Special pentru cunoscatori: BMW 333i E30, de vanzare in Africa de Sud Old School Cars 7 Iulie Special pentru cunoscatori: BMW 333i E30, de vanzare in Africa de Sud
Toate comentariile (14):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
O masina foarte rara! Merita banii pentru cineva care isi permite si este un pasionat adevarat!
07 iul 2014, 11:28
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
robi_jam
32 comentarii 114 puncte
Tin sa te contrazic, modelul 333i a fost creat special pentru Africa de Sud de catre divizia de motorsoprt a BMW. S-au facut doar 204 de modele.
07 iul 2014, 13:22
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
robi_jam
32 comentarii 114 puncte
Imi pare rau ca te contrazic, dar uite aici dovada http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/333i Primul paragraf. Ca or fi fost importate, sau facute replici, asta e cu totul alta treaba.
07 iul 2014, 17:25
+1
2947 comentarii 2978 puncte
O fi dar eu banuiesc ca tipul a facut un SWAP ceea ce se practica de regula la astfel de masini cu volan pe dreapta importate prin Germania si daca e un BMW asa de rar, e popsibil sa fi facut si el. Se schimba caseta de directie pt. volan pe stînga, se schimba bordul, se prelungeste cablajul si se muta pedalierul. Asa ceva am facut odata la un FORD FALCON XC COBRA COUPE adus din Australia.
08 iul 2014, 00:50
+1
2947 comentarii 2978 puncte
PS Cumpara-til daca-i asa de rar si vino în Germania cu el, mergi la SCHROTT si-ti iei piese de SWAP nu pt. un BMW ci pt. cel putin 5000 de bucati daca e la o adica, piese SH într-o stare impecabila O caseta de directie pt. stînga o iei cu cam70 EURO, un bord cam cu 30 EURO. Ceasurile le poti folosi si pe stînga, sa prelungesti "mataraiele" nu e o filozofie iar pedalierul are puncte de fixare si în stînga fara modificari. Daca te apuci de SWAP si mai ai pe cineva sa te ajute, în o zi, n-ai ce lucra. Mai exact în vreo 5 ore cel mult ai facut SWAP-ul. Fiecare masina din lumea asta ce merge la export si în tarile unde se circula invers, are puncte de fixare pt ambele sisteme din fabrica, inclusiv decupajul pt. axa volanului ce merge la caseta de directie. la unele gaura pt axa volanului pe cealalta parte este folosita pt. cablaj fiid trecut ghiemul de cablu printr-un mason de guma bagat presat în gaura, la altele este un capac de plastic ce-l scoti cu o surubelnita. La cele unde e petrecut ghiemul de cabluri e mai mult de munca ca trebuie mutat pe cealalta parte (dreapta). Astfel se reduc costurile de productie. Pîna si Dacia are puncte de fixare pe ambele parti deoarece merge si la export în UK.
08 iul 2014, 01:55
-1
sdfg
22 comentarii 6 puncte
pe tot mapamondul fiare de vanzare
07 iul 2014, 13:16
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Uhhm, frumos!!
07 iul 2014, 22:26
+1
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Vorba lui Clarckson: "The steering wheel is on the wrong side". Frumos exemplar.
07 iul 2014, 22:45
+1
B666WNO
17 comentarii 8 puncte
Numar de Germania in Africa?
08 iul 2014, 09:29
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu ai habar cate masini sunt cumparate de africani din parcurile auto nemtesti.
10 iul 2014, 12:06
-1
4 comentarii 1 puncte
RAR-ul nu stie sigur ce motor este pe aceasta masina :))) trece doar seria si kw :)))) pe motiv ca e de ajuns =)))
10 iul 2014, 15:15
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »