Accident 'sinucigas' pe DN1 cu 6 morti. Cum sta treaba de fapt? Editorial 30 Septembrie Accident 'sinucigas' pe DN1 cu 6 morti. Cum sta treaba de fapt?
Toate comentariile (61):
1298 comentarii 3108 puncte
Indiferent de ce a fost , nu trebuia sa se termine asa !
30 sep 2014, 12:25
+7
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
R.I.P pt toti cei implicati in acest eveniment nefericit.. :(
30 sep 2014, 12:29
+6
1 comentarii 4 puncte
Eu sunt de parere ca ar fi existat si posibilitatea deplasarii lui cu o viteza apropiata de 185 km/h. Pot sa va spun din propria experienta ca am atins viteza de 160 km/h cu un Peugeot 306 din 1993 , motorizare 1124 cm , generatie veche , benzina , 8v , 270.000 km . Cu toate ca in cartea masini era specificat la viteza maxima 150 km/h. Aveti dreptate , ar fi putut exista multi factori dar din punctul meu de vedere nu exclud posibilitatea rularii cu o viteza de 180 km/h.
30 sep 2014, 12:46
+4
xprt64
8 comentarii 13 puncte
Este mult mai probabila varianta voastra decat cea din media. Eu cred ca s-a aplecat dupa telefon si a pierdut controlul. Ma mira faptul ca cei din X3, care este o masina foarte sigura, au murit toti; stiu ca la viteza aia cumulata nu rezista nimic dar as fi crezut ca cineva supravietuieste totusi.
30 sep 2014, 12:55
+9
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Eu din cate stiu la un accident frontal, forta impactului este echivalentul lovirii unui zid din beton adunand vitezele celor 2 masini, iar in cazul de fata, unul se presupune ca ar fi avut aproximativ 180km/h, daca mai avea si cel din X3 100, iti dai seama ca de la 280km/h sansa ca cineva sa supravietuiasca este 0 :(
30 sep 2014, 17:47
+6
sorinsidesmokelfs
54 comentarii 28 puncte
Mass-media spune ca X3-ul avea undeva la 100-110 km/h,iar Georgica 180 (*****-a scris si in articol doar pentru ca acul acolo sa oprit nu inseamna ca si avea atat)...deci clar un impact puternic.
30 sep 2014, 21:33
+1
ando34
257 comentarii 380 puncte
Din ce am citit am inteles ca de fapt impactul nu este egal cu cel al vitezelor cumulate...
30 sep 2014, 22:39
0
42 comentarii 62 puncte
Gresit! Nu se aduna vitezele. Cred ca este un astfel de experiment pe YT.
30 sep 2014, 23:48
0
4 comentarii 18 puncte
Mesajul de pe facebook ,in ciuda aparentelor ,nu este relevant.Oamenii impartasesc pe facebook cu prea mare usurinta diferite ganduri sau diferite stari ce in final nu reprezinta neaparat anumite intentii.Putea fi f usor vorba de autocompatimire sau de o dorinta mascata de socializare sau asa zisa bagare in seama.M-am uitat pe profilul baiatului,iubea prea mult viata ,nu cred ca era genul care sa renunte cu usurinta la ea.ii placeau plimbarile,lucru care ma face sa cred ca si seara respectiva avea sa fie ceva similar.In plus nu toti nebunii care conduc cu viteza au tendinte sinucigase.Si parerea mea este aceeasi.F probabil sa fie un accident provocat fara doar si poate de o frustrare, dar cred ca ar fi o mare nedreptate pt toti cei implicati sa catalogam accidentul drept o sinucidere si o crima
30 sep 2014, 12:59
+16
2 comentarii 2 puncte
cum ramane cu altarul (poze, flori etc) de pe bancheta din spate? voi circulati avand asa ceva in masina?
01 oct 2014, 10:48
+1
4 comentarii 18 puncte
Eu inteleg f bine ce spui si iti dau dreptate.Dar totusi,trebuie sa recunoastem ca nu poate fi exclusa total varianta unui accident.Probabilitatea sa fie sinucidere este f mare,in procent de peste 90%.Si poate ca intr-adevar a strans poze,flori, si alte porcarii pe bancheta din spate .Poate ca era melancolic,nostalgic,poate intentiona sa se sinucida mai tarziu si din frustrare mergea cu viteza mare .Poate chiar avea sa se razgandeasca daca nu primea un telefon intr-un moment nepotrivit in care a pierdut controlul masinii.Sunt multi de poate.Eu vreau doar sa analizez bine faptele inainte de a cataloga un om drept ucigas cu sange rece.Daca a comis un accident de circulatie dintr-o greseala stupida in urma unui moment in care era cazut din punct de vedere emotional atunci un accident ramane accident si nu poate fi numit act criminal
01 oct 2014, 12:10
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
Nu cred ca fost un telefon intr-un moment nepotrivit, fata respectiva a declarat ca i-a raspuns si a lasat telefonul fara sa vorbeasca timp de 30 de sec pana la accident.
01 oct 2014, 12:22
0
45 comentarii 136 puncte
Nu stiu daca s-a sinucis sau a fost accident dar pot sa va zic un caz concret: un prieten de familie, in urma cu 3 ani de zile, se deplasa pe un drum cu 2 benzi pe sens, pe banda a 2-a. Din sens opus, tot de pe banda a 2-a, alt autovehicul a virat brusc si l-a accidentat frontal. Prietenul a stat o perioada destul de lunga in spital, vinovatul de accident a intrat in coma. Cand s-a trezit din coma , ii ruga pe medici sa il lase sa moara. El vroia sa se sinucida pentru ca se imprumutase de la camatari si avea mari probleme. Daca el nu le cerea medicilor lucrul acesta sau nu se trezea din coma sunt convins ca oricine considera ca a fost un accident.
30 sep 2014, 13:05
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Ala nu e criminal , tu esti criminal :)))))))))) m-ai facut sa rad calumea. :))))) Vorbesti la caterinca nu ? La 100 si ceva statea al naibi sa observe masinile daca sunt pline cu cocalari sau oameni normali :)))))) ( prin absurd sa fie asa , tot nu trebuie sa iei viata cuiva , nu conteaza , cocalar , pitzi sau orice altceva ) ca sa ii omoare :)))). Avea boala pe aia cu X3 ca nu dau semnal este ? :)))))))))))) esti criminal , aia cu x3 meritau cel mai mult ...iti dai seama in 2 sec... a decis tot , i-a si vazut ca sunt cocalari :)))))))))...
30 sep 2014, 15:31
-2
512 comentarii 988 puncte
Nu ma, ma refer ca omul nu avea nimic de pierdut, daca se izbea de un cap de pod exista periclul sa ramana leguma, s-a izbit in alta masina ca sa fie sigur ca moare, si apoi trebuia doar sa decida cine e norocosul. Da la 100 si ceva la ora poti observa, mai ales daca se pregatea sa se sinucida is destul de sigur ca vedea chiar cu incetinitorul. Na esti proprietar de bmw, inteleg sentimentul de solidaritate intre posesorii acceleasi marci, dar in afara de posesorii de bmw, oricine ar alege sa se infinga intr-un bmw dintre restul de masini care circula pe strada. Vrei nu vrei, bmw e cea mai asociata la nivel global cu soferii naspa. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=BMW%20Douche Sunt si soferii de calitate, dar is prea putini comparativ cu restul. Adica na toata treaba e sa intelegi ca e vorba de un om care nu avea absolut nimic de pierdut. Era doar o decizie nesemnificativa pt el. Iar oricat de urat suna, vaduvele alora probabil acum devin milionare in euro.
30 sep 2014, 16:54
+2
52 comentarii 62 puncte
La ora aia (20:00) era cam intuneric, iar la TV s-a spus c-avea farurile stinse. Ori asta inseamna: 1) suicid direct; 2) beemeru' a pierdut la ruleta ruseasca, putea fi si caruta cu 2 felinare; 3) toata situatia asta are ca intriga o nimfomana cu mancarime-n veverita. 4tuning a scris articolu' pentru probabilitatea aia infima in care au dreptate si-i invita Esca-n studio. Si nu separatoarele-s solutia, civilizatia ar fi.
30 sep 2014, 17:38
+5
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Hai sa o luam altfel, ptr ca prapastia aia de masina sa accelereze de la 100 (cat spui tu ca e viteza de ochi de soim) si pana la o viteza nu de 185 dar un 150-160 (sigur avea dupa felul cum arata ramasitele masinilor) ar dura ceva... adica trebuia sa ii pandeasca cu cativa kilometrii in avans.... Recunosc ca in momentele dinaintea impactului ai senzatia ca totul e incetinit (conform sondajelor si studiilor) dar de la asta pana la a alege in functie de marca masini... slabe sanse. Cel putin s-o fi gandit ca aia daca sunt jeep au sanse sa scape neluand in calcul ca vitezele se insumeaza si se mai adauga ceva peste deci si in tanc sa fii tot ai sanse sa o mierlesti cumva. In orice impact exista de fapt 3 alte lovituri toate posibil fatale si anume impactul masina obstacol, impactul corpului cu masina si impactul organelor interne cu cutiile care le tin pe loc. Adica, intai se loveste masina de stalp (sa zicem stalp) si ptr asta exista zone de absorbtie a energiei rezultate (se deformeaza panouri de caroserie, sasiu, componente special gandite in acest sens, APOI se loveste corpul uman de interiorul masinii si ptr asta s-au inventat airbaguri si centurile de siguranta, coloana de directie retractabila si deformabila, pod pedalier retractabil si altele asemenea DAR pentru al treilea impact care este si cel care produce cele mai mari pagube si este si inevitabil nu se poate face nimic. Practic ramasitele celor 6 era un fel de pasta (daca e sa ne luam dupa unel calcule) printre care mai erau cateva fracmente de oase. Sunt destul de sigur ca la asemenea viteze se pot si dezmembra cu usurinta corpurile umane deci ... poate ca medicii au gasit un lego acolo.... Concluzia: Omul sinucigas. Gest prostesc. Si-a luat la revedere de la prieteni, de la parinti (asta a fost si motivul plecarii la Brasov) si a tras de volan gandindu-se ca ***** ca aia care l-a inselat nu o sa mai gaseasca.
30 sep 2014, 17:47
-1
1298 comentarii 3108 puncte
@_Speed nu ma deranjeaza , poti spune orice sa sti despre BMW nu masina arata cine esti ca om si ce fel de soferi esti , oricum fiecare isi ia ce isi permite si baga banii si conducr ce ii place ! Nu e masina fie ea BMW , Merc sau orice altceva de vina pt comportamentul individului , dar chestia cu alesul in cine sa intre si toate cele e absurda ...e doar parerea mea atat , nu era vorba ca de ce a intrat in aia cu x3 , ca e BMW ca nu stiu ce , nu stie nimeni ce a fost in mintea lui ...nu e bine oricum ce a facut ...!
30 sep 2014, 21:31
+1
2 comentarii 9 puncte
probabil cel care a scri acest articol nu prea are ce face acasa in al doilea rand asa cum comenteaza un alt user nu cred ca sinucigasul a ales vreun model de masina anume ci doar o masina care era mai aproape de el in acea clipa... un singur lucru sa retineti , lucru ce nu poate fi contestat ... anchetatorii nu au gasit niciun fel de urma cum ca ar fi incercat sa evite sau sa franeze , orice sofer ar trebui sa stie ca ar trebui sa existe macar o urma infima de a evita accidentul... si pentru cei ce nu stiu asta , eu am avut un opel astra 1,7 diesel din 2001 de 75 cp si am prins fara prea mari probleme 180 km/h asa ca nu mai cautati scuze ca nu aveti de unde... asta e realitatea si trebui sa o acceptam asa cum e
30 sep 2014, 14:15
+8
47 comentarii 225 puncte
Orice ar fi fost, accident sau sinucidere, a luat cu el oameni nevinovati, deci tot criminal se numeste acest george.
30 sep 2014, 14:56
+15
neymar
423 comentarii 244 puncte
Mai bine o lua pe tarfa dupa el daca tot vruia sa faca o treaba , nu niste oameni cu care nu avea nici o treaba . Masina prinde 180 fara probleme calcata la podea asta a facut a calcat-o la maxim si cand a vazut ca nu poate mai mult de 180 masina a virat pe contrasens intetionat si.....
30 sep 2014, 15:06
+7
14 comentarii 17 puncte
Un ****** care a nenorocit niste oameni nevinovati si care a distrus niste familii pe viata. Ori ca-i sinucidere ori ca-i intamplare, retarzii astia te fac sa te intrebi ce naiba este in neregula cu tara asta. Toti soferii sunt grabiti, neatenti, vitezomani. Parca suntem in razboiul soselelor! Acest accident revoltator de violent ne arata ca trebuie sa fim mai atenti si mai calmi atunci cand suntem la volan.
30 sep 2014, 15:32
+12
4 comentarii 15 puncte
Asadar: Eliminam varianta sinuciderii, desi isi facuse un altar cu poze si flori pe bancheta din spate si declarase public pe Facebook intentiile sale. Eliminam si varianta in care este numit criminal. De fapt este o victima a vitezei si a anvelopelor uzate. Masina lui nu putea prinde 185 la ora, desi dacia mea pe carburatie prindea 160 (verificati pe GPS). Acul a ramas blocat de la impact? really?!?!?! Nu inteleg scopul acestui articol. Apreciez intentiile cunostiintelor lui de a influenta redactia sa il scrie, dar oricum nimic nu poate schimba ce s-a intamplat. Mai bine o lasati asa, sunt destule subiecte despre care puteati sa scrieti. Sincer? Deveniti un fel de Click sau Cancan... pacat...
30 sep 2014, 16:52
+14
Axxis
224 comentarii 271 puncte
1.Foarte interesant ce spuneti voi, de acord, o poti mierli la 130 lejer, (de asta nu consider testele NCAP reale si folositoare cuiva la 60 km/h). 2. Drumul a fost nefavorabil din pdv meteo si probabil stim cu totii ca la nervi sau suparare creste un sentiment de fals control si incredere sau invers de neputinta si de aici rezulta pierderea controlului 3. Se putea sinucide si in alte moduri, daca gestul este cu discernamant atunci bine ca a murit un dobitoc caruia ii moare la intrare, dar pacat de vietiile nevinovate. 4. Totusi spferul din X3 nu era atent la drum?Intr-o masura vira cumva. Stii cum se zice sa te feresti de altii nu de tine ca sunt multi dobitoci pe sosele?
30 sep 2014, 17:46
+5
121 comentarii 127 puncte
testele nscap sunt niste prostii ..doar arata imbunatatirea sa zicem relativ maricica a autovehiculelor un ultimele decenii la impacturi minore / majore dar realitatea e cu totu alta ..ne-ar trebui masini sigure sa reziste la un impact de peste 150km/h ..bun ..se pot face problema e ca nu putem rezista noi la acea forta de impact ..5th gear a luat un laguna 2 l-a pocnit in pom ..pomu era fix la 3 cm de parbriz ..cusca masinii INTACTA ..deschideai usa de zici ca era noua ..dar au spus ca nu ai fii rezistat la forta de impact ..ti-ar fi cedat organele interne ..cat despre articolu de mai sus ...acest site incepe sa fie un pamflet si in curand va fii tratat ca atare..titluri de cancan ...subiecte de cancan ..numai sa dai si tu un click sa citesti un articol prima oara il faceti sinucigas si criminal..iar pe la jumatatea articolului e defapt inger ...vezi domne a avut cauciucurile uzate si vorbea la telefon iar farurile nu ii mergeau pt ca nu a platit factura la enel ..hai ma ce ***** ..omu s-a sinucis a vrut sa mai omoare pe cineva sau **** stie ce a gandit in momentu ala ..poate se enervase ca nu gasea un copac si a zis sa intre in x3-ul ala ..5 persoane nevinovate moarte ..condoleante lor ..cat despre acest George ..sa il adune bucata cu bucata ..pus in sicriu si sicriu aruncat in groapa direct
03 oct 2014, 07:50
+1
2 comentarii 14 puncte
Aiurea. Omul era dement si merita sa fie tinut minte ca un dement. Nu ii mai gasiti scuze de rahat. Cine a scris articolul are si el o problema psihica: e prost.
30 sep 2014, 18:20
+12
11 comentarii 43 puncte
E gresit, nu incercati sa gasiti motive pentru care idiotul a ales sa moara asa si nu altfel. Nu se pot judeca faptele ilogice ale sinucigasului cu argumente logice. *Iar articolul 4tuning e un exemplu de campi batuti.
30 sep 2014, 18:21
+9
trooper
47 comentarii 83 puncte
Simplu fapt sa mergi cu viteza pe un drum umed cu coaja aia de masina si sa NU te gandesti la viata celor din jur este sinucidere curata. Dumnezeu sa-i odihneasca.
30 sep 2014, 19:56
+4
1 comentarii 8 puncte
Daca a fost un accident, atunci cum explicati ca nu a avut farurile aprinse? In cazul in care nu stiti, a mai fost o masina implicata in accident. Aceasta masina se afla in spatele BMW-ului. in urma impactului a fost ciuruita de bucatile care au sarit din masinile implicate in accident. Are parbrizul spart si urme pe toata partea din fata. Soferul masinii din spate nu a observat absolut nimic inainte de impact, ceea ce arata clar ca acest nenorocit nu avea luminile aprinse, special ca sa nu poata fi evitat impactul. Asta este si motivul pentru care nici soferul BMW-ului nu a franat sau virat. Nu mai cautati scuze pentru acest criminal ca nu e cazul! Dumnezeu sa ii odihneasca in pace si sa ii ierte, inclusiv pe criminal!
30 sep 2014, 20:07
+8
11 comentarii 43 puncte
Pai cum sa aiba farurile aprinse daca avea anvelopele tocite? In plus, la puterea aia a motorului farurile se aprind doar dupa 9 seara. Logic, nu?
30 sep 2014, 21:02
+7
27 comentarii 33 puncte
Și eu m-am gândit la varianta clasica adică un inconștient care merge cu viteza în condiții nefavorabile și cu o mașină destul de veche . 4 tuning o mașină cu 82 de cp ajunge la 180 de km pe ora (ca nu erau 180 ci 165-170 e alta poveste). Adevărul nu o sa îl știm cu certitudine dar e clar ca șoferul e 100% vinovat și nu are absolut nicio scuza. Un inconștient și un incompetent care dacă voia sa se sinucidă nu trebuia sa omare 5 oameni nevinovati
30 sep 2014, 20:52
+4
2 comentarii 14 puncte
http://www.telegrama.ro/eveniment/item/33955-detalii-cutremuratoare-despre-tragedia-de-pe-dn-1-sinucigasul-ar-fi-mers-pe-contrasens-sute-de-metri-cu-farurile-stinse
30 sep 2014, 21:43
+2
1 comentarii 1 puncte
Serios? am motor de 1.0 litri 58 cai in 3 cilindri fabricatie 2003 si urca lejer la 160 km/h deci varianta cu kilometrajul cade; urme de franare 0; conditiile meteo de sambata nu se numesc nefavorabile; hai sa nu ne mai dam dupa deget ca e cusuta cu ata alba.
30 sep 2014, 22:26
+1
1 comentarii 0 puncte
Mai fratilor, nu mai bateti campii aiurea. Sambata nu a plouat pe aici (uitati-va la poze... e ud pe jos?) si, in plus, nu este nici macar o idee de curba acolo unde s-a intamplat accidentul. Asa ca pierdutul controlului nu prea tine... Cauciucuri de iarna, pffff... nu erau mai bune pe ploaie!?!! Viteza.... conteaza ca era 180 sau 130? Pt. autorul articolului: nu ti-as dori sa fi ruda vreunuia din cei omorati de "minunatul" George. Semneaza, Un campinean cu baiat de 12 ani PS: Sunt cel putin inca 6 persoane, din zona, decedate in urma unor astfel de accidente (a se citi nevinovate) pentru care cei apropiati sufera, unii cauta explicatii 'abracadabrante' (vezi mai sus!) iar autoritatile fac.... nimic.
30 sep 2014, 22:28
0
1 comentarii 1 puncte
Confirm cele spuse de tine. Mi-am petrecut ziua de sambata la munte. Nici un strop de ploaie. La intoarcere am trecut prin zona accidentului, la aproximativ 30min dupa producerea lui. Nu am cuvinte cu care sa exprim sentimentul pe care l-am avut cand am vazut locul accidentului. Trafic blocat pe carosabil. Pe sensul catre Valea Prahovei se circula efectiv pe camp. In urma impactului, Proton-ul a fost facut "pachet". Imposibil de supravietuit in asa ceva. Iar X3-ul, rasturnat, nu mai avea compartiment motor. Insa, structura habitaclului era in conditii suprinzator de bune. Dar cel mai dur lucru a fost cand am vazut langa mormanele de fier cateva paturi. Era clar, cateva persoane erau decedate. Dar n-am stiut cate. Impactul cred ca a fost "perfect" frontal deoarece masinile nu au ricosat foarte mult una de cealalta. Unii martori sustineau ca X3-ul ar fii sarit destul de mult in aer. Banuiesc ca soferul BMW-ului a apucat sa apese frana, inclinand masina in fata, iar in momentul impactului sa-l fii aruncat in sus. Dar parerile se impart. Eu nu sunt specialist in asa ceva. Spun doar ce-am vazut. Si subliniez: CAROSABILUL ERA PERFECT USCAT, DRUMUL E DREPT. Autorul articolului nu stiu de unde s-a informat.
01 oct 2014, 01:59
+1
99 comentarii 68 puncte
Nu sunt de acord cu titlul articolului - sugereaza clar ca n-a fost sinucidere si inca nu putem sti. Dar sunt de acord cu o mare parte din continut. De ce, totusi, sa nu luam in calcul si o alta posibilitate. Fac abstractie de toate argumentatia tehnica legata de conditiile meteo si calitatea masinii si lansez o ipoteza, desi nici eu nu cred prea mult in coincidente: l-a parasit iubita, e disperat, e depresiv, face un gest extrem si ameninta ca-si pune capat zilelor... si asta chiar se intampla, are un accident si moare. Altminteri, amenintarile cu moartea sunt frecvente, suntem un popor agresiv, belicos, prost crescut. De cate ori nu auzi sau citesti (chiar pe facebook) amenintari cu moartea, cu bataia, cu trasul in teapa, cu arderea pe rug. Sunt cetateni care-si exprima dorinta de a extermina chiar populatii sau comunitati intregi. (vreti exemple ?) Si, legat de acest caz ingrozitor de urat si de trist, am citit in diverse locuri propuneri de a ii pedepsi toata familia; da' de ce nu strada, cartierul , natiunea intreaga, rudele din strainatate, colegii de serviciu ? Nu-s oricum destul de napastuiti ? Nu pun in discutie faptul ca a produs evenimentul rutier, toata lumea si toate indiciile inclina in directia asta. Culmea este insa ca il disculpa, inca din start, cel putin partial, chiar cei care-l incrimineaza, autoritatile si presa. Nota bene: in Anglia, pana la lamurirea faptelor, genul asta de eveniment se numeste COLIZIUNE. Cuvantul accident indica clar o intamplare INVOLUNTARA. Interesanta este pozitia bisericii (habar n-am care e, dar pot sa presupun), sau cel putin ce spune presa despre asta, poate e fals. A intreprins o ancheta interna si a dat o sentinta cu drept de recurs: slujba de sinucigas, iar daca se dovedeste ca n-a fost, completeaza ritualul. Asta-i chiar mai ridicol decat repetitiile de nunta de la americani. Cum adica, impuscam suspectul si daca n-a fost vinovat il pansam ? Nu ma pricep eu la canoane, dar daca asta-i procedura normala, sunt zi
30 sep 2014, 22:42
+1
99 comentarii 68 puncte
...le triste si pentru biserica. Cat despre viteza, legea impulsului, toate celelalte date se cunosc. Daca anchetatorii au auzit de legile fizicii se va lamuri, indiferent ce arata indicatorul de bord.
30 sep 2014, 22:45
0
2 comentarii -3 puncte
exista si posibilitatea din cauza nervilor sa ise fifacut rau si de aici tragerea accidentala de manetele de lumini si intrarea pe contrasens R.I.P
30 sep 2014, 22:46
0
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
Aia 85 de ponei sau cai putere,sau ce mai avea masina aia sub capota,fara prea mare stres o propulseaza la 180 km/h,deci din start vin cu zeci de argumente si cu motoare mai slabe testate,care fug peste viteza asta,care sa va contrazica teoria asta! Anvelopele iar nu sunt asa o mare problema...pt ca pot fi uzate,dar dupa cum stim prea bine,slick-urile duc cel mai bine viteza,desi nu duc aderenta si aici nu avea nevoie de asa ceva...daca nu bubuie de vechime in clipa aia de adrenalina,sanatate....cati dintre voi nu ati testat masina la limita fara sa tineti cont de anvelope? Eu unul stiu ca de multe ori si poate inconstient... Deci sa lamurim un lucru...starea tehnica a masinii putea lejer sa o duca peste 180 km/h,chiar daca era fabricata in China...sa nu omitem ca in anii aia inca se fabricau masini bunicele,spre deosebire de 2006 incoace! Acum daca a fost o greseala de pilotaj,sau un gest de nebunie,numai el si D-zeu stiu asta...sa nu judecam aiurea,pentru ca avea toate motivele sa o faca si sa nu!
30 sep 2014, 23:19
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare