Buna afacere. Si va rog, sa nu va mai aud: Vai, dar are motor de 12,9 litri si asa putini cai per litru, etc. asta este un muscle-car si raportul cp/litru nu conteaza atata timp cat masina e mai ieftina decat una turbo si suna mai bine. sa nu mai vorbim de cuplu, numai 1800 Nm...
e mai rapid decat o masina de F1 pana la 300km/h. din cate tin minte, in urma cu vreo 2 ani, un Lotus F1 accelera la 300 in vreo 12,2 secunde.
ca tot vorbeam ieri de impozite in functie de cilindree... va dati seama cat e la asta impozitul?!??
P.S. la asa putere, cuplu si greutate redusa plus faptul ca din cate stiu nu are esp sau alte sisteme de siguranta, tre' sa ai ceva cojones sa o conduci la limita.
+1
corect; eu am fost mai demult la reprezentanta si aveam un kit de inductie si mecanicul m-a intrebat ce e ala. asa ca nu m-ar mira sa fie cum zici tu.
06 feb 2014, 19:02
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
motor aspirat si 1100 cai ....wooow...haideti sa facem un exerctitiu de imaginatie: avand in vedere cutia cu doar 4 trepte si puterea enorma, pana la ce viteza credeti ca urca in trapta 1?
nu cred. oricum e mai fain asa, doar cu 4 trepte lungi, decat sa schimbi 7 trepte, sau cum mai e la masinile noi manuale cu enspe trepte. depinde si la ce viteza e limitata din cauza cutiei...
La ce forma are si putere deja nu mai e masina, e cosciug zburator...nu tre sa o conduci cu ceva cu talpa groasa sa nu simti pedala k ajungi imediat la Sf Petru la usa :))
61000 euro costa, taxa timbru mediu si impozit dai anual 61000 euro si tot asa consum mic... vreo 25l/100 mergand legal si daca vrei sa mergi sa simti herghelia consuma un pic mai mult cam 80-100 litri/100km, adica 1l la 1km mai tare ca o electrica...
Ca fapt divers : cu motorul oprit o apasare completa a acceleratiei (un sprit pe romaneste) baga in admisie 1litru de benzina!!! Am citit asta intr-o revista acum cativa ani...