si mie imi place foarte mult toyota supra , mai ales cele single turbo ... dar e cam mult 100 de mii pentru 650cp .. in situatii normale. Si chiar nu inteleg cum ii mai adauga aproape dublu cp , doar din benzina de curse? Cred ca , cam exagerati :D
la fifth gear a fost un cetatean care isi construise masina viselor cu doar 100.000 de lire. mi se pare ca era cea mai rapida masina pe sfertul de mila, legala si pentru strada. produce undeva la 2.200 de cai si atinge 60 mile pe ora in 1 secunda
aruncati un ochi aici: http://www.youtube.com/watch?v=ymOvW53BPAQ
ce frumos cand te uiti la ce era facut acum cativa ani.... :( vreau sa mai ved noi modele dela toyota supra, mithubishi 3000gt, honda s2000, bmw seria 8, bmw z8, z1, opel calibra,mazda rx...9, ar urma ... masini care sa le poarte numele, nu inlocuitori ai clasei, masini care sa fie facute cu acelasi scop cu care au fost facute cele enumerate mai sus...
mereu ma intreb de ce nu se mai fabrica aceste modele?
..rx7. Asa este, nu se mai fac masini ca atunci si nu se vor mai face niciodata. Daca in trecut ruperea aderentei era cool, acum eficienta este la moda, consumul de carburant si emisiile de noxe.
Despre Supra asta as zice ca arata foarte bine. Nu stiu cat de usor este de condus pe strada pentru ca nu stiu ce turbo are. Aici scrie ca are compressor SP81. Ce e ala? Deci nu are turbo, are compressor? Desi vad ca are turbo, este pe galeria de evacuare si are intercooler. Informatii incomplete. Mie imi pare prea mare sa poata fi usor de mers pe strada cu ea. Probabil are un turbolag destul de mare. Dar o Supra de 650 de cai cu benzina normala este destul de fiabila si practica.
Referitor la bloc, nu stiu de ce a ales un bloc de aspirata. Blocul motor de la GTE era facut sa raceasca cilindrii cu ulei mult mai bine decat un GE.
cred ca un raspuns la intrebarea ta ar fi costurile de productie din ziua de azi ,daca costurile de dezvoltare a unui model de genul ar fi acoperite printr-un N nr de masini produse si vandute....producatorii nu mai urmaresc neaparat prestigiul de marca ci ..profit,bani multi bani ...din pacate pentru cei pasionati..
cea mai frumoasa supra ever ... dar stiti foarte bine ca utila la modul oras nu este.la modul street race supra nu este dominanta .. la un slalom nu ai cum sa pui caii aia jos ... un golf 6 r revo stage 3 o mananca de vie ... ca sa nu zic de un gtr . dar supra pe liniuta .... rupe tot .. fiecare are genul lui , eu sunt genul un urs pentru drift si un gtr ptr street race ... parerea mea . si gusturile nu se discuta
Probabil masina a fost la origine, o Supra aspirata, de aceea foloseste motorul 2JZ-GE ( daca nu cumva este o greseala). Puterea de 650 CP, este de fapt puterea la roata ( RWHP), asta insemnand peste 700CP la motor. La o presiune de numai 17 PSI ( LOW BOOST, pe un astfel de motor, pe care se pot folosi presiuni de peste 40 PSI), este o valoarea excelenta pentru street use, fiabilitate etc
Sub capota arata superb, si exteriorul este destul de reusit, insa am vazut Supre care aratau mult mai bine (in viziunea mea), probabil din cauza faptului ca nu se alterase forma exterioara cu un body kit, ca in acest caz.
Franele D2 nu sunt nici ele top notch ( tinand cont de putere), insa pentru pretul platit ele ofera un raport calitate - pret foarte bun. ( Am avut si eu pe Supra mea aspirata, bineinteles cu discuri mult mai mici).
Masina este evident single turbo, nu are compresor, pentru cei nelamuriti. Turbina este in esenta un GT4508R (80mm).