Imi pare rau ca te contrazic, dar uite aici dovada http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/333i
Primul paragraf. Ca or fi fost importate, sau facute replici, asta e cu totul alta treaba.
O fi dar eu banuiesc ca tipul a facut un SWAP ceea ce se practica de regula la astfel de masini cu volan pe dreapta importate prin Germania si daca e un BMW asa de rar, e popsibil sa fi facut si el.
Se schimba caseta de directie pt. volan pe stînga, se schimba bordul, se prelungeste cablajul si se muta pedalierul.
Asa ceva am facut odata la un FORD FALCON XC COBRA COUPE adus din Australia.
PS
Cumpara-til daca-i asa de rar si vino în Germania cu el, mergi la SCHROTT si-ti iei piese de SWAP nu pt. un BMW ci pt. cel putin 5000 de bucati daca e la o adica, piese SH într-o stare impecabila O caseta de directie pt. stînga o iei cu cam70 EURO, un bord cam cu 30 EURO. Ceasurile le poti folosi si pe stînga, sa prelungesti "mataraiele" nu e o filozofie iar pedalierul are puncte de fixare si în stînga fara modificari. Daca te apuci de SWAP si mai ai pe cineva sa te ajute, în o zi, n-ai ce lucra. Mai exact în vreo 5 ore cel mult ai facut SWAP-ul.
Fiecare masina din lumea asta ce merge la export si în tarile unde se circula invers, are puncte de fixare pt ambele sisteme din fabrica, inclusiv decupajul pt. axa volanului ce merge la caseta de directie. la unele gaura pt axa volanului pe cealalta parte este folosita pt. cablaj fiid trecut ghiemul de cablu printr-un mason de guma bagat presat în gaura, la altele este un capac de plastic ce-l scoti cu o surubelnita. La cele unde e petrecut ghiemul de cabluri e mai mult de munca ca trebuie mutat pe cealalta parte (dreapta). Astfel se reduc costurile de productie.
Pîna si Dacia are puncte de fixare pe ambele parti deoarece merge si la export în UK.