cum spune un coleg mai sus loganul coupe o sa se mai lase asteptat cred ca o sa iasa dacia aia mini construita pe platforma reanult twingo logan 2 pick up si dokker
24 mar 2014, 22:34
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Clar, cea mai plauzibila este Dacia Logan pick-up si Dacia Dokker Van XL unde investitiile de dezvoltare sunt minore. Posibil in parerea mea si un mini de oras, chiar daca Sandero face asta foarte bine, poate cu un pret mic.
imi place ca mai toti au votat cu logan coupe... insa intrebarea spune care model credem ca o sa scoata cat de curand... si apai loganul coupe numa de curand nu o sa il scoata... ori dacia mini de oras ori dokker... eu am votat cu dokker pt ca asta mi se pare ca ar fi urmatoarea dacie care va scoate cat de curand.. insa nu e exclus sa scoata mini de oras.
Oameni buni daca asta incep si fabrica DACIA COUPE cred ca va fi cea mai vanduta masina de romani eu sunt unul dintre ei care as cumpara una pentru ca nu sunt costuri mari la intretinere masina usoara multi CP cred ca va fi reusia zic eu dar ce ne dorim noi tineri nu se pre intampla de ar da doamne sa se fabrice!Comentarile astea nu le vad cei de la DACIA SI RENAULT ar prinde bine zic eu ca as multi care siar dori o achizitie de genu!
Si daca s-ar apuca sa faca DACIA HIBRIDA, egal daca Logan, Sandero, Loggy, Coupe, Cabrio, MCV etc, s-ar vinde în Germania cel putin ca pîinea calda, la subventiile ce are tara asta la capitolul masini ecologice.
În Germania la hibride si electrice esti scutit de impozit si taxe pe o perioada de 5 ani de zile dupa care platesti impozit cît dai pe o lada de bere.
Ar fi o sursa de cîstig enorm si un sector în care Dacia ar avea un succes enorm, acum si în viitor deoarece hibride în sectorul LOW COST sînt practic inexistente.
Eu zic ca ar face vanzare mare si cu Duster pick-up.
Ar fi concurenta imbatabila pentru Navara Hilux si Amarok, care sunt mult mai scumpe.
Doar daca te gandesti la cati agricultori cara motorina in bazine de 1000l, la utilaje pe camp, piese cauciucuri si alte cele.
Multi si au luat Logan pick-up, dar are o capacitate de incarcare cam mica, plus garda la sol nu prea buna pentru camp.
da,ai dreptate,numai ca nu stiu de ce nu aproba odata proiectul. se face duster pick-up pentru brazilia,dar asta de europa tre`sa respecte niste reglementari,si nu le da accept odata...
Nu cred ca va lansa nimic Dacia in curand, ca vor avea cheltuieli mari sa-si mute jucariile prin alte tari unde au autostrazi si carburanti mai ieftini.
Carburanti ieftini mai gasesti eventual în tarile arabe si eu nu cred ca "pinguinii" care se scalda în bani si nu le ajunge nici Bugatti Veyron, s-ar demite cu Dacia :-))))
Pe autostrazi ce vrei sa faci cu carutele astea?
Astepti sa te împinga vîntu de la spate sa treci de 200 km/h :-) ))))
Poti sa iei orice dacie de serie vrei tu la 185 km/h (tinînd cont de eroarea de vitezometru care la 185 km/h îti arata 196 kmh) începe sa-si faca rugaciunea ca nu mai poate.
PS
Hai sa te lamuresc la capitolul viteza pe autostrada:
SE ZICE ca daciile facute pt. export sînt mai bune si fug mai tare ca cele autohtone.
Ei bine, NU ! Asta e fantezie !
În 2008 si-a luat fiu-meu prima lui masina, o dacie sandero cu 1,7 mpi laurate NOU NOUTA.
A tinut-o NUMAI 3 luni de zile + pauza auto, în 2012 si-a luat CAMARO.
Am calcat-o pe autostrada în Germania de ia-u venit dracii cu GPS on Board.
În ai mei 52 de ani, n-am vazut asa o eroare crasa de vitezometru.
În timp ce vitezometrul îmi arata 210 km/h, VITEZA REALA era cam 186 km/h.
De atunci si pîna cum, din simpla curiozitate, am luat în drive test toate daciile ce se ofera pe piata germana si îti jur ca NICI UNA, indiferent de motorizare chit ca l-e calcam la blana de ziceam ca se îndoaie pedala de acceleratie nu a trecut de 185 km/h - 187 km/h REALI CONFORM GPS în timp ce vitezometrele aratau niste tîmpenii aberante de-mi venea sa ma iau cu mîinile de cap si de consum nu mai vorbesc.
LA BLANA NONSTOP pe autostrada nemteasca, drum întins ca-n palma, cu 2 persoane FARA BAGAJ sau alte greutati, temperatura exterioara cam 23°C, sug daciile cam 11 litri pîna la 12 litri / 100 km rulati.
Exagerat de mult pt. motorasele mici pe care l-e au !
Eu am votat ALTA !
De ce? Simplu !!!
Unde este DACIA ELECTRICA (ca Tesla sau Ampera) ?
Unde este DACIA HIBRIDA (ca PRIUS - Egal daca Logan sau Sandero, sau Coupe) ?
Peste tot se face mare vîlva cu aceste doua metode de propulsie alternativa numai la Dacia nu !
Nici pe redactorii articolului nu-i duce capu la asa ceva.
pai tinere daca vrei dacie hibrid sau electric tre sa scoti ceva bani din buzunar asa ca daca dacia ar fi hibrida sau electrica cine crezi ca ar da 30 mii pe ea sau hai sa zicem mai putin sa nu exageram sa zicem 20 mii pe un logan
Gresesti total !
Daca TOYOTA YARIS hibrida costa 16.000 EURO cum palaria mea sa coste Dacia hibrida mai mult?
Orienteaza-te putin dupa preturile pietii la hibride.
O dacie hibrida te-ar ajunge pe undeva pe la 14.000 - 16.000 EURO la nivelul unui Yaris si e OK asa. Merita banii si fi 100% sigur ca în vestul europei s-ar vinde ca pîinea calda.
PS
Faci Transfagarasanul cu o hibrida, pîna sus ai golit bateriile. Pîna ai coborît la vale, le-ai încarcat înapoi 100% si GRATIS deoarece motorul electric e pe post de generator de curent :-) )))
Si ca sa va distrez (sau sa va enervez) va mai arat o varianta de Neo-Retro design al unui (putin)posibil model de Dacia mini...
http://postimg.org/image/mso7tyczf/
Este doar o schita pe care am facut-o in lipsa de ocupatie...
DACIA momentan vinde cel mai bine modelul DUSTER,ceea ce face previzibila aducerea pe piata si a unui model cu calitati comparabile, dar , de dimensiuni mai "reduse",problema parcarilor aici in occident fiind una majora.Nu este exclusa nici o varianta mini a DACIEI,dar la acest segment , piata este cvazi , supersaturata,efectiv ,doar pretul putind face un oarecare "selling-status". . . . greu de crezut ca un manager de talia celui de la Group-Renault-Dacia,sa riste acest pas . Dar , scopul propus de Regia Renault fiind deja depasit nesperat (detronarea Group-VW la segmentul inmatriculari noi pe piata vest europeana),ar fi posibil si un "risking-cue".Ramine de vazut.
1 - Dacia nu va reusi în veci sa detroneze VW!
2 - Dacia nu va trai mult chiar daca momentan are vînzari bune!
îti spun si de ce:
În timp ce VW si restul din grupul VAG si nu numai EVOLUEAZA, Dacia BATE PASUL PE LOC si daca continua asa, n-o va mai duce mult.
Traim în era penuriei combustibililor, în toate saloanele auto europene si nu numai lumea zbiara dupa hibride, grupul VAG si nu numai scoate fel de fel de ghidusii hibride si nu numai pe piata asa cum face si BMW, Opel, Toyota etc. si ce face Dacia? Repeta istoria! Ce s-a facut în era ceausista ca s-a luat caroseria de 1300 si s-a practicat un face lift dupa altul pe un motor clasic ce s-a mentinut fara schimbari timp de 30 de ani, asta face Dacia acum cu Logan, Sandero si Duster, toate astea pe una si aceleasi motoare, practic învechite.
Oare daca Dacia continua tot asa cît crezi ca va trai? Chiar daca se ofera masina la un pret discount în toata europa si nu numai, cît crezi ca va mai fi dispus clientul sa cumpere o masina cu un motor clasic MPI ce consuma ca în epoca de piatra peste 7 litri / 100 km, la preturile de carburant ce cresc non-stop si în timp ce grupul VAG, asiaticii si altii, ofera masini hibride la aproape acelasi pret dar care consuma 15% din cît consuma Dacia?
Sînt convins ca acum o sa ploua cu DISLIKE - Negative dar daca Dacia nu-si schimba mentalitatea si nu începe sa traga cu piata, sa produca masini cu adevarat economice cu tehnologii inovative si se limiteaza numai la facelifturi interminabile cu motoare la nivelul anilor 80, zilele îi sînt numarate.
"Dar ce faci daca iti doresti un SUV mai mic decat Duster? Momentan, nu ai ce face."
Inteleg lauda pt Dacia dar de acuma sa ne facem ca nu exista Suzuki Jimny e cale lunga... :)
Am citit multe comment-uri pe acest sit,si trebuie sa spun cu mare,mare dezamagire,ca marea majoritate a celor ce isi "dau cu parerea". . . . .sunt total pe linga subiecte! ! ! Rar am mai vazut site-uri ,unde sa se exprime atit de multi "afoni"! ! ! ! Si acum ,la dan_ddd5; nu spune nimeni sa ne facem ca uitam de ceva sau cineva ;dar daca tot e sa fim realisti,sa nu uitam ca nici macar asiaticii,cu faimoasa lor "mina de lucru" ieftina , nu pot tine pasul cu . . . . . . .cum vrei sa-i spunem ?? ? ?revolutia europeana renault ? ? ?? Nu laud Dacia,nu as cumpara-o nici daca as inota in bani,dar o comparatie pertinenta cu alte modele de clasa similara bineinteles,ii cam lasa pe multi cu , celebrele "buze umflate".Asiatice? ? ?Ok,cit functioneaza totul! ! ! ! !Vai steaua ta,daca ai insa nevoie de o piesa originala. . . . .din experienta indelungata in achizitie,cautare,procurare etc.,etc.,iti spun ca ai sa-ti plingi de mila linga dulcea ta asiatica ! Egal ce marca,model,tip. . . . . . .
Gabryely... sunt 2 probleme total distincte si am sa-ti raspund la ambele:
1. Strict la afirmatia "SUV mai mic decat Duster" am pomenit Suzuki Jimny. Inca se comercializeaza si la un pret decent pt performantele lui. Altfel puteam sa amintesc si de Vitara dar nu se mai fabrica.
De ce trebuie sa mintim cu buna stiinta ca nu exista SUV mai mic decat Duster?
2. Legat de asiatice si piesele lor de schimb originale, te pot informa ca Suzuki are fabrica de productie in Ungaria din 1991 daca nu stiai, Toyota are in Belgia, Franta, Portugalia, Cehia, Honda are in Belgia, Turcia si Anglia, etc.
PS: Posed un SX4 si gasesc piese/consumabile la majoritatea magazinelor de piese auto/service-uri din tara asa ca plansul tau de mila e chiar teatral :)
Nu stiu ce asiatice ai avut/ai si n-ai gasit piese, insa cel putin de cativa ani buni cu globalizarea asta intensiva piesele se gasesc, bani sa ai :)
Gabryely, îmi permit sa te corectez putin dar întîi îti pun o întrebare:
De ce jignesti?
Ce-i ce-si dau cu parerea nu sînt afoni. Acesti oameni sînt extrem de influentati de PATRIOTISM si NOSTALGIE. Sa nu uitam ca Dacia a fost si este mîndria nationala româneasca si atîta timp cît "interlocutorii" sînt influentati de nostalgie si patriotism, se întîmpla sa fie pe lînga subiect.
Exact acelasi lucru se întîmpla si cu americanul cînd discuti cu el despre muscle cars, exact acelasi lucru se întîmpla cînd discuti cu bavarezul despre BMW sau Mercedes si în landul NRW sa nu carecumva sa te iei de OPEL ca jar manînci :-) )))
Ce face renault nu este "revolutie europeana" ci PROSTIREA CLIENTULUI caruia îi baga ceva ieftin pe gît mînjindui ochii, scuturînd-ul ulterior de bani la întretinere si consumul de carburant.
În germania i se spune POLITICA IMPRIMANTEI. Daca te duci sa-ti cumperi o imprimanta, o capeti la un pret derizoriu dar daca vrei sa schimbi cartusele de cerneala, astea te costa cît toata imprimanta.
Asa si cu Dacia.
Momentan lumea o cumpara deoarece în majoritatea tarilor europene exista un fel de program rabla, unde clientul primeste subventii dar stai sa vedem ce se întîmpla cînd astea se termina si în 5 sau 10 ani litrul de carburant ajunge la 2 EURO si piata se umple de hibride.
Sa vedem atunci cine mai cumpara Dacia daca Renault merge pe aceasi strategie de marketing fara sa faca nimic la sistemele de propulsie, limitîndu-se cum am mai spus, numai la facelifturi peste facelifturi.
În ceea ce priveste asiaticele, aici îi dau 100% dreptate lui dan_ddd5 si nu mai are rost sa comentez.
PS
Daca vrei o comparatie Dacia vs. Hibrida, ei poftim:
O Dacia Sandero Laurate cu motor de 1,4 litri MPI si vreo 75 CP consuma în medie de 7,5 litri /100 km rulati si daca-l freci în oras rau de tot, urca si la 9 litri. P
retul unui Sandero Laurate cu clima, geamuri electrice si CD Player costa în Germania 12.500 EURO + 400 EURO costuri de transport din RO în DE deci 12.900 EURO
O TOYOTA YARIS HIBRIDA cu un consum mixt de 3,5 litri / 100 km rulati unde în oras merge pe curent, curent ce se încarca în baterii via cablu peste noapte sau în timp ce o frigi pe autostrada cu motorul termic, costa 16.950 EURO
Avem o diferenta de pret 4050 EURO, bani care la Toyota Yaris, datorita faptului ca în oras unde un Sandero consuma de-i sar dracii eu merg pe curent, în un an de zile îi scot numai din banii economisiti la carburant, mai ales daca circul mult.
Deja aici se vede clar ca rentabilitatea daciei pe piata internationala se apropie de ZERO.
Acuma gîndeste-te ce se întîmpla în 5 ani sau 10 ani?
Daca grupul Dacia-Renault nu-si schimba strategia de marketing, în 5 - 10 ani Dacia va fi ISTORIE deoarece n-o sa le mai cumpere nici dra*u indiferent cît viseaza unii pe aici la..... cai verzi pe pereti COUPE, CABRIO si alte ghidusii din astea.