Sunt curios ce mai zic acum cei care spuneau ca Porsche Carrera GT este o masina periculoasa si ca masina este de vina ca a murit Paul Walker...presupun ca nici McLaren F1 nu e construita cum trebuie daca asa, tam-nesam, zboara in pom la o plimbare linistita in grup, prin Italia.
Hai sa fim seriosi si sa admitem ca omul este cel care face accident, nu masina.
Si sa mai admitem ca poti sa mori si in Trabant daca nu stii ce sa faci cu volanul, nu numai in Porsche sau McLaren.
Intr-adevar, mai greu, dar se poate.
:)
Mare dreptate iti dau Liviu ! In 85% din situatii elementul dintre volan si pedale produce accidentul nu masina! Pana si atunci cand iti face explozie un cauciuc pe rotile motoare ale masinii , daca esti baiat destept si un sofer capabil poti redresa masina astfel incat sa nu sfarsesti in decor ! Dar multi nu inteleg lucrul asta si dau repede vina pe masina...
Acest McLaren nu a luat foc!!! Paul Walker a murit din cauza incendiului, nu din cauza violentei impactului!
Si ghici ce, Porsche a mai pirdut un proces cu Carrera GT in cauza!
Si ghici ce, 20% din toate Carrera GT vandute au terminat ca dauna totala, probabil cel mai mare procent al unei masini de serie mica!
Si ghici ce, toti propietarii, redactorii si toti pilotii care au condus Carrera GT au spus ca masina are mari probleme de control si stabilitate, ceea ce nu s-a spus despre McLaren!
Adevarul e ca prea multi prosti ce habarnau sa conduca dar sint plin de bani cumpara astfel de masini iar consecintele arata asa cum se vede in articol.
Cred ca cea mai buna idee ar fi ca producatorii sa oblige cumparatorii la cursuri speciale auto prin care sa invete cum sa tina sub control astfel de bolizi pt. a evita astfel de evenimente neplacute.
E una sa conduci un... SMART si alta sa conduci un astfel de McLaren pe care ti-l cumpari dupa ce cistigi la loterie si daca nu esti capabil sa-l controlezi TE PUPA MÄ** RECE !