trebuii sa-ti ridice o statuie astia de la mercedes si sa faca spoturi publicitare cu tine sa te dea exemplu la lume.Daca spuneai ca ai un s-class nou si te doare in cur de bani te intelegeam, dar pentru o masina de 10 ani esti clar de condamnat.Altii umbla cu masina din 90 si baga bani in ele o data la 2-3 ani si atunci nu mai mult de 50 la suta din valoarea masinii si sunt multumiti.E plina tara de parveniti obsedati de imaginea de sine, care au atitudinea asta aroganta fata de restul muritorilor de rand.Scuza-ma ca-ti zic , dar oamenii care chiar au bani si i-au facut cu capul stiu cum sa tina de ei, nici macar aia nu-si permit sa faca ce faci tu, si cunosc destule cazuri.Excesul asta de zel nu face bine la nimeni,ma intreb cati ani ai de nici pana acum nu ti-ai dat seama ca nu poti avea incredere in venituri, pentru ca banii astazi ii ai, maine nu-i mai ai. Nu are nimeni nici o treaba cu banii pe care ii arunci tu in stanga si in dreapta pe ciori vopsite, nu are nimeni nici o treaba cum iti calculezi tu economiile, insa asta nu te scoate de la categoria aia de roman tipic, mediocru, usor de prostit.e doar o constatare.Tu probabil esti genul de om care isi ia si un produs apple imediat ce apare, esti genul de om care da foarte multi bani pe o pereche de pantaloni sau o camasa doar pentru prestigiul
24 ian 2014, 14:54
+2
330 comentarii 167 puncte
prestigiul alocat marcii nu si pentru ca te-ar reprezenta intr-un fel, tu esti genul de om mediocru care pune botul la orice, usor de prostit si de manipulat, fara orizonturi si extrem de imprevizibil, asa cum vor conducatorii sa fi.Esti genul de persoana care este procupata in mod excesiv de crearea imaginii de sine.Fara suparare, stai linistit, mai sunt inca vreo 14-15 milioane de romani exact ca tine.Din cauza astora ca tine care nu sunt in stare sa-si puna intrebari si sa gandeasca putin suntem la coada Europei.
24 ian 2014, 15:07
+1
381 comentarii 502 puncte
Omule, ai dreptate. Asta este, unii romani se lauda cu rahaturi de genul, am vazut si eu o gramada, se umplu de sine cand se lauda in gura mare cati bani au bagat ei in masini si alte chestii (sa vada lumea ca ei isi permit), dar defapt dau dovada ca sunt niste prosti cu bani, si altii profita de pe ingamfarea lor. Chiar azi am servisat un Porsche 911 Turbo S 997.2 (toate fluidele, filtre, si placutele de frana), deci nu orice troaca obosita de acum 11 ani, si omul isi schimba singur filtrul de aer, stergatoarele, becurile si alte rahaturi marunte. Si nu ca nu isi permite. Aici exista o taxa de 180% din valoarea masinii care se aplica prima data cand masina a fost inmatriculata in Danemarca. Deci omul respectiv, care e client vechi (mai are si un 993 Turbo) a platit pt masina 4.400.000 DKK (590.000Euro). Si eu am platit 475000 DKK (~63000 Euro) pe A8, si a fost SH. Si pt asta, motivatia lui nu e ca nu isi permite (evident) dar e de ce sa arunce banii pe fereastra si sa piarda timpul venind pana la noi la service si asteptand pana schimbam maruntisurile si apoi sa mai piarda si timpul cu drumul inapoi, cat timp lucrurile respective le face si singur in cateva minute. Dar na, pe aici lumea are mai mult de 2 neuroni functionali si oricati bani au nu cheltuie aiurea si nu le place sa piarda timpul. Bine inteles, ca pt chestiuni mai complexe, vine la noi. Si ca el sunt marea majoritate a oamenilor pe aici. Iarasi, ai dreptate si cu banii, nu poti sa fii sigur pe nimic in ziua de azi, si e bine sa pui si bani deoparte. Problema in Romania e ca e plin de indivizi ca iubitorul asta de troci vechi, figuranti si arivisti, dau si ei cu banii in stanga si indreapta si incearca sa para jmecheri, dar nu le iese, cine are capul pe umeri nu ii considera jmecheri, ii considerea parveniti prosti. Vorba ta, daca avea modelul nou si dadea peste 100k euro pe el, atunci putea sa mai zica ca merge doar la reprezentanta si il doare in cur. oricum isi ea el mue cu rep
24 ian 2014, 21:51
0
381 comentarii 502 puncte
Oricum isi ea el mue cu reprezentanta, ca in Ro se dau tepe de zici ca nu ii adevarat la reprezentanta, factureaza ulei Catrol Edge si baga Aral, factureaza SKF si baga Starline si alte gainarii. Oricum, genul asta de marlani e tragi-comic, au si ei o masina care candva demult a fost senzatie, si-au permiso si ei dupa ce sa devalorizat in draci si nu mai face cat o ceapa degerata si se cred mari jmecheri si zmei, dar defapt sunt doar niste figuranti. Ce sa zic, vorba aceea, prostul nu e prost destul daca nu e si fudul.
24 ian 2014, 21:52
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
381 comentarii 502 puncte
Asta e ultimul comentariu care til las aici, mi-am dat seama ce fel de om esti, un arivist figurant. Ca daca munceai cinstit pt banii tai si aveai mai mult de doi neuroni functionali, nu te comportai asa si nu umbali cu cocalarisme de genul aruncatul banilor in stanga si in dreapta. Dar ca sa iti raspund, daca tu crezi ca troaca ta are mai mult optiuni si dotari decat un A8 din 2008, atunci zi-mi si mie, ai cumva Voice Command ? Ai BANG&OLFUSEN ? Ai scaune climatizate si cu masaj ? Ai lane departure/assist ? Ai blind sport assist ? Ai camera pt parcare ? (senzorii sunt invechiti deja) Bine inteles ca nu, ca troaca aia nu a auzit de asa ceva. Hai, daca aveai un W221, atunci da, ala se poate compara cu A8-ul meu. Figurantule, in ziua de azi toate masinile din clasa medie au aprope tot ce ai tu pe "super limuzina" ta CA OPTIUNI STANDARD. Deja interior din piele e extra optiune si pe Logan, iar un A4, Seria3, C klasse nou are ABS/ESP/TC/CLIMA DUAL ZONE/scaune incalzite STANDARD, iar ca extraoptiuni au optiuni de tu nici nu ai auzit de ele. Mai figurantule, daca ai incercat to toate navele amiral, cum de te-ai pricopsit cu vechitura asta ? Aaa, stai ca mi-am dat seama. Sunt acrii strugurii, nu-i asa ? NU ITI PERMITI UN A8 D3 (darami-te un D4), NU ITI PERMITI UN W221 ( nici nu are rost sa zic de W222), NU ITI PERMITI UN E65 (darami-te un F01) si atunci arunci cu noroi in stanga si in dreapta ca toate sunt proaste mai putin vechitura ta. Te las in lumea ta, unde troaca ta de acum 11 ani e ceva iesit din comun si peste medie. HAI SICTIR !
24 ian 2014, 22:08
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
94 comentarii 260 puncte
Mai RoCrido, lasa-te mai de site-ul asta, dezaboneaza-te, ca nu e de tine. Am citit cu atentie toate comentariile; scoate-ti ma baiatule din cap figurile astea de doi bani, ca nu da nimeni doi bani pe cati bani bagi tu intr-o masina BANALA, care candva, demult, a fost ceva exclusivist, dar acum e devalorizata la maxim si lumea nu mai stie cum sa se scape de ea. Si mai lasa laudele la o parte, ca masina ta full option deabia are dotarile unui seria 5 nou, standard, dar tu o ridici in slavi si zici ca e peste medie samd. Iar daca pt tine Brabus e mai prost ca OEM Meredes, te invit sa vii la salonul auto de la Geneva si sa le zici in fata la toti cei de acolo ca Brabus si restul companiilor specializate pe Mercedes sunt niste dobitoci, niste prosti ce fac piese mai proaste ca cele OEM. Nu de alta, dar ar fi frumos cum un intreg salon auto cu tot cu ziaristi si membrii ai publicului o sa iti acorde titlul de prostul anului. Masina lui Soulshreder i-am vazut-o pe site la rubrica masinile din garaj, si chiar arata foarte bine, se pare ca omul nu a bagat vrajeli, are masina impecabila. A ta vad ca e numai din vorbe, pune si tu macar 2 poze, ca sa vada lumea cum iti arata masina, ca daca nu, rezulta ca esti doar un figurant cu imaginatie bogata. Se pare cu tu nu ai pasiune pt S klasse (vorba vine, la cat de lauzi pe aici ca arunci in stanga si in dreapta cu miile de euro iti luai de mult un W221 si atunci puteai sa te lauzi si tu ca ai masina cum trebuie). NU. Tu ai pasiune pt struguri. Si cum nu ajungi la ei, zici ca sunt acri.
25 ian 2014, 04:22
+1
B666WNO
17 comentarii 8 puncte
True story bro.
01 dec 2015, 10:20
0
trooper
47 comentarii 83 puncte
Loganul meu este dotat din fabrica cu sistemul ABP....(ai belit p..a) in caz de nevoie :)))))))))
24 ian 2014, 19:00
+15
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
:)))))))))))))
30 ian 2014, 09:16
+1
trooper
47 comentarii 83 puncte
Loganul meu este dotat din fabrica cu sistemul ABP....(ai belit p..a) in caz de nevoie :)))))))))
24 ian 2014, 19:02
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
ai stricat gluma prietene
30 ian 2014, 09:16
0
24 comentarii 36 puncte
https://www.youtube.com/watch?v=DikC2FLuoSc
30 nov 2015, 20:46
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »