Masina second-hand a saptamanii: Dacia Logan 1 (2004-2012) Ghidul soferului 13 August Masina second-hand a saptamanii: Dacia Logan 1 (2004-2012)
Toate comentariile (22):
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Nu mi-a placut loganul pana nu am facut intr-o iarna o vacanta de 1200km prin tara cu un 1.4 prin (2007)... am rasmas surprins de masina: consum ok,probleme 0 pe parcurs,spatiul,! Nici acum nu imi place ca forma dar pot sa spun ca cel de 1.4 este o masina acceptabila pt Romania si pt buget.....la fiabilitate nu stiu dar cred ca sunt putine masinile care ruleaza pe drumurile din tara care poti fi considerate fiabile.,pe o scara de la 1 la 10 as da un 6-7 Loganului... :)
13 aug 2014, 11:54
+16
12 comentarii 51 puncte
Ai uitat sa scrii despre taxa de inmatriculare uriasa pentru MK1 ce nu o au platita.
13 aug 2014, 12:34
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
15 comentarii 14 puncte
stie cineva ce e chestia aia ca la duba la mcv deasupra soferului?eu am din 2006-2007 una din primele 10 care au aparut in tara si nu am asa ceva .cum se numeste piesa aceea ?
13 aug 2014, 15:01
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Probabil un suport obtional, ca spatiul dintre cap si plafon e farte mare.
16 aug 2014, 12:04
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Vedeti ca ati facut o greseala in articol, la inceput varianta 1.6 8v avea 90 de cai, ulterior a avut 85 pentru a se ridica o clasa mai sus in norma de emisii. Si din nou mare greseala "In 2005 a intrat in oferta si motorul pe motorina 1.5 dCi de 85 cp, iar in 2006 a intrat pe piata si motorul 1.6 cu 16 supape care oferea 105 cp. Ulterior au mai fost disponibile si motorul 1.5 dCi de 85 cp in anul 2007". A fost 1.5 dci de 65 de cai euro 3(fara intercooler), apoi cel de 70 si 85 euro 4 si pe final de cariera cele de 75 si 90 de cai euro 5. Era asa de greu sa le detaliati in articol. Si continui "Motorul de 1.6i era disponibil doar pe echiparile de top, Preferance si Ambition." Laureat si Ambition erau echiparile de top dupa cum chiar voi spuneti
13 aug 2014, 16:58
+6
15 comentarii 14 puncte
nu te contrazic .imi e " si frica "sa spun ca sunt multi nebuni de sar de cur in sus ..dar eu am un mcv 1.5 dci 50 kw si am intercooler adik 68 cp..mereu vad ca acest tip de motor nu este specificat ..eu stiam ca doar cel de 65 nu are intercooler ..deci nu am nici 65 dar nici 70 :D
13 aug 2014, 23:41
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pai tocmai asta am zis, cel de 65 de cai nu are intercooler, restu au
14 aug 2014, 13:13
+2
35 comentarii 33 puncte
"In ciuda multor plangeri referitoare la problemele motorului 1.5 dCi, acesta este extrem de fiabil. Numai 1 din 50 de soferi se plange ca a avut probleme cu injectoarele. Insa aceste probleme sunt cauzate in principal de calitatea slaba a motorinei si de faptul ca romanii circula cu putin carburant in rezervor, cu becul aprins mai tot timpul. Nu este o problema specifica acestui motor, nu este un defect de fabricatie. Daca este folosita motorina de calitate, injectoarele nu vor ceda niciodata." Nu zau? Vreau sa vad aceasta statistica! in care doar 1/50 loganuri areprobleme cu injectoarele; eu as zice ca 30-40% din loganurile DCi au probleme cu injectoarele si spun asta vazand ce scrie lumea pe alte forumuri, ascultand ce imi spun amicii, intreband in dreapta si in stanga. SI NU! nu calitatea slaba a motorinei defecteaza injectoarele. Nu s-a dovedit asta niciodata(daca ai o dovada posteaz-o!). Daca era asa se stricau pe banda rulanta si injectoarele Bosch de pe TDI, sau D de la BMW. Injectoarele Delphi se defecteaza pt. ca asa sunt ele, slabe calitativ si in caz particular la logan pompa de inalte produce pilitura. A 2a afirmatie cum ca romanii circula pe rosu mi se pare o ineptie, inca o ineptie neargumentata! Si pt. cultura ta generala (autorul acestui articol) fie ca ai 5l in rezervor fie ca ai 40l la logan DCi e tot aia. Nu exista pompa de carburant in rezervor, motorina e aspirata de pompa de joasa presiune de la motor, iar furtunele sunt in cea mai de jos pozitie, intr-o cavitate deci daca ai gunoaie le trage oricum!
14 aug 2014, 11:11
+5
Corszilla
26 comentarii 22 puncte
Singura masina la care platesti in plus pt servo si abs si care rugineste dupa 2 ani de folosire.
19 aug 2014, 10:05
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Eu nu am avut niciodata probleme cu servodirectia si cu abs-ul!
19 aug 2014, 13:12
0
7 comentarii 18 puncte
Hai sa fim seriosi deci pentru asa masina 4000 de euro inseamna o carca de bani. Las-o naibii de aprox. 1500 (+,- 500) imi iau Volovo V70 model '98-'01de 2.5 care consuma 6l in oras si am alta putere, alt comfort, alt spatiu de incarcare. E adevarat ca la 1500 euro il iei neinmatriculat dar si inmatricularea te ajunge la 1000 de euro dar chiar si asa cu toate astea daca faci totalu iesi undeva la 2500-3000 de euro nu 4000. Asta e doar un exemplu pentru ca mai sunt o sumedenie de masini mai ieftine care sunt mult mai ok.
19 aug 2014, 17:42
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
ce 1998- 2001 ma pis pe ele, gasesti din 2005 in sus la preturi de sub 4000 euro masini dotate si tari..... Eu am vandut loganu din 2007 cu 3000 si mi-am luat renault din 2006 cu 2600 euro :))) Cat a costat renaultul noua in 2006, si cat costa un logan nou tot din 2006 ? :)) Asa ca.... ce 2001? :))
19 aug 2014, 18:57
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Eu nu as cumpara acest autoturism nici nou, dar secod-hand! Avantaje: - pret mic (treaca mearga, cu toate ca la ce trompeta e, cer mult francezii + fiind fabricata in tara ar trebui sa fie mult mai ieftina, insa concureaza la pret cu altele de import. - intretinere ieftina (poate consumabilelele si piesele aftermarket) - dotarile necesare (care sunt alea?) Dezavantaje: - - siguranta scazuta (corect) - timbrul de mediu ce trebuie platit (foarte corect) - tabla subtire (cel mai corect) Proprietarii de loganuri vor da numai voturi negative ..... cunoastem.
20 aug 2014, 10:04
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Sunt de acord cu 95% ce ai spus mai sus, doar cu tabla subtire nu sunt de acord.... Tabla e asa pe orice masina de acum
20 aug 2014, 10:27
+2
35 comentarii 33 puncte
Nu iti vor da voturi negative cei care au logan, iti vor da cei care au un pic de logica. 1.intretinerea chiar este ieftina; odata cu trecerea timpului s-au ieftinit si piesele atat cele "originale" de Reprezentanta cat mai ales cele aftermarket. Astfel un filtru de ulei Mann 20RON mi se pare destul de ieftin de exemplu, mult mai ieftina este intretinerea la un logan de 8 ani sa zicem decat la orice alta masina similara de aceeasi varsta! 2.La vremea lui, si la pretul masinii, loganul era cel putin la fel de sigur ca si concurenta(vezi Kalos si Accent). Nu vorbim aici de masini care au costat 15.000-18.000E in 2000-2004 si care aveau 4 sau 5 stele 3.Timbrul de mediu se aplica si la celelalte masini in aceeasi masura, cate passaturi sau Audi nu sunt si ele euro3 si te usuca taxa?Cielo este Euro3, aceeasi poveste, solenza Euro3
21 aug 2014, 21:07
-2
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
te contrazici,cei care au un pic de logica nu dau minusuri,doar `prietenii`. de ce sa nu comparam masinile de 4/5 stele care in 2000/2004 erau la 15-18 mii de euro? care e logica?
21 aug 2014, 22:54
+1
1014 comentarii 1115 puncte
O sa ramai surprins, dar si la Opel zafira tot vreo 20 lei este filtrul de ulei si este o masina mult superioara loganului ... dute de curiozitate si intreaba un taximetrist care a schimbat capete de bare, bielete antiruliu sau pivoti la logan si vezi daca i se par atat de ieftine piesele .Nu ai vrea sa sti cat costa o piesa la producator si cat ajunge la client. Se practica adaosuri comerciale de peste 300 % la piese.
22 aug 2014, 08:45
+1
113 comentarii 303 puncte
Un capat de bara la 35 de lei...un disc de frana la 80 de lei... tigarile pe 1 saptamana. !!E ieftin!! Ai sansa sa o intretii "ca la carte", oricand este nevoie, fara sa faci gaura sau sa economisesti.
01 sep 2014, 23:04
0
chin3zu86
22 comentarii 30 puncte
nici mie nu-mi place loganu...am avut si mi se pare o masina f buna dar mi-ar fi placut un range rover , un 997techart , si un e30 dar nu s-a putut asa ca. am avut dacie apoi logan diesel full si acu megane 2002 benzina.cand faceti afirmatii ca e o masina proasta va rog frumos chiar daca nu va place loganu sa argumentati serios si sa nu bateti campii.adica pot sa spun si eu chiar serios ca in serviceul unde lucreaza un prieten , cele mai putine masini care vin la reparatie sunt masinile pe benzina si masinile care nu prea au dotari , electronica . si cum mama ***** vii tu un e46 diesel full si spui ca nu te lasa nimic la ea.esti un prost. dak ai avut masina aia sau oricare alta doar 3luni sau 1 an sau 2 si nu ai schimbat nimic la ea , asta nu inseamna ca e cea mai buna . ai avut noroc .cunosc 3bisnitari care ia si da doar bmw. cele mai bune. dar dak ii spui sa tina o masina daia 5 ani iti spune k ce-ai ba vrei sa prapadesc banii pe piese.nu va mai cacati voi cu privire la o masina veche ieftina sau una din alta clasa. dak ati avea 15mil salariu si nevasta 10. ai apartament si 1copil. vine cineva si iti da 4000 sa iti cumperi si iti da 2 variante- o clasa slaba sau clasa lux. nu cred ca isi cumpara nimeni seria 5 sau 7 din 2002 2.5 sao 3.0 diesel cu tv. asa ca ... masinile clase superioare costa . toate masinile vechi se strica.toate masinile necesita cheltuiala.cu cat masina a fost mai scumpa de noua cu atat e mai costisitoare la orice(fa comparatie la piese originale dak tot te bazezi k iei bugatti , bmw mercedes jaguar volvo),masinile scumpe sunt mult mai confortabile,dar cu un pretz , si cu atat sunt mai multe lucruri care se vor strica pe parcursul a 10-15 ani de exploatare alta chestie kilometrii - nu exista(maxim 2%) masina scumpa cu kilometrii putini.cine are bani sa dea 50000euro pe o masina noua are bani sa bage si motorina sa se plimbe.masinile diesel din germania nu pleaca fara 200.000 de la ei in 4-5 ani. deci vine ala si spune ca i-a volvo.pai
20 aug 2014, 14:33
+1
chin3zu86
22 comentarii 30 puncte
toate masinile au avantaje si dezavantaje dar nu fa tu compartii de genu logan cu aston martin. fa comparatie un logan benzina si un opel pe benzina.la mana a 2.cu 150.000km. ne mai vedem la 200.000 km si vedem care mai are motor. ca opelu e dus la benzina. confort la drum lung nu are nici una.pe probate.insonorizare clar opelu mai bun.performante la orice loganu pt ca e mai usor motor mai fiabil. bani cam acolo. dar dak nu stii nimic despre masini nu mai comenta.argumenteaza clar. vezi ca la masina saptamanii second hand la opel scrie clar fara benzinare. fiecare incearca sa laude masina pe care o a re.sau pe care o considera el ca ii place. sa nu incepeti cu intrebari de genu de ce am vandut loganu si am luat megane din 2002. ca va spun de acu. din certuri cu parintii si din prostie. mult mai bun loganu cu 60000km decat meganu 196.000 .
20 aug 2014, 14:44
+1
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
eu nu cu Loganu am probleme,cu Loganistii :)))))
21 aug 2014, 22:58
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »