65cai doar din soft? motorul este relativ mic comparat cu 3-4-5L twin sau single turbo, si daca chiar au reusit doar din soft bravo lor, dar tare presimt ca au mai fost si niste upgraduri "mici" la hardware..
pai "doar" din soft fiindca motoarele vw-audi au in realitate mai multi cai decat cei declarati oficial;
si 2.0tsi de pe golf 6 gti oficial avea 211 si in realitate vreo 245 cp; in functie de benzina 95-98-100 ajungea de la vreo 260 la 290 cp... doar din soft.
asa si 3.0 tfsi de pe a6, de la 290 cp ajunge cu soft la 385 cp.
parca ziceai ca ai stg 2 de la revo... ma mir ca te miri, sa zic asa ;-)
Pai daca in realitate au mai mult inseamna ca nici acel 290 nu este real si are peste 300 si dupa logica ta tot acolo suntem, da am stg2 dar la stg1 abia cu 30-35cp primesti mai mult, intradevar motorul meu de 1.8T e o generatie mult mai veche si foloseste un turbo mic k03... nu sunt expert in motorarele noi 2.0TFSI poate sunt mult mai elastice la remapare si hardwerul stock permite acest lucru, ca sa-ti faci o idee la mine ca sa pot ajunge la stg2 a trebuit sa ma uit la un intercooler mai mare, tevi de admisie silicon, dumpvalve etc, eu doar m-am mirat la faptul ca doar s-a mentionat un soft si ma gandeam ca daca nu a fost si modificat HW, de aceea am si spus ca daca e din soft atunci bravo lor,eu nu stiam ca motorarele noi TFSI sunt chiar asa de potente... intelegi? :) (mai sunt si lucruri pe care nu le stiu deci ma pot mira nu?)
"colega", nu te supara; evident ca sunt si lucruri pe care nu le stim; dar ma mira faptul ca nu stiai chestia asta; eu de obicei ma interesez de chestiile pe care le am sau le-am avut;
si mai ales ca ai optat pt un stg 2, nu doar stg1, ma gandeam ca esti mai interesat despre continuitatea muncii revo si vw-audi.
nu e "dupa logica mea", e dupa realitate, fiindca cei de la revo au facut publice masuratorile lor dyno la motoarele vw-audi (la majoritatea)
si clar, cel de 290 cai sigur are mai mult de 290.
ex: audi tt-rs cu 340 de cai oficial, are vreo 355-360 masurat (deci in realitate) si la stage 1 are 410 cp.
numai bine!
Ma intereseaza strict ce am deci logic ca subiectele legate de 2.0tfsi si amanuntele sunt pe locul 2, nu sunt un die hard fan vag... Si probabil ca am fost lenes cand am postat "mirarea" pt ca puteam sa caut pe goagal dar de aceea suntem o comunitate pe aici sa ne mai ajutam cu informatii si nu numai sa ne certam right? :)
colegu', da nu inteleg de ce esti asa suparacios de imprastii cu minusuri;
poate nu m-am facut prea bine inteles; da, ma miram ca nu sti o chestie, tocmai fiindca din comentariile tale am observat ca le ai cu domeniul auto, spre deosebire de altii;
si era o gluma... in caz ca nu ai vazut ";-)"-ul de la primul comentariu; nu incercam sa te injosesc
daca as considera ca esti nepriceput, nu m-as fi mirat... intelegi logica?
Nu m-am suparat, eu nu ti-am dat - cred ca de cand suntem pe acest forum, ba chiar din contra am inteles comentul si doar am vrut sa explic ca ma mai mir si io ca prostu` cateodata :)) de cand suntem pe forum probabil si tu si eu ne-am adunat cativa hateri care arunca cu minusuri doar asa ca nu ne sufera.. din invidie sau din motive contradictorii nu stiu pt ca majoritatea nu se obosesc sa-si sustina pozitia...
PS. ti-am dat un + daca dispare inseamna ca am avut dreptate cu haterii :P
cei de la ABT sunt super tari.Vecinul meu are un A6 3.0tfsi (290stock) resoftat de ABT si avea 420cp.Si inca un prieten cu un 2.0tdi 2010 A4 a sunat la revo si au zis ca va avea 210cai (de la 145 cat are acuma)
Motoarele de la VAG sunt cele mai usor de modificat,BMW 335i deabia scoate 380-390cai de la 306 original