Cel mai tare motor din lume: 400 CAI PUTERE din numai 1.5 litri si 40 KG! Inovatii auto 28 Ianuarie Cel mai tare motor din lume: 400 CAI PUTERE din numai 1.5 litri si 40 KG!
Toate comentariile (56):
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
work of art.
28 ian 2014, 11:20
+10
v1russ
23 comentarii 23 puncte
Cand am zis ca Nissan este printre cele mai performante marci auto , am stiut ce zic ! :D ;)
28 ian 2014, 11:22
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
v1russ
23 comentarii 23 puncte
Pai normal ca foloseste si motoare Renault, Renaul detine 44% din Nissan, pe cand si Nissan la randul lui detine 15% din actiunile Renault, deci e normal sa fie si ceva Renaul pe o masina Nissan, dar acele motoare le pun doar pe masinile de sub clasa medie...
28 ian 2014, 12:59
+3
1298 comentarii 3108 puncte
Lasa-i ca unii au impresia ca daca sunt 2 firme si lucreaza impreuna si folosesc motoare sau piese unii de la altii este o prostie , daca aia de la Nissan in cazul de fata accepta totusi pe un model anume nu conteaza din ce clasa , sa aiba motor Renault inseamna ca e ok , ca doar nu veneau aia cu ultima prostie de motor si astia acceptau cu ochii inchisi , plus de asta , Renault face motoare pt diverse competitii auto , iar in F1 sunt unii dintre cei mai buni , deci divizia lor pt asa ceva , ar putea crea pt un model sport Nissan un motor destul de ok , daca s-ar vrea asa ceva bineinteles .
28 ian 2014, 14:14
+6
5 comentarii 4 puncte
Si daca nu stiai Renault a salvat Nissan de la faliment la inceputul anilor 2000
28 ian 2014, 15:24
+1
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Si cine a spus ca motoarele de Renault is proste? LOL DEFAPT si Mercedes o are in modelele A class. Diesel.
28 ian 2014, 16:03
+1
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
G E N I U - asta inseamna japonez pentru mine.
28 ian 2014, 11:30
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Ai o fixatie cu " tare "si " moale " ?
28 ian 2014, 11:59
+2
aTo_
128 comentarii 298 puncte
nu neaparat cu cuvintele astea 2, ci mai de graba cu scaderea constanta calitatii, a nivelului de inteligenta si de cultura cu care sunt scrise articolele de pe 4tuning. Folosirea exepresiilor de genul "cel mai tare motor, cele mai tari masini, cea mai tare roata, etc" denota ca cel care a scris articolul nu are nici ce mai mica idee despre ceea ce inseamna jurnalism si scrierea unui articol. De exemplu, un titlu mult mai potrivit ar fi fost "Ce mai REVOLUTIONAR motor", sau "VIITORUL motoarelor eficiente". Erau atat de multe solutii pentru a compune un titlu inteligent si atragator, dar deh, trebuie sa parem "JMecheri" din coltu' blocului ca sa "bagam" vorbe d-astea de duh, sau sa ne luam cu totii dupa exemple de genul tabloidelor Can Can, Libertatea si Click unde nu trebuie decat sa sti cateva cuvinte ca sa le citesti, cel mai important fiind "tare". Pe deasupra, sunt convins ca 4tuning nu are un editor sef care sa verifice si sa aprobe fiecare articol care este postat pe site. Spun asta fiindca vad din ce in ce mai multe articole inspirate din surse straine (evident, nementionate) care au o semantica foarte subreda sau care sunt direct traduse cu picioarele. Asa ca voi continua sa dau comentarii de genul: Daca acesta este cel mai "tare" motor, atunci sigur are o versiune "moale si pufoasa" pentru ca folosirea cvantului "tare" (DEX: Care are o consistență solidă, care opune rezistență la apăsare și nu poate fi ușor pătruns, străbătut, desfăcut, despicat; lipsit de moliciune, solid; p. ext. trainic, dur, solid, etc ) nu are ce cauta intr-un articol tehnic de pe un site care se vrea serios
28 ian 2014, 12:42
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Inteleg ce spui , dar asta nu e un site si un forum de top , e un loc public , pe care iti faci cont gratis , nu ai pretentii ca si cand ai fi platit 500 de euro pt a avea acces si pt ca atunci cand cineva te jigneste sa zicem , sa fie dat afara sau eu mai stiu ce alta masura , aici vedem des articole cu greseli si la ei si la noi cei care comentam , si eu am facut n greseli , dar nu am stat sa scot nimanui ochii pt greseli sau eu mai stiu ce pt ca nu e loc de asa ceva , din orice se poate face un motiv de cearta sau scos ochii , iar noi oameni suntem buni la asa ceva , dar cred ca ar trebui sa incercam sa fim putin altfel , inteleg perfect ce spui si ai dreptate nu zic ca nu pt ca , cuv "tare" are o alta semnificatie , dar ca si in alte limbi si la noi sunt multe cuv care inseamna ceva , dar le folosim si cu alt inteles , asta nu e nimic grav si nu trebuie sa fim ironici si rai doar pt atat ....era grav daca era scris "Shukharime"sau mai stiu eu ce ....dar personal nu ma deranjeaza sa vad acel cuv folosit sub aceasta forma ! O zi buna iti doresc !
28 ian 2014, 14:00
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Nu vreau sa blamez americanii da chiar as vrea sa vad vreun director de la GM cum isi tine un motor de al lor de 400cp in brate :)))) probabil unu de 6-7litri v8..... cam atunci ne dam seama unde sunt japonezii pe langa americani, aici ma refer strict la motoare!
28 ian 2014, 11:34
+38
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
hai ca asta a fost chiar buna :-)))))))) +10
28 ian 2014, 11:45
+12
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Nu. Ei scot din 4 litrii, 150 cai...
28 ian 2014, 15:42
+6
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Comentul a inceput cu ideea unei glume de aceea am scris ca nu blamez pe nimeni, americanii au ingineri buni si au si resurse dar totusi cam in orice domeniu motorsport nu prea vezi inovatii ca la nemti japonezi koreeni si exact din motivul care ai spus tu "cultura" care defapt este accesul la combustibil ieftin asta este... sunt cam grandomani si le place tot ce est "BIG" "LARGE" "MORE" doar la asta m-am referit :)
28 ian 2014, 15:52
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Stiu la ce te referi, DAR totodata, ai dreptate, gluma s-au nu, ca cele mai ineficiente motoare ei au fabricat multa vreme, adica putere/dimensiune este cam nasol. De tinut, tin ca is foarte primitive, merg mult dar na, ei au de unde sa indoapa motoarele alea... Dar si aici, asa cum are in mana motorul asta, nu cred ca va produce nici pe aproape de 400 cai, totusi, motorul are nevoie de multe alte piese ca sa functioneze...
28 ian 2014, 15:59
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
hirig: ...... poate este un coment "neadecvat" sa zic asa .... DAR Grupul Audi- Volkswagen , sau ***** pe ei atata timp ca sa scoata motorul ce este acum pe Veyron ! Noi vorbim de americani .... cand ei din V8 ala de 6000 cmc cu 2 turbine pot scoate 1.500 cai putere daca vor .... dar NEMTII ce au facut cu Veyron cand le-au trebuit W16(16 cilindrii si 2 motoare V8) de 8000 cmc si 4 turbine! 4!!!! Si au scos cat ? 1000 cai initial si apoi 1.200 ..... totusi ... trebuie sa mai privim "gonoiul" si din ochiul nemtilor ... nu numai ce au americanii ....! ps: Lasa-ti *****' motorul .... ca cu cat are capacitatea cilindrica mai mare cu atat este mai rezistent ... Chestia este ca nu oricine poate face un sasiu de masina super-sport ca nemtii sau ca japonezi ! :) Aici aveti dreptate ...dar motorul reprezinta doar o "mandrie" ca are 500 cai din capacitate mica spre exemplu ....Unul la fel de 500 cai si 6000 cmc il va bate la "fundul gol" oricum !
29 ian 2014, 15:13
-1
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Bine, cei drept W16, dar defapt nu e chiar W, ca cilindrii is amplasate tip VR6, numai ca is 8 pe o singura pare, deci 8 cilindrii,cu o chiuloasa pe o parte,alta pe cealalta. In fine, ideea e ca are 8 litrii, da, pe 16cilindrii, americanii au si de 9 litrii, pe V8.....adica, nu inteleg rostul in afara ce te tine 10 vieti...... La un R34 pe 2.5l se pot scoate 1000de cai, chiar ba mai mult,dar la faza asta joci cu durata de viata a motorului. Dar dupa toate dezbaterile astea, nici motoarele japoneze stock nu au foarte mare diferenta de putere fata de altii, doar ca is facute mult mai precise si pe pot tuna mult mai usor decat cele americane.
29 ian 2014, 16:38
-1
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
=)) . Figura ce esti .
28 ian 2014, 18:51
-1
72 comentarii 141 puncte
bine zis cred ca i-ar pocnii ochii incercand sa-l ridice da sa il si mai tina in brate stiu un singur lucru o japoneza imi iau si eu la primii banii sper sa gasesc un s2000 la km putini ... numai ala are 120 de cai pe 1000cm3 . Asta clasa fata de ce fac americanii din pacate doar supercaruri-le din europa se mai apropie sau depasesc in unele situatii puterea de peste 100 de cai pe 1000cm3
28 ian 2014, 22:20
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
There's no replacement for displacement! ;) Degeaba ai un motor de 1000 cmc de exemplu si scoate 400 de cai putere.... Nu va fi niciodata egal cu un motor ce scoate 400 cai din 4000 cmc spre exemplu , deoarece cuplul va fi ioc ........Este cu dus si intors aici in lumea motoarelor , mai ales daca vorbim de motoarele aspirate natural ! Poate ca la cele turbo se mai schimba ceva ....dar cum spuneam .... niciodata in VECI " replacement for displacement " nu prea exista! ps:De ce de exemplu din roll start un Corvette de 6000 cmc da secunda unui Porsche sau Nissan GT-R ?Va raspund eu ... Din cauza capacitatii mari cilindrice si al cuplului mare dezvoltat! ;)Plecarile de pe loc sunt o "specialitate" a nemtilor si japonezilor ....Dar din roll-start se vede CLAR ce masina "poate" mai mult si de ce .. ! ;)
29 ian 2014, 14:58
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Este foarte fascinant sa scoti 1000 cai putere din "nimic".... dar prea mult nu te va ajuta odata ce nu ai deloc cuplu motor ....decat pe niste masini extrem de usoare ... ca cele de F1 ...Dar pe o masina super-sport de serie este chiar "indicat" un motor mare! In plus este mult mai rezistent ca unul de capacitate mai mica!
29 ian 2014, 15:01
+3
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Asa este .. Nimeni nu a specificat si cat de durabil este motorul :-) . In orice caz ei sunt japonezi ... deci fac numai treaba buna ... blablabla ..
30 ian 2014, 00:43
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
Eu am mers si cu motor 2.0 2x turbo si cu 4500 cmc aspirat...am incercat ca tot ce era de incercat. Este adevarat ca char daca pe hartie un1.8 turbo poate ajunge un 3.0 aspirat...in practica simti motorul mare total altfel. Un motor cu cilindree mare se va simti relaxat , un turbo trebuie turat...asta e.. Daca conduci un motor mare iti dai seama de placerea pe care o ofera. In alta ordine de idei toti cauza sa scoata putere mare din colindree mici, dar in curand astia vor taxa diferit masinile, vor gasi o metoda sa impoziteze magarul putere in loc de cmc.... Vor ca toti sa circulam cu 550cmc si sa platim si 10.000 de lei impozit :)
04 feb 2014, 17:56
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Astia sunt Japonezii ....calculati , gandesc totul in detaliu si se gandesc la fiecare amanunt , fac totul cum trebuie si nu lasa nimic sa le scape , atenti la absolut tot , fac lucruri de genul asta , performante , bine gandite , dc? pt ca au cu ce si cu cine !
28 ian 2014, 11:52
+5
330 comentarii 167 puncte
Stai calm ca in general fac lucrurile repede si bine, fara prea multa atentie la detalii si maruntisuri.O masina japoneza nu-ti va oferi niciodata senzatia si placerea pe care ti-o ofera o masina nemteasca.Insa se stie ca sunt cele mai fiabile si durabile masini din univers, motiv pentru care sunt si cei mai mari producatori auto.
04 feb 2014, 14:05
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
1.5 , 3 cilindri ...suna ca si cum peste 2-3 ani motorasul asta ar intra sub o capota de compacta. sub inscriptia nismo evident. si trebuie apreciat cifrele pe care le-au reusit inginerii nissan. felicitari
28 ian 2014, 14:37
+4
65 comentarii 111 puncte
poate vedem motorul asta pe un gt-r in 2016 :))
01 feb 2014, 09:16
0
dacliber
12 comentarii 0 puncte
Mai degraba pe noile Datsun. GTR ramane la cilindree mare, tinand cont ca se vinde bine in USA.
03 feb 2014, 16:24
0
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
si daca se vinde bine USA trebuie neaparat sa ramana la motorul cu cilindree mare ??? Tu gandesti ce vorbesti ?
04 feb 2014, 13:23
0
dacliber
12 comentarii 0 puncte
Te rog sa te adresezi frumos. Mai ai si BMW . Nu scriu ceva fara sa fiu sigur, si cam asta era idea, ca noul Datsun sport va avea o versiune de genul. Stirea a aparut aici http://www.fullboost.com.au/news.php?newsId=2981, dupa care s-a umplut netul. Existau insa semnale de un noi motorizari puternice si mici, cand s-au prezentat cele 2 Datsun. Ca il pune pe GTR sau nu, e alta poveste, dar eu ma indoiesc sincer. Caroseria GTR sigur merge mana in mana cu un motor de 40 KG. Cand fac un comentariu nu caut flame, doar lansez ipoteze.
04 feb 2014, 22:34
+1
24 comentarii 34 puncte
japan banzaiii!!!!
28 ian 2014, 18:19
+4
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Impresionant pentru capacitatea aia cilindrica .. Pe langa asta .. modelul lor de la Le Mans arat zici ca-i BatMan's car =)) .
28 ian 2014, 18:52
-2
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
40kg?!! 400CP??!! sunt curios din ce material e facut motorasul de rezista la 7500RPM....sa nu mai spun ca e turbo...
28 ian 2014, 23:41
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Woooooowwww....... dar ce "REALIZARE" tehnologica ..... " MINUNE" de motor ....BMW scotea prin 1986 din celebrul M12 de 1.500 cmc initial 850 cai putere ,iar ceva mai tarziu , cand au scos prima turbina controlata electronic din lume , masina scotea in calificari 1.400 cai putere ,iar in ziua cursei valoarea scadea la 900-1000 cai pentru fiabilitate! ps: Asa ca nenea galbejitu'.... Du-te si mai invata ceva mai mult despre motoare,pana sa ne prezinti noua aici in 2014 , un "embrion" de motoras ce scoti matale din el 400 cai ! Vai ... ne-ai dat pe spate! ( mai este si turbo pe deasupra) =)))))))))))))
29 ian 2014, 12:07
-2
v1russ
23 comentarii 23 puncte
Citeste inca o data...! este motor HIBRID!
29 ian 2014, 13:18
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"cel mai nou experiment al producatorului japonez se poate lauda cu un tren de rulare hibrid, ce combina un motor electric si un propulsor pe benzina. Si daca tot veni vorba de propulsorul pe benzina, atunci trebuie precizat neaparat ca, desi are parte de doar trei cilindri si o capacitate de numai 1.5 litri, acesta poate livra celui aflat la volan nu mai putin de 400 cai putere si 380 Newton-Metri!" - am inteles chestia cu motorasul electric pe langa asta pe benzina .... Chestia este ca vorbeam EXCLUSIV de motorul pe benzina( nu si de cel electric), iar pentru 2014 nu este un "ras" sa scoti 400 cai din 1.5 litrii dar nici o "lauda" tinand cont ca in 1986 de exemplu din 1.500 cmc se scotea de aproape 4 ori mai mult! In plus nu este motor aspirat ... este TURBO ... si de aici si "dilema" mea! Din aceiasi capacitate inginerii BMW scoteau in 86' 850 cai putere si apoi mai tarziu 1400 cai la masinile de F1! ( asta in calificari) Intr-un cuvant este o realizare dar nu ceva EXTRAORDINAR !
