Surprize, surprize: Sa fie oare aceasta noua Dacie Sandero RS? Poze si Filme spion 21 Octombrie Surprize, surprize: Sa fie oare aceasta noua Dacie Sandero RS?
Toate comentariile (17):
ionutz_ubh
68 comentarii 154 puncte
Dragilor,sunteti site de specialitate...sau site de copy/paste si google translate?? masina are O SINGURA TOBA cu 2 iesiri,nu 2 tobe :) o toba cu 2 iesiri..nu e acelasi lucru cu 2 tobe :)intr-un loc spuneti ceva...mai jos spuneti altceva,in acelasi articol ! ps:voi chiar nu cititi ce "scrieti" inainte sa apasati pe publicarea articolului ?
21 oct 2014, 16:04
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Asa din primele poze nu iese foarte in evidenta fata de cel stock... E un "warm" hatch... :)
21 oct 2014, 16:26
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Discuri pe spate ..... CE "NOUTATE" .... (La Dacia bineinteles... ) :)))))))))))))) Iar motorul....asteptam ceva oficial , dar parca presimt ca mai mult de 130 cp (1.200 cmc cu turbina bineinteles) nu va avea ! Si pentru aceasta "afacere" francezii vor cere undeva la 20.000 euro pe acest exemplar! ps: Si la un asemenea pret desigur ca nu se merita sa cumperi una ! Mai bine achizitionezi ceva la mana a-2-a la acelasi pret (dar cu performante mai bune desigur)....Golf GTI, Skoda RS ... etc etc!
21 oct 2014, 16:35
-3
47 comentarii 119 puncte
Daca ar fi 5.7 HEMI ai fi multumit ? Frane pe DISC nu s-au pus pe motive de costuri si pentru ca nu era nevoie. Si o masina populara la noi cum ar fi Octavia, motorizarile de sub 100cp nu aveau frane pe disc ! Iar Loganul este si mai usor, numai romanii o vazut pe A Seisu lu' vecinu adus din Jermania discuri pe spate si o zis WOW, vreau si eu ! Pretul nu o sa fie 20.000. Deja ar intra la concurenta cu, Clio RS. Divizia Sport de la Renault face masini bune. Si ca tot romanu, neaparat trebuie sa aducem in calcul mereu la articole despre masini noi, ce masina sh mi-as putea lua, o Skoda low-cost nemteasca RS, cred ca si TDI ca da bine la consum...!
21 oct 2014, 21:57
+5
111 comentarii 184 puncte
timpul pe Nring !?? timpul pe Nring !?? ca asa "se poarta" acum LOL .
21 oct 2014, 21:06
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
totusi nu inteleg de ce dati minus ..... intradevar DACIA a facut progrese enorme fata de ce a fost dar francezii cer prea multi bani pentru nimic sincer !Daca acest Sandero "RS" va iesi pe poarta uzinei (si sper sa iasa desigur), va avea un pret de 20.000 1000% ! Asa ca pentru 130-150 cai putere platesti masian mai mult decat face sincer! ( nu mi-o luati in nume de rau) Si eu as vrea Dacia sa fie o firma mult mai buna si apreciata dar odata ce francezii o fabrica vor cere si un pret per unitate mai mult decat face masina sincer! Numai bine!
21 oct 2014, 21:57
-2
47 comentarii 119 puncte
George, nu o sa fie niciodata 20.000 ! Este 10.000 0.9tce full, 11.000 si ceva dieselul. Acest model va fi in jurul sumei de 13-16.000 euro. E masina noua, suntem in 2014, o masina nu o poti crea din lemne si pietre ca masina lu Flinston din 200euro. E nevoie de forta de munca, de materiale, de publicitate, de cercetare, de profit. Nimic nu e gratis. Omologul sau de la Nissan (ca tot vorbim de acelasi grup Renault-Nissan-Dacia), cu motor 1.2 3cilindrii si vreo 90-98cp costa 18.000euro !. VW Golf 7 R costa +40.000euro. Toate masinile noi sunt scumpe cel putin pentru noi romanii si in mod normal nu ni se par rentabile. Noi suntem obisnuiti sa stam pe siteuri si sa cautam sh-uri. Ma uit la un Passat din 2009 cu 8500euro si mi se pare acceptabil, cand trec la masini noi si vad o Dacie care este inferioara din multe puncte de vedere si cer aia pe ea 11.000euro deja fac ,,crize". Cam asa se intampla in cazul tuturor. Sh-ul e una, Masina noua e alta. Acuma masinile noi sunt structurate pe nevoi, pe categorii, un low-cost de 12.000euro nu se va compara niciodata cu un S-class de 120.000euro. Normal ca in 12.000 nu iti permiti sa pui frane pe disc, cum isi permit aia care au la dispozitie 120.000euro. Sunt stabilite niste limite care nu trebuiesc depasite. De asta ni se pare WOW, ca vedem frane pe disc la Dacia. Poate 500euro nu ni se pare mult si am da pt frane pe disc optionale, dar daca inmultesti cu vreo 5.000.000 de masini vandute o sa iti dea o cifra fabuloasa pe care trebuie sa o adauge cei de la Renault in productie pana o sa si-o recupereze. Nici mie nu imi mai place Dacia de cand au probleme cu rugina, dar in rest e o masina super pentru pretul ei, iar upgradeul facut de la batrana 1300 prin care au trecut 50% dintre romani este un fel de efect WOW. Am scris mai mult, dar nu stiu de ce nu a intrat tot textul si nu mai scriu inca odata.
21 oct 2014, 22:15
+8
1 comentarii 2 puncte
hai ca exagerati cu 20.000.avand in vedere ca un stepway 2 ajunge la vreo 14.500 cu toate optiunile.posibil sa porneasca de la 12.500 pana la 16.000 maxim. in urma cu un an se studia posibilitatea de a scoate un logan sport sau coupe cu motorul de 1,2 turbo 125 de cai dar nu pt piata romanesca poate apare si ala cu motorul euro6 deci acest sandero in mod sigur nu poate sa depaseasca 125 de cai pt ca e cam ridicat .si se anunta ca e prima dacie care la 100 km/h sub 10 secunde. succes dacia si preturi cat se poate de mici sa se oftice fanii de germane
22 oct 2014, 02:28
+2
104 comentarii 145 puncte
Nu inteleg de ce visati discuri pe spate la maxim 90 CP unde nu e nevoie. E gandita ca masina low-cost, iar discuri pe spate inseamna pret de achizitie mai mare si costuri de intretinere mai mari. Probabil o sa aiba minim 120 CP de unde e nevoie de discuri si pe spate. Legat de pret sigur nu o sa ajunga la 20.000 euro...cel mai probabil cum ziceau unii mai sus pana in max 16-17.000 euro.
22 oct 2014, 13:15
0
gabymbk
6 comentarii 1 puncte
Suntem de tot rasul....auzi si tu discurii pe spate wow evolutie !!...si renumitele pisicute bmw au dublu-climatronic in 93 :))) nu mai zis de airbag-urii care la logan sunt optionale pentru pasager :)))
22 oct 2014, 13:41
0
59 comentarii 58 puncte
Arata la fel sau mi se pare?!
22 oct 2014, 15:05
0
RD-Woo
3 comentarii 3 puncte
Nu stiu de unde a venit ideea asta cu "prototipul sandero RS". Cand masina aia din poze poate fi un simplu sandero, la care proprietarul a montat discuri de frana la puntea spate (preluare de la vreun model renault, etc...) si poate a schimbat toba de esapament, eventual doar tipsul, cu alt model... jantele par sa fie din seria celor aftermarket, asa ca ideea cu "prototip" nu stiu cat este de plauzibila.. Mai multa documentare inainte de lansarea articolelor auto ar fii recomandat
24 oct 2014, 00:11
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Poate nu vad eu bine, dar in poza 3 nu se vede deloc discul sau macar etrierul de la roata. Probabil stiu din descriere sau au anticipat lucrul acesta. Nu neg ca are, logic sa aiba.
24 oct 2014, 10:09
0
20 comentarii 19 puncte
Masina pare ok. Un 1.2 sau 1.4 turbo, 125-130 cai. Nu este o masina chiar rea dar la 20,000 EUR ar fi stupid de scumpa. Insa marea problema nu o am cu masina in sine. Problema vine de la "consumator" si de la redactorii articolului. Si anume notiunea "Hot Hatch"! De la ce se asteapta de la Sandero RS pana la "Hot Hatch" mai este cale lunga. Nici macar nu poti sa ii spui "Sporty". Daca scrie RS pe el, asta nu inseamna ca este "Hot Hatch". Cred ca se intelege faptul ca acest Sandero nu va tine pasul in vecii vecilor cu un amarat de Polo GTI. Si nici ala nu este chiar "Hot Hatch".
27 oct 2014, 05:29
0
1 comentarii 0 puncte
LOOOOL uitati-va cum e taiata bara in spate la toba :))))...iar jantele nu au nici o sigla sunt niste aftermarket-uri obosite ca cel care a scris articolul... :-s
27 oct 2014, 06:25
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »