Masinile astea sînt foarte usoare si nu e caroserie autoportanta ci are sasiu separat ce tine totul. Aici se poate monta orice si pune carapacea de fibra. Din fabrica erau livrate cu un motor imens, si mai mare ca cel din imagine, Aveau motoare BIG BLOCK care aveau pîna si distributia pe roti dintate si nu pe lant. Deci, motorul asta este ideal pt. ea, NU e strutz-o-camila ci un Corvette Stingray cu tehnica moderna foarte fiabil de poti merge cu el la piata ca cu un TICO SAU MATIZ si în acelasi timp daca e cazul, la sfertul de mila.
Ce s-a facut aici, este ca si cînd ai lua o Dacia 1300 din 1968 si ai pune pe ea tehnica de Logan din 2014.
Modificari din astea sînt în SUA la ordinea zilei si practic un nou val de tuning.
Sincer m-as bucura daca asa ceva s-ar etabla si în Europa.
EXACT deoarece lumea s-a cam saturat de CHINEZISME care arata ca trase la saiba de nu sti daca vin sau se duc si multi vor design-ul clasic al anilor 60 - 70 dar cu tehnica de azi. Sînt prin USA deja multe de genul asta. Exista Pontiac GTO JUDGE de prin anii 70 cu tehnica de pe GTO din 2006 sau Dodge Charger din 1969 cu tehnica Charger din ziua de azi etc si e bine asa.
Este un tuning util si facut cu cap !