29 ian 2014, 14:45
+1
9 comentarii 16 puncte
Si ala tot 40 kile avea, si incapea in 2 cutii de pantofi alaturate? Motoarele de Jetski sunt iar f tari. La 1500cmc in 4 cilindri cu turbo se invart in 300cai.
29 ian 2014, 15:08
+1
Turok
19 comentarii 32 puncte
Stie YGD ce zice, ce performante aveau masinile germane acum cateva zeci de ani japonezii si americanii nici nu viseaza. Si oricum, un asa motor mic,frugal cat credeti ca va fi de fiabil?
29 ian 2014, 20:25
0
65 comentarii 111 puncte
E usor sa va dati toti cu parerea! Inca nu s-a demonstrat ca este sau nu fiabil acest motor. Asteptati si vedeti ce va fi pe viitor, daca va fi produs de serie sau nu.
01 feb 2014, 09:20
+1
802 comentarii 715 puncte
Acel motor de 1400 cai rezista doar 4 ture de circuit, adica 6 minute, apoi internele se faceau bucati. Pentru cursa, puterea era redusa la maximum 900 de cai. Interesant este un motor facut de BRM in 1952 parca, tot 1.5L, 16 cilindrii si 600 de cai, o bruta de forta ce folosea 2 turbine de RR Merlin de pe avioane si producea mai multa muzica decat 3 concerte hard rock adunate.
01 feb 2014, 22:29
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Prietene, masinile de F1 au motoare care sa tina exact... o cursa completa, dupa care sunt reconstruite aproape integral. Asta inseamna performanta in detrimentul fiabilitatii. Tare ma indoiesc ca acele motoare faimoase pe care le ovationezi atat de mult (cele de la BMW) erau in 3 cilindri si cantareau sub 50kg. E adevarat ca unele lucruri s-au descoperit acum 100 de ani, dar omenirea nu a ramas la acel stadiu, ci a imbunatatit lucrurile: materiale compozite de ultima generatie, control computerizat, uleiuri speciale... Daca la ora aia BMW scotea pentru F1 acele motoare, astazi NISSAN are o noua revelatie. Nimeni nu a spus ca se compara cu ceva sau cu cineva. Pentru Nissan este cea mai tare chestie pe care au facut-o ei pana acum in acest domeniu. Nu imi amintesc sa se fi facut nici o referire la nici o alta marca de prestigiu ca apel comparativ. Ce nu inteleg eu cu mintea mea limitata: De ce INTOTDEAUNA frustratii (unii, nu toti) posesori de automobile BMW vin mereu cu comentarii ofensatoare, de parca cineva le-a demolat masina pe motiv ca e... BMW?! De ce nu puteti si voi, in mod civilizat, sa aveti un comentariu care sa nu includa acest cuvant-acronim compus din 3 litere?! Ce e asa de greu sa apreciezi munca si efortul intelectual al altuia? Va este frica de faptul ca altcineva ar putea blama vechea marca BMW? Sa va spun ceva: Ce este al BMW, ii apartine, are sigla BMW! Ce este al Nissan, poarta sigla Nissan. Fiecare are individualitatea si caracteristicile personale (vorbesc de marci auto), unele din ele neputand fi comparate pur si simplu pentru ca nu sunt compatibile cu viziunea creatorilor lor. Ceea ce fabrica nemtii, japonezii nu vor face niciodata, la fel si invers! PUNCT! Concluzionand pe subiect: Sunt incantat ca japonezii mai ies cu cate ceva la interval, ceva ce poate fi folosit in viata de zi cu zi, intr-un viitor destul de apropiat. Avand in vedere faptul ca Nissan este demult sub umbrela mare a lui Renault, nu m-ar mira sa vad peste vreo 5 a
10 feb 2014, 19:37
+1
Siconi
128 comentarii 151 puncte
ni un Logan Super Sport sau un Duster AWD cu asa motorizare hibrida. Poate as importa si eu unul... Pasionatii s-ar bucura mult. Ar fi un mare WOW!
