motor turbo pe benzina, de 1.4 litri si 148 CP, si unul electric, ce dezvolta circa 101 CP. Astfel, conform primelor informatii oficiale, intregul ansamblu pune la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 201 cp????? cum vine asta?
puterea totala a ansamblului nu e data de puterea cumulata a celor 2 motoare( vezi prius). desi la unele masini este( vezi laferrari, P1 si 918). hmmm, nu imi vine sa cred ce tocmai am scris. asteptam lamuriri suplimentare
Ia uite aici ca sa vezi ca nu ai dreptate .
LaFerrari are un total de 963 Cp care provin din :
800 Cp din V12 la 9000 Rpm
163 Cp din Hy-Kers
Sursa aici :
http://www.laferrari.com/en/techicalspecifications/
Porsche 918 are un total de 889 Cp care provin din :
608 Cp din V8 la 8600 Rpm
154 Cp din sistemul Hybrid al puntii spate
127 Cp din motorul electric de pe puntea fata
Sursa aici :
http://press.porsche.com/news/release.php?id=787
McLaren P1 are un total de 916 Cp care provin din :
737 Cp din V8 la 7300 Rpm
179 Cp din motorul electric
Sursa aici :
http://media.mclarenautomotive.com/model/7/EN/doc/49/
O seara frumoasa si spor la citit .
Deci acest Golf GTE are 249 Cp daca puterile motoarelor termic si electric sunt reale .
Dar pana nu apare ceva pe site-ul oficial VW aici se vorbeste vorbe .
O seara buna .
Decat sa faci pe interesantul, poti sa dai un Google sa mai inveti cate ceva!
Sitemele hybride sunt foarte diferite de la un brand la altul, sau de la o masina la alta, din acest motiv puterile nu se aduna intodeauna!
Toyota Prius - Prius only outputs a maximum 134 hp from its Hybrid Synergy Drive power train
80 hp (60kW) electric motor
98 ponies are provided by the 1.8-liter
Prius only outputs a maximum 134 hp from its Hybrid Synergy Drive power train
http://reviews.cnet.com/coupe-hatchback/2012-toyota-prius-plug/4505-10867_7-35370123.html
sau
http://www.toyota.com.au/hybrid-synergy-drive/hybrid-technology
2012 Honda CR-Z Hybrid - Combined output of the gas engine and electric motor is 122 horsepower
1.5-liter, four cylinder, 16-valve, VTEC has a peak output of 113 horsepower at 6,000 rpm
electric motor adds a maximum peak output of 13 horsepower
http://www.hybridcars.com/honda-cr-z/
Chevrolet Volt - 160 hp
The vehicle was propelled by an electric motor with a peak output of 120 kW (160 hp) delivering 236 lb-ft (320 N-m) of motoring torque
genset consisting of a small 1.0 L, 3-cylinder turbocharged flex-fuel capable engine linked to a 53 kW (71 hp) generator
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
asta scoate 7.6secunde cand are bateriile full.Dupaia scoate 11sec la 100kmh:))
Si consumul real probabil ca e undeva la 4-5,nicidecum 1.8litri,aberant,
Trebuie luat in calcul si pretul masinii, care clar va trece de 30k euro, cam cat pretul unui Golf R sau poate mai mult tinand cont de performante si tehnologia hibrida. Si atunci ne intrebam daca pana la urma merita atatia bani o masina ca asta?? Sau m bine un hot hatch autentic pe benzina mai ieftin dar cu performante bune, ori o masina complet electrica?? Daca preturile la combustbili vor exploda in continuare cu siguranta masinile de genul asta vor fi mai ieftine si mai fiabile fiind urmatorul pas catre masini electrice.
Mie-mi place cum scrie: "consumul mediu de carburant nu depaseste pragul celor 1.8 litri la 100 de kilometri"
Nu depaseste cand? VAG astai cu aburelile lor tot timpul....
Motorul termic 1.4 turbo dezvolta caii maximi spre varful turatiilor, chiar daca datorita tehnologiilor de supra-alimentara cuplul maxim este disponibil de foarte jos. Motorul electric dezvolta cuplu instant si intra in cai foarte repede. Astfel motorul termic si cel electric functioneaza in tandem numai pana la o anumita turatie a motorului termic unde acesta dezvolta o cifra mai mica decat maximul de 148 Cp. Astfel puterea maxima combinata nu este de 249Cp ci doar 201 Cp.