Macheta aia are rol important in marketingul companiei respective. Orice client care intra si o vede, isi face calculele si exista probabilitatea ca sa isi comande una reala, dupa ce a vazut cum arata pe viu. Iar cifrele de pe hartie vor incheia reclama sigiland contracte de vanzari in numar bunicel... profitul ridicandu-se cu mult peste cei 14.000 EURO cheltuiti pe achizitia acestei machete. Cu alte cuvinte, macheta aduce bani la randul ei. Daca peste 5 ani o sa valoreze cat o coaja de nuca, acum insa aduce clienti si contracte. Publicitatea si imaginea reala a unei masini-macheta este o investitie cu mult mai ieftina decat achizitia unui exemplar real 100%.
Da stiu, si eu as prefera unul real sa-l testez inainte de a ma decide sa-l cumpar. Insa politica lor de marketing nu se potriveste cu ce vreau eu.
Asta este explicatia... pura publicitate/marketing.
Cine cumpara asa ceva, îsi permite!
De asta poti sa fi sigur.
Chiestia asta în forma de i8 poate fi utilizata în diferite forme.
Taie-i curu si botu si faci 2 SOFA - FOTOLIU în i8 stile care le vinzi ulterior cu cîstig de-ti scoti cei 14.000 sau da jos o laterala si baga o canapea extensibila de camera de zi sau taie-o în lung în doua si din jumatati faci doua mese lungi de bar în i8 stile pt. un club.
Daca nu vrei s-o "transezi" pt. chiestii din astea, o modifici putin în structura facînd din ea un KIT CAR folosind caroseria pe tehnica unei masini oarecare asa cum era moda în anii 80 de-si faceau unii Ferrari Testarosa pe tehnica de VW sau Lamborghini Countach pe baza de Pontiac Fiero si garantat faci senzatie cu ea chit ca daca te provoaca careva la o liniuta, esti fiu ploii.
Se pot face multe.
PS
HAI SA-TI MAI DAU UN PONT ! !!!
Daca stai bine cu monetarul, cumperi caroseria asta, îti cauti un CHEVROLET CORVETTE pe piata SH, un model mai vechi ce poti sa-l iei ca piese de schimb la o suma cît mai mica, dai jos de pe sasiu caroseria de fibra Corvette, pui caroseria asta, eventual mai tunezi motorul si ai PT. BANI PUTINI un KIT CAR - SLEEPER de nota 11 cu felicitari, un unicat pe V 8 cu vreo 600 CP ce urla tare si musca rau în loc de electric si "mocanita" în 3 pistoane.
PS 2
SI PONTUL Nr. 2
îti faci un sasiu de structura tubulara gen NASCAR (vezi exemplul) .
http://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/original_221352_5TgHTnNTM6oQ_yH1OYPItE4Ok.jpg
îi montezi în spate un motor de HAYABUSA, motor caruia îi mai pui si un TURBO asa cum face actualmente o firma din anglia, pui caroseria de plastic de i8 si la greutatea redusa, ai "o scula" pt. sfertul de mila de nota 11 de nu mai stai de vorba nici cu Bugatti Veyron si daca te provoaca vreunul cu o italiana (Ferrari / Lamborghini) îl trimiti acasa ca sa nu se faca de rîs.
Pur si simplu nu mai ai concurenta la liniute si te si poti plimba zilnic cu ea la servici si la piata facînd cu ea senzatie în cartier.
Totul e chiestie de buget, de monetarul disponibil!