10 feb 2014, 19:40
+1
1 comentarii 0 puncte
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M12 exagerezi...Potoleste-te ca nu e chiar asa ! ! ! :)) nu compara motor de F1 cu motor de serie
22 mai 2014, 21:00
0
Christian1
18 comentarii 41 puncte
Parerea mea este ca degeaba BMW si nu m-ai stiu cine aveau,AVEAU,motoare mici cu putere mare acum zeci de ani,daca acum au motoare care nu sunt m-ai mici de 2000,consuma de rupe si m-ai sunt si scumpe.Si nu m-ai zic de faptul ca cei de la bmw au cam stricat masina,adica formele alea rotunzi si masina cam exagerat de mare(parerea mea),Acum nu ma intelegeti gresit,imi plac bmw-urile dar,numai modelele vechi inainte de 2000 chiar 90'....De ceva timp japonezii m-ai ales cei de la nissan incerc sa scoata modele unicate si ca performante si ca design si chiar au reusti...oricum ideea nu ar fi proasta m-ai ales ca acum s-au cam scumpit carburantii...in 10-20 de ani asa vad ca avem numai masini electrice si foarte,foarte putine masini pe motorina si benzina....
02 feb 2014, 00:59
0
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
cine consuma mult frate ???? noile generatii BMW consuma mai putin decat corsa ta
04 feb 2014, 13:27
+2
Turok
19 comentarii 32 puncte
BMW Seria 1 si Seria 3 cu Efficient Dynamics te uimesc cat de putin consuma. Chiar mai putin decat o compacta. Iar in legatura cu formele rotunzi, asta poate la noua serie 5 fiindca de exemplul 3-ul cel nou e mai ascutit decat o racheta.
05 feb 2014, 13:00
0
1 comentarii 0 puncte
Salut sunt nou pe site. Ingineri auto din japonia au stiut tot timpul cum sa scoata dintr-un motor mic putere mare (96-00 Civic Type R 1.6l Vtec oferea undeva la 190 de CP) . Ii respect pentru efortul depus . Eu momentam conduc un e39 520 dar mam gandit sa imi achizitionez un 88-91 civic sir 1 160cp si 150Nm . Ce vrei mai mult :)))))
05 feb 2014, 09:20
0
95 comentarii 65 puncte
ieri m-am dat cu un snowmobil de 660 cmc si 130 cp, fara turbo. cand pui turbo pe un motor, faci aproape orice din ele.
05 feb 2014, 16:42
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
Inca o realizare Renault :) Cand spui Renault spui> Nissan, Infiniti, Samsung Motors, Dacia, Datsun, Venucia si Lada 70% din piese de pe Nissan provind de la renault...cine a avut nissan stie ca poti oricand pune piese de renault, se potrivesc de minune... Divizia de motoare de la Nissan-Yokohama, Japan este condusa de Carlos Ghosn, un francez la baza , iar divizia de motoare are 90% stuff european, deci hai sa nu ii mai dam cu japonezii sfintii motoarelor... Nu ma intelegeti gresit, este clar ca realizarea(pe foaie) este superba, dar asta nu inseamna ca japonezii sunt cei ce inventeaza totul minunat... curios sa crezi ca Renault, o firma franceza face astfel de lucruri, noi romanii suntem Germanizati pana la moarte....si mai nou se pare si Japonizati...e noua moda... Cand esti tanar si teribilist iti va place sa turezi in 14.000 de ture un 1.1.litrii de 140 de cai. Cand esti un om cu capu pe umeri si vrei performanta, un 3.5-4.5 litrii turat la 1.500 de ture, te va unge pe inimuta... Exista o piata pentru toata lumea, e normal sa fie asa, gusturile sunt diferite, nu la toti ne plac brunetele :))))
10 feb 2014, 21:04
+2
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Ce frumos le spui lucrurilor pe nume, colega! Sunt "prefect" de acord cu tine. Asa este. Cand esti tanar nu sti ce e bun si tot ce zboara e comestibil. Cand mai intri putin in viata, incepi sa deschizi ochii, orizontul se largeste iar experienta se aduna an cu an. Incepi sa ai alte puncte de vedere si, implicit, alte gusturi. Asa este.
12 feb 2014, 05:14
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »