Hai sa nu comparam "treaba" asta, cu S-ul sau Phantom. Oricat de spatioasa si nivelul de lux,dotari multimedia...etc...Vechiculul de baza este o duba, si oricat s-a lucrat la motor....banuiesc ca ar fi vorba de V6 de 3000,(daca nu l-au schimbat), nu se compara cu un V8, sau V12....si nici suspensiie, ruliul....etc....
Chiar si turcii fac niste microbuze, sau vehicule de lux pe baza Sprinter-ului....de ramai cu gura cascata.
Mai e si noul Viano.....
S-ul ramane rege pe acest segment!
Da ai dreptate ca nu poti compara Sprinter-ul cu Clasa S la mecanica dar cum scrie si in articol ca masina de Business e mai mare si o poti alege in locul Clasei S , Seriei 7 si alte limuzine dar doar ca masina de
Business nimic mai mult fara suparare.:]
asta e buna sa faci bucuresti - constanta cu ea si sa dai 100 lei pe bilet ..hai ma ce ***** ..sistem 1200 watti ? serios ..la cat de mic e sprinteru nici macar nu te bucuri de toata puterea aia ..masina asta e doar un moft ..pret de 6 cifre ? pe un sprinter cu interior west coast customs ? asta fara sa exagerez dar daca vorbim de interior ..poate fii facut la comanda si iesi chiar si sub 100k dolari ..doar partea mecanica sa zicem ca ar fii toata smecheria la masina asta ce nu ai putea cumpara la un pret redus ..iar ca fapt divers ..vrei lux intr-o masina ..si nu ai ce face cu banii ? un brabus rocket ...aia da jucarie cat despre 4 tuning comparand s class cu seria 7 ..voi sunteti beti ? seria 7 nou e doar un rahat vechi ..cu exceptia design-ului exterior ..la interior este acelasi rahat din 2003 cu putine modificari ..pe cand s-ul...well thats a diferent ball game