Am avut pana nu demult un E46, 320i - 150cp si tot ce pot spune este ca traim intr-o tara care nu incurajeaza decat japca la drumul mare (taxa inmatriculare = 1200euro, rar = 100euro, benzina = 6.5lei/litru). Si acum imi pare rau dupa masina :(
nici peste 50 de ani nu ajungem la nivelul celor din occident,,,am stat ani buni pe acolo deci vb din proprie experienta....666 de mai sus puncta bine,,,in acele tarii institutile publice platite de contribuabili isi fac datoria fata de cetateni si ii trateaza cu maxim respect...deci taxele sunt justificate,, la noi e cu totul alta poveste...unde sunt bani pe care ii platim an de an ..... nu se vede nimic...
Aron Florin: Pentru 2 persoane (o familie) 5600 euro/luna cred ca este suficient sa duci un trai fara griji chiar si intr-o tara mai scumpa cum este Olanda.
Stiu ce zici pentru ca am avut si eu asigurare in UK si plateam 130lire/luna pentru o Octavia 2. Asigurarea in UK e mare, dar si salariile sunt mult peste ale noastre. Daca te gandesti ca iei 1200lire/luna in mana, platesti 150asigurarea, si apoi sa zic maxim 500 chiria.
:))) astia de aici, din anglia, au o birocratie de care se impiedica si ei...
am spus unuia ca am no claim bonus de 6 ani si asa mi-au facut asiguarea, asta in conditiile in care am doar 6 luni decand sunt aici. am inchis asigurarea, pt ca nu suportam masina aia, si baieti buni cum sunt ei, dar prosti facuti gramada, mi-au trimis acasa inclusiv un certificat care atesta faptul ca am acei ani de no claim bonus.... :))) wtf? oricum, tara asta, e sub orice critica, jegul capitalelor europene, viata scumpa de te doare sufletul, birocratie la nivel astronomic si chirii mesimtite, iar romanii de aici sunt mai fomisti decat cei din tara, sau in mare parte... pun bomba frate, si ma intorc inapoi in italia mea. :))) dar mai intai, am sa trec pe rosu la toate semafoarele si o sa iau toate camerele cu cat pot eu de mult, sa le fac paguba, deja colectionez amenzi de parcare :))))
Sa completam lista cu minusuri:
fiabilitate.... discutabila ( este o masina de peste 10 ani, e normal sa mai pice cate ceva)
problema cu aeru nu se rezuma doar la debitmetru , sunt probleme si cu furtunasele de vacum( se coclesc), valva pcv ( se perforeaza)
la coupe-> chederele de cauciuc se rup, sunt foarte scumpe noi, nu se pot pune din dez.
chederele textile ( ornamentale, interioare) se desprind, nu exista solutie de lipit definitiv, trebuiesc relipite cam la 6 luni
jocul schimbatorului ( trebuiesc schmbate niste garnituri)
Bufnitura la apasarea ambreiajului /schimbarea vitezei ( nu cred ca e e46 care sa nu o aibe , mai puternica sau mai estompata)
Rugina la aripile fata ( proiectare deficitara)
Articulatie slaba pe fata ( pivotii se cumpara doar cu brate, bucsele se duc foarte repede)
Plusuri:
daca o intretii corespunzator nu te va dezamagi, feelingul, pozitia la volan , consola orientata catre sofer, iti da un aer de masina premium, facand fiecare drum mai placut .
eu am un 320d de 136 cp din 2001si pana acum la cat am "tavalit-o" sincer sa fiu chiar am avut noroc la masina ca nu m-a lasat nik... consumabile bineinteles... singura problema ... inchiderea care am inteles ca e mai des intampinata problema aceasta...... si cu turbina sa cada mai greu zic eu..... a mea are kilometri de capu ei..... dak as mai pune-o pe tester cred ca nu ar avea unitate de masura indeajuns de mare pt kilometri ei:))))... poate in ani lumina... :)))....dar cum spuneam difera de la masina la masina si poate am avut noroc.....
informativ pentru cel care a scris articolul...Bmw-ul ala cu DSD la numar nu prea era M3:)))...era un 325i daca imi aduc bine aminte....facut sa arate ca un M3:)))
330i/Ci etc nu a avut in viata lui 238 cai ci 231, pe coupe nu a existat Xi.
Am avut un 330coupe timp de 3 ani, pe numele meu... Si acum regret ca l-am vandut :(
Probleme mai sunt: scurgeri de ulei pe la capacul de tacheti, pe la baia de ulei, scartaie scaunele, se strica macaralele de geamuri si altele.. CEA MAI MARE problema insa (pe care nu stiu cum de nu ati mentionat-o) este faptul ca la modelel pana in 2001 se rupe caroserie in locul de prindere al puntii spate..mai ales la motoarele mari (teoretic). Practic, se rupe si la cele de dupa 2001 :) Se rezolva, dar este extrem de enervant.
Numai bine
01 iul 2014, 20:07
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Mai putem adauga ca si defecte comune la 320d NFL :
- Pompa de motorina Bosch VP 90 cu cap rotativ
- Injectorul cu fir
- Debitmetrul de aer
- Turbo
- Pivoti care vin cu tot cu brat
- Bucsele mari ce vin pe brate
- Racord flexibil evacuare
- Senzorul cantar de sub scaunul pasagerului
- Contra aripile din fata care se rup iarna din cauza zapezii.
- Modulul de confort
Si lista poate continua.....
cam asa ceva trebuie spus nu tot felu de chestii pe linga subiect sau fara nici o legatura cu acesta.
din ce cunosc eu,sistemul audio lasa de dorit.
cam putin spatiu pentru pasagerii din spate.
Da, sistemul audio e slabut, dat fiind faptul ca totusi e un bmw nu ceva masina ieftina(ma gandesc pe vremea cand a aparut). Spatiul in spate e limitat de plafon in cele mai multe cazuri dar si la picior ar putea avea mai mult. Dar totusi e seria 3 nu 5, nu cred ca alte marci au mai mult spatiu la aceeasi categorie. Confim articulatia slaba pe fata. Mai apar diferite probleme la partea electrica. Eu am 318i de 143 de cai din 2004, nu scap nicicum de scurgerile de ulei de la capacul motor, pare sa fie o enigma. Oricum, in mare orice masina la un moment incepe sa dea semne de oboseala si ai de lucrat la ele. In general am fost multumit de masina, dar ma gandesc serios la un upgrade. De preferabil un seria 3, modelul nou, diesel.
astea sunt defecte tipice cam pentru orice tip de masina premium.cu cat sunt mai complicate, cu atat sunt mai defectuoase, mai ales pentru drumurile, combustibilii, lubrifiantii si conditiile de trafic din Romania.
Am un prieten bun care are 320ci din 2004.Intr-adevar, superba masinuta, cu o tinuta foarte sportiva si speciala.Insa am doua obiectiuni: in primul rand, motorul ala desi are destul de multi cai, 170, nu se simt de nici o culoare, din cauza cuplului mic probabil (2.5TDI 180cp de pe masina mea se simt de doua ori mai violent).
In al doilea rand, desi masina era perfecta acum 8 luni cand a adus-o in tara, cu kilometrii foarte putini si foarte intretinuta, desi nu stiu exact cum a avut grija de ea, dar acum are o gramada de probleme la articulatii, ceva pe la transmisie si cutie de viteze.In orice caz, masina este superba, insa nu este proiectata pentru infrastructura noastra.
Problema cu boncanitul can bagi in viteza cred ca toate seria 3 o au bascule fata idem iar ce este cel mai inervant ruperea bucsilor din caroserie spate sunt 3 probleme cu care trebuie sa te impaci sau sa le accepti noroc k nu am si eu asa ceva insa e o masina buna per total
Masina asta e cam supraapreciata, mai ales in Romania. In general nu e o masina rea, dar e rea pentru pretul care il dai pe ea si pentru ce te astepti de la ea. Probleme comune sunt multe, grave si scumpe, ceea ce e inacceptabil pentru o marca care se vrea premium