Cei care ti-au dat minusuri sunt, foate probabil, mari fani sau chiar detinatori de 1.9 tdi si nu cred ca au remarcat ca aici vb de masini sport pe benzina.
Cutia DSG este intradevar foarte performanta, cu niste costuri mai mari de intretinere si care de se strica si cere inlocuire vb singur.
Un plus mare pt motoarele gamei vw e ca se preteaza f bine la tuning, in sensu ca gasesti multi specialisti in modificari si de asemenea multe piese de upgrade, in schimb la renault mai putin.
12 iul 2014, 17:04
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Eu m-as orienta catre Leon, are cutie DSG, farurile alea cu LED sunt superbe si are 4 locuri, Megane este exagerat de scumpa (45.000 euro) si au scos bancheta spate! :)))))
E clar ca daca vrei o masina de zi cu zi Leonul bate clar, mai ales ca acesta este rolul unui hot-hatch sa ai o masina care poate fi folosita zi de zi si cu care din cand in cand sa faci o escapada pe vreun circuit. La 45000 cat este Meganul mai repede iti iei EVO X (parerea mea). In cazul de fata Megane RS (varianta normala) este alegerea peste acest 275, pentru ca nu vad justificarea diferentei de pret (poate doar pt fani si pasionati)
Ti se pare ca este un lucru rau ca Seat are tehnologie VW?
Eu as alege Seat in defavoarea Renault pentru ca: este cu 7.500 euro mai ieftin, dispune de DSG, are acceleratia 0-100 km/h mai rapida (in ciuda faptului ca este un pic mai lenta pe Nurburgring), are 4 usi si 4 locuri (inca un lucru bun ca are bancheta in spate) :P
13 iul 2014, 11:51
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Aici aveti dreptate , Megane RS nu este destinat celor care vor masini 10 in 1 . Masina asta stie sa faca doua lucruri : performanta si sa intoarca priviri ( pentru asta a si fost conceputa de altfel ) . Cand oare o sa intoarca Seat-ul acela priviri ? La fel cum nici un Megane normal nu o sa intoarca priviri . Daca unii ar si gandi pe aici ...
13 iul 2014, 16:42
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Frate, n-am inteles nimic din ce ai scris! :)))))))
P.S. Renaul Megane inca nu a fost scos in varianta coupe, din cate stiu eu singura masina coupe este Laguna! ;)
13 iul 2014, 14:19
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Daca masina asta este coupe, atunci un hatchback cum arata???
Coupe-ul este o masina cu 2 usi in 3 volume
P.S. Nu deranjeaza pe nimeni ca tu esti fan Renault...si mie imi place foarte mult masina asta, dar in comparatia de fata nu cred ca este peste Seat. Si eu sunt fan Mercedes, dar daca vad ca la anumite modele Audi sau Bmw sunt mai bune, jos palaria, asta nu inseamna ca sunt fanboy...asa ca accepta si alte pareri decat ale tale!
13 iul 2014, 16:41
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Franta sau Spania?, ambele sunt facute in Spania :), s-au dus vremurile cand RS-urile se faceau in Dieppe. Actualmente acolo fabrica doar Clio IV RS si masinile speciale de competitie, RS-urile de serie fiind franceze doar "cu sufletul".
Cu toate ca e vechi, aleg RS-ul, Cupra e prea "perfecta" cu designul sau angular si interiorul tipic nemtesc, usor intimidant prin prezenta culorilor inchise.
Iar pedalierul de la RS este mult mai grippy cu incaltamintea normala decat cel de la Seat.
Practicalitate Leon - clar! Insa, pe scurt...
Stie cineva cat e si ce cuprinde Performance Pack-ul de la Seat? Nu de alta, dar sa vad si sa inteleg de unde si de ce este muuuuult mai scump TrophyR-ul decat Cupra cu pricina. Plus ca au trecut mai bine de 5 luni (!!!) si nu exista "acel" pachet la vanzare... Sau asta e pentru ca le acel moment "acea" Cupra era inca... in stadiul de prototip?! Sa mai amintesc ca internetul spune ca la momentul recordului Cupra nu avea A/C si bancheta spate?!
Sau, faceti si niste calcule si veti vedea ca "acel" Cupra ajunge foarte aproape de banii de TrophyR! Iar RS-ul este pe platforma ce a iesit in 2009, Cupra 2013/2014...
La 32500euro RS-ul vine in plus cu diferential mecanic, sasiu cup, scaune Recaro, RS monitor si poate si altele care sporesc performatele si sportivitatea.
Cine isi va lua TrophyR nu se va uita la leduri si ca e mai practic Cupra... Asta e clar! Sau, astept sa vad roman care isi va lua "acel" Leon pentru ca e mai... practic sau ca are leduri. Nu spun insa ca vom vedea TrophyR vreodata :))
Pentru cei ce conduc ceva din grupul VW: daca iti pica masina pe pista/circuit ti se rapara in regim de garantie? Ca Renault face asta de ani buni (aproximativ 10!!!) pentru modele RS...
PS: Am Vw (GTI), am avut Seat (FR). Nu spun sa ii dati Cezarului ce e al Cezarului (ca fiecare e cu Cezar-ul lui) dar macar think outside the box!
Pentru practicabilitate Leon, pentru restul RS-ul + orice ce ar zice marii specialisti cu Renault nu stai in service precum vag (in), atat ca sunt plastic inautru
Legat de calitate, stai linistit ca Seat nu exceleaza deloc fata de Renault... Asta o zic cu mare parere de rau si e un lucru care si mie mi se pare aiurea si nu il inteleg - dat fiind asemanarile de materiale in grupul Vw.