Toyota Supra de 1100 cp: perfectiunea are forma Masini Tunate 24 Februarie Toyota Supra de 1100 cp: perfectiunea are forma
Toate comentariile (16):
RobertBRA
64 comentarii 156 puncte
si mie imi place foarte mult toyota supra , mai ales cele single turbo ... dar e cam mult 100 de mii pentru 650cp .. in situatii normale. Si chiar nu inteleg cum ii mai adauga aproape dublu cp , doar din benzina de curse? Cred ca , cam exagerati :D
24 feb 2014, 17:00
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
la fifth gear a fost un cetatean care isi construise masina viselor cu doar 100.000 de lire. mi se pare ca era cea mai rapida masina pe sfertul de mila, legala si pentru strada. produce undeva la 2.200 de cai si atinge 60 mile pe ora in 1 secunda aruncati un ochi aici: http://www.youtube.com/watch?v=ymOvW53BPAQ
24 feb 2014, 20:57
+1
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
ce bine poate sa arate fara eleron..love it :X
24 feb 2014, 17:18
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Ce frumos se vede totul aranjat sub capota ....arta :X !
24 feb 2014, 18:29
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
FRUMOASA masina! Dar dupa mine cel mai "frumos" este motorul la masina asta ! ;)
24 feb 2014, 20:19
+2
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Doua cuvinte: Japan rules!
24 feb 2014, 21:45
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
ce frumos cand te uiti la ce era facut acum cativa ani.... :( vreau sa mai ved noi modele dela toyota supra, mithubishi 3000gt, honda s2000, bmw seria 8, bmw z8, z1, opel calibra,mazda rx...9, ar urma ... masini care sa le poarte numele, nu inlocuitori ai clasei, masini care sa fie facute cu acelasi scop cu care au fost facute cele enumerate mai sus... mereu ma intreb de ce nu se mai fabrica aceste modele?
24 feb 2014, 21:59
+2
liviuv
181 comentarii 396 puncte
..rx7. Asa este, nu se mai fac masini ca atunci si nu se vor mai face niciodata. Daca in trecut ruperea aderentei era cool, acum eficienta este la moda, consumul de carburant si emisiile de noxe. Despre Supra asta as zice ca arata foarte bine. Nu stiu cat de usor este de condus pe strada pentru ca nu stiu ce turbo are. Aici scrie ca are compressor SP81. Ce e ala? Deci nu are turbo, are compressor? Desi vad ca are turbo, este pe galeria de evacuare si are intercooler. Informatii incomplete. Mie imi pare prea mare sa poata fi usor de mers pe strada cu ea. Probabil are un turbolag destul de mare. Dar o Supra de 650 de cai cu benzina normala este destul de fiabila si practica. Referitor la bloc, nu stiu de ce a ales un bloc de aspirata. Blocul motor de la GTE era facut sa raceasca cilindrii cu ulei mult mai bine decat un GE.
25 feb 2014, 09:01
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
compresorul trebuie sa atenueze din lag.... dar turbo si compresor volumetric? trebuia sa scoata mai mult....
25 feb 2014, 11:04
0
127 comentarii 30 puncte
cred ca un raspuns la intrebarea ta ar fi costurile de productie din ziua de azi ,daca costurile de dezvoltare a unui model de genul ar fi acoperite printr-un N nr de masini produse si vandute....producatorii nu mai urmaresc neaparat prestigiul de marca ci ..profit,bani multi bani ...din pacate pentru cei pasionati..
25 feb 2014, 09:56
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
mmmda... trebuie sa cumparam si sa ne placa ce avem la dispozitie... din pacate.
25 feb 2014, 10:55
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Supra si GT-R sunt cele mai tari/potente masini pe care Japonia le-a dat lumii!!!
24 feb 2014, 22:34
+4
3 comentarii 5 puncte
cea mai frumoasa supra ever ... dar stiti foarte bine ca utila la modul oras nu este.la modul street race supra nu este dominanta .. la un slalom nu ai cum sa pui caii aia jos ... un golf 6 r revo stage 3 o mananca de vie ... ca sa nu zic de un gtr . dar supra pe liniuta .... rupe tot .. fiecare are genul lui , eu sunt genul un urs pentru drift si un gtr ptr street race ... parerea mea . si gusturile nu se discuta
24 feb 2014, 23:48
+1
116 comentarii 60 puncte
Cat de frumoasa poate fi!
25 feb 2014, 00:58
+2
Supra_Guy
103 comentarii 299 puncte
Probabil masina a fost la origine, o Supra aspirata, de aceea foloseste motorul 2JZ-GE ( daca nu cumva este o greseala). Puterea de 650 CP, este de fapt puterea la roata ( RWHP), asta insemnand peste 700CP la motor. La o presiune de numai 17 PSI ( LOW BOOST, pe un astfel de motor, pe care se pot folosi presiuni de peste 40 PSI), este o valoarea excelenta pentru street use, fiabilitate etc Sub capota arata superb, si exteriorul este destul de reusit, insa am vazut Supre care aratau mult mai bine (in viziunea mea), probabil din cauza faptului ca nu se alterase forma exterioara cu un body kit, ca in acest caz. Franele D2 nu sunt nici ele top notch ( tinand cont de putere), insa pentru pretul platit ele ofera un raport calitate - pret foarte bun. ( Am avut si eu pe Supra mea aspirata, bineinteles cu discuri mult mai mici). Masina este evident single turbo, nu are compresor, pentru cei nelamuriti. Turbina este in esenta un GT4508R (80mm).
25 feb 2014, 10:26
+1
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
cu adevarat forme care nu mor niciodata!!! sunt niste minunatii masinile astea!!!
25 feb 2014, 11:03
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »