Asta da!Cine a zis ca nu iubeste V-tec-urile si Hondele Civic Type-R? Eu nu am zis ! Am zis doar ca nu suport Nissan GT-R! In alta ordine de idei daca va arata macar 70% la fel ca in aceasta poza va fi perfect!
ps: Eu chiar sunt fan Honda si mai ales fan Type-R! Nu intelegeti gresit si aruncati cu noroi in mine dinnainte! ;) Dintre toate hot-hatch-urile Civicul Type-R este singura masina pe care o indragesc si mi-ar palce sa o am !
ps2: Sper doar ca acest 2000 turbo sa tureze macar in 7.500 rpm ! :D
Nu am aruncat cu noroi doar am facut o remarca.... si cred ca e in limita bunului simt... dar nu uita ca tot "galbejiti" au fost si sunt creatorii VTEC :PPP
Asta asa este ...Nu am nimic cu Honda si cu motoarele V-tec ... stiti voi pe cine am "pica" ... :)) Cand au creat Civic-ul si V-tec-ul japonezii chiar au fost geniali !Toata stima pentru ei !
Sigurul lucru ce este deranjant la producatorii auto este ca sunt fortati sa scoata motoare cu emisii scazute si prin urmare unele modele isi pierd acel farmec consacrat, nu judec acest 2.0T desi sunt fan ar motorarelor turbo, dar civic type R sau SiR sau S2000, prelude, NSX au avut si mai au acel farmec al motorului ASPIRAT VTEC, nasol cu poluarea asta si cu unele legi care trebuie respectate.. in rest masina ca design e hardcore :P
12 feb 2014, 12:47
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
pai da, poti vota doar o data; dar el avea -1, tu puteai sa-i dai inca un -1 si de aia era -2; puteai sa zici ca i-ai dat +1 dar de fapt sa-i dai -1; el nu poate verifica;
si ai zis ca "l-ai salvat", ceea ce putea fi luat sarcastic exact faptul ca i-ai dat minus;
e chiar simplu.
Am luat - de la cei care nu au stat sau condus un VTEC in viata lor sau pur si simplu sunt hateri, putin imi pasa, cei care stiu despre ce vorbesc isi dau seama ca nu am vrut sa blamez in niciun fel motorarele noi.. doar am facut o mica precizare despre ce au fost si ce vor ajunge unele masini pe care le iubim pt motorul sau felul in care au fost scoase pe piata. Ms pt cei care apreciaza esenta comentului!
12 feb 2014, 13:59
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu este niciun motiv pentru care un motor aspirat care are limitare la 10.000 sa nu se tureze tot acolo daca il dotezi cu o turbina.
Oricum nu mai e ce a fost, trebuie sa ne multumim cu modelele din vremuri demult apuse.
in filmuletul de prezentare de pe nurburgring ( cand o conduce tarquini), se vede ca zona rosie incepe de la 7000 RPM. nu ma incoiesc ca tehnicienii au reusit sa imbine prefect v-tec-ul cu turbina. pana la urma vorbim de honda, nu? se pare ca va avea si un buton special "R"