Volanul cu 50 de butoane din Formula 1, explicat in detaliu Formula 1 21 Mai Volanul cu 50 de butoane din Formula 1, explicat in detaliu
Toate comentariile (18):
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
al dreacu de simplu :)))
21 mai 2014, 14:54
+2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
:)) este putin mai complicat ca acesta... "putin" http://showstoppersusa.com/media/catalog/product/cache/1/image/29e1823dca12a0c1b037e860822d5cf3/m/o/momo-team.jpg
21 mai 2014, 15:59
+5
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
nici nu e mare diferenta intre ele :)))
21 mai 2014, 16:28
+2
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
multumesc foarte tare pentru articol. m-am intrebat de multe ori ce si cum. mi s-a parut intotdeauna un subiect intangibil pt muritorii de rand.
21 mai 2014, 15:30
+5
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
serios? :)))
21 mai 2014, 15:40
-1
7 comentarii 0 puncte
Noroc de pilotii, ca sunt numai extraterestrii si zei, altfel nu mai aveam Formula 1 azi.
27 mai 2014, 12:03
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
24 comentarii 36 puncte
Interesant articol, dar : "Comutatorul rotativ Fuel: controleaza nivelul ratei de consum al carburantului" ? Explicare in detaliu, ha ?
21 mai 2014, 17:16
0
bogdan gba
103 comentarii 242 puncte
O mica precizare: limita de viteza pe linia boxelor (pit-lane) este de 80 km/h. A fost 100 inainte, dar au scazut-o dupa incidentul de anul trecut in care Webber a pierdut o roata si l-a lovit in spate pe acel cameraman.
21 mai 2014, 18:41
+2
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
chiar ma gandeam sa ma plimb cu o masina F1,dar cv m-a facut sa ma abtin...nu stiam sa folosesc volanu....ce bine ca ati publicat articolul...
21 mai 2014, 19:15
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RainMan1
15 comentarii 39 puncte
Ma intreb cand mai au timp pilotii sa mai si conduca. O cursa se face din reglaje acum, mai putin din pilotaj. Pacat. Prefer oricand volanul din '80 - '90, epoca de aur a F1.
21 mai 2014, 22:02
+4
11 comentarii 5 puncte
Majoritatea sunt acolo pentru reglaje si ajustari in caz de urgenta/defectiune in timpul cursei. Pilotul este ajutat prin radio de catre ingineri sa faca reglajele necesare pentru a putea continua cursa sau a ajunge la pit stop. Ca exemplu: Le Mans, motorul prinde uzura mare, incepe sa "pape ulei", spre finalul cursei nu prea mai are ulei destul asa ca inginerii detecteaza asta si ii transmit pilotului sa foloseasca rezerva apasand butonul(doar n-o trage pe dreapta in mijlocul cursei, sa-si sune service-ul, sa faca comanda la ulei sa completeze). Pusca un furtun de frana, o piesa pe sistemul de franare se defecteaza, la fel inginerii cauta solutia cea mai buna pentru a-l mentine in cursa si ii transmit direct ce are de butonat pentru a nu avea el de facut calcule si probe care i-ar pune viata si mai mult in pericol. Daca are noroc intr-o cursa un pilot nu foloseste decat radio, ambreiaj si padelele pentru a schimba treptele. Daca nu intervine nici o defectiune, iti dai seama ca setarile optime sunt facute inainte de cursa...
29 mai 2014, 03:39
0
GodHimself
27 comentarii 134 puncte
Ai nostrii nu se descurca sa foloseasca macar maneta de semnalizare
22 mai 2014, 02:59
+7
ven
530 comentarii 1515 puncte
Urmeaza sa apara si in bazarele din Romania ca nou accesoriu de tuning mioritic niste volane de genul. :))
22 mai 2014, 12:18
0
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
ce sa faca cu el la batrana dacie,doar sa mute butoanele player-ului pe volan,cu acces la toate sub-meniurile si reglajele lui :))
24 mai 2014, 12:37
0
1014 comentarii 1115 puncte
Claxonul si maneta pentru flash-uri ... unde este ??? :)))))))))))
27 mai 2014, 11:29
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »