Ideal ar fi masina mica full electrica pentru oras si masina mare Diesel pentru drumuri mixte ( extra urban mai mult ) , dar cum vesnica problema o reprezinta partea financiara , cel mai bun compromis e in continuare masina mica Diesel .
Lupo nu se mai fabrica de mult timp!
Pentru oras, nici o masina la ora actuala (diesel/benzina) nu o sa consume mai putin decat una electrica, partea negativa la cele electrice este pretul de achizitie destul de piperat!
Smart 700cmc turbo,6.5 litri/100km,100%oras si schimbarea vitezelor 4000-4500rpm.Plus locuri de parcare oriunde,de multe ori perpendicular pe trotuar.De banii care ar trebui pentru dpf,injectoare,turbina si alte bunanati diesel care nu rezista la 100% oras,pun benzina 2 sau 3 ani.
Smart 700 Turbo da` nu trebuie sa ii schimbi turbina ca la alea Diesel =)))) .Sau poate turbina de pe Smart e fabricata dintr-un material indestructibil spre deosebire de cele de pe masinile Turbo Diesel .
Nu.Mizeria depuneri si alte minuni care scoate un diesel pe teava nu vor fi niciodata identice cu benzinarele,si un diesel nu va ajunge niciodata in plaja de turatie la unui benzinar(automat la turatii mai mari sunt si temperaturi mai mari,depuneri mai putine si curatirea mai rapida a paletelor de la turbina.O fi si aia de schimbat,in 25k km si 65k km ai masinii nu a fost schimbat nimic,consum de ulei 0.Turbina e fabricata din acelasi material cu restul,difera temperatura si viteza de lucru,precum si cine a facut-o.
alegerea perfecta din punctul meu de vedere este un motor 1.8-2.0 cu gpl,te costa putin sa te deplasezi prin oras dar fiind mai puternic poti sa mergi si extraurban fara griji
Personal, pentru locatia in care ma aflu, prefer electric, si anume Chevrolet-ul Volt care il am in garaj. Motor electric de 149 cai, costa 1,5 dolari ca sa merg 50 mile(80 km),in timp ce benzina se apropie de 4 dolari galonul. You do the math. Binenteles ,stau deoparte de autostrazi.