ba, nu cred ca motorul turbo este de dezbatut, ci faptul ca dak nu ma inseala memoria, este singurul model ferrari care are un inlocuitor direct purtandu-i si numele....
nu-mi amintesc sa avem doua generatii de masina pe aceasi platforma, ma refer ca nu s-a mai intamplat sa avem f430 mk1 , si f430 mk2( exemple la nimereala).
poate ma insel, eu nu-mi amintesc... dar cred ca asta este primul model ferrari cu doua generatii produse, dak o sa-l produca...
Eu nu vad aici un inlocuitor pentru actuala California, ci mai degraba o variant a acestuia. Nu se aude ca nu se va mai produce varianta aspirata. Daca este sa fie o premiera, asta este - un model de Ferrari cu doua motorizari la alegere. Desi performantele sunt aproximativ aceleasi, probabil au caractere diferite. Desi sunt fan turbo, cand vine vorba de Ferrari, prefer versiunea aspirata. Asta nu inseamna ca F40 nu era epic cu motorul lui twin-turbo.
california trebuie sa iasa din productie, dak o sa faca un alt california, o sa fie, cum spuneam mai sus, ceva de genul california mk2, ceva ciudat pt ferrari... sau lamborghini.
Doar ca...un Ferrari ne obisnuia cu un anumit sunet....Turbina aia o sa-i cam ia "maul"...si daca ajungem sa vorbim la Ferrari, LAmborghini de consum scazut...e clara treaba.Un alt exemplu e dat de Lamborghini Aventador.... il mai putem compara cu Diablo?